AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Del Skrevet 1. april 2018 Jeg skal flytte til Trondheim og lurer på hva som er den billigste måten å frakte en seng på? noen som kan anbefale et billig flyttebyrå etc.? Anonymkode: 44689...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 1. april 2018 #2 Del Skrevet 1. april 2018 Selg den og kjøp deg en ny. Mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. april 2018 #3 Del Skrevet 1. april 2018 Sier det samme. Å flytte kun en seng koster mer enn senga. Selg den og kjøp deg heller en ny på nytt bosted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Del Skrevet 1. april 2018 Vet om ei jeg studerte meg som fikk flyttet et helt flyttelass Oslo-Trømsø for 3000kr. Har du en seng til 10 000kr++ så er det verdt å søke opp litt flyttebyrå Anonymkode: 51e0c...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Del Skrevet 1. april 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Vet om ei jeg studerte meg som fikk flyttet et helt flyttelass Oslo-Trømsø for 3000kr. Har du en seng til 10 000kr++ så er det verdt å søke opp litt flyttebyrå Anonymkode: 51e0c...788 Det er også en sjanse for at du blir kvitt det du har. Anonymkode: 81579...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #6 Del Skrevet 1. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også en sjanse for at du blir kvitt det du har. Anonymkode: 81579...d7e Poenget var egentlig om du har en mega god svaneseng så kan det være verdt å frakte den. Du får ikke solgt den for ny-pris og en ny en vil koste. Spm. er om du taper med på salg-kjøp eller frakt Hadde lett betalt 3000kr for å få min seng med meg! Anonymkode: 51e0c...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl Skrevet 1. april 2018 #7 Del Skrevet 1. april 2018 FINN Småjobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #8 Del Skrevet 1. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Poenget var egentlig om du har en mega god svaneseng så kan det være verdt å frakte den. Du får ikke solgt den for ny-pris og en ny en vil koste. Spm. er om du taper med på salg-kjøp eller frakt Hadde lett betalt 3000kr for å få min seng med meg! Anonymkode: 51e0c...788 Folk som frakter billig er ikke nødvendigvis seriøse. Det var det jeg ønsket å få fram. Slår du til på et veldig billig frakttilbud, risikerer du å bli kvitt det som skulle fraktes. Nei, jeg er ikke i fraktbransjen. Anonymkode: 81579...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Del Skrevet 1. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som frakter billig er ikke nødvendigvis seriøse. Det var det jeg ønsket å få fram. Slår du til på et veldig billig frakttilbud, risikerer du å bli kvitt det som skulle fraktes. Nei, jeg er ikke i fraktbransjen. Anonymkode: 81579...d7e Åja, missforsto den ja Tror hun jeg kjenner brukte noen legetime, et firma altså. Hun satte tross alt et helt flyttelass på bilen Anonymkode: 51e0c...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #10 Del Skrevet 1. april 2018 Det er en kjendis på youtube som frakter mye rart mellom Oslo og Trondheim og blogger om dette: https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos Frakten går vistnok via nimber.com Anonymkode: d484c...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå