Gjest BRAD Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 Hei ! I følge en udersøkelse mellom menn og kvinner i forhold til bruk av parfyme og sex så var det mere avgjørende hos en kvinne at mannen brukte parfyme Hos mennenes svar var det ikke så avgjørende for å ville ligge med kvinnen kvis hun var tiltrekkende nok osv. Det jeg lurte på var hvor avgjørende er det for deg som dame at en mann bruker parfyme for i hele tatt det skal bli aktuelt med sex på en one n... På en skala fra 1-10. Fint om dere også kunne oppgi favoritt merke på mannlig parfume. Er et damer som synes menn som bruker parfyme er femi? Som synes at en mann skal lykte mann hest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #2 Del Skrevet 12. august 2002 Hei ! På en skala fra 1-10 ,10 vill jeg si.Paco Rabanne ultraviolet man den er helt herlig det er så maskulin men allikeveld litt søt.Vi damer liker litt søte parfymer også Jean Paul er veldig deilig.Den er litt søt den også men masulin nok. Hilsen en på farfymeri. Siv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 12. august 2002 #3 Del Skrevet 12. august 2002 Nei, for meg har det aldri vært avgjørende om mannen bruker parfyme eller ikke for en ONS... Hadde typen vært tiltrekkende nok på den ene eller andre måten, ville det spille liten rolle om han brukte parfyme eller ikke så lenge det ikke lukta dritt av ham. Men det er klart at en type som brukte Jean Paul Gaultier 'Le Male' ville gi et ekstra pluss i margen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 En god parfyme er absolutt et pluss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Sannheten er vel mere d at mannen må lukte nydusjet og rent hele kvelden igjennom; d seg være såpe eller parfyme..... Personlig er jeg ikke så gira på menn som dynker seg med parfyme men Dolce & Gabannas Pour Homme Er vidunderlig synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Er veldig svak for herreparfyme.. i moderate mengder.. Tror de aller fleste jenter er det.. Blir lissom aldri lei Jean Paul Gaultier, den lukter helt vanvittig godt på samboeren min.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 13. august 2002 #7 Del Skrevet 13. august 2002 Samboeren min er veldig opptatt av å lukte godt, han har flere parfymer enn det jeg har. Det er jo bare en fordel for meg, må si jeg blir ekstra opphissa når han lukter så kjempegodt. Favoritten min er Escape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 13. august 2002 #8 Del Skrevet 13. august 2002 Samboeren min bruker hverken deo eller annen type kunstig lukt, og jeg synes han lukter helt vidunderlig. Han lukter ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #9 Del Skrevet 13. august 2002 Heisann :D OBSESSION !!! Ingen over, ingen ved siden av !!! Jeg blir helt ør av den lukta, gjør meg yr og kåt Det lukter virkelig MANN av den !!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #10 Del Skrevet 13. august 2002 Litt Jean Paul Gaultier 'Le Male' får meg rett til sengs Den blir jeg aldri lei av! Jeg syns ikke det er femi at menn bruker parfyme i moderate mengder, og det hjelper ikke med parfyme om man ikke har vasket seg. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BRAD Skrevet 13. august 2002 #11 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Damer ! Takker for mange finne svar.Jeg bruker selv Jean Paul Gaultier "Le male " men det er en deo.Det er EAU DE TOILETTE dere mener ikke sant?De fleste menn bruker deo.Det jeg spurte om var om det var å foretrekke at en mann brukte parfume som f.eks.Jean Paul Gaultier EAU DE TOILETTE ? Ønsker flere svar ! Mvh Brad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #12 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg mente iallefall eau de toilette/parfume. Min bruker iallefall begge deler, både deo og parymen. Det lukter jo mer når man bruker eau de toilette enn deo da.. Så hvorfor ikke begge deler? :D -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarte Panter Skrevet 13. august 2002 #13 Del Skrevet 13. august 2002 Prøv Aqua De Ghio!!!! (det uttales i allefall sånn..) Den er bare rådeilig!! (tenner vannvittig på typan min når han har på den!) Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 #14 Del Skrevet 14. august 2002 Både deo og parfyme takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 14. august 2002 #15 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg bruker en parfymefri deo, og piffer opp lukta med eau de toilette. Det blir fort for mye av det gode om man bøtter på både her og der Favoritten er en ny sak fra Armani, og heter Armani mania. En god nummer to er mannesaken fra bvulgari. Dette er både jeg og min sambo skjønt enige i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. august 2002 #16 Del Skrevet 14. august 2002 Aqua Di Gio er best, skikkelig deilig duft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valeria Skrevet 14. august 2002 #17 Del Skrevet 14. august 2002 Nonononononononononono... - Laura Biagiotti sin 'Roma' slår alle... uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. august 2002 #18 Del Skrevet 14. august 2002 Snakka vi ikke om herreparfymer a? Roma er etter det jeg har fått med meg,dameparfyme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 14. august 2002 #19 Del Skrevet 14. august 2002 Så vidt jeg vet er Roma en herreparfyme.. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. august 2002 #20 Del Skrevet 14. august 2002 Okey.. 2 mot 1.. Legger meg flat jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå