Gå til innhold

Hvilken hurtigrute synes dere er best?

Kalboman

Anbefalte innlegg

Jeg har reist med de fleste og  ønsker at både pent interiør og sjarme bør være der 

Mange av båtene virker slitne,jeg har heller ikle stor sans for at alkohol selverrrs i loungen panorama utsikten,der mange barn sitter. Min favoritt så langt er vel Trollfjord. Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fineste er utvilsomt Trollfjord, men de desidert kosligste jeg har reist med er helt klart Vesterålen og Lofoten. Lofoten er jo i en klasse for seg, det er en ekte hurtigrute. Hvor man virkelig for hurtigrutefølelsen og den varme stemningen. Den samme varmen og fine stemningen har også Vesterålen.

De nye skipene ja de er flotte og fjonge men de mangler varmen og sjarmen de eldre har. Også fremstår de ikke som hurtigruter de fremstår mer som cruiseskip.

Har tatt Lofoten fra Trondheim til Bergen. Vesterålen fra Kirkenes til Bergen og Trollfjord fra Bergen til Oslo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det fineste skipet er ikke sjøsatt enda. MS. Fridtjof Nansen kommer til å bli i en egen klasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
AnonymBruker

Tar opp gammel tråd. Hva med Richard With? Jeg ønsker sjarme og er ikke så opptatt av at det skal være så lekkert. Har reist med Trollfjord og Polarlys. Havila sine utgår, gørr kjedelig og sterilt. Den langturen med vi hadde med Havila var et gjesp. Slitsomt med å bestille små retter til frokost og lunsj også 

Anonymkode: 9b6ad...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...