AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1 Skrevet 31. mars 2018 Jeg har gått på Brintellix 20 mg i et halvt år. Den har hatt noe effekt. Jeg er mer stabil og synker ikke like langt ned lenger. Men, skulle så gjerne blitt enda bedre. Brintellix er det første antideppressiva jeg har forsøkt og jeg har ingen bivirkninger. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med høyere doser enn 20 mg? Forstår det som at 20 mg regnes som max dose, men kanskje har noen forsøkt høyere og fått effekt av det likevel? Anonymkode: 05568...11f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på Brintellix 20 mg i et halvt år. Den har hatt noe effekt. Jeg er mer stabil og synker ikke like langt ned lenger. Men, skulle så gjerne blitt enda bedre. Brintellix er det første antideppressiva jeg har forsøkt og jeg har ingen bivirkninger. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med høyere doser enn 20 mg? Forstår det som at 20 mg regnes som max dose, men kanskje har noen forsøkt høyere og fått effekt av det likevel? Anonymkode: 05568...11f Kan dessverre ikke svare på det du spør om, da Brintellix ikke fungerte for meg og den gjorde meg dessuten så kvalm at jeg kastet opp hver dag i flere måneder. Men har du målt serumkonsentrasjon (nivå av legemiddel i blodet)? Det sier egentlig mer om effekt enn hvilken dose man tar. Noen trenger høyere dose fordi de omsetter legemidler raskt feks. Snakk med legen din dersom dette ikke er blitt gjort. Anonymkode: b9b2b...2df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå