Gå til innhold

Brintellex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på Brintellix 20 mg i et halvt år. Den har hatt noe effekt. Jeg er mer stabil og synker ikke like langt ned lenger. Men, skulle så gjerne blitt enda bedre. Brintellix er det første antideppressiva jeg har forsøkt og jeg har ingen bivirkninger. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med høyere doser enn 20 mg? Forstår det som at 20 mg regnes som max dose, men kanskje har noen forsøkt høyere og fått effekt av det likevel?

Anonymkode: 05568...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått på Brintellix 20 mg i et halvt år. Den har hatt noe effekt. Jeg er mer stabil og synker ikke like langt ned lenger. Men, skulle så gjerne blitt enda bedre. Brintellix er det første antideppressiva jeg har forsøkt og jeg har ingen bivirkninger. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med høyere doser enn 20 mg? Forstår det som at 20 mg regnes som max dose, men kanskje har noen forsøkt høyere og fått effekt av det likevel?

Anonymkode: 05568...11f

Kan dessverre ikke svare på det du spør om, da Brintellix ikke fungerte for meg og den gjorde meg dessuten så kvalm at jeg kastet opp hver dag i flere måneder.

Men har du målt serumkonsentrasjon (nivå av legemiddel i blodet)? Det sier egentlig mer om effekt enn hvilken dose man tar. Noen trenger høyere dose fordi de omsetter legemidler raskt feks. Snakk med legen din dersom dette ikke er blitt gjort.

Anonymkode: b9b2b...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...