Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
heavyheart skrev (På 21.2.2026 den 11.32):

Dette er jo kjent KG stil. Vise sin dyptliggende usikkerthet og behov for å være «bedre enn» ved å tråkke på andre. Det er jo patologiske trekk hos henne

Så enig! Sånn som når hun ble fridd til? Altså sånn som hun snakket om at hun skulle gifte seg! Som at hun var en av få dette århundre som hadde fått den gleden 🤦‍♀️ 

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri sett henne bruke eyeliner under øyet, men når blivakker.no sponser en så er det plutselig et must have, eller?

IMG_9224.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 10.3.2026 den 15.35):

Aldri sett henne bruke eyeliner under øyet, men når blivakker.no sponser en så er det plutselig et must have, eller?

IMG_9224.jpeg

Herregud for et flatterende bilde😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner godt hva som menes med mandige trekk. Samboeren har jo også tegnet henne mandig i begge tegne-seansene.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
sitry skrev (15 timer siden):

Skjønner godt hva som menes med mandige trekk. Samboeren har jo også tegnet henne mandig i begge tegne-seansene.

Hun er relativt androgyn

• Liker 8
Skrevet

I dag dukket hun opp i den nye realityserien til NRK, som utfordrer. Blir spennende å se hvordan hun klarer seg der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
FreezeandFawn skrev (23 minutter siden):

I dag dukket hun opp i den nye realityserien til NRK, som utfordrer. Blir spennende å se hvordan hun klarer seg der.

Godt å vite hva jeg ikke skal se på fremover! 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Er ikke lengre mye til avkobling for min del når jeg "åpner" Kristins snapp 😛 Syns gnelling er blitt værre siste tiden,  😛  :D God , sunn energi og iver er bra, men nu ble det i meste laget :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet

Jeg synes det er så koselig at hun har funnet drømmemannen og at hun skal gifte seg med han!

Skrevet
Full kontroll skrev (7 timer siden):

Er ikke lengre mye til avkobling for min del når jeg "åpner" Kristins snapp 😛 Syns gnelling er blitt værre siste tiden,  😛  :D God , sunn energi og iver er bra, men nu ble det i meste laget :D 

Norges styggeste dialekt i tillegg da så. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
sitry skrev (På 14.3.2026 den 0.50):

Endret av Nøytral-80
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud den ropingen hennes er helt grusom å høre på, og med den dialekten i tillegg gjør det uutholdelig!!

så til saken.. Lurer på hva som feiler henne. Noe må det være. Hun er så tynn og beinete at det er ondt å se på… Kristin med bare skuldre ser direkte alvorlig syk ut. Hun sier jo at hun spiser masse, og viser jo oss ofte gedigne frokost tallerkener. Spiser hun så mye som hun sier, skal ikke et friskt menneske bli sånn som henne… Da skulle kroppen få nok kalorier til å ikke bli sykelig avmagret. Håper hun går til legen og finner ut av det, for det virker ikke bra. Hun burde ikke kle seg i trange klær, for det kler henne ikke. Men nå må hun jo innse og finne ut hvorfor hun blir sånn. Hun så jo normal ut før…

• Liker 9
  • Nyttig 8
Gjest Monstertruck
Skrevet
Jaddah123 skrev (6 timer siden):

Jeg er ikke bergenser, men liker dialekten. Kristin snakker høyt og hard, det gjør ikke alle bergensere. 

Gjest Queen19
Skrevet
Anno1969 skrev (2 timer siden):

Herregud den ropingen hennes er helt grusom å høre på, og med den dialekten i tillegg gjør det uutholdelig!!

så til saken.. Lurer på hva som feiler henne. Noe må det være. Hun er så tynn og beinete at det er ondt å se på… Kristin med bare skuldre ser direkte alvorlig syk ut. Hun sier jo at hun spiser masse, og viser jo oss ofte gedigne frokost tallerkener. Spiser hun så mye som hun sier, skal ikke et friskt menneske bli sånn som henne… Da skulle kroppen få nok kalorier til å ikke bli sykelig avmagret. Håper hun går til legen og finner ut av det, for det virker ikke bra. Hun burde ikke kle seg i trange klær, for det kler henne ikke. Men nå må hun jo innse og finne ut hvorfor hun blir sånn. Hun så jo normal ut før…

Da jeg fulgte henne for et par år siden, bestod disse tallerkenene av et par rugknekkebrød, kokt egg og en liten boks makrell i tomat, resten var frukt og grønt. Det er mye i volum, men utgjør ikke så mye med tanke på kalorier. I hvert fall ikke hvis frokost og middag er dagens eneste ordentlige måltider og resten av dagen består av disse plukk-tallerkenene som hun snakket så mye om på den tiden. 

Skrevet
Monstertruck skrev (1 time siden):

Jeg er ikke bergenser, men liker dialekten. Kristin snakker høyt og hard, det gjør ikke alle bergensere. 

Takk! Er forskjell på H-W Steinfeld og Christoffer Skjelderup liksom. 

• Liker 2
Skrevet
Jaddah123 skrev (9 timer siden):

Ja, lyste å dunke ut rrren i de.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Monstertruck
Skrevet
Margit777 skrev (7 timer siden):

Ja, lyste å dunke ut rrren i de.

Jeg er et menneske som er glad i dialekter, og sjarmeres av at vi all snakker ulikt.

Skrevet
Monstertruck skrev (39 minutter siden):

Jeg er et menneske som er glad i dialekter, og sjarmeres av at vi all snakker ulikt.

Jeg er helt motsatt.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Anno1969 skrev (13 timer siden):

Er åpenbart noe som ikke stemmer, ja. Gjør det ikke bedre at hun filmer med dette syke vidvinkel-perspektivet sitt, beina ser jo ut som to fyrstikker plassert oppi hver sine gigantiske klovnesko.

Endret av baremeg007
  • Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...