Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kålrota skrev (2 timer siden):

Det er mulig, jeg kan ikke så mye om privatlivet hennes. Det er uansett hennes ansvar å ordne opp og fars ansvar å passe på barna. Han må jo parkere tøflene og fortelle hva som er viktigst. 

Havnet huset på tvangssalg? Jeg trodde hun flyttet frivillig....

skeiv-ostepop skrev (2 timer siden):

Nå hadde vel ikke Kristin så mye valg når boligen hun bodde i skulle tvangsselges. Og hun kunne nok ikke få nytt lån til ny bolig så da måtte hun ha funnet noe å leie.

Heldigvis dukket livets mann opp med livets lommebok.

Havnet huset hennes på tvangssalg? Trodde hun flyttet frivillig,  ja da er det nok smart å kjøpe nytt igjen....

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Queen19 skrev (2 timer siden):

Får vondt av sønnen hennes jeg, han har blitt flyttet mye på i løpet av sitt korte liv. 

Det tenker jeg også på. Hvor mange ganger har hun flyttet de siste 6 årene? 

Jeg ser sjelden inn til henne, men i går klikket jeg meg gjennom storyen og fikk med meg at hun kaster seg på manges største livsløgn, at barn er tilpasningsdyktige og at så lenge foreldrene er fornøyde så er barna det også. Det stemmer bare såder, stort sett er barn ganske egoistiske av seg og så lenge mor ikke ligger i fosterstilling og gråter så tenker de ikke over hvor lykkelig hun er. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (6 timer siden):

Nå hadde vel ikke Kristin så mye valg når boligen hun bodde i skulle tvangsselges. Og hun kunne nok ikke få nytt lån til ny bolig så da måtte hun ha funnet noe å leie.

Heldigvis dukket livets mann opp med livets lommebok.

Boligen til Kristin har ikke vært på tvangssalg, da tror jeg du har misforstått. 

• Nyttig 1
Skrevet
Sassya skrev (9 minutter siden):

Boligen til Kristin har ikke vært på tvangssalg, da tror jeg du har misforstått. 

Det var ikke tvangssalg, men det ville nok vært utfallet om ho ikke hadde solgt den. Det som er riktig er at ho ikke kunne beholde boligen.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Sassya skrev (16 minutter siden):

Mulig jeg husker feil men den var i det minste ikke langt unna når det var tatt ut flere utlegg i boligen inkludert millionkrav fra skatteetaten.

Realiteten var uansett at hun ikke hadde særlig valg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (På 11.2.2026 den 9.30):

Står det er SOLGT, ble det hus på henne da, eller blir hun å flyttet inn i furtebua til venninnen, i ren skuffelse, for at mannen ikke fikk ut fingeren fortere?? 😛 

Hun snakker om å flytte IGJEN? 

Så Kristin vurderer altså huskjøp på 15 mill. samtidig som hun prøver å tigge til seg pyro, badetøy og bil til bryllup? 

Det er så latterlig at det er vanskelig å forstå…

Endret av Nøytral-80
  • Liker 7
  • Nyttig 23
Skrevet
Full kontroll skrev (På 9.2.2026 den 18.48):

Hvis det er slik at Kristin "ser" ett annet kvinnemenneske enn seg selv i dette huset ( satt på spissen) så må jo det etter mitt syn tenkes grense til  sykelig sjalusi?!  Likt med den hysteriske sexgudinnen hun  gjør seg til sammen med denne mannen, der det historisk sett har stått mer i boxer'n hans enn det gjør  i bibelen......hun minner meg om og framstår nesten som en bortskjemt jentunge, opponerer, roper og skriker, kverulerer og overkjører, 0 "konsekvensutredning" viktigheten av  barnas bosted , tilgjengelighet, og nærmiljø, skole /sosialt.....nehda, meeeeg, meeeeg , meeeg :D 

Hun, og en del andre influensere, har rett og slett manglende kognitiv utvikling. Der vi normale dødelige utvikler oss gjennom studier/lære/arbeid og blir tvunget til å tilpasse oss livet i et samfunn, har de stått der med blikket rettet mot eget speil og andres fasadeliv i sosiale medier og blogger - den gang det var en greie. Den stille lærdommen det er å passe inn i alle disse naturlige arenaene i løpet av tyveårene har jo vært borte fra dem. De har kun konkurrert om å ha det mest perfekte liv å vise frem til sine følgere, og kanskje mest seg selv. 

• Liker 21
  • Nyttig 16
Skrevet
MissCoverdale skrev (15 timer siden):

Hun, og en del andre influensere, har rett og slett manglende kognitiv utvikling. Der vi normale dødelige utvikler oss gjennom studier/lære/arbeid og blir tvunget til å tilpasse oss livet i et samfunn, har de stått der med blikket rettet mot eget speil og andres fasadeliv i sosiale medier og blogger - den gang det var en greie. Den stille lærdommen det er å passe inn i alle disse naturlige arenaene i løpet av tyveårene har jo vært borte fra dem. De har kun konkurrert om å ha det mest perfekte liv å vise frem til sine følgere, og kanskje mest seg selv. 

Riktig på en prikk! 💯💯💯

• Liker 5
Skrevet (endret)
Stjertmeis skrev (På 12.2.2026 den 14.24):

Det var ikke tvangssalg, men det ville nok vært utfallet om ho ikke hadde solgt den. Det som er riktig er at ho ikke kunne beholde boligen.

Hun hadde 140.000 i renter i måneden i en dyr og uvanlig bank og klarte ikke disse høye rentene og måtte derfor selge og flytte inn til kjæresten..Det er vel noe alle vet. Han hjalp vel henne også økonomisk i den perioden. Sammr med hennes mor.

Men kanskje hun har kommet seg ovenpå med snap nå og kan låne på vanlig måte i normale banker. 

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 4
Skrevet
Justlooking skrev (7 timer siden):

Hun hadde 140.000 i renter i måneden i en dyr og uvanlig bank og klarte ikke disse høye rentene og måtte derfor selge og flytte inn til kjæresten..Det er vel noe alle vet. Han hjalp vel henne også økonomisk i den perioden. Sammr med hennes mor.

Men kanskje hun har kommet seg ovenpå med snap nå og kan låne på vanlig måte i normale banker. 

KG finansierte boligen med forbrukslån. Det er velkjent, og noe jeg har omtalt flere ganger, senest for noen dager siden. "Dyr og uvanlig bank" er altså en ren forbrukslånsbank.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun virker rimelig enkel i topplokket. 

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Hun har to menn 24/7 som hjelper henne, revisoren og den jobben det fordrer, og kommende ektemann som må dobbeltsjekke med henne ved flere anledninger, siste vedr kombinering av hennes rabattkode vs nettstedet for denne tredemøllen ,hvorvidt  disse rabattene kunne kombineres, - er du sikker nå, har du sjekket opp dette?, repliserte han..... ;) 

Mulig det bare er meg 50+ , men jeg foretrekker klær nedenfor rumpeballene, der det hos henne faktisk ser ut som hun bare går i longsen....jaja, vær sin smak.... :) ( nå er vel heller ikke målgruppen hennes jenter 12-15 ,  jeg syns vel kanskje det ikke er så sundt eller klokt med slik lettkledd "stil"........ 😛 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (På 9.2.2026 den 9.29):

Denne boligen vil altså KG ha. Ser kul ut ved første øyekast, men når man oppdager at boligen består av et tilbygg til en eldre bolig samt 2. etg i den eldre boligen, så blir det veldig rart? Første etasje i den eldre delen av bygningen er en egen bolig. Hagen er delt i to. 

Jeg tenker at KG er bra desperat (og ikke minst egoistisk) med å komme seg vekk fea huset "med historie", når ho vil flytte ungene vekk fra venner, hjem og kjent miljø, og over i ny skolekrets, for DETTA! 

https://www.finn.no/407840229

Halve huset er altså et sameie? Aldri sett noe så absurd før…

• Liker 1
Skrevet
Stjertmeis skrev (På 11.2.2026 den 10.48):

Der ho blander informasjon om hvor perfekt denne boligen er for HENNE mtp innhold og trivsel, sammen med hint og informasjon om hvordan ho ikke trives i barna sitt barndomshjem pga deres mor bodde der og at naboene har et forhold til barnas mor, og at KG ikke føler seg hjemme der pga denne historikken. 

Ikke fått med meg det syke utspillet der, gidder noen gi en recap?

• Liker 1
Skrevet

Her er det nye huset KG planlegger å gå på visning på:

https://www.finn.no/446868701

Veldig flott, men også med en prislapp på 18,5 mill. KG vil altså at livets mann skal bla opp 3 mill mer enn forrige hus KG sikla på. 

Huskjøp er populært SoMe-innhold. Er dette mest for content? Mannen skal ikke på visning.

• Liker 6
Skrevet

Er vel ikke akkurat så rik han heller?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (13 minutter siden):

Er vel ikke akkurat så rik han heller?

Nei, og KG har jo varierende inntekt og en historikk som tilsier at ho ikke vil få så mye i lån. Så hvilken ramme de får styres vel primært av livets mann sine (forhåpentligvis) mer ordnede økonomiske forhold. 

Men som KG sier: de SKAL selge og de SKAL flytte. For der de bor nå  kan ho IKKE bo. 

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (44 minutter siden):

Her er det nye huset KG planlegger å gå på visning på:

https://www.finn.no/446868701

Veldig flott, men også med en prislapp på 18,5 mill. KG vil altså at livets mann skal bla opp 3 mill mer enn forrige hus KG sikla på. 

Huskjøp er populært SoMe-innhold. Er dette mest for content? Mannen skal ikke på visning.

Huset ble vel solgt samme dag (dagen etter?) som linken ble lagt ut her.. så. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
enkefru skrev (6 minutter siden):

Huset ble vel solgt samme dag (dagen etter?) som linken ble lagt ut her.. så. 

Nei, dette er et annet hus. Dette er hus nr 2 som KG vurderer. Det er ikke solgt.

Det er riktig at det forrige huset, det ho var på visning på, vart solgt. 

(Det var forresten jeg som la ut lenken til det forrige huset også).

Endret av Stjertmeis
Presisering
  • Liker 2
Skrevet
Stjertmeis skrev (19 minutter siden):

Nei, og KG har jo varierende inntekt og en historikk som tilsier at ho ikke vil få så mye i lån. Så hvilken ramme de får styres vel primært av livets mann sine (forhåpentligvis) mer ordnede økonomiske forhold. 

Men som KG sier: de SKAL selge og de SKAL flytte. For der de bor nå  kan ho IKKE bo. 

Alt skal visst dreie seg om henne. Hva hun vil og ikke vil. Begge de to "voksne" må legge sine egne ønsker til side, og konsentrere seg om hva barna vil. De bør ha førsteprioritet uansett. 

Temuvikaren fremstår som en skikkelig tøffel. Han bør slå i bordet og sette en stopper for denne egosentriske damen en gang for alle, for det blir sikkert bare verre og verre med tiden

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...