Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (51 minutter siden):

Står det er SOLGT, ble det hus på henne da, eller blir hun å flyttet inn i furtebua til venninnen, i ren skuffelse, for at mannen ikke fikk ut fingeren fortere?? 😛 

Det vart ikke de, kikke innom snappen i går kveld. Da tøyt ho i vei om hvor mye ho elska det, og at ho ikke kunne skjønne at livets mann ikke så dey ho så, og at de burde ta en ny tur dit der både livets mann og barna var med sånn at ho kunne selge det inn. Så det gikk ikke til KG.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Legger til at i den tytinga hennes i går, så legger ho ut om hvor gode valg ho har tatt mht. bolig, og at ho har en særlig evne til å bare vite når det er rett. Og videre at når det er rett, da skal ingenting stoppe ho. Heller ikke mangel på finansieringsbevis!

Det eksemplifiserte ho med et tidligere boligkjøp der ho bare bød og bød og bød, mens Dennis var opptatt på jobb, helt til huset ble hennes. 700 000 over prisantydning, og ho hadde ikke finansieringsbevis. Men det mente ho var underordna. Det viktigste er å få boligen som føles riktig. Vinner man budrunden "får man bare ordne finansieringen etterpå". 

Dette er dama som sier ho har tapt penger på ALLE boliger ho har kjøpt/solgt. Som har finansiert boligkjøp med forbrukslån (eller "lån i spesialbank" som KG omtaler det for å bagatellisere det). KG burde være det siste mennesket man skal ta råd fra mht plassering av penger i bolig.

Om Livets mannn er så dum st han kjøper bolig og blander økonomi med dette mennesket, så vil han ikke ha det bedre.

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil
  • Liker 12
  • Nyttig 26
Skrevet

Det er jo ganske tåpelig å informere andre om en bolig man har lyst til å kjøpe, slik at flere kan få lyst på akkurat den boligen. Eller kjente hun selger, så det var en måte å hjelpe vedkommende til å få solgt?

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Hulderen skrev (7 minutter siden):

Det er jo ganske tåpelig å informere andre om en bolig man har lyst til å kjøpe, slik at flere kan få lyst på akkurat den boligen. Eller kjente hun selger, så det var en måte å hjelpe vedkommende til å få solgt?

Lurer litt på om det hele kanskje også er en del for innhold. En ting er at det er litt rart å kringkaste for hele verden at man sikler på en bolig og bare "SKAL" ha den (men nå er det jo mye som er rart og mange grenser som er flytta med influenserbransjen), men en anna ting er jo at det er ganske spesielt at barna, deres venner og øvrig familie potensielt får høre alt om denne sterke flyttetrangen gjennom KG sine sosiale medier (som tross alt er virksomhetskanalen hennes). Der ho blander informasjon om hvor perfekt denne boligen er for HENNE mtp innhold og trivsel, sammen med hint og informasjon om hvordan ho ikke trives i barna sitt barndomshjem pga deres mor bodde der og at naboene har et forhold til barnas mor, og at KG ikke føler seg hjemme der pga denne historikken. 

Kanskje er det hele bare et kynisk innhold-spill, eller så er KG helt blind for hva som er viktig. 

Eller, det siste vil jo være riktig uansett hvordan man ser på det. For KG setter opplagt sine egne behov først, uavhengig av hva som er grunnen til at ho deler dette.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå sitter ho og lyger for åpen mikrofon på snap story. KG sier at det var budrunde i går, men ingen nådde opp, og at huset fremdeles er "up for grabs", og at det må være et tegn fra universet om at det er der ho skal bo.

Huset ble solgt. I går. 

Screenshot_20260211_141404.thumb.jpg.bc057bf96d0c4cb5808d18f656a8f933.jpg

• Nyttig 11
Skrevet
baldrian skrev (På 9.2.2026 den 10.46):

"Høyst nødvendig" er lenge når han har skolebarn som trives der. 

Sånt gjør man bare ikke som fars nye samboer, hvis det ikke er helt nødvendig. De er barn, ikke møbler.

Helt enig. Og jeg har ikke barn selv en gang..

• Liker 4
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Helt enig. Og jeg har ikke barn selv en gang..

IMG_6990.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (1 minutt siden):

IMG_6990.jpeg

Jeg kan skjønne ønsket om noe sammen fra start, MEN da leter man i nabolaget tenker jeg. Pga barna.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Jeg kan skjønne ønsket om noe sammen fra start, MEN da leter man i nabolaget tenker jeg. Pga barna.

Barna har da alltid kommet sist for henne. Først seg selv, så seg selv, så sin neste - om det er til hennes beste.

• Liker 12
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

MEN da leter man i nabolaget tenker jeg.

Minner etter x der også........vet ikke hvilken radius hun er "inni / utenfor", men alt, hus, nabolag /nabo venner....vil hun bort fra.... ;) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (2 minutter siden):

Barna har da alltid kommet sist for henne. Først seg selv, så seg selv, så sin neste - om det er til hennes beste.

Det virker sånn med de nye barna sett utenfra dessverre😢

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 5
Skrevet

Ut i fra det jeg forstår av det hun forteller og man hører litt mellom linjene så forstår jeg sånn at eksen til temuvikaren ikke liker Kristin, og at hun kanskje fortsatt har vennskap til naboene og kanskje da snakker drit på Kristin til naboene, og setter hun i en trasig posisjon. Det er jo ubehagelig å bo en plass hvor naboer skal se stygt på deg 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bekkabilla skrev (1 minutt siden):

Ut i fra det jeg forstår av det hun forteller og man hører litt mellom linjene så forstår jeg sånn at eksen til temuvikaren ikke liker Kristin, og at hun kanskje fortsatt har vennskap til naboene og kanskje da snakker drit på Kristin til naboene, og setter hun i en trasig posisjon. Det er jo ubehagelig å bo en plass hvor naboer skal se stygt på deg 🫣

Nå er Kristin en influenser og riksbølle helt på egenhånd - så hun av alle trenger ikke akkurat eksen til Temu for at naboene snakker.

Jeg tipper naboene snakker helt uten at eksen trenger å blande seg.

• Liker 16
  • Nyttig 20
Skrevet

Voksen dame sitte på snap å gnåle og nesten grine over at hun må bo i et hus en x har bodd. Herregud så dumt. Skulle tro det var kjelleren til Fritzl hun bodde i, ikke måte på hvor fælt hun mistrives. Får jo ikke noe mer selvsentrert og egoistisk, snakk om prioriteringer i livet. 

• Liker 15
  • Nyttig 27
Skrevet
Anonym90059005 skrev (5 timer siden):

Voksen dame sitte på snap å gnåle og nesten grine over at hun må bo i et hus en x har bodd. Herregud så dumt. Skulle tro det var kjelleren til Fritzl hun bodde i, ikke måte på hvor fælt hun mistrives. Får jo ikke noe mer selvsentrert og egoistisk, snakk om prioriteringer i livet. 

Tviler på at eksen egentlig er et problem. Er bare Kristin som kjeder seg og vil ha et nytt prosjekt/leketøy.

Hun oppfører seg som en voksen drittunge.

Og Temu skal betale.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet

Som voksen som tramper inn i partners barns liv, må man svelge mange kameler. Å være så tydelig på å måtte lande et eget sted er jo helt uendelig egoistisk. Hvorfor flyttet de sammen i utgangspunktet? 
Barna må alltid være førsteprioritet, det vet alle som blander familie på denne måten. Trist at hun formidler et så ubalansert og egoistisk syn på dette. 

• Liker 19
  • Nyttig 11
Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

Som voksen som tramper inn i partners barns liv, må man svelge mange kameler. Å være så tydelig på å måtte lande et eget sted er jo helt uendelig egoistisk. Hvorfor flyttet de sammen i utgangspunktet? 
Barna må alltid være førsteprioritet, det vet alle som blander familie på denne måten. Trist at hun formidler et så ubalansert og egoistisk syn på dette. 

Nå hadde vel ikke Kristin så mye valg når boligen hun bodde i skulle tvangsselges. Og hun kunne nok ikke få nytt lån til ny bolig så da måtte hun ha funnet noe å leie.

Heldigvis dukket livets mann opp med livets lommebok.

• Liker 13
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (46 minutter siden):

Nå hadde vel ikke Kristin så mye valg når boligen hun bodde i skulle tvangsselges. Og hun kunne nok ikke få nytt lån til ny bolig så da måtte hun ha funnet noe å leie.

Heldigvis dukket livets mann opp med livets lommebok.

Det er mulig, jeg kan ikke så mye om privatlivet hennes. Det er uansett hennes ansvar å ordne opp og fars ansvar å passe på barna. Han må jo parkere tøflene og fortelle hva som er viktigst. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Får vondt av sønnen hennes jeg, han har blitt flyttet mye på i løpet av sitt korte liv. 

Endret av Queen19
  • Liker 8
  • Hjerte 7
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...