M.H85 Skrevet 3 timer siden #12081 Skrevet 3 timer siden Bjerka skrev (3 timer siden): Først Bergen, så hjem, så luksustur til Stockholm fordi det var så kjipt med vanlige dager hjemme... Er hun avhengig av champagnesprudlende lykke hver eneste dag for å kunne ha det bra så kan livet bli slitsomt ✨️🥂 Kunne tro hun var barnløs. Borte hver helg. Det er jo noe feil når du ikke får "ro" i vanlig hverdag,men må bort hele tiden. 1 3
baremeg007 Skrevet 13 minutter siden #12082 Skrevet 13 minutter siden M.H85 skrev (3 timer siden): Selvfølgelig trenger man ikke ha en datter, hvem som helst kan uttale seg. For de som følger denne tråden og diskuterer Kristin sine uttalelser forstår nok uansett hva hovedpoenget mitt var håper jeg...Nemlig at Kristin skal skrike høyt om alt om det er matvaner, skjerm på skole, barneoppdragelse generelt and the list goes on... ja, unntatt alkohol forbruk da🤔 Der er det tysst....selvfølgelig. Nettopp! Tok poenget med en gang og er helt enig med deg. Er på ingen måte for dette opplegget med skincare til unger (selvfølgelig), men det at hun stikker seg fram på GMN her er rett og slett kun nok et eksempel på hennes enorme behov for å presse frem den brautende stemmen sin der hun kan. Og det er jeg lei av. Hun er en selvutnevnt talsperson for det ene og det andre, men viser dobbeltmoral støtt og stadig. Og alkoholkonsumet er noe av det jeg liker aller minst ved henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå