M.H85 Skrevet 5. november #12001 Skrevet 5. november (endret) Full kontroll skrev (18 timer siden): Ja, hun klorer seg fast til de 50% med alenetid.... som hun sier, hun vil være 100% mamma 50%av barnas oppvekst år, enn 50% fraværende mor 100% av tiden sammen med den..... Hun hadde aldri orket 100% med 4 unger. Hun vil ha mest mulig fri fra 1 unge (!). Egen tiden er jo livsviktig, det har hun sagt selv mange ganger😬😅 Ææææælsker den uken uten barn. Finner du deg en kjæreste med kids, iallefall små kids må du ta i betraktning at plutselig bor det barn der 100%. Det vet man aldri. Sikkert gøy å være bonusbarn som vil forstå at bonusmor teller ned til fri. Det er hakk i plata på det fra hennes side. De har vært sammen i 3 år og aldri tatt med barna på ferie i utlandet. Kristin synes det er mye kjekkere reise alene drikke vin, og de har reist mye alene! Det forteller ganske mye bare det. De fleste hadde tatt barna med iallefall på en tur,neida reise alene er kjekkest. Sier mye om hva kristin vil prioritere. Endret 5. november av M.H85 12 5
Kønn Skrevet 5. november #12002 Skrevet 5. november Kristin må vel være definisjonen på en dobbeltmoralist. Hun forlanger og forventer å bli respektert for sine meninger ang samvær/friuke fra eget barn og bonusbarn. Det er jeg helt enig med henne i. Folk er ulike og velger ulikt. Men, Ingrid i KrfU derimot, hun skal kansleres for sine meninger. Jeg er uenige med både henne og Kristin, men jeg vil kjempe for deres rett til å mene akkurat det de vil. Det kalles ytringsfrihet. Det er derfor vi har ytringsfrihet, for å slippe til kontroversielle synspunkter/meninger. 8 8
arnoyb Skrevet 5. november #12003 Skrevet 5. november Kønn skrev (43 minutter siden): Kristin må vel være definisjonen på en dobbeltmoralist. Hun forlanger og forventer å bli respektert for sine meninger ang samvær/friuke fra eget barn og bonusbarn. Det er jeg helt enig med henne i. Folk er ulike og velger ulikt. Men, Ingrid i KrfU derimot, hun skal kansleres for sine meninger. Jeg er uenige med både henne og Kristin, men jeg vil kjempe for deres rett til å mene akkurat det de vil. Det kalles ytringsfrihet. Det er derfor vi har ytringsfrihet, for å slippe til kontroversielle synspunkter/meninger. De må jo kunne ha sine meninger, men andre må jo også kunne få ha sine. At mange har sterke meninger om det er jo bare naturlig. 3 2
Tenkeselv Skrevet 5. november #12004 Skrevet 5. november Må så det var litt gull å se Kristin bli overrasket over at livets mann sier han skal bruke sin alenetid på å ha en date med datteren sin. For det er nok en tanke som aldri hadde falt hos Kristin selv .Følte hun ble vel mye tatt på sengen av kommentaren hans der. Samy blokkeringen har tatt seg opp ? Vel vel Kristin, men sterke meninger må man regne med slikt. Men det er jo det fine med Snap, det er jo komplett enevelde 13 3
SoftKitty Skrevet 5. november #12005 Skrevet 5. november Kønn skrev (1 time siden): Kristin må vel være definisjonen på en dobbeltmoralist. Hun forlanger og forventer å bli respektert for sine meninger ang samvær/friuke fra eget barn og bonusbarn. Det er jeg helt enig med henne i. Folk er ulike og velger ulikt. Men, Ingrid i KrfU derimot, hun skal kansleres for sine meninger. Jeg er uenige med både henne og Kristin, men jeg vil kjempe for deres rett til å mene akkurat det de vil. Det kalles ytringsfrihet. Det er derfor vi har ytringsfrihet, for å slippe til kontroversielle synspunkter/meninger. Det er litt forskjell på hvem som uttrykker en mening da. En privatperson med få følgere har det jo ikke noe å si hva de sier. En influencer med mange følgere som kan påvirke andre, da må man få mene noe om hva de sier (også at vi mener noe om hva denne influenceren sier om feks samvær) og ønske at de ikke følges om de sprer det man mener er onde meninger. En politiker må man iallfall få bry seg om hva sier og snakke imot, det de utrykker offentlig er jo ikke bare deres private tanker men virker til å være partiets meninger og da noe som i ytterste konsekvens kan komme inn i lover for hele landet og påvirke alle. De som ytrer seg må og tåle reaksjoner, reaksjoner går jo også under ytringsfrihet. Og ytringsfrihet er ikke absolutt, det er faktisk meninger man kan synes at personer med visse roller ikke skal ytre i offentlige kanaler. 4 4
M.H85 Skrevet 5. november #12006 Skrevet 5. november Tenkeselv skrev (1 time siden): Må så det var litt gull å se Kristin bli overrasket over at livets mann sier han skal bruke sin alenetid på å ha en date med datteren sin. For det er nok en tanke som aldri hadde falt hos Kristin selv .Følte hun ble vel mye tatt på sengen av kommentaren hans der. Samy blokkeringen har tatt seg opp ? Vel vel Kristin, men sterke meninger må man regne med slikt. Men det er jo det fine med Snap, det er jo komplett enevelde Den lyste godt ja..,like godt som en refleks...🙈 Hva skal du gjøre i helgen da mens jeg er borte? Skal ha en date med min datter en dag.... kristin (overasket) du har jo ikke barna i helga... Han forteller at datter ville komme allikevel til han. Kristin: åhhh så koselig.... Det er sååå påtatt og tydelig at hun nok ikke hadde sett den komme. Jeg tenker en GOD bonusmor hadde oppfordret sin kjæreste bruke litt tid alene med sine barn, det lyser godt at Kristin ikke er der... , og det vil barna kanskje merke. Selvfølgelig ønsker datter seg litt tid alene med pappaen sin uten den kjefete og brautne bergenseren..... Egentlig er K veldig dobbel moralsk,hun har gjentatte ganger sagt hvor viktig det er for henne med litt egen tid med sitt barn, men tydeligvis ikke like viktig med de andre barna ...Hun klarte ikke skjule overaskelen der gitt.. Ellers virker det nesten som temu fyren er litt små lei henne av og til, kommunikasjonen der hun prater og han ikke alltid virker så engasjert i å prate om alt hun tyter om... Dette er ikke et jordnært forhold etter hva man ser på snap.. ( de legger jo ut alt). Hun jobber "'hardt" for fasaden med dette forholdet...🙈 21 3
Poly Skrevet 5. november #12007 Skrevet 5. november (endret) M.H85 skrev (4 timer siden): Hun hadde aldri orket 100% med 4 unger. Hun vil ha mest mulig fri fra 1 unge (!). Egen tiden er jo livsviktig, det har hun sagt selv mange ganger😬😅 Ææææælsker den uken uten barn. Finner du deg en kjæreste med kids, iallefall små kids må du ta i betraktning at plutselig bor det barn der 100%. Det vet man aldri. Sikkert gøy å være bonusbarn som vil forstå at bonusmor teller ned til fri. Det er hakk i plata på det fra hennes side. De har vært sammen i 3 år og aldri tatt med barna på ferie i utlandet. Kristin synes det er mye kjekkere reise alene drikke vin, og de har reist mye alene! Det forteller ganske mye bare det. De fleste hadde tatt barna med iallefall på en tur,neida reise alene er kjekkest. Sier mye om hva kristin vil prioritere. Er jo veldig ironisk hun som er så opptatt av sunn mat og mobilfri og diverse, få ting er vel mer skadelig for et barn enn og ikke føle seg ønsket i sitt eget hjem (annet i en uke av gangen) Endret 5. november av Poly 12 7
M.H85 Skrevet 5. november #12008 Skrevet 5. november Kønn skrev (2 timer siden): Kristin må vel være definisjonen på en dobbeltmoralist. Hun forlanger og forventer å bli respektert for sine meninger ang samvær/friuke fra eget barn og bonusbarn. Det er jeg helt enig med henne i. Folk er ulike og velger ulikt. Men, Ingrid i KrfU derimot, hun skal kansleres for sine meninger. Jeg er uenige med både henne og Kristin, men jeg vil kjempe for deres rett til å mene akkurat det de vil. Det kalles ytringsfrihet. Det er derfor vi har ytringsfrihet, for å slippe til kontroversielle synspunkter/meninger. Folk har rett mene det de vil. Vedr denne abort saken. Javel? La denne krf damen mene dette personlig. So what? Er jo ikke en lov som blir innført i norge så hun får mene det hun vil hun. Folk får mene det de vil,men når man drar det så langt som Kristin. Lager en kjempe oppstandelse enten det gjelder tv skjerm i skolen, matpakker eller abort altså det er så overdrevet. Hun bør ta seg en titt i speilet. Hun drikker jo vin så fort hun kan, hun vil ha mest mulig FRI fra barn,det er mange ting her mange er sterkt uenige med henne om og... Problemet blir når du åpner kjeften å raser mot alt selv, da må du tåle kritikk også. Ofte er det lurt holde det inni seg... Så får man heller av og til mene litt i stillhet. Kristin er også ekstremt egoistisk. Dette med "verdens kjekkeste aktivitet med barna". Alle skulle male dørene i farger som ser ut som en episode fra Portveien 2 eller et karneval,MEN det er jo K som har bestemt dette. Hvis barna sa vi vil ha svarte dører, så hadde ikke det skjedd. Hun liker å fremstå som at hun gjør så mye bra,men halve gleden blir jo borte når at "the end" bestemmer hun alt. Det er meg,meg,meg...vin og barnefri som gjelder🙉 Folk er ulike. Jeg selv hadde aldri flyttet inn med en mann med 3 små barn. Ikke fordi jeg ikke liker barn, men det er ikke noe for meg. Det krever mye. Mange hensyn, ekser, barn som ikke er dine , du må svelge mye kameler. Jeg ønsker da heller at barna kan bo med sin far uten at jeg skal komme blande meg ( om jeg hadde hatt en kjæreste med 3 barn da). Barna kommer først. Hos Kristin kommer hun først...hun styrer showet... 7 3
M.H85 Skrevet 5. november #12009 Skrevet 5. november Poly skrev (1 minutt siden): Er jo veldig ironisk hun som er så opptatt av sunn mat og mobilfri og diverse, få ting er vel mer skadelig for et barn enn og ikke føle seg ønsket i sitt eget hjem (annet i en uke av gangen) Hun er opptatt av mat og slikt ja. Flink praktisk.. rydde, lage gode matpakker osv,MEN som du sier det viktigste for barn er det å bli møtt emmosjonelt. Bli sett,hørt,føle seg hjemme.. Det bryr hun seg ikke særlig om. Og det er skadelig. Veldig skadelig. Hun ser ikke barna. Hun ser seg selv og sin temu lover. Det lyser jo på snap. 4 7
Whitesnake69 Skrevet 5. november #12010 Skrevet 5. november RandiO skrev (5 timer siden): Og du bidrar til lønningsposen. 😊 Nei det gjør jeg ikke. Følger ikke henne, men får opp på utforsk innimellom og da kikker jeg såvidt på galskapen i et par minutter før jeg ikke klarer mer. 4
Tenkeselv Skrevet 5. november #12011 Skrevet 5. november M.H85 skrev (27 minutter siden): Den lyste godt ja..,like godt som en refleks...🙈 Hva skal du gjøre i helgen da mens jeg er borte? Skal ha en date med min datter en dag.... kristin (overasket) du har jo ikke barna i helga... Han forteller at datter ville komme allikevel til han. Kristin: åhhh så koselig.... Det er sååå påtatt og tydelig at hun nok ikke hadde sett den komme. Jeg tenker en GOD bonusmor hadde oppfordret sin kjæreste bruke litt tid alene med sine barn, det lyser godt at Kristin ikke er der... , og det vil barna kanskje merke. Selvfølgelig ønsker datter seg litt tid alene med pappaen sin uten den kjefete og brautne bergenseren..... Egentlig er K veldig dobbel moralsk,hun har gjentatte ganger sagt hvor viktig det er for henne med litt egen tid med sitt barn, men tydeligvis ikke like viktig med de andre barna ...Hun klarte ikke skjule overaskelen der gitt.. Ellers virker det nesten som temu fyren er litt små lei henne av og til, kommunikasjonen der hun prater og han ikke alltid virker så engasjert i å prate om alt hun tyter om... Dette er ikke et jordnært forhold etter hva man ser på snap.. ( de legger jo ut alt). Hun jobber "'hardt" for fasaden med dette forholdet...🙈 Så enig med deg, det var lett å se at Kristin nesten ble litt "frustrert" over hans respons, for hun ville nok høre at han skulle henge med gutta, feste osv. Likte veldig godt hans svar der, fordi slik som Kristin fremstår så tror jeg ikke nødvendigvis at hans barn trives så godt som hun tror. Har også som du lagt merke til en mer "lettere irritert" respons fra mannen på mye av det gjentatte maset som kun er påtatt for Snap. Å jeg kan forstå han der altså, fordi han vet nok ikke at han 100% av tiden skal være den perfekte mannen for hennes følgere 🙊 Nei you do you Temuvikaren, de fleste liker deg nok som deg selv 8 3
M.H85 Skrevet 5. november #12012 Skrevet 5. november Tenkeselv skrev (13 minutter siden): Så enig med deg, det var lett å se at Kristin nesten ble litt "frustrert" over hans respons, for hun ville nok høre at han skulle henge med gutta, feste osv. Likte veldig godt hans svar der, fordi slik som Kristin fremstår så tror jeg ikke nødvendigvis at hans barn trives så godt som hun tror. Har også som du lagt merke til en mer "lettere irritert" respons fra mannen på mye av det gjentatte maset som kun er påtatt for Snap. Å jeg kan forstå han der altså, fordi han vet nok ikke at han 100% av tiden skal være den perfekte mannen for hennes følgere 🙊 Nei you do you Temuvikaren, de fleste liker deg nok som deg selv Og så får man håpe at han setter sine barn først, lenge før Kristin. Det å få egentid med sine egne barn er gull verdt! Betyr alt. Gjorde det med mine som små,og gjør det med minsten nå. Det er da tøft nok for 3 unger når en speedy kontrollfreak plutselig flytter inn i dems hus..... Dessverre blir mange tøffelhelter og setter ny dame før sine egne barn om damen styrer alt! Men det er lett å høre at Temu ikke er helt der, han er ingen klassisk tøffelhelt. Han fremstår litt enkel, men det er lett å høre at han lett svarer henne om han er uenig med henne! Sett alltid dine egne barn først! Hvis min kjæreste hadde reagert på at jeg vil ha egentid med minsten så hadde jeg nok ikke tenkt det var en mann for meg en gang...Min kjæreste oppfordrer meg ,kan si at "ser det er en ny film på kino nå", den bør du jo ta barnet ditt med på🥰 Sånn er kjærlighet! Raushet.. kristin gjør nok ikke det. Rødt flagg det der.. Innderst inne skulle hun nok ønske han var barnløs, dama klarer jo knapt være nok med sitt eneste barn. Han er jo mest hos faren. 9 4
M.H85 Skrevet 5. november #12014 Skrevet 5. november JamesBlond skrev (38 minutter siden): Hvem er Kristin sammen med? En 3barnsfar som har startet egen snap "blogg" som han kaller temu vikaren 4
Kønn Skrevet 5. november #12015 Skrevet 5. november arnoyb skrev (4 timer siden): De må jo kunne ha sine meninger, men andre må jo også kunne få ha sine. At mange har sterke meninger om det er jo bare naturlig. Nettopp. Poenget mitt er at K ikke respekterer andres meninger, men forventer at alle skal respektere hennes. 8
Kønn Skrevet 5. november #12016 Skrevet 5. november SoftKitty skrev (3 timer siden): Det er litt forskjell på hvem som uttrykker en mening da. En privatperson med få følgere har det jo ikke noe å si hva de sier. En influencer med mange følgere som kan påvirke andre, da må man få mene noe om hva de sier (også at vi mener noe om hva denne influenceren sier om feks samvær) og ønske at de ikke følges om de sprer det man mener er onde meninger. En politiker må man iallfall få bry seg om hva sier og snakke imot, det de utrykker offentlig er jo ikke bare deres private tanker men virker til å være partiets meninger og da noe som i ytterste konsekvens kan komme inn i lover for hele landet og påvirke alle. De som ytrer seg må og tåle reaksjoner, reaksjoner går jo også under ytringsfrihet. Og ytringsfrihet er ikke absolutt, det er faktisk meninger man kan synes at personer med visse roller ikke skal ytre i offentlige kanaler. En influenser, altså en påvirker er en PÅVIRKER pr def. En trenger ikke være verken påvirker eller politiker for å ytre seg kontroversielt eller til og med ulovlig. En person kan i ytterste konsekvens bli anmeldt for en ytring. Mitt poeng med innlegget er Kristin sin dobbeltmoral helt uavhengig av hva meningene går ut på. Hun brukte flere dager på å rante på denne politikeren og ville kansellere henne FORDI hun mente noe kontroversielt. Greit å kommentere i mot og begrunne hvorfor man er uenig i sak, men det er noe annet enn å skrive under på et opprop for å fjerne personen fra er verv for hennes meninger. Det er kansellering og det er uhørt, spør du meg. Og nå sitter eller ligger hun der og messer om at folk må få mene det de vil. Akkurat det samme da hun skulle samarbeide med hun skrulla nede i Spania også som forøvrig gikk åt skogen, men også her startet hun med å forsvare seg. Jeg har blokkert både hun og han såkalte Temu vikaren. Alt for penger si. Ingen av dem eier integritet. 11
baremeg007 Skrevet 5. november #12017 Skrevet 5. november (endret) Tenk å faktisk gå inn for å ruinere hus og hjem på den måten der. Flytte inn i fyrens hjem og gjøre samtlige etasjer om til tidenes sirkus. For å være et midlertidig hjem, som hun påstår, blir det en svær jobb å ta fatt i når huset skal selges. Så er de for inkompetente til å forstå at det de faktisk gjør er å skrelle huset for økonomisk verdi. Den har falt voldsomt med det sirkushelvetet der! Hjelper ikke på at det er utført av unger heller, her må jo egentlig samtlige dører med karmer kjøpes ny. og når skal hun forstå at hun faktisk ikke har verken teft eller estetisk sans? Endret søndag kl. 03:52 av baremeg007 15 2
Janne1975 Skrevet 5. november #12018 Skrevet 5. november Full kontroll skrev (52 minutter siden): << vi harrr eeen 50/50 fordeling, men han er mer hos meg da.... >> (uttalt av K for under 2 mnd siden) Tall er tull, (tydeligvis) iflg Gjeldsfri'n Ja, sånn er det å være gjeldsfri mens man skylder skatteetaten millioner. Eget forhold til tall. 9 2
baremeg007 Skrevet torsdag kl. 06:46 #12019 Skrevet torsdag kl. 06:46 Sitat bærekraftsdronninga: «det er bare 5 dører (med karm) - de kan byttes ut, kjøpes ny! Eller males igjen!». Så miljøbevisst (og økonomisk anlagt) er hun, der hun samtidig står og gauler om bærekraft som den gigantiske dobbeltmoralisten hun er. 10 3
Snikmos Skrevet torsdag kl. 11:29 #12020 Skrevet torsdag kl. 11:29 Jeg er gla i å høre Solveig sin podcast min barneoppdragelse, men kjente faktisk det ble for mye vas når Kristin var der. Fra K sin side. Høres ut som hun bestemmer alt ang barnet og D ikke har noe å si . Ang dilemma som Solveig lager 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå