Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
duskelapp skrev (7 timer siden):

Jeg fikk beskjed om 10 uker 

Rart det er så forskjell. Venter på operasjon og de sa 12 uker her.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
duskelapp skrev (15 timer siden):

Vi er alle forskjellige. Jeg merket mininalt, om en ser bort i fra tyngre løft og opphold av samleie. Trengte så vidt smertestillende 

Samme her, men de gjør det på litt forskjellige måter, avhengig av hva grunnen er. Min livmor ble tatt ut gjennom hull i magen, mens en venninne sin ble tatt ut via skjeden. 

Skrevet
Janmar skrev (13 timer siden):

Rart det er så forskjell. Venter på operasjon og de sa 12 uker her.

Screenshot_20251101_160838_Chrome.jpg

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Bjerka skrev (På 29.10.2025 den 4.13):

Hver time nesten hele døgnet må fylles med noe å gjøre. Lurer på hvordan tornado-Kristin vil takle å sitte åtte uker i ro fra 11 november 🙈

Det blir krise. Dama er jo mer speedy enn en person på ecstasy.  Huset kommer vel til å flyte, temu mannen fremstår ikke særlig huslig... Hva er det forresten med det der voldsomme du er såååå dææææææælig til han der fyren?  I annen hver setning forteller hun han hvor dæææælig han er. Det er så kleint og tilgjort. Hele forholdet minner mer om 2  barnløse 20 åringer som lever i et umodent tilgjort speedy og "kavete"  forhold der fokus er party ,sex and rock and roll! Fallhøyden kan bli stor....

Endret av M.H85
  • Liker 15
  • Nyttig 11
Skrevet
M.H85 skrev (11 timer siden):

Det blir krise. Dama er jo mer speedy enn en person på ecstasy.  Huset kommer vel til å flyte, temu mannen fremstår ikke særlig huslig... Hva er det forresten med det der voldsomme du er såååå dææææææælig til han der fyren?  I annen hver setning forteller hun han hvor dæææælig han er. Det er så kleint og tilgjort. Hele forholdet minner mer om 2  barnløse 20 åringer som lever i et umodent tilgjort speedy og "kavete"  forhold der fokus er party ,sex and rock and roll! Fallhøyden kan bli stor....

Hvorfor gidder du følge dem dag inn og dag ut? Du bidrar jo til at sirkuset kan holdes gående. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Nøytral-80 skrev (3 timer siden):

Hvorfor gidder du følge dem dag inn og dag ut? Du bidrar jo til at sirkuset kan holdes gående. 

Jeg følger K,men ser kanskje 5% av snappene. Får allikevel med meg det meste da det er mye repeat. Tja.., jeg scroller vel som deg og alle andre🤷‍♀️ Er jo et diskusjons forum dette da, du kommenterer jo på tråden selv sammen med meg og folka her. Synes denne tråden er festlig og alltid liv her, så får det  bare være litt kleint da ,gøy med liv i en tråd😅😁

Endret av M.H85
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Jeg følger K,men ser kanskje 5% av snappene. Får allikevel med meg det meste da det er mye repeat. Tja.., jeg scroller vel som deg og alle andre🤷‍♀️ Er jo et diskusjons forum dette da, du kommenterer jo på tråden selv sammen med meg og folka her. Synes denne tråden er festlig og alltid liv her, så får det  bare være litt kleint da ,gøy med liv i en tråd😅😁

Hvorfor følger du henne når du ikke kan fordra henne? Har aldri fulgt henne men vært innom endel ganger,men hun er for brautende og slitsom.  Og reiser lite selv pga dårlig økonomi,så blir ekstremt trigget  av all reisingen. 

Skrevet
Coffee_lover skrev (5 timer siden):

Hvorfor følger du henne når du ikke kan fordra henne? Har aldri fulgt henne men vært innom endel ganger,men hun er for brautende og slitsom.  Og reiser lite selv pga dårlig økonomi,så blir ekstremt trigget  av all reisingen. 

Hvorfor er du da inne på denne tråden?🤷‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Hvorfor er du da inne på denne tråden?🤷‍♀️

Du svarte ikke på spørsmålet🤦‍♀️ Fordi jeg synes det er interessant å høre hva folk sier om det kvinnemennesket. 
Fatter ikke og begriper hvorfor du følger henne når du misliker henne så ekstremt. For du snakker bare drit om henne og sexlivet du påstår hun snakker så mye om. Ganske sikker på du digger henne innerst inne😅🫢

Skrevet
Coffee_lover skrev (19 timer siden):

Du svarte ikke på spørsmålet🤦‍♀️ Fordi jeg synes det er interessant å høre hva folk sier om det kvinnemennesket. 
Fatter ikke og begriper hvorfor du følger henne når du misliker henne så ekstremt. For du snakker bare drit om henne og sexlivet du påstår hun snakker så mye om. Ganske sikker på du digger henne innerst inne😅🫢

Du trenger da verken og fatte eller begripe noe som helst. Det er nok å bare akseptere at folk er forskjellige og hvem man er innom og ser på og ikke er da et personlig valg. Tenker du at vi skal stå til rette for deg kanskje? 

• Liker 6
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Du trenger da verken og fatte eller begripe noe som helst. Det er nok å bare akseptere at folk er forskjellige og hvem man er innom og ser på og ikke er da et personlig valg. Tenker du at vi skal stå til rette for deg kanskje? 

Hjelpes🙄 Hvorfor snakke mye dritt ph kritisere de opp i mente og samtidig følge de daglig? Makes no sense! Mange i tråden her følger henne ikke og er kritiske av den. Hvorfor følge en person man hater🤣🤦‍♀️ latterlig 

• Liker 1
Skrevet
Coffee_lover skrev (Akkurat nå):

Hjelpes🙄 Hvorfor snakke mye dritt ph kritisere de opp i mente og samtidig følge de daglig? Makes no sense! Mange i tråden her følger henne ikke og er kritiske av den. Hvorfor følge en person man hater🤣🤦‍♀️ latterlig 

er kritiske av den grunn* 

Skrevet
Coffee_lover skrev (På 27.10.2025 den 17.21):

Det håret hennes er for langt og pistrete.  Og er hun ikke 39,født i 1986? 

Tror ikke det forholdet er liv laga. Og ikke er det normalt å ha et så hinsides fokus på sex. Ikke etter tre år. I starten ja,men ikke etter flere år. Tror de kompanserer for et ellers average forhold. 

Men du kan kritisere henne, kommentere stykt om utseende og sexlivet hennes? Hvorfor følger du henne når du misliker henne så sterkt? 

• Liker 4
Skrevet
Sparkel skrev (4 timer siden):

Men du kan kritisere henne, kommentere stykt om utseende og sexlivet hennes? Hvorfor følger du henne når du misliker henne så sterkt? 

Følger kun tråden her. Fordi dette er et diskusjonsforum. Trøste og bære som enkelte blir trigget. Kunne ikke falt meg inn å følge henne i sosiale medier. Følger ingen kjendiser. Snoker en og annen gang men klarer meg fint uten influencere. Et yrke som burde bli kansellert. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Coffee_lover skrev (8 timer siden):

Følger kun tråden her. Fordi dette er et diskusjonsforum. Trøste og bære som enkelte blir trigget. Kunne ikke falt meg inn å følge henne i sosiale medier. Følger ingen kjendiser. Snoker en og annen gang men klarer meg fint uten influencere. Et yrke som burde bli kansellert. 

Blir overhodet ikke trigget hverken av deg eller Kristin. Synes bare du er merkelig. Forsvarer Kristin i ene øyeblikket,  synes hun er verdens verste i neste. Kritiserer kritikerne for å kritisere Kristin. Litt sånn Gollumoppførsel. 

• Liker 1
Skrevet
Coffee_lover skrev (8 timer siden):

Kritiske stemmer er viktig i et samfunn der influensere har alt for mye makt og påvirkning. Det krever at man følger med, nettopp for å kunne ytre seg om det som er kritikkverdig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemor133 skrev (41 minutter siden):

Kritiske stemmer er viktig i et samfunn der influensere har alt for mye makt og påvirkning. Det krever at man følger med, nettopp for å kunne ytre seg om det som er kritikkverdig. 

Man trenger ikke å følge de på snap for å "følge med". Alle som følger influencere på snap er nyttige idioter og hovedårsaken til at de kan livnære av seg av dette hjernedøde tullet. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Vitulina skrev (15 minutter siden):

Man trenger ikke å følge de på snap for å "følge med". Alle som følger influencere på snap er nyttige idioter og hovedårsaken til at de kan livnære av seg av dette hjernedøde tullet. 

Amen. 

• Liker 3
Skrevet
Sparkel skrev (57 minutter siden):

Blir overhodet ikke trigget hverken av deg eller Kristin. Synes bare du er merkelig. Forsvarer Kristin i ene øyeblikket,  synes hun er verdens verste i neste. Kritiserer kritikerne for å kritisere Kristin. Litt sånn Gollumoppførsel. 

Kritiserer kritikerne fordi å snakke såå negativt om en person man virker å hate så intenst,men følger de daglig,henger ikke på greip. 
Har ei jeg kjenner som følger alle norske kjendiser på instagram. Fatter ikke at hun gidder. Hadde ikke gjort det om jeg fikk betalt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som flere influere bruker Kristin 20 min på å fortelle samme budskap på 3-5 forskjellige måter :D :D Hun kommer på èn eller flere måter til å møte ser selv i døren, bæææng 😛 Hva  vil (bonus)barna tenke om at de kun var ønsket 50& av de årene som går rasende fort?? Eller mor til barna, om noe skulle skje ...nei. pappa  kan ikke ha dere  100& for da "klikker" Kristin(!!??), asså 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...