Janne1975 Skrevet fredag kl. 14:05 #11941 Skrevet fredag kl. 14:05 Maia3 skrev (1 time siden): Kristin har overhodet INGENTING hun skulle ha sagt når det gjelder andre sine barn. At hun har et strengt regime i sitt eget hjem er en ting, men la andre barn få kose seg med snop på Halloween. Undres på om hennes egen sønn får gå fra hus til hus og samle inn noe? Er ikke grenser for hva hun skal blande seg inn i ! Sønnen skal gå med faren sin. D sa på sin snap i begynnelsen av uka at de fikk han litt tidligere igjen (bombe) og har ham hele denne uka og neste uke, også på Halloween. 11 4 2
Justlooking Skrevet lørdag kl. 00:43 #11942 Skrevet lørdag kl. 00:43 Nå er hun vel forhåpentligvis bedre stilt økonomisk enn de årene hun tidligere samlet inn til egen konto samtidig som hun hadde skatteetaten skikkelig på nakken med milliontrekk …
Margit777 Skrevet lørdag kl. 02:10 #11943 Skrevet lørdag kl. 02:10 Mønsterstrikk skrev (På 19.10.2025 den 12.40): Joda, men da må jo alle være enige om å avfølge henne. Hjelper ikke at en gjør det. Men kan godt gjøre det altså. Jøsses. Ja, hva skal man sponse noen sånne for. 7
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 05:25 #11944 Skrevet lørdag kl. 05:25 Janne1975 skrev (15 timer siden): D sa på sin snap i begynnelsen av uka at de fikk han litt tidligere igjen (bombe) og har ham hele denne uka og neste uke, også på Halloween. KG sendte han vel en melding om at kåtheten tok overhånd igjen, og at det derfor passet best at ungen ble hentet og tiden hos far utvidet. Hun må vel pule/suge fra seg før hun legges under kniven! Er jo det viktigste i livet hennes helt åpenbart. 11
Maia3 Skrevet lørdag kl. 10:03 #11945 Skrevet lørdag kl. 10:03 baremeg007 skrev (4 timer siden): KG sendte han vel en melding om at kåtheten tok overhånd igjen, og at det derfor passet best at ungen ble hentet og tiden hos far utvidet. Hun må vel pule/suge fra seg før hun legges under kniven! Er jo det viktigste i livet hennes helt åpenbart. Syns hun har blitt utidig etter at hun traff livets mann ! 13
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 11:40 #11946 Skrevet lørdag kl. 11:40 (endret) Når skulle hun ha det inngrepet? Syns å huske at det var nå i November 😕 Men først jentetur til Bergen, og så "booket" elsklingen henne som barnevakt den 27.nov Rar parstemning mellom disse to må jeg si.........følgere sier hun er så fantastisk(??) Syns bare jeg for tiden ser henne som ei skikkelig mægge......hæææær gjøøør vi baaaaree som jeg føler og bestemmer meg for 😛 Endret lørdag kl. 11:41 av Full kontroll 14 6
baremeg007 Skrevet lørdag kl. 22:27 #11947 Skrevet lørdag kl. 22:27 Maia3 skrev (12 timer siden): Syns hun har blitt utidig etter at hun traff livets mann ! Så absolutt enig! Gikk fra å være relativt folkelig til å bli en usmakelig sexfiksert gnålekjerring. Og minst av alt forstår jeg hvordan hun har hjerte til å parkere ungen hos far i hytt og pine når hun selv har samvær? Hun tar jo ikke betenkningstid engang før hun fremskynder fars uke(r) når det bare dukker opp noe som helst å delta på. Eller når det dirrer litt for mye i buksa på henne og tøffelhelten; da er det bare å ringe D og få barnevakt! For her skal det pules til den store gullmedalje tydeligvis, på det ene hotellet etter det andre. 22 4
Maia3 Skrevet lørdag kl. 22:57 #11948 Skrevet lørdag kl. 22:57 baremeg007 skrev (23 minutter siden): Så absolutt enig! Gikk fra å være relativt folkelig til å bli en usmakelig sexfiksert gnålekjerring. Og minst av alt forstår jeg hvordan hun har hjerte til å parkere ungen hos far i hytt og pine når hun selv har samvær? Hun tar jo ikke betenkningstid engang før hun fremskynder fars uke(r) når det bare dukker opp noe som helst å delta på. Eller når det dirrer litt for mye i buksa på henne og tøffelhelten; da er det bare å ringe D og få barnevakt! For her skal det pules til den store gullmedalje tydeligvis, på det ene hotellet etter det andre. Hun har alltid sagt at hun ikke vil ha barn. Men så ble hun gravid da, og hva nå liksom? Jo nå får/må faren til gutten ta seg av han mest mulig, så hun kan dyrke livet med sexbomben sin. Mye kjekkere det enn å være mor 6
M.H85 Skrevet søndag kl. 06:25 #11949 Skrevet søndag kl. 06:25 Janne1975 skrev (På 24.10.2025 den 16.05): Sønnen skal gå med faren sin. D sa på sin snap i begynnelsen av uka at de fikk han litt tidligere igjen (bombe) og har ham hele denne uka og neste uke, også på Halloween. Viktig med barnefri mest mulig, hun skal jo også ta med livets temu på den store årlige Joner Halloween festen i helga 🎉, klart barnet må til far 2 helger på rad da! Tenk å gå trick med sønnen når man kan være drita på voksen fest istedenfor! Er han Dennis som tar ansvar alltid, ikke hun. Hun tenker kun sex,vin,rydding og me time. Fri fra barn hver helg er mer i hennes gate, håper nok ofte på at eksen kan ha kidden mest mulig. 21 7
M.H85 Skrevet søndag kl. 06:30 #11950 Skrevet søndag kl. 06:30 Maia3 skrev (7 timer siden): Hun har alltid sagt at hun ikke vil ha barn. Men så ble hun gravid da, og hva nå liksom? Jo nå får/må faren til gutten ta seg av han mest mulig, så hun kan dyrke livet med sexbomben sin. Mye kjekkere det enn å være mor Og livets Temu har jo 3 stk kids, er vel barnemor som plutselig må ha de mer og mer. Jeg ser for meg hvordan det må føles være barn her, ikke at jeg vokste opp med steforeldre ,men hadde nok følt at den "dama" styrte alt og plutselig fikk man være mindre hos far. Hun likte jo ikke barn en gang, plutselig fikk hun 1 ja...og så 3 til på kjøpet, da tenker hun nok at det er om å gjøre få mest mulig fri og plassere de hos den andre far og mor. Hyggelig for barna🫤 8 6
LiteTouch Skrevet søndag kl. 08:54 #11951 Skrevet søndag kl. 08:54 Hovedsaken her er at barnet har det bra, uansett om det er hos far ellet mor. Ingenting er bedre at de to voksne er enige om barnets beste. .
M.H85 Skrevet søndag kl. 09:27 #11952 Skrevet søndag kl. 09:27 LiteTouch skrev (28 minutter siden): Hovedsaken her er at barnet har det bra, uansett om det er hos far ellet mor. Ingenting er bedre at de to voksne er enige om barnets beste. . Enig der. Noen ganger har barnet det best hos far, eller hos mor for andre.. Kristin påstår allikevel hun har mer enn 50% samvær så det er litt merkelig si høyt da når det ikke er helt slik i praksis. Det er jo det mange reagerer på hvordan hun skriker høyt om alt, spesielt når hun skal belære foreldre om alt fra oppdragelse til kosthold for barna dine,mens hun selv egentlig er mest opptatt av å drikke vin og ha barnefri. 🤔 5 5
FreezeandFawn Skrevet søndag kl. 12:27 #11953 Skrevet søndag kl. 12:27 Hun tidligere svigermoren var jo veldig positiv til Kristin de første årene etter bruddet med Dennis. Er hun fortsatt like begeistret, er det noen som vet?
Bjerka Skrevet søndag kl. 13:53 #11954 Skrevet søndag kl. 13:53 M.H85 skrev (7 timer siden): Viktig med barnefri mest mulig, hun skal jo også ta med livets temu på den store årlige Joner Halloween festen i helga 🎉, klart barnet må til far 2 helger på rad da! Tenk å gå trick med sønnen når man kan være drita på voksen fest istedenfor! Er han Dennis som tar ansvar alltid, ikke hun. Hun tenker kun sex,vin,rydding og me time. Fri fra barn hver helg er mer i hennes gate, håper nok ofte på at eksen kan ha kidden mest mulig. Bare trist. Hun har jo sagt så ofte at hun gleder seg til å få ham hjem, for da føler hun seg "hel" igjen... men hun blir visst enda mere "hel" av å være drita på voksenfest. Hvis jeg bare kunne forklare henne hvor fort tida kommer til å gå nå som han har begynt på skolen, hvor fort barneskoleårene går, før den lille søte smågutten har blitt en høy hengslete tenåring med helt andre interesser enn å være med mamma. Selv for meg, som er ufør og fikk mye tid med min egen gutt de årene, så gikk tida som en foss. Det er nok fort gjort at Kristin vil "somle vekk" disse årene og sende ham vekk i hytt og pine. Og poff så er barndommen over. Og så har hun altfor lite "minner i banken" med ham. 6 1 3
M.H85 Skrevet mandag kl. 11:37 #11955 Skrevet mandag kl. 11:37 FreezeandFawn skrev (23 timer siden): Hun tidligere svigermoren var jo veldig positiv til Kristin de første årene etter bruddet med Dennis. Er hun fortsatt like begeistret, er det noen som vet? Nina er jo ikke helt normal selv, deler det meste, raser mot alle som ikke er enig, klager på alt om det er noe hun mener er dårlig service eller ufint i hennes smale øyne ( verdens bilde). Lar hundene løpe uten bånd fordi hun følger sine egne regler, klager på alt og alle , samt elsker snakke om seg selv å få oppmerksomhet. Hun elsker nok Kristin like mye enda ja. Er nok litt gøy være "venninne" med en kjendis eks svigerdatter, da føler hun nok seg litt mer kul. Slik hun er. Og hun har jeg sett mange ganger i denne byen , vulgærdame som alltid skal " snylte" seg frem på alt hun kan få. Og med verdens største tøffelhelt mann som dilter bak😅🤢 Hun har egen tråd 😅 13
M.H85 Skrevet mandag kl. 11:42 #11956 Skrevet mandag kl. 11:42 Bjerka skrev (21 timer siden): Bare trist. Hun har jo sagt så ofte at hun gleder seg til å få ham hjem, for da føler hun seg "hel" igjen... men hun blir visst enda mere "hel" av å være drita på voksenfest. Hvis jeg bare kunne forklare henne hvor fort tida kommer til å gå nå som han har begynt på skolen, hvor fort barneskoleårene går, før den lille søte smågutten har blitt en høy hengslete tenåring med helt andre interesser enn å være med mamma. Selv for meg, som er ufør og fikk mye tid med min egen gutt de årene, så gikk tida som en foss. Det er nok fort gjort at Kristin vil "somle vekk" disse årene og sende ham vekk i hytt og pine. Og poff så er barndommen over. Og så har hun altfor lite "minner i banken" med ham. Hadde jo ikke nyttet forklare hun det. Hun bryr seg jo ikke om det. Hun sa jo i mange år at hun ikke likte barn en gang. Hun vil leve som hun gjør hun med korte skjørt for å vise frem thosse sexy legs som hun sier, egentlig kunne hun jo tenkt seg gå i kun truse men det gikk jo ikke så da ble det korte miniskjørt. Det er et voldsomt fokus på utseende, sex,glatt mus og kjæreste kos. Og barnefri. Ikke helt vanlig hos en familie med far på 44 år,mor 40 og 4 barn. Litt harry. 17
Coffee_lover Skrevet mandag kl. 16:21 #11957 Skrevet mandag kl. 16:21 M.H85 skrev (4 timer siden): Hadde jo ikke nyttet forklare hun det. Hun bryr seg jo ikke om det. Hun sa jo i mange år at hun ikke likte barn en gang. Hun vil leve som hun gjør hun med korte skjørt for å vise frem thosse sexy legs som hun sier, egentlig kunne hun jo tenkt seg gå i kun truse men det gikk jo ikke så da ble det korte miniskjørt. Det er et voldsomt fokus på utseende, sex,glatt mus og kjæreste kos. Og barnefri. Ikke helt vanlig hos en familie med far på 44 år,mor 40 og 4 barn. Litt harry. Det håret hennes er for langt og pistrete. Og er hun ikke 39,født i 1986? Tror ikke det forholdet er liv laga. Og ikke er det normalt å ha et så hinsides fokus på sex. Ikke etter tre år. I starten ja,men ikke etter flere år. Tror de kompanserer for et ellers average forhold. 8
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 18:52 #11958 Skrevet mandag kl. 18:52 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Kønn Skrevet mandag kl. 20:30 #11959 Skrevet mandag kl. 20:30 Maia3 skrev (På 26.10.2025 den 0.57): Hun har alltid sagt at hun ikke vil ha barn. Men så ble hun gravid da, og hva nå liksom? Jo nå får/må faren til gutten ta seg av han mest mulig, så hun kan dyrke livet med sexbomben sin. Mye kjekkere det enn å være mor Hvis det er slik er det jo bra at barnet er mest hos far. 7
M.H85 Skrevet mandag kl. 21:30 #11960 Skrevet mandag kl. 21:30 Coffee_lover skrev (5 timer siden): Det håret hennes er for langt og pistrete. Og er hun ikke 39,født i 1986? Tror ikke det forholdet er liv laga. Og ikke er det normalt å ha et så hinsides fokus på sex. Ikke etter tre år. I starten ja,men ikke etter flere år. Tror de kompanserer for et ellers average forhold. Enig. Mer pule forhold enn evig sjelevenn kjærlighet det der..... Et forhold som fungerer i "sus og dus", men den dagen de får utfordringer tror jeg det forholdet går rett ut for stupet..... Ikke mye som minner om et trygt godt forhold på gode verdier der. Hun er 39 eller 40 mener jeg, er vel da sånn sett 40 år når du er 39 iallefall😁 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå