Mønsterstrikk Skrevet 19. oktober #11901 Skrevet 19. oktober Og så blåser ho ut at ho tar ut 70.000 i lønn fra selskapet sitt og tjener i gjennomsnitt 150.000 i måneden på Snapchat. 220.000 kr i lønn hver mnd altså. Guri land, da hadde jeg levd som bare det. Her går det så vidt rundt med det "lille" jeg tjener i mnd.. Off.. 3 1
M.H85 Skrevet 19. oktober #11902 Skrevet 19. oktober Mønsterstrikk skrev (11 minutter siden): Og så blåser ho ut at ho tar ut 70.000 i lønn fra selskapet sitt og tjener i gjennomsnitt 150.000 i måneden på Snapchat. 220.000 kr i lønn hver mnd altså. Guri land, da hadde jeg levd som bare det. Her går det så vidt rundt med det "lille" jeg tjener i mnd.. Off.. Typen har jo startet egen snap "bedrift" så nå renner gryna inn til bryllup vet du.... Må være stress sitte så mye på hver sin mobil og snakke om hvem sin tur er det å snappe nå... Høres stressende ut. 6 2
Sparkel Skrevet 19. oktober #11903 Skrevet 19. oktober Full kontroll skrev (39 minutter siden): Ja, herre morgenfred - gud forby at barna fikk kose seg litt med foreldrene i sengen , neida, "plikter" og sitt stille i ro som gjelder, 7 dager i uken - null utskeielser ❤️ Fy f… for noen uoppdragne unger de har. Tenk å forstyrre foreldrene sin morgen hyggestund når de er på familie hyttetur når de kun har 14 + alene morgenstunder i måneden. Å enda til har Kristin tatt med en hel eske som bugner med 20 kilo aktivitets utstyr for å holde ungene unna skjerm ( ikke noe galt i å ha andre aktiviteter til ungene, men det fremstår som om hun har løst å holde unger unna skjem gåten helt på nytt på egenhånd). Stakkars Kristin. Håper hun mener det som en spøk, men hun bommer totalt og fremstår som oppriktig irritert. Skjønner at de trenger å tjene penger til livets dyreste bryllup, men dette blir bare tøysete dumt. 11 5
Sparkel Skrevet 19. oktober #11904 Skrevet 19. oktober (endret) Sparkel skrev (27 minutter siden): Endret 19. oktober av Sparkel
Hønemoor Skrevet 19. oktober #11905 Skrevet 19. oktober Mønsterstrikk skrev (49 minutter siden): Og så blåser ho ut at ho tar ut 70.000 i lønn fra selskapet sitt og tjener i gjennomsnitt 150.000 i måneden på Snapchat. 220.000 kr i lønn hver mnd altså. Guri land, da hadde jeg levd som bare det. Her går det så vidt rundt med det "lille" jeg tjener i mnd.. Off.. Jeg forstår at dere blir provoserte av dette. Men det som også provoserer meg litt er jo at det er nettopp dere som gir henne denne lønnen. Og den gir dere henne ved å se på snappene hennes 🫠 13 20
Mønsterstrikk Skrevet 19. oktober #11906 Skrevet 19. oktober Hønemoor skrev (8 minutter siden): Jeg forstår at dere blir provoserte av dette. Men det som også provoserer meg litt er jo at det er nettopp dere som gir henne denne lønnen. Og den gir dere henne ved å se på snappene hennes 🫠 Joda, men da må jo alle være enige om å avfølge henne. Hjelper ikke at en gjør det. Men kan godt gjøre det altså. Jøsses. 4 1
M.H85 Skrevet 19. oktober #11907 Skrevet 19. oktober (endret) Sparkel skrev (2 timer siden): Fy f… for noen uoppdragne unger de har. Tenk å forstyrre foreldrene sin morgen hyggestund når de er på familie hyttetur når de kun har 14 + alene morgenstunder i måneden. Å enda til har Kristin tatt med en hel eske som bugner med 20 kilo aktivitets utstyr for å holde ungene unna skjerm ( ikke noe galt i å ha andre aktiviteter til ungene, men det fremstår som om hun har løst å holde unger unna skjem gåten helt på nytt på egenhånd). Stakkars Kristin. Håper hun mener det som en spøk, men hun bommer totalt og fremstår som oppriktig irritert. Skjønner at de trenger å tjene penger til livets dyreste bryllup, men dette blir bare tøysete dumt. Hun har med 20 kg tegneutstyr til barna for å få mest mulig ro og egentid, ikke for noe annet. Helt iorden at noen ikke er så begeistret for stor familie opplegget, men da finner man seg ikke en fyr med 3 kids🙄😅 Da finner man seg en barnløs eller en med snart voksne barn slik at du kun har ditt eget barn og ellers mye alenetid som hun elsker mest i hele i verden. Æææææelsker barnefri har hun ofte sagt. Så får hun bare håpe de andre foreldrene til barnet alltid har barna 50% for det hadde jo vært helt krise for hun hatt barn 100%. Det hun ikke gjerne skjønner er når du finner deg en med kids vil og må de komme først, plutselig har du 100% for alltid, eller i en periode. Livet kan skje.... Hun hadde blitt gal. Hun har kun 1 barn, og elsker allikevel fri mest mulig🙈 Endret 19. oktober av M.H85 18 6
Stjertmeis Skrevet 19. oktober #11908 Skrevet 19. oktober M.H85 skrev (4 timer siden): Hun har med 20 kg tegneutstyr til barna for å få mest mulig ro og egentid, ikke for noe annet. Helt iorden at noen ikke er så begeistret for stor familie opplegget, men da finner man seg ikke en fyr med 3 kids🙄😅 Da finner man seg en barnløs eller en med snart voksne barn slik at du kun har ditt eget barn og ellers mye alenetid som hun elsker mest i hele i verden. Æææææelsker barnefri har hun ofte sagt. Så får hun bare håpe de andre foreldrene til barnet alltid har barna 50% for det hadde jo vært helt krise for hun hatt barn 100%. Det hun ikke gjerne skjønner er når du finner deg en med kids vil og må de komme først, plutselig har du 100% for alltid, eller i en periode. Livet kan skje.... Hun hadde blitt gal. Hun har kun 1 barn, og elsker allikevel fri mest mulig🙈 Måtte nok ta til takke med livets mann med 3 barn. Er nok ikke mange menn med Porsche som står i kø for å date en ubesluttsom, brautende og kronisk gjelstynget influenser. 23 1
M.H85 Skrevet 19. oktober #11909 Skrevet 19. oktober Stjertmeis skrev (1 time siden): Måtte nok ta til takke med livets mann med 3 barn. Er nok ikke mange menn med Porsche som står i kø for å date en ubesluttsom, brautende og kronisk gjelstynget influenser. Brautende definitivt , og veldig impulsiv. Tenk å bo med et menneske der du ikke vet om stuen din er grønn eller rosa når du kommer hjem fra jobb🤣Men fra en manns perspektiv er det nok egentlig ganske ok, han har jo fått en hushjelp på kjøpet. Han fremstår litt flåsete og enkel så han er nok rimelig nøgd😅 12 5
nøtta Skrevet 20. oktober #11910 Skrevet 20. oktober Den beste måten å slutte å gi klikk på er å blokkere. Det er helt nydelig å ikke få det opp i feeden. 18 10
RandiO Skrevet 20. oktober #11911 Skrevet 20. oktober nøtta skrev (2 timer siden): Den beste måten å slutte å gi klikk på er å blokkere. Det er helt nydelig å ikke få det opp i feeden. Enig. 2
Sol Rampelyset Skrevet 20. oktober #11912 Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Tenkeselv Skrevet 20. oktober #11913 Skrevet 20. oktober Først nå fikk jeg opp noe på Snap, men nå flire litt her over Kristin å dette "for meg" vanvittige rot av klær ? Fordi hun sier alltid at alle har tid til 5 min å sette en deig osv til skolemat, men har hun egentlig det ? Øhhhh, nei ikke hvis huset egentlig ser slik ut 😅 5 5
Janne1975 Skrevet 21. oktober #11914 Skrevet 21. oktober Nå skal ungen til D igjen, «vi får ham før tiden, så skal han være her hele uken og neste uke»… Håper hun betaler barnebidrag, for hun er IKKE 50/50 forelder. 10 5
baremeg007 Skrevet 21. oktober #11915 Skrevet 21. oktober Begynner bli direkte flaut hvordan den «kunstneren» fra Stavanger renner de ned med tegninger av først tøffelen, så også KG. Fyren får jo gratis reklame! Hvorfor kan de ikke åpne disse groupie-forsendelsene bak kamera og holde det for seg selv? Meget spesielt av avsenderen å bruke tid på å gjøre det in the first place. 2
M.H85 Skrevet 21. oktober #11916 Skrevet 21. oktober (endret) Janne1975 skrev (9 timer siden): Nå skal ungen til D igjen, «vi får ham før tiden, så skal han være her hele uken og neste uke»… Håper hun betaler barnebidrag, for hun er IKKE 50/50 forelder. Med sin inntekt må hun betale bidrag uansett om han tar det gjennom nav 😅Det gjør han ikke. Hun hadde klikket,hun er jo et økonomisk mess. Får ikke med med meg alt, men fikk med meg hun går med skal vi danse genser og hinter om at hun vil ha comeback....lyser jo smisk🙈 Vedr barnet tror jeg hun kun blir helgemamma til slutt, hun elsker for mye fri. Spesielt når man kun har et friskt barn. Hadde hun hatt veldig mange og i full jobb,men med et barn og jobb der hun snakker i mobilen mens hun drikker kaffi....Spesielt. Drømmen er nok at mannen blir kun helgepappa også, eller kanskje han er det nå? Jeg vet ikke. Håper han setter barna sine først. Endret 21. oktober av M.H85 6 3
Maia3 Skrevet 21. oktober #11917 Skrevet 21. oktober Tenkeselv skrev (14 timer siden): Først nå fikk jeg opp noe på Snap, men nå flire litt her over Kristin å dette "for meg" vanvittige rot av klær ? Fordi hun sier alltid at alle har tid til 5 min å sette en deig osv til skolemat, men har hun egentlig det ? Øhhhh, nei ikke hvis huset egentlig ser slik ut 😅 Hva er det med denne damen? Er jo ikke lenge siden hun ryddet i dette? Bruker hun tiden bare på maling, kaffe og vindrikking og sex? Hadde blitt gal av et sånt rot 4 3
M.H85 Skrevet 21. oktober #11918 Skrevet 21. oktober Maia3 skrev (36 minutter siden): Hva er det med denne damen? Er jo ikke lenge siden hun ryddet i dette? Bruker hun tiden bare på maling, kaffe og vindrikking og sex? Hadde blitt gal av et sånt rot Rydder og roter rett etter. Hva er poenget da? Ville kjøpt noe med dører til det der.. spesielt når man roter så ekstremt som hun. Kjenner ingen med 5 tallerkener, yoghurt beger, knekkebrød med makrell osv som spiser slikt i bilen og ikke rydder en gang.... Jeg hadde stusset om naboen kom ut med en tallerken med 4 knekkebrød med egg og pålegg til to go frokost...spesielt 🤣 9 2
Tenkeselv Skrevet 21. oktober #11919 Skrevet 21. oktober Maia3 skrev (2 timer siden): Hva er det med denne damen? Er jo ikke lenge siden hun ryddet i dette? Bruker hun tiden bare på maling, kaffe og vindrikking og sex? Hadde blitt gal av et sånt rot Jeg forstår det heller ikke, hvordan klare hun å lage et slikt kaos liksom ? Men jeg har jo også forstått at hennes "pene" stillbilder er nettopp det....ryddig på akkurat den plassen 😅 5 2
Bjerka Skrevet 21. oktober #11920 Skrevet 21. oktober Tenkeselv skrev (1 time siden): Jeg forstår det heller ikke, hvordan klare hun å lage et slikt kaos liksom ? Men jeg har jo også forstått at hennes "pene" stillbilder er nettopp det....ryddig på akkurat den plassen 😅 Hun er en tornado. Og nå skal hun snart sitte stille i åtte uker. Stakkars Livets mann 🤣 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå