Yesohyes Skrevet 15. oktober #11881 Skrevet 15. oktober M.H85 skrev (12 minutter siden): Allikevel ikke helt vanlig å fokusere på " redselen" for en nokså stor prosedyre med å fjerne livmoren der hun bekymringer seg over sex mangel i 8 uker, der hun er spent på hvem det blir verst for hun eller han...?! Hadde jeg gått igjennom dette hadde kjæreste min blitt med meg holdt min hånd på sykehuset, og det siste han hadde bekymret seg over var sex (?!). Det hadde ikke vært i våre tanker en gang.. Han hadde kun vært opptatt av om inngrepet var velykket operasjon samt hvordan støtte meg best mulig i healingen etterpå. Sier litt om deres verdier.. Ekte kjærlighet for meg er nå partneren har det vondt om jeg har det vondt, og vil gjør alt for at jeg skal kunne få heale etter operasjonen. Det går fint an å ha ekte kjærlighet og samtidig grue seg til 8 uker uten sex. hva er det du prøver å påstå? At hun er spent på det, betyr ikke at partneren hennes ikke elsker henne like høyt som din elsker deg, eller at han ikke kommer til å holde hånden hennes eller støtte henne. Noen mennesker er ekstra glad i sex, og det er helt greit. Som om din måte å tenke på er den eneste rette. Utrolig overflødig kommentar 9 2
baremeg007 Skrevet 15. oktober #11882 Skrevet 15. oktober Sol Rampelyset skrev (42 minutter siden): Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Ved spørsmål til moderering bes disse tas på Ris og Ros Rampelyset da dette avsporer tråden. Sol, admin. Og hvor er det? Hadde vært fint med en link?
M.H85 Skrevet 15. oktober #11883 Skrevet 15. oktober (endret) Yesohyes skrev (5 minutter siden): Det går fint an å ha ekte kjærlighet og samtidig grue seg til 8 uker uten sex. hva er det du prøver å påstå? At hun er spent på det, betyr ikke at partneren hennes ikke elsker henne like høyt som din elsker deg, eller at han ikke kommer til å holde hånden hennes eller støtte henne. Noen mennesker er ekstra glad i sex, og det er helt greit. Som om din måte å tenke på er den eneste rette. Utrolig overflødig kommentar Det må du få lov gjerne å mene... Sex er så inderlig mye mer enn penetrering. Det er nærheten, den daglige klemmen, et tafs på rompa, et stryk på kinnet, ligge nakne inntil hverandre, holde hender. Det er ingen hemmelighet at nærhet er det viktigste på sikt i et forhold! Hun nevner jo ingenting om dette? Hun snakker regelrett om penetrering, noe jeg synes vitner om en overfladisk kommentar. Hvis jeg ligger i store smerter etter en operasjon tviler jeg sterkt på at sex er noe de fleste tenker på der og da. Gjør du?? Da er det skikkelig low om en partner syter om sex .. Det var poenget mitt. Så får du mene ditt,helt ok for meg:) Endret 15. oktober av M.H85 11 7
baremeg007 Skrevet 15. oktober #11884 Skrevet 15. oktober Yesohyes skrev (3 minutter siden): … Det ene utelukker jo ikke nødvendigvis det andre, men poenget til brukeren er jo helt riktig - det er et overfokus på sex hos det paret der, slik de selv fremstiller seg, og det kommer man ikke utenom at vitner om en umoden «tenårings»-relasjon hvor dypere verdier og holdninger synes å være underrepresentert. Når til og med en Fargerike-reklame, som hun får godt betalt for, skal iblandes BJ-prat - da er det liksom ikke så mye annet som surrer rundt i hodet på en. Og hadde jeg vært oppdragsgiveren i Fargerike hadde jeg tatt en streng prat om både respekt og retningslinjer ift betalte oppdrag. For meg minner KG og duden mer og mer om Sofie og Vegard - alle vet jo nå hvordan det egentlig sto til der, i den sexdrevne relasjonen. 9 7
M.H85 Skrevet 15. oktober #11885 Skrevet 15. oktober baremeg007 skrev (9 minutter siden): Det ene utelukker jo ikke nødvendigvis det andre, men poenget til brukeren er jo helt riktig - det er et overfokus på sex hos det paret der, slik de selv fremstiller seg, og det kommer man ikke utenom at vitner om en umoden «tenårings»-relasjon hvor dypere verdier og holdninger synes å være underrepresentert. Når til og med en Fargerike-reklame, som hun får godt betalt for, skal iblandes BJ-prat - da er det liksom ikke så mye annet som surrer rundt i hodet på en. Og hadde jeg vært oppdragsgiveren i Fargerike hadde jeg tatt en streng prat om både respekt og retningslinjer ift betalte oppdrag. For meg minner KG og duden mer og mer om Sofie og Vegard - alle vet jo nå hvordan det egentlig sto til der, i den sexdrevne relasjonen. Og ikke minst ekser og barn som kan se dette på snap.....Det var ikke lenge siden K sa på snap at det kom til å bli masse suge jobber på henne de 8 ukene..... ehhh. Kanskje lurt se ann formen siden du skal holde deg i ro etter en nokså stor operasjon. Bare det utsagnet forteller litt om deres verdier i deres fjortis forhold! Ligger jeg der med store smerter er det siste typen min tenker på er å bli sugd, han er mer opptatt av å kunne gi meg ro og fred for heale, det er mer normalt i gode trygge forhold. 18 2 10
Yesohyes Skrevet 15. oktober #11886 Skrevet 15. oktober M.H85 skrev (34 minutter siden): Det må du få lov gjerne å mene... Sex er så inderlig mye mer enn penetrering. Det er nærheten, den daglige klemmen, et tafs på rompa, et stryk på kinnet, ligge nakne inntil hverandre, holde hender. Det er ingen hemmelighet at nærhet er det viktigste på sikt i et forhold! Hun nevner jo ingenting om dette? Hun snakker regelrett om penetrering, noe jeg synes vitner om en overfladisk kommentar. Hvis jeg ligger i store smerter etter en operasjon tviler jeg sterkt på at sex er noe de fleste tenker på der og da. Gjør du?? Da er det skikkelig low om en partner syter om sex .. Det var poenget mitt. Så får du mene ditt,helt ok for meg:) Neida, men det du beskriver er jo et større bilde. Jeg tenker likt som deg. Og det gjør nok hun også. Hunn snakker om penetrering isolert garantert fordi det er det hun må avstå fra, og det synes hun er vanskelig. Nå. Hun har jo ikke hatt operasjonen enda og gjør seg jo bare noen tanker. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke går an å forstå det uten å frata folk evnen til å se det store bildet. Selvfølgelig er nærhet og alle de tingene du beskriver et nydelig bilde. Men det er jo ikke de thun gruer seg til, og derfor snakker hun heller ikke om det. Vi kan jo ikke ta for gitt at de ikke har de tingene du nevner, utfra det hun sier. Det er det jeg synes er drøyt å insinuere 2
duskelapp Skrevet 15. oktober #11887 Skrevet 15. oktober M.H85 skrev (2 timer siden): Allikevel ikke helt vanlig å fokusere på " redselen" for en nokså stor prosedyre med å fjerne livmoren der hun bekymringer seg over sex mangel i 8 uker, der hun er spent på hvem det blir verst for hun eller han...?! Hadde jeg gått igjennom dette hadde kjæreste min blitt med meg holdt min hånd på sykehuset, og det siste han hadde bekymret seg over var sex (?!). Det hadde ikke vært i våre tanker en gang.. Han hadde kun vært opptatt av om inngrepet var velykket operasjon samt hvordan støtte meg best mulig i healingen etterpå. Sier litt om deres verdier.. Ekte kjærlighet for meg er nå partneren har det vondt om jeg har det vondt, og vil gjør alt for at jeg skal kunne få heale etter operasjonen. Hvis hun er bekymret for det så kommer man veldig langt med BJ's, så det skal ikke være vanskelig å tilfredstille iom at hun er åpen om at dette er en aktivitet hun gjør i forholdet. En enkel handjob hver morgen vil nok gjøre susen det også Ser ikke for meg at mannen er kravstor så lenge aktiviteten inneholder en utløsning 4
M.H85 Skrevet 15. oktober #11888 Skrevet 15. oktober Yesohyes skrev (2 timer siden): Neida, men det du beskriver er jo et større bilde. Jeg tenker likt som deg. Og det gjør nok hun også. Hunn snakker om penetrering isolert garantert fordi det er det hun må avstå fra, og det synes hun er vanskelig. Nå. Hun har jo ikke hatt operasjonen enda og gjør seg jo bare noen tanker. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke går an å forstå det uten å frata folk evnen til å se det store bildet. Selvfølgelig er nærhet og alle de tingene du beskriver et nydelig bilde. Men det er jo ikke de thun gruer seg til, og derfor snakker hun heller ikke om det. Vi kan jo ikke ta for gitt at de ikke har de tingene du nevner, utfra det hun sier. Det er det jeg synes er drøyt å insinuere Det drøyeste her er uansett å broadcaste dette live på snap der både barn,ekser og familie, skole foreldre, lærere osv kan høre på. Dette er privat. Virkelig privat. 16 14
Full kontroll Skrevet 15. oktober #11889 Skrevet 15. oktober (endret) M.H85 skrev (14 minutter siden): Det drøyeste her er uansett å broadcaste dette live på snap der både barn,ekser og familie, skole foreldre, lærere osv kan høre på. Dette er privat. Virkelig privat. Ja, bakoversveisinfo ! Lite viste jeg at all denne infoen kom som en utløsning i seg selv, etter at han presterte fortelle at ingen av hans tidligere partnere hadde tatt initiativet til sex slik Kristin gjør - han elsket henne om mulig enda dypere etter det Endret 15. oktober av Full kontroll 7 1
duskelapp Skrevet 15. oktober #11890 Skrevet 15. oktober M.H85 skrev (36 minutter siden): Det drøyeste her er uansett å broadcaste dette live på snap der både barn,ekser og familie, skole foreldre, lærere osv kan høre på. Dette er privat. Virkelig privat. Skjønner Vi har en nabo som utleverer på lignende nivå og mulig jeg er herdet fordi jeg tenker svært lite over alt hun har sagt og gjort når jeg møter på henne Føler snapen hennes er en rolle hun inntar og så er hun bare helt vanlig og oppegåendende når vi møter og snakker sammen Men tenker mitt om ting hun legger ut der og da, men så går dagen min videre .. og verden såpass fucka at det blir forbigått av verre ting i verden Men for barnets skyld så er det fryktelig ubehagelig når filtere mangler totalt 5
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober #11891 Skrevet 15. oktober (endret) Før kunne jeg tenke litt at livet var innmari urettferdig. Med influencere som kliner på seg lipgloss og tapper med neglene på pudderdåsa til millioninntekt, mens jeg er sliten helsearbeider med grå ettervekst, og helt ok lønn. Nå er jeg bare sjeleglad jeg slipper å uroe meg for endringer i snaps sine lønnskrystaller, slipper å håpe noen kidnapper min solgte unge, og slipper at ukjente folk på nett drøfter mine synspunkter på viktigheten av penetrering. Endret 15. oktober av Frøkenfryden 19 4 4
M.H85 Skrevet 15. oktober #11892 Skrevet 15. oktober Full kontroll skrev (2 timer siden): Ja, bakoversveisinfo ! Lite viste jeg at all denne infoen kom som en utløsning i seg selv, etter at han presterte fortelle at ingen av hans tidligere partnere hadde tatt initiativet til sex slik Kristin gjør - han elsket henne om mulig enda dypere etter det Og det høres jo ut som livets kjærlighet bare det😃 Heller mer fuck friend utsagn.... Hadde jeg vært hans eks og mor til hans 3 barn hadde jeg vært forbanna og flau over at slikt deles! Skammelig. Det komiske er jo at han setter jo seg selv i et dårlig lys som kanskje en rimelig kjedelig elsker 😆🙈 13 4
M.H85 Skrevet 15. oktober #11893 Skrevet 15. oktober Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Før kunne jeg tenke litt at livet var innmari urettferdig. Med influencere som kliner på seg lipgloss og tapper med neglene på pudderdåsa til millioninntekt, mens jeg er sliten helsearbeider med grå ettervekst, og helt ok lønn. Nå er jeg bare sjeleglad jeg slipper å uroe meg for endringer i snaps sine lønnskrystaller, slipper å håpe noen kidnapper min solgte unge, og slipper at ukjente folk på nett drøfter mine synspunkter på viktigheten av penetrering. Og ikke minst gjør du en viktig jobb som helsearbeider for mennesker som trenger hjelp❤️❤️ 5 10
Stargaze Skrevet 15. oktober #11894 Skrevet 15. oktober Et forhold hvor sex og bjs er viktigst varer sjelden lenge. 6 4
M.H85 Skrevet 15. oktober #11895 Skrevet 15. oktober Stargaze skrev (7 minutter siden): Et forhold hvor sex og bjs er viktigst varer sjelden lenge. Nemlig. Og det kan vi med noen år med livserfaring virkelig stå inne for. Et forhold der nærhet,trygghet, respekt,like verdier og dyp kjærlighet til hverandre står i fokus er forholdet som varer... Det var ikke mange slike ting i temu mannen top 10 elsker med Kristin...Det var mest deilig rompe og deilig sex.... ( glemte faktisk nevne noe som helst om henne som bonusmamma også). Ikke normalt av 2 som skal gifte seg! Hvordan kjæresten min er med mine barn er noe av det viktigste, det nevnte han ikke en gang😬 17 3
Houdini Skrevet 15. oktober #11896 Skrevet 15. oktober Harlekin skrev (På 14.10.2025 den 8.47): En frisyre er da ikke verd å kritisere? Er det bare Jan Thomas som får uttale seg om frisyrer? Jeg har også reagert på de museflettene, ser ut som et forvokst barn. Tåler man ikke at noen sier det høyt, er man hårsår. 7 5
Bjerka Skrevet 16. oktober #11897 Skrevet 16. oktober M.H85 skrev (23 timer siden): Og ikke minst ekser og barn som kan se dette på snap.....Det var ikke lenge siden K sa på snap at det kom til å bli masse suge jobber på henne de 8 ukene..... ehhh. Kanskje lurt se ann formen siden du skal holde deg i ro etter en nokså stor operasjon. Bare det utsagnet forteller litt om deres verdier i deres fjortis forhold! Ligger jeg der med store smerter er det siste typen min tenker på er å bli sugd, han er mer opptatt av å kunne gi meg ro og fred for heale, det er mer normalt i gode trygge forhold. Helt sant. Jeg tror ikke Kristin skjønner helt at man ikke bare spretter opp igjen i toppform etter en sånn operasjon... at det er en prosess å bli helt bra igjen og at hun ikke vil klare å male hele huset lilla tjue minutter etter operasjonen 😁 4
Harlekin Skrevet 17. oktober #11898 Skrevet 17. oktober Houdini skrev (På 16.10.2025 den 0.17): Er det bare Jan Thomas som får uttale seg om frisyrer? Jeg har også reagert på de museflettene, ser ut som et forvokst barn. Tåler man ikke at noen sier det høyt, er man hårsår. Jeg har ingenting med hva Jan Thomas sier. I en tråd der det liksom skal være saklig kritikk, er det bare smålig og mobbete og kritisere noens valg av frisyre. 3 3
Houdini Skrevet 18. oktober #11899 Skrevet 18. oktober Harlekin skrev (17 timer siden): ^ Smålig og mobbete av deg å kritisere andre brukere for å uttale meningen sin. Er jo tydeligvis flere enn den personen som har tenkt sitt om musefletter på voksne folk, og det er ikke sidestilt med å omtale noens utseende på en stygg måte. Selv synes jeg også neglene ser udelikate ut med den sterke rødfargen mot de veldig synlige venene på henda hennes! Men det må man kanskje være negledesigner for å få lov av deg å si. 1
Full kontroll Skrevet 19. oktober #11900 Skrevet 19. oktober (endret) Ja, herre morgenfred - gud forby at barna fikk kose seg litt med foreldrene i sengen , neida, "plikter" og sitt stille i ro som gjelder, 7 dager i uken - null utskeielser ❤️ Endret 19. oktober av Full kontroll 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå