Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Jeg er muligens late to the party, men hørte vi noe mer om bff hennes Hedda eller er hun helt ute av livet til Kristin?

Hva bor ble Hennes nye "bestevenninne" av 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Jeg er muligens late to the party, men hørte vi noe mer om bff hennes Hedda eller er hun helt ute av livet til Kristin?

Og Belinda?

• Liker 4
Skrevet

Det var en periode med bla bla-vennskapsbrudd i tusen snapper. 

• Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Hva skyldtes bruddet?

Skrevet
Hulderen skrev (35 minutter siden):

Hva skyldtes bruddet?

Jeg vet ikke helt, jeg så lite på henne og hørte ikke etter helt, men fulgte med tråden her og klikket gjennom mange snapper slik heg husker det. Om temaet. Husker jeg tenkte at det kanskje ville være litt ubehagelig for den parten hun snakket om.. at hun brettet ut. 

• Liker 2
Skrevet

Hun sa at det er en venninne i vennegjengen som kuttet kontakten med henne og at hun ikke visste årsaken. Dette plaget henne veldig. Det ble kleint når de alle sammen at de to ikke pratet sammen

Skrevet
Xmasclovn skrev (11 timer siden):

Har jeg også tenkt på! Merkelig hvordan hun gikk fra å løfte henne opp på gullstol til å nærmest aldri nevne henne igjen?

• Liker 8
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Det var ikke Hedda, men tydeligvis en eller annen kvinne hun og D var venner med. Vedkommende gjenopptok kontakten med D samtidig som hun brøt med Kristin. Mye merkelig rundt henne, kan tenkes at folk rett og slett får nok av den brautende og intense fremtoningen hennes?

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (2 minutter siden):

Har jeg også tenkt på! Merkelig hvordan hun gikk fra å løfte henne opp på gullstol til å nærmest aldri nevne henne igjen?

Ikke så merkelig når vi snakker om Kristin. Dette er jo kjernen av problemet med henne. Hun bruker ALT for å virke så likandes, empatisk og med gode verdier, mens alt egentlig kun er for publisitet og økt følgerskare… hun er falsk og ego!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Det var ikke Hedda, men tydeligvis en eller annen kvinne hun og D var venner med. Vedkommende gjenopptok kontakten med D samtidig som hun brøt med Kristin. Mye merkelig rundt henne, kan tenkes at folk rett og slett får nok av den brautende og intense fremtoningen hennes?

Ja jeg skjønner at jeg må ha misforstått fordi jeg ikke orket å høre🥹 Og at det var en annen. 
Ja man kan lure! Tenker uansett det virker skummelt å være venn med noen som deler så ukritisk på snap. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nå er det ikke ofte jeg gidder få med meg alt K legger ut, men fikk med meg der hun skal fortelle sine følgere hvor viktig SEX er når hverdagen kommer og forelskelsen er nærmest over. Måtte dra litt på smilebåndet  der hun står å prater med hendene sine som om hun er "sexolog Kristin Gjelsvik" Igjen hvorfor har hun et så enormt behov for å fortelle at når mannen kommer hjem fra jobb tur eller hvor han har vært så møter hun han i gangen garantert med morgenkåpe uten noe under, og gir han en blow job eller hopper på han🤣🤣 Er jo det hun indirekte sier...... Det der voldsomme sex pratet om deres forhold? Hva er greia? Hvorfor så behov for å fortelle hele Norge om dette? Hun snakker om å utforske sex,hva blir neste hun snakker om anal plug og strap on🤣🤣 Hun misforstår alt, i trygge gode forhold trenger man ikke brette ut om slikt,  nesten som hun står å preiker for å overbevise seg selv om noe🙈

Endret av M.H85
  • Liker 15
  • Nyttig 11
Skrevet

Hva er greia med de museflettene på den godt voksne dama? Synes hun ligner veldig på datteren til Gaby Solis i frustrerte fruer når hun kjører de harry museflettene

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (4 timer siden):

Nå er det ikke ofte jeg gidder få med meg alt K legger ut, men fikk med meg der hun skal fortelle sine følgere hvor viktig SEX er når hverdagen kommer og forelskelsen er nærmest over. Måtte dra litt på smilebåndet  der hun står å prater med hendene sine som om hun er "sexolog Kristin Gjelsvik" Igjen hvorfor har hun et så enormt behov for å fortelle at når mannen kommer hjem fra jobb tur eller hvor han har vært så møter hun han i gangen garantert med morgenkåpe uten noe under, og gir han en blow job eller hopper på han🤣🤣 Er jo det hun indirekte sier...... Det der voldsomme sex pratet om deres forhold? Hva er greia? Hvorfor så behov for å fortelle hele Norge om dette? Hun snakker om å utforske sex,hva blir neste hun snakker om anal plug og strap on🤣🤣 Hun misforstår alt, i trygge gode forhold trenger man ikke brette ut om slikt,  nesten som hun står å preiker for å overbevise seg selv om noe🙈

Tenkte det samme! Selvutnevnt ekspert på alt i livet, enten det er maling eller penetrering. Det som også er underfundig er at hun, tross nesten 40 år bak seg, enda ikke har skjønt at hele det opplegget hun beskriver er helt vanlig i startfasen av et forhold. Det står neppe slik til i livets tinderforhold om 3-5 år, for å si det slik. Burde spart seg for hele den idiotiske monologen der.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (45 minutter siden):

Tenkte det samme! Selvutnevnt ekspert på alt i livet, enten det er maling eller penetrering. Det som også er underfundig er at hun, tross nesten 40 år bak seg, enda ikke har skjønt at hele det opplegget hun beskriver er helt vanlig i startfasen av et forhold. Det står neppe slik til i livets tinderforhold om 3-5 år, for å si det slik. Burde spart seg for hele den idiotiske monologen der.

Ja... måtte inn få med meg resten, og når hun gir disse tipsene sine der hun sier blant annet å bare "kjenne han inni seg" 😅 Ærlig talt... Hun er drøy! Og igjen utleverer eksen med kommentaren " jeg trodde jeg ikke likte sex før". 

Det er noe tilgjort over det hele, man behøver faktisk ikke ligge klar i senga i blonde undertøy med et glass rødvin i hånden hver gang typen kommer fra guttetur. 😂 Når hun har et så stort behov dele disse detaljene så tyder det på et forhold der det spilles mer på sex enn dypere ting. Det er faktisk ikke slik at ekte kjærlighet dør ut selv om man ikke står klar naken med rødvin hver gang typen kommer hjem.  Dessuten må hun alltid nevne alkohol.... Destruktivt 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Hva er greia med de museflettene på den godt voksne dama? Synes hun ligner veldig på datteren til Gaby Solis i frustrerte fruer når hun kjører de harry museflettene

En frisyre er da ikke verd å kritisere? Man bør få ha den frisyren man vil, uansett om man heter Kristin Gjelsvik eller noe annet. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kristin er 20 for 2. gang :D   Nå er det voksenlivet det må tas fatt på. tok bare 40 år 😛 Alt som de siste 12 timer har kommet ut av kjeften hennes gir meg hoderisting - hun svever på en rosa sky, der hun  ikke forsiktig tilnærmer seg bakkekontakt, neida, hun kommer til å smelle i bakken 😕 (kort oppsummert :o ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvis man er sammen med noen som har høyere seksuell apetitt så er jeg enig i at man må jobbe med dette i forholdet, men man må kunne møtes på midten 

Jeg merker at vi har ett "friskere" forhold når vi har sex gjevnlig, selv om jeg har lavere sexlyst generelt fordi selvbildet mitt påvirker rett og slett lysten 

Så for meg er det ikke rart at Kristin er så giret, men kleint at det deles

Endret av duskelapp
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...