Full kontroll Skrevet 6. oktober #11841 Skrevet 6. oktober (endret) Lurer på når hun "skifter" ut elsklingen jeg 😛 At hun gradvis totalforandrer han ser vi jo allerede, daglig 😕 Hun er nok bundet på hender & føtter til denne livets mann, uten han står hun igjen temmelig naken og barbent . ( 98% ironi ) Endret 6. oktober av Full kontroll 9 1
Variert skydekke Skrevet 7. oktober #11842 Skrevet 7. oktober Justlooking skrev (På 2.10.2025 den 22.33): Kom til å tenke på at Kristin alltid har vært slank det jeg har sett på bloggen. Husker også at Dennis la ut et litt lubbenaktig bilde av henne mens hun sto og ventet på isbilen. Tror det var under pandemien. Kan ha vært et bare uheldig bilde som kan skje oss alle 😊 Det bildet husker jeg også. Tror nok ikke det nødvendigvis var fett. Det var magen som stor ut. Så vidt jeg vet har hun etter graviditeten aldri, aldri vist frem nederste del av magen. Syns å huske hun sa det var et kompleks en gang også. 1
Dupers Skrevet 8. oktober #11843 Skrevet 8. oktober Oi. Nå reklamerer hun for Amazon prime video. Har hun sluttet å bry seg om folkemordet i Gaza, eller er hun bare stokk dum og ikke har fått med seg at prime eies av amazon? 12
Hønemoor Skrevet 8. oktober #11844 Skrevet 8. oktober Dupers skrev (4 minutter siden): Oi. Nå reklamerer hun for Amazon prime video. Har hun sluttet å bry seg om folkemordet i Gaza, eller er hun bare stokk dum og ikke har fått med seg at prime eies av amazon? Du må jo ha lært til nå at hun kun bruker engasjementet for å få følgere og omtale. Hun driter jo egentlig i det, så lenge hun får et godt tilbud om samarbeid hvor hun får inn cash til å betale for dyre, flotte ferier feks (selv om hun stemmer MdG) 😂☘️ 11 9
Sparkel Skrevet 8. oktober #11845 Skrevet 8. oktober Hønemoor skrev (14 minutter siden): Du må jo ha lært til nå at hun kun bruker engasjementet for å få følgere og omtale. Hun driter jo egentlig i det, så lenge hun får et godt tilbud om samarbeid hvor hun får inn cash til å betale for dyre, flotte ferier feks (selv om hun stemmer MdG) 😂☘️ Penger til livets bryllup med livets temuvikar er mye viktigere. Palestina kan man støtte når man kan sy seg ett søtt forkle av Palestina skjerf og få masse hjerter og skryt for engasjementet sitt. Håper nok at fansen ikke har så mye peiling eller overser at hun støtter prime. 11 9
M.H85 Skrevet 8. oktober #11846 Skrevet 8. oktober Hun har virkelig små problemer i livet når overskriften er RASENDE SINT mamma fordi? Eh...at noen barn får se på skjerm mens de spiser i 20 min på skolen🤔 Med flere barn har jeg opplevd dette selv. So what? Det finnes virkelig verre ting bli rasende for. Hadde det vært mobbing osv. Direkte latterlig, tyder på hun har litt for lite bekymre seg over i livet når dette gjør hun RASENDE 😅🤮 19 4
baremeg007 Skrevet 9. oktober #11847 Skrevet 9. oktober Er ingen forskjell på helg og uke når det kommer til alkoholkonsumet i livets hus. Hvorfor ser hun ikke selvmotsigelsen i det å drikke som hun gjør mens hun gauler om sunnhet? Henger ikke på greip. 23 4
Korpsnerden Skrevet 9. oktober #11848 Skrevet 9. oktober baremeg007 skrev (2 minutter siden): Er ingen forskjell på helg og uke når det kommer til alkoholkonsumet i livets hus. Hvorfor ser hun ikke selvmotsigelsen i det å drikke som hun gjør mens hun gauler om sunnhet? Henger ikke på greip. 100% enig. Dessverre er det veldig mange av dem som forsøker å bli/holde seg tynnest mulig som bruker alkohol som det eneste de kan kose seg med, når de ellers har strippet kostholdet for alt av "kos". Det er ikke bare usunt, det er farlig. Heldigvis trenger de lite for å oppnå rus/ønsket effekt, da de spiser så lite at det ikke skal mye til for å kjenne det. Et sunt forbilde er hun ikke, hverken når det kommer til mat/kropp, alkohol, økonomi eller utlevering av privatliv. 15 7
Full kontroll Skrevet 9. oktober #11849 Skrevet 9. oktober M.H85 skrev (8 timer siden): Hun har virkelig små problemer i livet når overskriften er RASENDE SINT mamma fordi? Eh...at noen barn får se på skjerm mens de spiser i 20 min på skolen🤔 Med flere barn har jeg opplevd dette selv. So what? Det finnes virkelig verre ting bli rasende for. Hadde det vært mobbing osv. Direkte latterlig, tyder på hun har litt for lite bekymre seg over i livet når dette gjør hun RASENDE 😅🤮 Måtte le litt over hennes bilde av hvordan et foreldre møte foregår 😛 Barnehage og skolemåltid et helt forskjellige, - færre barn men flere voksne samlet rundt , bordet,- i skolen er det flere elever oh færre lærere (èn ) i rommet under l matpausen. Lurer på om hun har satt seg ned sammen med F, sett over skolepad'n, hva han har gjort av skoleting innpå der, samt "alt" av lærestoff og ligger der := ( også for mindre / senere bruk av pad, men når den nå er der, kan man vise litt interesse for barnets arbeidsverktøy, enn "hat" 😛 2
M.H85 Skrevet 9. oktober #11850 Skrevet 9. oktober Full kontroll skrev (22 minutter siden): Måtte le litt over hennes bilde av hvordan et foreldre møte foregår 😛 Barnehage og skolemåltid et helt forskjellige, - færre barn men flere voksne samlet rundt , bordet,- i skolen er det flere elever oh færre lærere (èn ) i rommet under l matpausen. Lurer på om hun har satt seg ned sammen med F, sett over skolepad'n, hva han har gjort av skoleting innpå der, samt "alt" av lærestoff og ligger der := ( også for mindre / senere bruk av pad, men når den nå er der, kan man vise litt interesse for barnets arbeidsverktøy, enn "hat" 😛 Dama er inkompetent på alt som har med barn å gjøre. Enten det er oppdragelse eller annet. Hun har 1 barn og hun har allikevel ikke snøring på noe. Hun raser og syter over problemer som ikke finnes. SKJERM fy! MAT fy ( med mindre det er laget av henne selv). Egentlig litt festlig. Den dagen hennes barn kanskje får virkelig utfordringer eller hun møter en real utfordring på skolen så blir det spennende å høre om hun håndterer det😅 Jeg er også enig rundt dette med alkohol. Det barnslige paret bestående av hyper K og Temu fyren gjør ikke annet enn å fnise, snakke om bryllup, pusse opp hus eller drikke alkohol. Hvor hører det hjemme da? Her har man 4 kids og hun drikker jo som andre drikker Pepsi max nærmest. Når man hører paret prate fremstår de som 2 barnløse fnisete og et litt høylytt irriterende par 20+ som ikke har etablert seg helt....Realiy hun straks 40, han 45 med masse barn. 🙌 19 16
arnoyb Skrevet 9. oktober #11851 Skrevet 9. oktober M.H85 skrev (1 time siden): Dama er inkompetent på alt som har med barn å gjøre. Enten det er oppdragelse eller annet. Hun har 1 barn og hun har allikevel ikke snøring på noe. Hun raser og syter over problemer som ikke finnes. SKJERM fy! MAT fy ( med mindre det er laget av henne selv). Egentlig litt festlig. Den dagen hennes barn kanskje får virkelig utfordringer eller hun møter en real utfordring på skolen så blir det spennende å høre om hun håndterer det😅 Jeg er også enig rundt dette med alkohol. Det barnslige paret bestående av hyper K og Temu fyren gjør ikke annet enn å fnise, snakke om bryllup, pusse opp hus eller drikke alkohol. Hvor hører det hjemme da? Her har man 4 kids og hun drikker jo som andre drikker Pepsi max nærmest. Når man hører paret prate fremstår de som 2 barnløse fnisete og et litt høylytt irriterende par 20+ som ikke har etablert seg helt....Realiy hun straks 40, han 45 med masse barn. 🙌 Tipper vi egentlig vet hvordan hun kommer til å takle ordentlige utfordringer. Fullstendig uthenging å rasende på snap. Meeen minimalt hun kommer til å utrette, så det er bare å håpe nettverke rundt barnet er handlekraftig. De oppfører seg slik man gjør med kjærester når man er 18-25 år å ikke har noen forpliktelser eller utfordringer i livet. Sikkert drømmende for slitne husfruer som tenker tilbake på sin ungdom å skulle ønske de også kunne være alt for tynn. Hun må jo spise minimalt av maten hun lager mtp hvor mye hun drikker. Et glass inneholder gjerne 130 kcal og hun har store glass å gir inntrykk av å drikke minst 2-4 glass når hun drikker. Det kan være 260-500 kcal, bare ca. Med en så tynn kropp er det en stor del av daglig inntak! 10 2
M.H85 Skrevet 9. oktober #11852 Skrevet 9. oktober (endret) arnoyb skrev (2 timer siden): Tipper vi egentlig vet hvordan hun kommer til å takle ordentlige utfordringer. Fullstendig uthenging å rasende på snap. Meeen minimalt hun kommer til å utrette, så det er bare å håpe nettverke rundt barnet er handlekraftig. De oppfører seg slik man gjør med kjærester når man er 18-25 år å ikke har noen forpliktelser eller utfordringer i livet. Sikkert drømmende for slitne husfruer som tenker tilbake på sin ungdom å skulle ønske de også kunne være alt for tynn. Hun må jo spise minimalt av maten hun lager mtp hvor mye hun drikker. Et glass inneholder gjerne 130 kcal og hun har store glass å gir inntrykk av å drikke minst 2-4 glass når hun drikker. Det kan være 260-500 kcal, bare ca. Med en så tynn kropp er det en stor del av daglig inntak! Veldig enig med deg. De har en veldig "barnslig" måte leve på der alt handler om dem selv, bryllup,reiser UTEN barn , alkohol, fest og etter mitt syn ikke et dypt emosjonelt modent forhold man absolutt bør ha i den alderen spesielt med mange barn i heimen. Det er også mye pule snakk, blowjobs og glattbarbert mus på menyen som de snakker høyt om😬 Dette er klassisk 20 års forhold "finne oss sjælv" opplegg. Som samme alder omtrent som Kristin med flere barn vil jeg inkludere barna mine mest mulig i ferier, jeg vil ha dype emosjonelle samtaler med barna, jeg vil ha en super engasjert partner der vil lever som en helhet der barna er det viktigste for oss. Ja vi har vært på kjæreste turer alene flere ganger , MEN passer også på å ta med våre 4 barn og inkludere dem på ferie osv. Litt av begge deler for å dekke ALLES behov.. Vi fokuserer på det nære trygge gode familielivet , og når vi har fri tar vi gjerne en tur alene også, men det finnes en mellom ting her...At alle skal bli sett og hørt. Man kan fint gjøre begge deler. Men Kristin gidder jo ikke ta med 4 kids på utenlandsk tur, hun ska jo feste og drikke vin. 🙄 Kristin og Temu bare samler alle barna på en tur i året på hytten! I følge Kristin er det heeeelt fantastisk at barna får sommerferie på hytta med krabbe fangst og brettspill på kveldene, forsåvidt ikke feil i seg selv, MEN når hun selv tydeligvis er avhengig av å reise hvert år alene med kjæresten til Italia , så motsier hun jo seg selv kraftig. For hyttelivet er jo da IKKE god nok ferie for henne, men for barna er det nok🤔 Snakk om dobbeltmoral....... Det hun egentlig tenker er at vi bare drar på hytta hvert år med barna for det e godt nok for dem,MEN vi trenger Italia,Ibiza og reise rundt i verden🤔 Normale folk hadde nok tenkt at ungene gjerne også ville hatt stor glede av en utenlandsk ferie sammen, men det gidder jo ikke Kristin. Det er MEG meg meg.... barna får kose seg på hytta, men VI har behov for aleneturer til utlandet hvert år🤔 Så ja de lever som de er unge, fri og det viktigste er ikke barnas behov,men de voksne sitt. Blir spennende se når barna er eldre og det ikke er så gøy lengre fange krabber på stranden, mens mor og far nyter ukesvis med ferie i Italia osv..... Da kan det bli litt problemer, og følelsen av å ikke bli sett og hørt. Kristin er en super effektiv "rydde" hyper damer så ingen tvil om at praktisk er hun flink. Men hva trenger barn? En mor som lager gode matpakker, bruker all sin tid på rydde og fikse materialistiske ting, ELLER en tilstedeværende emosjonell mor? 100% av alle barn hadde ønsket sistnevnte...Det betyr mye. Ikke om du får nytt rom med nye møbler,men tilstedeværelse og bli sett. Temuen virker jo bare som en litt enkel umoden fyr som ikke fremstår overhode emosjonelt tilstede heller. En annen dobbeltmoral av henne... Hun lever super sunt, er super tynn. Men trener IKKE. Går knapt tur! Hun er jo så svak i kroppen , eier i muskler eller styrke ! Er det en sunn kropp? 😅 latterlig... Endret 9. oktober av M.H85 12 13
Stargaze Skrevet 9. oktober #11853 Skrevet 9. oktober All alkoholen gjør i hvert fall betydelig mer skade på kroppen enn litt sukker i syltetøyet. Hun har et unormalt forhold til alkohol og klarer tydeligvis ikke å kose seg uten. Kanskje hun burde lese seg litt opp på hvordan alkohol skader kroppen? 16 8
M.H85 Skrevet 9. oktober #11854 Skrevet 9. oktober Stargaze skrev (3 timer siden): All alkoholen gjør i hvert fall betydelig mer skade på kroppen enn litt sukker i syltetøyet. Hun har et unormalt forhold til alkohol og klarer tydeligvis ikke å kose seg uten. Kanskje hun burde lese seg litt opp på hvordan alkohol skader kroppen? Betyr ikke noe for Kristin det😀 Alkohol er hun så glad i så da er det ingen regler for slikt. Klassisk lite selvinnsikt.... Alkohol er jo verre enn både piller og weed (hasj) mtp skade og ikke minst grad av ødeleggelse for kroppen. 11 1
Titori Skrevet 9. oktober #11855 Skrevet 9. oktober Problemer som ikke finnes? Angående barn og tilgang til smarttelefon og some blant annet, er jeg 100% enig med henne. Helt sinnsyk utvikling har det vært, men håper det er i ferd med å snu. Jeg ser utviklingen selv blant ungdommene jeg jobber med. Leseferdighetene stuper, og mange greier knapt å lese og forstå en tekst. Mange greier ikke å konsentrere seg i mer enn noen sekunder av gangen. Jeg tror smarttelefon/reels (og gamifisering av skolen) har deler av skylden. Flott at hun bruker stemmen sin på dette i anledning høringen som er sendt ut. 1 1 3
Titori Skrevet 9. oktober #11856 Skrevet 9. oktober Nøytral-80 skrev (På 4.10.2025 den 22.35): Men sånn helt ærlig. Hvorfor gidder du følge med på det der? Hvorfor gi henne klikk? Forresten helt latterlig idiotisk at Kristin Gjelsvik fronter saken om aldersgrense for sosiale medier og hvor skadelig dette er for barn. JA det er skadelig, og jeg er selv helt enig i at det burde være 16 års aldersgrense for bruk av SOME. Men at dette kommer fra henne? Give me a f*#king break! Hun som lever av å legge ut skit på Snapchat og har gjort seg helt avhengig av at folk gir henne klikk for å kunne betale regninger… sånn i stedet for å bruke all den energien på en samfunnsnyttig jobb. Er helt sikkert ganske skadelig for barna i hennes husholdning at mor og nå også far filmer seg selv og har tryne opp i et mobilkamera hele dagen. Kristin har aldri vært særlig sterk på selvinnsikt. Hun har likevel et helt gyldig poeng. At dette ikke er for barn. Mulig hun bruker for mye telefon hjemme selv, jeg har ikke fulgt henne nok til å mene noe om det. Det hun sier om saken er likevel 100% on point. Forbanna trist med unger som sitter med beauty filters og scrolling og det som verre er i stedet for å leke ++. 4 4
M.H85 Skrevet 10. oktober #11857 Skrevet 10. oktober Titori skrev (16 timer siden): Problemer som ikke finnes? Angående barn og tilgang til smarttelefon og some blant annet, er jeg 100% enig med henne. Helt sinnsyk utvikling har det vært, men håper det er i ferd med å snu. Jeg ser utviklingen selv blant ungdommene jeg jobber med. Leseferdighetene stuper, og mange greier knapt å lese og forstå en tekst. Mange greier ikke å konsentrere seg i mer enn noen sekunder av gangen. Jeg tror smarttelefon/reels (og gamifisering av skolen) har deler av skylden. Flott at hun bruker stemmen sin på dette i anledning høringen som er sendt ut. Da burde hun begynt med seg selv kanskje?😅 Dama lever av SKJERM bruk, det samme har kjæresten begynt med. 10 4
Sansa20 Skrevet 10. oktober #11858 Skrevet 10. oktober M.H85 skrev (2 minutter siden): Da burde hun begynt med seg selv kanskje?😅 Dama lever av SKJERM bruk, det samme har kjæresten begynt med. Det er jobben deres.
Orly Skrevet 10. oktober #11859 Skrevet 10. oktober Sansa20 skrev (3 timer siden): Det er jobben deres. Å da bør man ikke tenke over hvor mye man bruker mobil eller hva man deler? 2 3
Xmasclovn Skrevet 11. oktober #11860 Skrevet 11. oktober Jeg er muligens late to the party, men hørte vi noe mer om bff hennes Hedda eller er hun helt ute av livet til Kristin? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå