Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 29.9.2025 den 14.02):

Dessverre er det blitt veldig vanlig, «alle» kjendiser bruker det, ikke nødvendigvis for vektnedgang, men for å holde seg tynne. Veldig bekymringsfullt. 

Hvordan vet DU at alle kjendiser bruker dette?😅  Jeg er slank/tynn. Jeg bruker ikke dette. Lurer på hvilke kilder og bevis du har her???

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hvor kraftig livets tøffel driter i markedsføringsloven. Her kommer visse tilsyn til å få mye å henge fingrene i fremover. 

Senest i går når han slenger seg på reklame nr xxx for firkanten i Hemsedal som han eier bl.a med broren sin, selvsagt uten å merke. 

• Liker 9
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Hvordan vet DU at alle kjendiser bruker dette?😅  Jeg er slank/tynn. Jeg bruker ikke dette. Lurer på hvilke kilder og bevis du har her???

Er du kjendis? Jeg skrev «alle» i anførselstegn, og har selvfølgelig ingen bevis å klaske i bordet. Tro hva du vil, men i en del miljøer er det blitt alt for vanlig å benytte seg av slankesprøyter. 

• Liker 13
Skrevet
Era Vulgaris skrev (19 timer siden):

Er du kjendis? Jeg skrev «alle» i anførselstegn, og har selvfølgelig ingen bevis å klaske i bordet. Tro hva du vil, men i en del miljøer er det blitt alt for vanlig å benytte seg av slankesprøyter. 

Hverken kjendis eller bruker slankesprøyter gitt. Så får "alle" kjendiser bruker det de ønsker for min del, hva er egentlig poenget ditt? 

• Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (3 minutter siden):

Hverken kjendis eller bruker slankesprøyter gitt. Så får "alle" kjendiser bruker det de ønsker for min del, hva er egentlig poenget ditt? 

Jeg lurer egentlig mer på hva som er poenget ditt. Jeg svarte på et innlegg tidligere i tråden, mens du drar det ut av kontekst. Det blir veldig lite konstruktivt. 

• Liker 12
Skrevet
M.H85 skrev (På 1.10.2025 den 17.30):

Hårsår? Snakk om å misforstå med vilje.

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor gjemmer «livets mann» seg bak et ekkelt filter når han snapper? Skikkelig ekkelt og creepy

• Liker 15
Skrevet (endret)

Fordi han ikke vil være offentlig, men «alle» de der ute som har sett han på snap synes han er festlig og sjarmerende der så derfor må han fortsette med det.
Trodde oppriktig han var en litt snobbete type med litt stil, men det har han jaggu motbevist så det suser. 
Han reklamerer for peanøttsmør til 150 kroner glasset og lager så morsomme reklamer at frua hans tisser på seg. 
Men han er dårlig på å merke reklame både for peanøttsmør og hytta de har på Hafjell og viste frem da de var på bryllups tiggetur. 
Nå skal fansen nominere han til vixen så lykke til med å være « anonym «

Det filteret er skikkelig ekkelt og creepy ja. 

Endret av Sparkel
  • Liker 18
Skrevet

Kom til å tenke på at Kristin alltid har vært slank det jeg har sett på bloggen. Husker også at Dennis la ut et litt lubbenaktig bilde av henne mens hun sto og ventet på isbilen. Tror det var under pandemien.  Kan ha vært et bare uheldig bilde som kan skje oss alle 😊

Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Hvorfor gjemmer «livets mann» seg bak et ekkelt filter når han snapper? Skikkelig ekkelt og creepy

Undrer meg.... Skal han bruke det samme filteret på brudebilde? Blir for dumt ja...

Skrevet
Sparkel skrev (5 timer siden):

Han reklamerer for peanøttsmør til 150 kroner glasset og lager så morsomme reklamer at frua hans tisser på seg. 

Jeg lurer oppriktig på hva som var morsomt med den «reklamen»? Jeg måtte jo sjekke- og lo ikke ett sekund. synes det var direkte flaut, ingenting mer enn flaut. Jo, tarvelig. Flaut og tarvelig.

kan alle av dere som leser dette og synes det var morsomt trykke tommel opp? Og de som er enig med meg trykke noe annet. Så får jeg litt oversikt, for jeg er oppriktig nysgjerrig - fatter ikke morsomheten i det

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Skrevet
baremeg007 skrev (På 3.10.2025 den 2.02):

Jeg lurer oppriktig på hva som var morsomt med den «reklamen»? Jeg måtte jo sjekke- og lo ikke ett sekund. synes det var direkte flaut, ingenting mer enn flaut. Jo, tarvelig. Flaut og tarvelig.

kan alle av dere som leser dette og synes det var morsomt trykke tommel opp? Og de som er enig med meg trykke noe annet. Så får jeg litt oversikt, for jeg er oppriktig nysgjerrig - fatter ikke morsomheten i det

Har ikke sett én eneste snapp med Temuvikaren. Bare klikker over han hver gang. Kjedeligste og teiteste figur på hele SoMe!  Blir irritert bare jeg ser fyren. Hva er det de driver med?

• Liker 8
Skrevet

Jeg håper hun bruker filter, for om hun er så tynn i virkeligheten som hun ser ut på snap, har hun sannsynligvis utfordringer hun bør ta tak i. Beina hennes ser ut som fyrstikker, og den fantastiske rumpa som samboeren er så glad i, er omtrent ikke-eksisterende.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå RØSKER Kristin bokstavelig talt opp hele huset igjen, med TV, kabler, alarmanlegg og alt, for å ha ny makeover. Og når Livets mann endelig tør å si ordentlig i fra om at han har brukt lang tid på å koble både TV, høyttalere, internett og SektorAlarm, så slår Kristin tilbake med "Jeg gleder meg sånn til du reiser i morgen, jeg." For da kan hun herje som hun vil. Som Livets mann sa: "Jeg har malt dette huset flere ganger, men aldri klart å rote så mye som det der!" 🙈

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Bjerka skrev (2 timer siden):

Nå RØSKER Kristin bokstavelig talt opp hele huset igjen, med TV, kabler, alarmanlegg og alt, for å ha ny makeover. Og når Livets mann endelig tør å si ordentlig i fra om at han har brukt lang tid på å koble både TV, høyttalere, internett og SektorAlarm, så slår Kristin tilbake med "Jeg gleder meg sånn til du reiser i morgen, jeg." For da kan hun herje som hun vil. Som Livets mann sa: "Jeg har malt dette huset flere ganger, men aldri klart å rote så mye som det der!" 🙈

Men sånn helt ærlig. Hvorfor gidder du følge med på det der? Hvorfor gi henne klikk? 

Forresten helt latterlig idiotisk at Kristin Gjelsvik fronter saken om aldersgrense for sosiale medier og hvor skadelig dette er for barn. 
JA det er skadelig, og jeg er selv helt enig i at det burde være 16 års aldersgrense for bruk av SOME. Men at dette kommer fra henne? Give me a f*#king break! 

Hun som lever av å legge ut skit på Snapchat og har gjort seg helt avhengig av at folk gir henne klikk for å kunne betale regninger… sånn i stedet for å bruke all den energien på en samfunnsnyttig jobb. 
Er helt sikkert ganske skadelig for barna i hennes husholdning at mor og nå også far filmer seg selv og har tryne opp i et mobilkamera hele dagen. 
Kristin har aldri vært særlig sterk på selvinnsikt. 

Endret av Nøytral-80
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (På 2.10.2025 den 20.20):

Han vil ikke vise ansiktet sitt, men penger inn og oppmerksomhet vil han ha uten å vise trynet ! En skikkelig dårlig deal på alle som klikker seg inn og gir han og madammen masse penger i pluss...! En mann som lager underholdning av å ha filter på trynet...Skulle vært en kvinne og helvete hadde vært ute. 

Endret av K_mb
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er litt sånn paradox dette her. 99 % av alle kommentarene her inne er kritiske. Men for å kritisere må man jo ha sett snappene hennes og støtter henne økonomisk slik at hun fortsetter å lage det materiale veldig mange her inne er kritiske til. Litt hyklersk. Og de som ikke lenger gidder se snap etc kan vel egentlig ikke uttale seg så mye om dagsaktuelle temaer/nylige storyes osv. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

«Åh, herregud, jeg er så FORNØYD!!» 

Hvor mange ganger har hun ikke sagt akkurat dette - men endret like etterpå? Enten det er et produkt, en person, et redskap, eller… ommøblering!

Spesielt under ommøbleringsbygene sine, og få uker/mnd senere ser vi at den enorme begeistringen er redusert til «dette kan jeg ikke leve med»? Så ofte som akkurat dette faktisk skjer hos henne, tenker jeg det vitner om en ustabilitet som går langt forbi det normale. Hun rømmer jo fra noe, det er jo åpenlyst. Høyt oppe, så rett ned… og så desperat klamre seg til klatrestigen (rullebanen i hennes verden) for å komme opp igjen.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Knocks skrev (5 timer siden):

Det er litt sånn paradox dette her. 99 % av alle kommentarene her inne er kritiske. Men for å kritisere må man jo ha sett snappene hennes og støtter henne økonomisk slik at hun fortsetter å lage det materiale veldig mange her inne er kritiske til. Litt hyklersk. Og de som ikke lenger gidder se snap etc kan vel egentlig ikke uttale seg så mye om dagsaktuelle temaer/nylige storyes osv. 

Like patetisk som disse som som forsvarer snapkjendisene og som lusker rundt på forum for å forsvare de. De som ikke ser galskapen, men skylder på kritikerne for å holde snaphjulene i gang. Hva med fansen som hyller og jubler over hver eneste idiotiske ting som postes, de har ingenting å gjøre med at  idiotiet fortsetter? De er overhodet ikke med på finansiere « venninnene» sine med heiarop og hjerter for at de viser fram at de tisser på seg på grunn av den utrolig festlige kjæresten de har? 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Sparkel skrev (1 time siden):

Like patetisk som disse som som forsvarer snapkjendisene og som lusker rundt på forum for å forsvare de. De som ikke ser galskapen, men skylder på kritikerne for å holde snaphjulene i gang. Hva med fansen som hyller og jubler over hver eneste idiotiske ting som postes, de har ingenting å gjøre med at  idiotiet fortsetter? De er overhodet ikke med på finansiere « venninnene» sine med heiarop og hjerter for at de viser fram at de tisser på seg på grunn av den utrolig festlige kjæresten de har? 

Jeg synes ikke det er patetisk å påpeke at man er med og støtter henne ved å se på snappene hennes,  samtidig som man synes innholdet er helt idiotiske.  Holder henne relevant ved å lage lange tråder osv. 

Jeg har ikke noe imot henne, men synes generelt det kan bli litt mye fokus på hus og mat og å leve perfekt med mat. Men det er liksom jobben deres. De har ikke vanlige jobber. Og de skal lage innhold som folk vil se fordi de liker det OG fordi folk blir irritert/nysgjerrig.

Jo, hvis jeg skal påpeke en ting som irriterer meg er det at hun som resten av Bergensfolket, har uvanen med å avslutte setninger med "sant". Sånn får jeg noia av.

Endret av Knocks
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...