Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
duskelapp skrev (21 timer siden):

Hvem har ikke latt som å like ting man egentlig ikke gjør når man er forelsket

Hvem har ikke likt ting bedre når man er forelsket 

Sikkert mange som ikke har, men absolutt ikke uvanlig 

Samboer er mer sporty enn meg, men av tingene jeg liker å gjøre er ikke han så aktiv på

Da vi datet latet han som at toppturer og hiking var gøy.. Han hatet det

Vi jogget masse sammen, noe vi ikke gjør nå lenger. Jeg løper alene 

Det vi har felles er fotball , yay

Jeg var mer spontan når det kom til reising. London neste helg, null problem. I dag.. må tenke på det 

Være med å gå tur sammen med hund. Ikke så gøy nå lenger, det skjer, og det er koselig, men jeg kan gjerne slippe unna

Han er glad i ting som jeg ikke har lyst til, og kunne nok gjerne tenkt at vi f.eks dro å spilte padel sammen. Det hadde jeg nok gjort om vi hadde datet, men nå.. ellers takk 

Og for å ikke snakke om alt jeg har lidd meg gjennom på tv.. skjer ikke i dag for å si det sånn. Alle serier på spansk, fransk og andre ikke engelsk talende, norsk eller svensk får han se alene 

🤷‍♀️

Folk er ulike gitt.. Jeg har aldri prøvd imponere eller likt fjellturer i begynnelsen av forholdet mitt når jeg ikke likte det. Jeg er nok veldig motsatt, nei det liker jeg ikke så ferdig med det😅 Med unntak av da jeg var 19 år og dødsforelsket i en fyr ,da likte jeg alt han likte husker ikke...Blir nesten flau av å tenke på det, han var også en stor dust. Ble kun noen måneder den datingen.... Og han hadde så fin "råne"  bil så da likte jeg han iallefall 🙈😅

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BBB87 skrev (6 timer siden):

Jeg digger både han og Kristin :D elskbar underholdning. 

synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da

Sjalu? På hva? 🤔 Jeg skal innrømme at jeg er meget nysgjerrig,  ser på alt slags folk her og der på sosiale medier, sikkert litt kleint men nå er vi jo her da på Kvinneguiden både du og jeg...

Sjalu på Kristin, mannen,en haug med små mine dine barn og det og måtte brette ut privat og (sex) liv for å tjene penger...🤔 Nope. Underholdende ja. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

10 ting å elske uten å nevne hvordan hun er som mor og bonusmor. Skjønner mer og mer nå hvorfor de er et par. 

Det er veldig spesielt å ikke nevne det aller viktigste vil jeg si som foreldre.... at partneren din er en god mamma/pappa og bonusmor eller far. 10 punkter og det nevnes ikke. 😱  Jeg hadde blitt oppriktig såret hvis min kjæreste ikke så på meg at jeg var en god mamma/bonusmor , og at det ikke er nevnt viser jo gjerne hvor overfladisk dette er...

Og dette med sexen? Er det mulig. Tenk å si høyt at han elsker at K tar initiativ til sex for det har han aldri opplevd før i andre forhold😅🙈 Ble flau høre på... Så hyggelig og viktig for alle å vite..ekser og..

Men ja altså jeg tror det viktigste for meg er at kjæresten min er en super far og bonusfar. Det går på verdier,holdninger og ekte kjærlighet.  For kjæresten til K er det visst ikke så viktig . Viktigere ha god humor, deilig rompe og masse sex😬 Burde vel heller være opptatt av hvordan hun er som bonusmor til alle hans barn osv. Hjelpes...

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Det er veldig spesielt å ikke nevne det aller viktigste vil jeg si som foreldre.... at partneren din er en god mamma/pappa og bonusmor eller far. 10 punkter og det nevnes ikke. 😱  Jeg hadde blitt oppriktig såret hvis min kjæreste ikke så på meg at jeg var en god mamma/bonusmor , og at det ikke er nevnt viser jo gjerne hvor overfladisk dette er...

Og dette med sexen? Er det mulig. Tenk å si høyt at han elsker at K tar initiativ til sex for det har han aldri opplevd før i andre forhold😅🙈 Ble flau høre på... Så hyggelig og viktig for alle å vite..ekser og..

Men ja altså jeg tror det viktigste for meg er at kjæresten min er en super far og bonusfar. Det går på verdier,holdninger og ekte kjærlighet.  For kjæresten til K er det visst ikke så viktig . Viktigere ha god humor, deilig rompe og masse sex😬 Burde vel heller være opptatt av hvordan hun er som bonusmor til alle hans barn osv. Hjelpes...

Om ikke annet, kan det hende de passer bedre sammen enn antatt …

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg får helt noia av å se det filteret han bruker, han ender jo bare opp med å se latterlig komisk ut, for et jalla opplegg 😛

• Liker 6
Skrevet
Ane Rikke skrev (1 time siden):

La oss håpe det siden det er mange barn i bilde😀 

Skrevet
Ane Rikke skrev (1 time siden):

Ja, det virker slik. En ting er å snakke om sex, men å dra inn x-er er jo totalt hjernedødt. Viktig med fin rumpe og måte å gå på også og denne figuren et vel over 40 år. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Kønn skrev (1 time siden):

Ja, det virker slik. En ting er å snakke om sex, men å dra inn x-er er jo totalt hjernedødt. Viktig med fin rumpe og måte å gå på også og denne figuren et vel over 40 år. 

Han er 44 😀 Synes det er veldig spesielt dra inn sammenligning med ekser. Sikkert kjempe hyggelig for eks barnemor og alle kjente å vite at deres sex liv var "dødt" og det aldri ble tatt initiativ fra kvinnens side. Litt lavmål...

Endret av M.H85
  • Liker 10
  • Nyttig 17
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (26 minutter siden):

Han er 44 😀 Synes det er veldig spesielt dra inn sammenligning med ekser. Sikkert kjempe hyggelig for eks barnemor og alle kjente å vite at deres sex liv var "dødt" og det aldri ble tatt initiativ fra kvinnens side. Litt lavmål...

Ville ikke ha annonsert det så høyt hvis jeg var han. Kan jo hende at eksene ikke  syntes at den biten av samlivet var så bra uten at feilen til det nødvendigvis lå hos dem siden de ikke orka å ta initiativ 😅

Endret av Sparkel
  • Liker 20
  • Hjerte 2
Skrevet
Sparkel skrev (Akkurat nå):

Ville ikke ha annonsert det så høyt hvis jeg var han. Kan jo hende at eksene ikke  syntes at den biten av samlivet var så bra uten at feilen til det nødvendigvis lå hos dem siden de ikke orka å ta initiativtager 😅

Ja tenkte det samme🤣 Er jo ofte slik at vi damer tar initiativ om vi virkelig tenner på en mann ,og er fornøyd med forholdet vi lever i. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (10 timer siden):

Du tar ikke poenget mitt. 

Klar gjerne 😀

Skrevet

Han virker veldig lav, KG er jo vel knapt 1.65 og han virker ikke å være særlig høyere?

Skrevet
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Han virker veldig lav, KG er jo vel knapt 1.65 og han virker ikke å være særlig høyere?

Hun er 1,69 som er over gjennomsnittet

Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Han og Kristin ser ut til å være omtrent like  høy. 

Skrevet

Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. 

Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. 

• Nyttig 2
Skrevet
Bjerka skrev (7 minutter siden):

Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. 

Jeg bekymrer meg mest for han..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bjerka skrev (5 minutter siden):

Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. 

Smerte ved samleie,  i div stillinger - hun vil ikke ha ett "amputert" men heftig sexliv med livetsmann :D (sa det selv ) 

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (5 minutter siden):

Smerte ved samleie,  i div stillinger - hun vil ikke ha ett "amputert" men heftig sexliv med livetsmann :D (sa det selv ) 

Hehe ok. Stakkars Livets mann 🤭

• Liker 2
Skrevet
Bjerka skrev (22 minutter siden):

Dette er helt fullstendig feil. Du mister menstrasjon når livmoren fjernes. Menstrasjon skapes fra slimhinnene i livmoren. Google it! 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Bjerka skrev (1 time siden):

Blødningene forsvinner, men syklusen er der jo så lenge eggstokkene står igjen. 
For noen forsvinner plagene, for andre vil de være like men minus blødningene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...