M.H85 Skrevet 4. september #11621 Skrevet 4. september duskelapp skrev (21 timer siden): Hvem har ikke latt som å like ting man egentlig ikke gjør når man er forelsket Hvem har ikke likt ting bedre når man er forelsket Sikkert mange som ikke har, men absolutt ikke uvanlig Samboer er mer sporty enn meg, men av tingene jeg liker å gjøre er ikke han så aktiv på Da vi datet latet han som at toppturer og hiking var gøy.. Han hatet det Vi jogget masse sammen, noe vi ikke gjør nå lenger. Jeg løper alene Det vi har felles er fotball , yay Jeg var mer spontan når det kom til reising. London neste helg, null problem. I dag.. må tenke på det Være med å gå tur sammen med hund. Ikke så gøy nå lenger, det skjer, og det er koselig, men jeg kan gjerne slippe unna Han er glad i ting som jeg ikke har lyst til, og kunne nok gjerne tenkt at vi f.eks dro å spilte padel sammen. Det hadde jeg nok gjort om vi hadde datet, men nå.. ellers takk Og for å ikke snakke om alt jeg har lidd meg gjennom på tv.. skjer ikke i dag for å si det sånn. Alle serier på spansk, fransk og andre ikke engelsk talende, norsk eller svensk får han se alene 🤷♀️ Folk er ulike gitt.. Jeg har aldri prøvd imponere eller likt fjellturer i begynnelsen av forholdet mitt når jeg ikke likte det. Jeg er nok veldig motsatt, nei det liker jeg ikke så ferdig med det😅 Med unntak av da jeg var 19 år og dødsforelsket i en fyr ,da likte jeg alt han likte husker ikke...Blir nesten flau av å tenke på det, han var også en stor dust. Ble kun noen måneder den datingen.... Og han hadde så fin "råne" bil så da likte jeg han iallefall 🙈😅 5
M.H85 Skrevet 4. september #11622 Skrevet 4. september BBB87 skrev (6 timer siden): Jeg digger både han og Kristin elskbar underholdning. synes også det er veldig gøy å se så mange bitre og sjalue folk her inne også. God underholdning! Må ha lite å gjøre i hverdagen å snakke ned andre mennesker, mat for mange og ha den hobbyen da Sjalu? På hva? 🤔 Jeg skal innrømme at jeg er meget nysgjerrig, ser på alt slags folk her og der på sosiale medier, sikkert litt kleint men nå er vi jo her da på Kvinneguiden både du og jeg... Sjalu på Kristin, mannen,en haug med små mine dine barn og det og måtte brette ut privat og (sex) liv for å tjene penger...🤔 Nope. Underholdende ja. 10 5
M.H85 Skrevet 4. september #11623 Skrevet 4. september Kønn skrev (2 timer siden): 10 ting å elske uten å nevne hvordan hun er som mor og bonusmor. Skjønner mer og mer nå hvorfor de er et par. Det er veldig spesielt å ikke nevne det aller viktigste vil jeg si som foreldre.... at partneren din er en god mamma/pappa og bonusmor eller far. 10 punkter og det nevnes ikke. 😱 Jeg hadde blitt oppriktig såret hvis min kjæreste ikke så på meg at jeg var en god mamma/bonusmor , og at det ikke er nevnt viser jo gjerne hvor overfladisk dette er... Og dette med sexen? Er det mulig. Tenk å si høyt at han elsker at K tar initiativ til sex for det har han aldri opplevd før i andre forhold😅🙈 Ble flau høre på... Så hyggelig og viktig for alle å vite..ekser og.. Men ja altså jeg tror det viktigste for meg er at kjæresten min er en super far og bonusfar. Det går på verdier,holdninger og ekte kjærlighet. For kjæresten til K er det visst ikke så viktig . Viktigere ha god humor, deilig rompe og masse sex😬 Burde vel heller være opptatt av hvordan hun er som bonusmor til alle hans barn osv. Hjelpes... 16 5
Ane Rikke Skrevet 4. september #11624 Skrevet 4. september M.H85 skrev (1 time siden): Det er veldig spesielt å ikke nevne det aller viktigste vil jeg si som foreldre.... at partneren din er en god mamma/pappa og bonusmor eller far. 10 punkter og det nevnes ikke. 😱 Jeg hadde blitt oppriktig såret hvis min kjæreste ikke så på meg at jeg var en god mamma/bonusmor , og at det ikke er nevnt viser jo gjerne hvor overfladisk dette er... Og dette med sexen? Er det mulig. Tenk å si høyt at han elsker at K tar initiativ til sex for det har han aldri opplevd før i andre forhold😅🙈 Ble flau høre på... Så hyggelig og viktig for alle å vite..ekser og.. Men ja altså jeg tror det viktigste for meg er at kjæresten min er en super far og bonusfar. Det går på verdier,holdninger og ekte kjærlighet. For kjæresten til K er det visst ikke så viktig . Viktigere ha god humor, deilig rompe og masse sex😬 Burde vel heller være opptatt av hvordan hun er som bonusmor til alle hans barn osv. Hjelpes... Om ikke annet, kan det hende de passer bedre sammen enn antatt … 3 2
Skrottefar Skrevet 4. september #11625 Skrevet 4. september Jeg får helt noia av å se det filteret han bruker, han ender jo bare opp med å se latterlig komisk ut, for et jalla opplegg 😛 6
M.H85 Skrevet 4. september #11626 Skrevet 4. september Ane Rikke skrev (1 time siden): Om ikke annet, kan det hende de passer bedre sammen enn antatt … La oss håpe det siden det er mange barn i bilde😀
Kønn Skrevet 4. september #11627 Skrevet 4. september Ane Rikke skrev (1 time siden): Om ikke annet, kan det hende de passer bedre sammen enn antatt … Ja, det virker slik. En ting er å snakke om sex, men å dra inn x-er er jo totalt hjernedødt. Viktig med fin rumpe og måte å gå på også og denne figuren et vel over 40 år. 7
M.H85 Skrevet 4. september #11628 Skrevet 4. september (endret) Kønn skrev (1 time siden): Ja, det virker slik. En ting er å snakke om sex, men å dra inn x-er er jo totalt hjernedødt. Viktig med fin rumpe og måte å gå på også og denne figuren et vel over 40 år. Han er 44 😀 Synes det er veldig spesielt dra inn sammenligning med ekser. Sikkert kjempe hyggelig for eks barnemor og alle kjente å vite at deres sex liv var "dødt" og det aldri ble tatt initiativ fra kvinnens side. Litt lavmål... Endret 4. september av M.H85 10 17
Sparkel Skrevet 4. september #11629 Skrevet 4. september (endret) M.H85 skrev (26 minutter siden): Han er 44 😀 Synes det er veldig spesielt dra inn sammenligning med ekser. Sikkert kjempe hyggelig for eks barnemor og alle kjente å vite at deres sex liv var "dødt" og det aldri ble tatt initiativ fra kvinnens side. Litt lavmål... Ville ikke ha annonsert det så høyt hvis jeg var han. Kan jo hende at eksene ikke syntes at den biten av samlivet var så bra uten at feilen til det nødvendigvis lå hos dem siden de ikke orka å ta initiativ 😅 Endret 4. september av Sparkel 20 2
M.H85 Skrevet 4. september #11630 Skrevet 4. september Sparkel skrev (Akkurat nå): Ville ikke ha annonsert det så høyt hvis jeg var han. Kan jo hende at eksene ikke syntes at den biten av samlivet var så bra uten at feilen til det nødvendigvis lå hos dem siden de ikke orka å ta initiativtager 😅 Ja tenkte det samme🤣 Er jo ofte slik at vi damer tar initiativ om vi virkelig tenner på en mann ,og er fornøyd med forholdet vi lever i. 4 2
Odine Skrevet 4. september #11631 Skrevet 4. september Kønn skrev (10 timer siden): Du tar ikke poenget mitt. Klar gjerne 😀
baremeg007 Skrevet 5. september #11632 Skrevet 5. september Han virker veldig lav, KG er jo vel knapt 1.65 og han virker ikke å være særlig høyere?
Tough cookie Skrevet 5. september #11633 Skrevet 5. september baremeg007 skrev (3 timer siden): Han virker veldig lav, KG er jo vel knapt 1.65 og han virker ikke å være særlig høyere? Hun er 1,69 som er over gjennomsnittet
Sparkel Skrevet 5. september #11634 Skrevet 5. september baremeg007 skrev (7 timer siden): Han virker veldig lav, KG er jo vel knapt 1.65 og han virker ikke å være særlig høyere? Han og Kristin ser ut til å være omtrent like høy.
Bjerka Skrevet 5. september #11635 Skrevet 5. september Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. 2
Snublefot62 Skrevet 5. september #11636 Skrevet 5. september Bjerka skrev (7 minutter siden): Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Jeg bekymrer meg mest for han.. 2 1
Full kontroll Skrevet 5. september #11637 Skrevet 5. september Bjerka skrev (5 minutter siden): Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Smerte ved samleie, i div stillinger - hun vil ikke ha ett "amputert" men heftig sexliv med livetsmann (sa det selv ) 1
Bjerka Skrevet 5. september #11638 Skrevet 5. september Full kontroll skrev (5 minutter siden): Smerte ved samleie, i div stillinger - hun vil ikke ha ett "amputert" men heftig sexliv med livetsmann (sa det selv ) Hehe ok. Stakkars Livets mann 🤭 2
Ane Rikke Skrevet 5. september #11639 Skrevet 5. september Bjerka skrev (22 minutter siden): Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Dette er helt fullstendig feil. Du mister menstrasjon når livmoren fjernes. Menstrasjon skapes fra slimhinnene i livmoren. Google it! 7 7
Dottie Skrevet 5. september #11640 Skrevet 5. september Bjerka skrev (1 time siden): Planlegger Kristin å fjerne livmoren for å slippe mensen? For man mister ikke mensen av å kun fjerne livmoren. Da må man fjerne eggstokkene også, siden det er der kvinnelige hormoner produseres. Ved fjerning av eggstokkene så slutter kroppen å produsere disse hormonene og da kommer man brått i en kunstig overgangsalder, hvor man kan få enda sterkere overgangsalder-symptomer enn hvis man lar kroppen avslutte menstruasjonssyklusen på naturlig vis. Tenk deg Kristin med humørsvingninger × 10 🤭 Lurer på hvor nøye hun har tenkt i gjennom dette. Blødningene forsvinner, men syklusen er der jo så lenge eggstokkene står igjen. For noen forsvinner plagene, for andre vil de være like men minus blødningene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå