M.H85 Skrevet 2. september #11581 Skrevet 2. september Durancell skrev (4 timer siden): Hun er vel livredd for å enda alene og blakk, så hun gjør alt for livets mann. Det er nok noe i det. Økonomisk var det jo en katastrofe da hun bodde alene....Hun gjør etter mitt syn alt for mye praktisk arbeid alene. Han er jo en mann...servert mat, masse sex, fikse/handle/snekre/male altså hun er jo rene polakken på høygir😅 Selvfølgelig er han strålende fornøyd. Hadde aldri gjort så mye alene ,man er 2 av en grunn. 3 1
Kønn Skrevet 3. september #11582 Skrevet 3. september Noen som kan oppdatere meg? Er det typen til K som har begynt å snappe? Kom tilfeldigvis innom på utforsk og dette virker jo helt sprøtt. 4
Mocca86 Skrevet 3. september #11583 Skrevet 3. september Kønn skrev (8 timer siden): Noen som kan oppdatere meg? Er det typen til K som har begynt å snappe? Kom tilfeldigvis innom på utforsk og dette virker jo helt sprøtt. Og i dag var han innom for å fortelle om alle «hennes dårlige sider». Så fake, planlagt og rigget som det kan gå an. For en fantasi. Alt for å håve inn penger til drømmebryllupet. 5 2
M.H85 Skrevet 3. september #11584 Skrevet 3. september (endret) Stjertmeis skrev (20 timer siden): Hvis du tenker på G.C Invest AS, så er jo det bare holdingselskapet hans, som han eier aksjene i Dazzle & Dawn gjennom. Synes hans jobb "karriere" var en smule utydelig. Virker ut som han lever av "blomsterpotte/vase selskapet de driver, og litt salg her og der🙈 Det var også interessert når han forteller at det gjør han både sur og trist at hun har et så lavt selvbilde på sitt utseende.., og det har jeg skrevet før her. Korrekt det jeg tenker...Behovet for å skryte...bunner i dårlig selvtillit..holde seg tynn, bleike håret, snakke om sine ulike puppe størrelser som om det er det mest naturlige i verden... ( skalkeskjul for dårlig selvbilde). Ironisk...,hun som sa at naturlig mamma kropp er best, fuck sophie Elise og gjengen liksom var hennes motto, og så viser det jo selvfølgelig at det er hennes egen usikkerhet som er årsak til all tidligere "hat" mot jålledukkkene..sjalusi .litt flaut. Hun kunne vært ærlig. Endret 3. september av M.H85 9 3
Kønn Skrevet 3. september #11585 Skrevet 3. september Jøss og hjelp. Å ha ti ting å irritere seg over er rødt flagg i min verden. Jeg har vært gift i mange år og ja jeg irriterer meg også, men å finne to ting klarer jeg ikke. Dette er spill for krystaller= penger i kassa. 2 3
Snublefot62 Skrevet 3. september #11586 Skrevet 3. september Altså. 21k i årsresultat for 2024 var ikke mye å skryte av 😅 8 1
duskelapp Skrevet 3. september #11587 Skrevet 3. september Mocca86 skrev (49 minutter siden): Og i dag var han innom for å fortelle om alle «hennes dårlige sider». Så fake, planlagt og rigget som det kan gå an. For en fantasi. Alt for å håve inn penger til drømmebryllupet. Syntes alle tingene han sa va spot on jeg da og forståelig Dette er jo ting vi selv får innsyn i som at hun er og gjør 3
Sparkel Skrevet 3. september #11588 Skrevet 3. september Veldig spesielt når du har fridd og planlegge livets bryllup og så legge ut alt det negative du finner med partneren for flere hundre tusen mennesker. Hadde vært på hue og ræva ut med gubben om han hadde gjort noe sånt. Spesielt imponert over at han sier hun er ett rotehue og ikke har noe plan for rotet når hun rydder, men flytter rundt på det. Særdeles god reklame for ryddeboka hennes. Han fremstår ikke spesielt sympatisk og respektfull når han legger ut sånn om Kristin. Mulig det det er for å høste klikk, men fy f så kjipt gjort. 9
duskelapp Skrevet 3. september #11589 Skrevet 3. september Kønn skrev (18 minutter siden): Jøss og hjelp. Å ha ti ting å irritere seg over er rødt flagg i min verden. Jeg har vært gift i mange år og ja jeg irriterer meg også, men å finne to ting klarer jeg ikke. Dette er spill for krystaller= penger i kassa. Haha, må du gi deg Jeg elsker samboer svært høyt etter over 10 år sammen, men at jeg irriterer meg over ting han gjør er virkelig ikke ett rødt flagg Skulle bare mangle om jeg ikke irriterte han også Det er når irritasjonen blir for tung at problemene starter, så selv om vi irriterer hverandre på ting og tang så er heldigvis ikke der tyngden ligger i forholdet.. enda .. og ikke senere forhåpentligvis 5
duskelapp Skrevet 3. september #11590 Skrevet 3. september Sparkel skrev (1 minutt siden): Veldig spesielt når du har fridd og planlegge livets bryllup og så legge ut alt det negative du finner med partneren for flere hundre tusen mennesker. Hadde vært på hue og ræva ut med gubben om han hadde gjort noe sånt. Spesielt imponert over at han sier hun er ett rotehue og ikke har noe plan for rotet når hun rydder, men flytter rundt på det. Særdeles god reklame for ryddeboka hennes. Han fremstår ikke spesielt sympatisk og respektfull når han legger ut sånn om Kristin. Mulig det det er for å høste klikk, men fy f så kjipt gjort. Alt han sa viser Kristin selv Kristin er ikke superwoman, hun er like dødelig som oss andre som ikke er influensere 1
Snublefot62 Skrevet 3. september #11591 Skrevet 3. september duskelapp skrev (1 minutt siden): Haha, må du gi deg Jeg elsker samboer svært høyt etter over 10 år sammen, men at jeg irriterer meg over ting han gjør er virkelig ikke ett rødt flagg Skulle bare mangle om jeg ikke irriterte han også Det er når irritasjonen blir for tung at problemene starter, så selv om vi irriterer hverandre på ting og tang så er heldigvis ikke der tyngden ligger i forholdet.. enda .. og ikke senere forhåpentligvis Men legger du det ut offentlig for flere tusen følgere? 4 1
duskelapp Skrevet 3. september #11592 Skrevet 3. september Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Men legger du det ut offentlig for flere tusen følgere? Kristin viser oss dette selv, men godt mulig hun blir såret Tingene han sa er i hvert fall slik jeg kjenner henne via snap Tonen hans var lettlig Men på en kjip dag med lav selvtillit så kan hun nok synes det er kjipt, men det er akkurat dette hun lever av .. å utlevere seg og han har ikke akkurat fortalt noen hemmeligheter Og jeg oppfattet han ikke som slem og langt ifra fra drøyt sammenlignet med hva dronningen selv kommer med i sin kanal 2
Sparkel Skrevet 3. september #11593 Skrevet 3. september (endret) duskelapp skrev (9 minutter siden): Alt han sa viser Kristin selv Kristin er ikke superwoman, hun er like dødelig som oss andre som ikke er influensere Ja, men livets mann trenger vel ikke brette ut at han er så misfornøyd med Kristin. For det var ikke akkurat lagt frem på en humoristisk og sjarmerende måte. Endret 3. september av Sparkel 1
duskelapp Skrevet 3. september #11594 Skrevet 3. september Ut i fra det som ble nevnt så tenkte jeg at det hørtes rett og slett ut som å leve sammen med en person som har ADHD (ikke at jeg sier hun har det, det vet jeg ingenting om, men ut i fra egen erfaring så var det tanken som slo meg først) 2
duskelapp Skrevet 3. september #11595 Skrevet 3. september (endret) Sparkel skrev (15 minutter siden): Ja, men livets mann trenger vel ikke brette ut at han er så misfornøyd med Kristin. For det var ikke akkurat lagt frem på en humoristisk og sjarmerende måte. Vi tolker forskjellig , oppfattet ikke at det satt så dypt, men har forståelse for at enkelte ting kan være mer irriterende til tider Jeg tror at flere av tingene som var på den listen har gjort at han har falt for henne også Det man kan irritere seg grønn over kan også være de tingene som man samtidig kan elske ved personen Som f.eks jeg er null spontan, hater spontanitet, elsker planlegging og forutsigbarhet! Jeg kan få helt fnatt av påfunnene til min samboer, men det er samtidig noe av det jeg elsker ved han Endret 3. september av duskelapp 2
Sparkel Skrevet 3. september #11596 Skrevet 3. september duskelapp skrev (1 minutt siden): Vi tolker forskjellig , oppfattet ikke at det satt så dypt, men har forståelse for at enkelte ting kan være mer irriterende til tider Jeg tror at flere av tingene som var på den listen har gjort at han har falt for henne også Det man kan irritere seg grønn over kan også være de tingene som man elsker ved personen Som f.eks jeg er null spontan, hater spontanitet, elsker planlegging og forutsigbarhet! Jeg kan få helt fnatt av påfunnene til min samboer, men det er samtidig noe jeg elsker ved han Men deler du irritasjonen din over samboer med fler hundre tusen mennesker? En ting er at man har null problem med å skjønne at han irriterer seg over Kristin og hvorfor, men det fremstår fortsatt usympatisk å dele det med « hele verden» 3
duskelapp Skrevet 3. september #11597 Skrevet 3. september (endret) Sparkel skrev (17 minutter siden): Men deler du irritasjonen din over samboer med fler hundre tusen mennesker? En ting er at man har null problem med å skjønne at han irriterer seg over Kristin og hvorfor, men det fremstår fortsatt usympatisk å dele det med « hele verden» Mulig jeg ikke reagerer på det siden yrket Kristin har valgt er nettopp utlevering .. og at hun har utlevert såpass mye greier i løpet av karrieren sin og hatt meninger om den ene og den andre at dette ikke blir noe særlig i forhold til alt annet og f.eks angående sex og BJ's som hun deler gladelig om dem så blir dette liksom ikke .. tja .. ikke noe sjokk faktor, for min del Bare at de er to vanlige folk egentlig, som lever sammen, om man ser bort i fra offentlighet og inntekt fra dette Endret 3. september av duskelapp 2
Vitulina Skrevet 3. september #11598 Skrevet 3. september duskelapp skrev (50 minutter siden): Haha, må du gi deg Jeg elsker samboer svært høyt etter over 10 år sammen, men at jeg irriterer meg over ting han gjør er virkelig ikke ett rødt flagg Skulle bare mangle om jeg ikke irriterte han også Det er når irritasjonen blir for tung at problemene starter, så selv om vi irriterer hverandre på ting og tang så er heldigvis ikke der tyngden ligger i forholdet.. enda .. og ikke senere forhåpentligvis Han liker henne ikke, punktum. Gir dem maks 3 år til, dødfødt forhold og jeg synes synd på han som er så fanget i det økonomisk. 4
duskelapp Skrevet 3. september #11599 Skrevet 3. september Eneste punktet jeg synes han kunne valgt å droppe var det om hva Kristin kunne føle om seg selv, iom at profilen hun har skapt seg er liksom mottsatt, men mulig han valgte å ta det med for å menneskeliggjøre henne. Skape sympati og at vi kan relatere oss til dette Men at dette punktet eksisterte var ikke uforventet eller overraskende
duskelapp Skrevet 3. september #11600 Skrevet 3. september Vitulina skrev (2 minutter siden): Han liker henne ikke, punktum. Gir dem maks 3 år til, dødfødt forhold og jeg synes synd på han som er så fanget i det økonomisk. Jeg tror mannen liker henne, men at hun er krevende, joda 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå