Snublefot62 Skrevet 7. august #11381 Skrevet 7. august Nor skrev (1 time siden): Ja det er bare du. I alle fall som engasjer deg så mye i noen du ikke kjenner Nei det er ikke bare brukeren du svarte. Jeg synes og dette er overdrevent og raskt. Nesten som hun må få dette i boks før han ombestemmer seg. 19 3
baldrian Skrevet 7. august #11382 Skrevet 7. august Godt vi har "eksperter" som kan gi råd om livets verdier: https://www.vg.no/nyheter/i/4BP4KV/foreldres-skjermbruk-preger-barn-ekspert-advarer 4
Stjertmeis Skrevet 7. august #11383 Skrevet 7. august (endret) baldrian skrev (17 minutter siden): Godt vi har "eksperter" som kan gi råd om livets verdier: https://www.vg.no/nyheter/i/4BP4KV/foreldres-skjermbruk-preger-barn-ekspert-advarer Paradoksalt at KG i forkant av sine skjermfrie dager, laget innhold om at ho og "familien" skulle være skjermfri, og underveis i de tre angivelig skjermfrie dagene rullet ut (forhåndsplanalgt) innhold løpende hele tida. Det hadde vært langt mer virkningsfullt (og troverdig) om KG gikk foran som et godt eksempel og markerte med stillhet i kanalene. Meeen, KG tjener jo ikke penger om ANDRE logger av og legger vekk skjerm. Holder en knapp på at det å logge av primært var content og mulighet for omtale for KG. Og så kan det jo hende at livets mann har ytrer ønske eller satt krav om mindre fokus på telefon og innholdsproduksjon. For KG var dermed stuntet vinn-vinn. Endret 7. august av Stjertmeis 7 2
Tough cookie Skrevet 7. august #11384 Skrevet 7. august Nå er hun i København og filmer minutt for minutt, så lurer på hvor lenge hun skulle ha skjerm detox? Jeg har ikke merket at hun har vært avkoblet de siste dagene 8 1
baremeg007 Skrevet 7. august #11385 Skrevet 7. august Nor skrev (4 timer siden): ADHD… er det vanlig at du angriper og baksnakker folk med diagnoser ? Oppfattet ikke brukeren du siterer som baksnakkende eller angripende. Jeg har diagnosen selv og ble ikke støtt på KGs vegne. Brukeren sier jo bare det veldig mange andre også tenker - kanskje KG kunne roet ned litt og latt andre få slippe til dersom hun fikk behandlet en ev. adhd-tilstand? Og å stadig avbryte andre og ikke la de komme til, er en dårlig egenskap hun som godt voksen burde klare å plukke av seg, diagnose eller ei. 16 15
Knocks Skrevet 7. august #11386 Skrevet 7. august Stjertmeis skrev (9 timer siden): Paradoksalt at KG i forkant av sine skjermfrie dager, laget innhold om at ho og "familien" skulle være skjermfri, og underveis i de tre angivelig skjermfrie dagene rullet ut (forhåndsplanalgt) innhold løpende hele tida. Det hadde vært langt mer virkningsfullt (og troverdig) om KG gikk foran som et godt eksempel og markerte med stillhet i kanalene. Meeen, KG tjener jo ikke penger om ANDRE logger av og legger vekk skjerm. Holder en knapp på at det å logge av primært var content og mulighet for omtale for KG. Og så kan det jo hende at livets mann har ytrer ønske eller satt krav om mindre fokus på telefon og innholdsproduksjon. For KG var dermed stuntet vinn-vinn. Nå et hun jo helt åpen om at hun er avhengig av at andre er på nett for at hun skal ha en jobb så jeg synes det var greit. Det er jo bare å logge av, ihvertfall, sosiale medier i 72 timer så ser man ikke det som blir lagt ut og kan mene noe om det. 1
Stjertmeis Skrevet 7. august #11387 Skrevet 7. august Knocks skrev (16 minutter siden): Nå et hun jo helt åpen om at hun er avhengig av at andre er på nett for at hun skal ha en jobb så jeg synes det var greit. Det er jo bare å logge av, ihvertfall, sosiale medier i 72 timer så ser man ikke det som blir lagt ut og kan mene noe om det. Det er likevel et paradoks. Jeg har for øvrig ingen problemer med å logge av some, og gjør det ofte. Følger heller ingen influensere i noen kanaler, men har trykket meg kjapt gjennom KG sine stories nå og da etter de kom hjem fra ferien, for å få meg meg om politiet dukket opp. Regnet jo med at ho kom til å fortelle om det når de kom 😊 Mening om influenservirksomhet kan man ha uavhengig av om man følger og ser innhold eller ikke. 5
Snorkfrøk1a Skrevet 7. august #11388 Skrevet 7. august Nor skrev (12 timer siden): Ja det er bare du. I alle fall som engasjer deg så mye i noen du ikke kjenner Oj, stått opp med feil fot? Engasjerer meg veldig lite om KG faktisk, følger henne ikke på en eneste kanal. Men det må da være lov å bli «forundret»?! Utifra svarene dine tror jeg du er mere engasjert enn meg, faktisk 13 1
Bjerka Skrevet 8. august #11389 Skrevet 8. august Tough cookie skrev (20 timer siden): Nå er hun i København og filmer minutt for minutt, så lurer på hvor lenge hun skulle ha skjerm detox? Jeg har ikke merket at hun har vært avkoblet de siste dagene Bryllup og kjoler er visst det eneste som står i hodet på henne nå, mens hun har en liten gutt hjemme som straks skal begynne på skolen og sikkert er veldig spent. 13
Snublefot62 Skrevet 8. august #11390 Skrevet 8. august Bjerka skrev (5 minutter siden): Bryllup og kjoler er visst det eneste som står i hodet på henne nå, mens hun har en liten gutt hjemme som straks skal begynne på skolen og sikkert er veldig spent. Hans første dag på skolen handler ikke om henne. Derfor er det ikke snakk om det. Men hun vil tidsnok vise frem matbokser klar for første skoledag, for da handler det litt om hennes evne til å lage sunne og fantastiske matpakker. 12 8
Frøkenfryden Skrevet 8. august #11391 Skrevet 8. august Huff… tar meg selv i å tenke at hun har fått med seg at bryllup selger om dagen, med Emilie Nereng og Annette Haga…og at da kjører vi på med prepp av det på snap i et år, og må gifte oss NÅ! 22
Full kontroll Skrevet 8. august #11392 Skrevet 8. august (endret) Mulig jeg er gammeldags, men asså, hvorfor gjøre seg selv til fokus i venninnens bryllup nordaførr? Er det vanlig at annens begivenhet tar fokus i noens store dag.....? Tipper ALLE , om de vil eller ikke , får den ringen oppi øye Endret 8. august av Full kontroll 6 6
Knocks Skrevet 8. august #11393 Skrevet 8. august Bjerka skrev (5 timer siden): Bryllup og kjoler er visst det eneste som står i hodet på henne nå, mens hun har en liten gutt hjemme som straks skal begynne på skolen og sikkert er veldig spent. Ikke sikkert hun deler så mye om skolestarteren for å beskytte han? Sikkert ganske gira på det også 4
baremeg007 Skrevet 9. august #11394 Skrevet 9. august Knocks skrev (14 timer siden): Ikke sikkert hun deler så mye om skolestarteren for å beskytte han? Sikkert ganske gira på det også Tror heller det handler om at hun rett og slett ikke vet så mye om den selv. All den tid hun stadig parkerer sønnen hos faren og andre, for å få tid til eget virvar. 9
Mocca86 Skrevet 9. august #11395 Skrevet 9. august baremeg007 skrev (På 7.8.2025 den 15.56): Oppfattet ikke brukeren du siterer som baksnakkende eller angripende. Jeg har diagnosen selv og ble ikke støtt på KGs vegne. Brukeren sier jo bare det veldig mange andre også tenker - kanskje KG kunne roet ned litt og latt andre få slippe til dersom hun fikk behandlet en ev. adhd-tilstand? Og å stadig avbryte andre og ikke la de komme til, er en dårlig egenskap hun som godt voksen burde klare å plukke av seg, diagnose eller ei. Jeg har adhd og ser såå mye av det samme i KG! Hun avbryter til stadig, snakker på inn og utpust og virker generelt veldig hyper. Gjør ting før hun tenker seg om. Ikke alle som trenger å ha adhd diagnosen fordiom altså. Eller er det all koffeinen hun inntar daglig som gjør henne slik? 11
Mocca86 Skrevet 9. august #11396 Skrevet 9. august Snublefot62 skrev (På 6.8.2025 den 12.24): Fantastisk av KG å vise hvor fjern fra virkeligheten hun er. Han fremstår i det minste som ærlig og jordnær. Hva i alle dager gjør han med henne begynner jeg å lure på. Ja det der kommer ALDRI til å funke. Ham virker rolig, sindig og jordnær. Mens hun ofte fremstår som et lite barn og er ganske så virkelighetsfjern. ‘Se på dådyrøynene mine, plis få viljen min’. 9 2
garfunkel Skrevet 9. august #11397 Skrevet 9. august Bjerka skrev (På 8.8.2025 den 9.50): Bryllup og kjoler er visst det eneste som står i hodet på henne nå, mens hun har en liten gutt hjemme som straks skal begynne på skolen og sikkert er veldig spent. Og hvorfor må hun blottlegge alt? Klikket meg inn nå fordi hun snakket om opr fjerning av livmor, og dette er noe jeg vurderer selv. Hvorfor må hun ta med ting som at han er sterilisert, "jeg elsker sex!" osv. Gud så flaut 18
Tough cookie Skrevet 9. august #11398 Skrevet 9. august garfunkel skrev (7 minutter siden): Og hvorfor må hun blottlegge alt? Klikket meg inn nå fordi hun snakket om opr fjerning av livmor, og dette er noe jeg vurderer selv. Hvorfor må hun ta med ting som at han er sterilisert, "jeg elsker sex!" osv. Gud så flaut Det blir jo litt som clickbaits som influensere legger ut for å få napp hos følgere 3
Era Vulgaris Skrevet 9. august #11399 Skrevet 9. august Tough cookie skrev (3 timer siden): Det blir jo litt som clickbaits som influensere legger ut for å få napp hos følgere Napp? Er folk virkelig så interessert i andre, vilt fremmedes sexliv? Mulig det er meg som er rar, men jeg finner det komplett uinteressant. 15
Tough cookie Skrevet 9. august #11400 Skrevet 9. august Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Napp? Er folk virkelig så interessert i andre, vilt fremmedes sexliv? Mulig det er meg som er rar, men jeg finner det komplett uinteressant. Ja dessverre så er det nok mange som følger henne fordi de synes hun er inspirerende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå