Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Så nå vet vi hvordan hun får betalt for livsstilen sin. Mistanken har vært der lenge men nå er den bekreftet av henne selv.

Verdens eldste yrke. I tillegg sponset av Fargerike for anledningen.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Marihone skrev (42 minutter siden):

Hvem sitter og snakker om å gi blowjob til kjæresten offentlig? Seriøst, har det klikka for dama? Det der er ikke morsomt en gang. Hun lager mat, reiser, ser pen ut og gir blow jobs. Good to know. Er det ikke på tide influencere får seg en ordentlig jobb?

Klikka helt hu der! 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Og der nådde både hun og livets mann et nytt lavmål da han svarte på når han begynte å like henne. Drit i ungene deres som kan se dette… Og som om hele seansen ikke var planlagt.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Janne1975 skrev (39 minutter siden):

Og der nådde både hun og livets mann et nytt lavmål da han svarte på når han begynte å like henne. Drit i ungene deres som kan se dette… Og som om hele seansen ikke var planlagt.

Enten det er kausjon, samboerskap eller maling, så er altså strategien at hun suger seg til viljen sin. Classy som hun (ikke) er.

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Æsj.

• Liker 6
Skrevet
Bjerka skrev (På 26.5.2025 den 20.52):

Tivoli! 🎉🍭🍡🍬🍥🍸

Screenshot_20250525_220814_Instagram.thumb.jpg.961c45743f7fa99020ec51eece590009.jpg

Ser ut som huset til Pippi Langstrømpe 😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Marihone skrev (2 timer siden):

Hvem sitter og snakker om å gi blowjob til kjæresten offentlig? Seriøst, har det klikka for dama? Det der er ikke morsomt en gang. Hun lager mat, reiser, ser pen ut og gir blow jobs. Good to know. Er det ikke på tide influencere får seg en ordentlig jobb?

Det må da vel bli både billigere og mindre dramatisk for kjæresten å «ordne seg selv»? . Skal ikke drive å diagnostisere folk , men jeg syns altsa hun har SÅ mange bipolare trekk . Den enorme endringstrangen, kostbare  ideer og prosjekter , rotet med penger , promiskuøs , vekslende humør , bedreviter .. listen er lang 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Villa Villekulla 😂

Skrevet
Bjerka skrev (6 timer siden):

Villa Villekulla 😂

Villa VilleKnulla 😁

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Trist skue. Denne type influensere har nådd et bunnpunkt, alle som en. De er på samme nivå som Hugh Hefner sine  Bunnies. Selger seg selv, det er hele inntektsgrunnlaget. Når de har barn er det ekstra tragisk. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (8 timer siden):

Den enorme endringstrangen, kostbare  ideer og prosjekter , rotet med penger , promiskuøs , vekslende humør , bedreviter .. listen er lang 

Jeg er enig i mange av beskrivelsene, men promiskuøs er hun vel ikke? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nuwanda2 skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i mange av beskrivelsene, men promiskuøs er hun vel ikke? 

Jeg ville heller ikke brukt promiskuøs, men vulgær. Hun er blitt ekspert til å dele intimbarberingsrutiner, blowjobs, det sexy  undertøyet hun har på seg og badekar bilder av seg og livets mann.
Desperasjonen på å hoste opp content lyser lang vei.  

• Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (14 timer siden):

Kine Vinje har en spinnvill, men veldig gjennomført, interiørstil for spesielt interesserte. Jeg tror ikke det blir bra hvis Kristin skal prøve å etterligne dette, hun har ikke teft nok. Kristin er glad i plastikk og glorete designkopier fra Kremmerhuset som blir umoderne etter ett år. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Fju skrev (6 timer siden):

Kine Vinje har en spinnvill, men veldig gjennomført, interiørstil for spesielt interesserte. Jeg tror ikke det blir bra hvis Kristin skal prøve å etterligne dette, hun har ikke teft nok. Kristin er glad i plastikk og glorete designkopier fra Kremmerhuset som blir umoderne etter ett år. 

Helt enig i dette 👏🏼 Pasteller kan absolutt bli kunstnerisk og fint hvis man har god fargeteft og talent for fargedesign. Kristin er mer en blanding av impulsivt fargeskrin og fyrverkeri.

Som går og bytter fargene til noe mer knæsj bak ryggen på Livets mann 🙈

Endret av Bjerka
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kristin liker farger. Kristin kan ikke farger.

Vesentlig forskjell.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet

Å malinga fikk hun gratis og reklamerer på insta. Men man må følge på snæpp da 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

La fyrverkeriet begynne 😷🩷💛🩵💚

• Liker 1
Skrevet

Til tross for en tidligere konkurs og at hun kjøpe hus i Stavanger og Drammen som hun tapte masse penger på, har hun vært heldig. Moren (og eventuell annen familie) har hjulpet enormt til økonomisk Også  samboeren sies det. Hørte noen sa hun betalte 140.000 i måneden for det siste huset hun kjøpte i Bærum fordi hun ikke fikk lån i vanlig bank. Det er jo helt vilt. 

• Liker 8
Skrevet

Ho «mor» (kg) er altså i gang igjen - «klar» for en HEL helg med ungen sin alene. Og det jeg tenker er:

Et hun klar for ungen alene - eller er hun mer klar for den sponsede malingen som livets tøffel fort vil angre på at han faktisk talt tok i innbytte mot BJs?

Har flere enn meg merket seg den ekstremene hypomanien hun utviser idet hun kommer til en helg uten livets tøffel i samme hus? Hun endevender bokstavelig talt alt. Hun MÅ bruke de få dagene alene på noe som tar all tiden hennes - og litt til. Er det tilfeldig at dette skjer gang på gang? 

Nei. Selv tenker jeg at om jeg så (og det har jeg opplevd) hadde hatt 100% lyst og motivasjon til å male et rom, to, om så hele kåken; men det var (endelig) min helg  - med meg og ungen - ja, da hadde faktisk malingen blitt sterkt forsinket for å si det sånn.

Det ser jo faktisk talt ut som at hun faktisk ikke makter så lite som en helg alene med ungen? Hun MÅ finne på et prosjekt som tar mer enn det dagen har til rådighet for å overleve nettopp den helgen? Direkte trist å se på!

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Farger er omtrent det eneste jeg liker ved Kristin. Folk bruker alt for lite farger generelt. Men, aldri greit å tvinge masse farger på folk som ikke liker det 😬

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...