garfunkel Skrevet 3. mai 2025 #10641 Skrevet 3. mai 2025 M.H85 skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke at 2 voksne som har ansvar for 4 kids tør drikke begge 2. Jeg tenker om noe skjer. Alltid greit kunne kjøre,en av foreldrene iallefall. Men jeg er gjerne den eneste som tenker slik? Er ikke glad i vin en gang. Njaa, kjenner mange foreldre hvor begge med god samvittighet tar seg et glass. Man har alltids taxi om noe skulle skje. Men det forholdet deres virker ikke særlig bra. Virker som eneste gangene de virkelig koser seg og nyyyter er når vinflaska poppes 15 1
M.H85 Skrevet 3. mai 2025 #10642 Skrevet 3. mai 2025 garfunkel skrev (1 time siden): Njaa, kjenner mange foreldre hvor begge med god samvittighet tar seg et glass. Man har alltids taxi om noe skulle skje. Men det forholdet deres virker ikke særlig bra. Virker som eneste gangene de virkelig koser seg og nyyyter er når vinflaska poppes Ja som sagt et glass vin for de som liker det er ikke krise.., men er mer det at hun alltid må kose seg med vin.... Hun som er så fanatiker av sunt kosthold,men alkohol er visst helt innafor. 17
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 3. mai 2025 #10643 Skrevet 3. mai 2025 (endret) Jeg kjenner at jeg blir irritert av at hun skal være så belærende om kosthold og div. Lett for henne å styre sånn, hun som har tid. Vi andre dødelige med vanlige jobber og som har barna våre hver dag må noen ganger ta noen lettvinte løsninger for å rekke treninger osv og ikke bli helt utslitt. Skulle likt å sett henne i en vanlig jobb. Og en ting til, alt som hun har kritisert andre bloggere før i tiden holder hun på med selv nå. Ufyselig dame. Jeg har aldri vært noe særlig imponert over faren til barnet hennes men nå begynner jeg å tro at han gir barnet kjærligheten og roen et barn trenger. Ikke det der styret hun holder på med. Over og ut. Endret 3. mai 2025 av Jeppjeppjeppjepp 34 3
Full kontroll Skrevet 3. mai 2025 #10644 Skrevet 3. mai 2025 (endret) Jeppjeppjeppjepp skrev (1 time siden): Jeg kjenner at jeg blir irritert av at hun skal være så belærende om kosthold og div. Lett for henne å styre sånn, hun som har tid. Vi andre dødelige med vanlige jobber og som har barna våre hver dag må noen ganger ta noen lettvinte løsninger for å rekke treninger osv og ikke bli helt utslitt. Skulle likt å sett henne i en vanlig jobb. Og en ting til, alt som hun har kritisert andre bloggere før i tiden holder hun på med selv nå. Ufyselig dame. Jeg har aldri vært noe særlig imponert over faren til barnet hennes men nå begynner jeg å tro at han gir barnet kjærligheten og roen et barn trenger. Ikke det der styret hun holder på med. Over og ut. Synes at den dærre "kortleken", begynner å bli litt sånn putepinlig 😛 Drister meg på grenser til å påstå at hun driver med en ned eller utpsyking på denne "livets mann" 😕 Full kontroll skrev (På 26.4.2025 den 19.55): Endret 3. mai 2025 av Full kontroll 6
Tough cookie Skrevet 4. mai 2025 #10645 Skrevet 4. mai 2025 Full kontroll skrev (8 timer siden): Synes at den dærre "kortleken", begynner å bli litt sånn putepinlig 😛 Drister meg på grenser til å påstå at hun driver med en ned eller utpsyking på denne "livets mann" 😕 Kortleken er vel for å ha noe innhold på snap-hun kunne like gjerne lest dagens horoskop i lokalavisen. 16 2
M.H85 Skrevet 4. mai 2025 #10646 Skrevet 4. mai 2025 Tough cookie skrev (3 timer siden): Kortleken er vel for å ha noe innhold på snap-hun kunne like gjerne lest dagens horoskop i lokalavisen. 🤣 Flashback fra tiden jeg leste horoskop og ble overbevist at alt stemte😅 Helt sant. Ikke normalt å dele noe som i utgangspunktet skal være fortrolig i fred og ro mellom 2 parter ( fuel boks kort). Her blir det kun for å skape noe snap innhold. Hun er helt ekstrem intens når hun prater ,legger ord i munnen på mannen og har allerede bestemt seg for svarene...Så lite ekte og jordnært det kan bli. Skuespiller.... 9
Kønn Skrevet 4. mai 2025 #10647 Skrevet 4. mai 2025 M.H85 skrev (3 timer siden): 🤣 Flashback fra tiden jeg leste horoskop og ble overbevist at alt stemte😅 Helt sant. Ikke normalt å dele noe som i utgangspunktet skal være fortrolig i fred og ro mellom 2 parter ( fuel boks kort). Her blir det kun for å skape noe snap innhold. Hun er helt ekstrem intens når hun prater ,legger ord i munnen på mannen og har allerede bestemt seg for svarene...Så lite ekte og jordnært det kan bli. Skuespiller.... Hun avbryter han i ett sett. Kjærlighet gjør blind, ja. 16
Margit777 Skrevet 4. mai 2025 #10648 Skrevet 4. mai 2025 Tough cookie skrev (På 1.5.2025 den 9.54): Feilstavet navn skjer jo til stadighet både på tv og ellers i livet, så det er jo ikke noe å henge seg opp i, men GjelDsvik passer jo veldig bra til henne da 😁 Kjersti, både for og etternavn feil. Bra jobba 😄 6 1
Margit777 Skrevet 4. mai 2025 #10649 Skrevet 4. mai 2025 Jeppjeppjeppjepp skrev (19 timer siden): Jeg kjenner at jeg blir irritert av at hun skal være så belærende om kosthold og div. Lett for henne å styre sånn, hun som har tid. Vi andre dødelige med vanlige jobber og som har barna våre hver dag må noen ganger ta noen lettvinte løsninger for å rekke treninger osv og ikke bli helt utslitt. Skulle likt å sett henne i en vanlig jobb. Og en ting til, alt som hun har kritisert andre bloggere før i tiden holder hun på med selv nå. Ufyselig dame. Jeg har aldri vært noe særlig imponert over faren til barnet hennes men nå begynner jeg å tro at han gir barnet kjærligheten og roen et barn trenger. Ikke det der styret hun holder på med. Over og ut. Aldri trodd på den såkalte uskylden hennes, hun er ikke et menneske det er lett å leve med. Skjønner han ble lei hele kjerringa. 12
Full kontroll Skrevet 4. mai 2025 #10650 Skrevet 4. mai 2025 (endret) "Eventyrverden" Fremtidsplanene sine det, vedr bryllup, ol Det var en gang....plutselig var det i kke det engang .... 😛 Er nå livets mann med på disse notene, hm..... sånn innerst inne ? 😛 Endret 4. mai 2025 av Full kontroll 5
M.H85 Skrevet 4. mai 2025 #10651 Skrevet 4. mai 2025 Full kontroll skrev (17 minutter siden): "Eventyrverden" Fremtidsplanene sine det, vedr bryllup, ol Det var en gang....plutselig var det i kke det engang .... 😛 Er nå livets mann med på disse notene, hm..... sånn innerst inne ? 😛 Og jammen har jeg og andre her ikke akkurat tenkt feil når vi diskuterer her🙈 Hun ville nok aldri ha bonusbarn, hun sier jo selv hun aldri skulle ha eget barn en gang.. Og det er utfordrende..... Samtidig prøver hun å overbevise snap gjengen at nå lever hun drømmelivet. Det blir litt motsigelser... En ting er sikkert. Skal man blande mine,våre,dine barn må man være usedvanlig RAUS og ikke minst elske barn. Hvis ikke går det som det ofte gjør etterhvert, downhill.... For det er uansett hvordan man vrir og vender på det ,så blir du som bonusmor eller far second runner up bak de biologiske foreldrene når det gjelder oppdragelse og alt, samtidig er det ikke slik at man bare automatisk elsker andres barn, igjen da må man være svært raus og elske ha mange barn rundt seg som et utgangspunkt iallefall..... Hun sier det motsatte. 16 1
Tulsa Skrevet 4. mai 2025 #10652 Skrevet 4. mai 2025 Hele imaget er gjennomsyret av falskhet. Ideer om å reise inn i Gaza. Med hvilken kompetanse å tilføre i Midtøsten? En tragisk skikkelse som ikke greier overgangen til en voksen tilværelse 30
Tripptrapp1 Skrevet 5. mai 2025 #10653 Skrevet 5. mai 2025 M.H85 skrev (På 3.5.2025 den 20.13): Skjønner ikke at 2 voksne som har ansvar for 4 kids tør drikke begge 2. Jeg tenker om noe skjer. Alltid greit kunne kjøre,en av foreldrene iallefall. Men jeg er gjerne den eneste som tenker slik? Er ikke glad i vin en gang. Syns ikke at det er noe å henge seg opp i om foreldre tar et glass vin samtidig. Det er ikke som at det de er på fylla. Skulle det skje noe ekstraordinært så finns det taxi, naboer, løsninger. 7
Tripptrapp1 Skrevet 5. mai 2025 #10654 Skrevet 5. mai 2025 Tulsa skrev (21 timer siden): Hele imaget er gjennomsyret av falskhet. Ideer om å reise inn i Gaza. Med hvilken kompetanse å tilføre i Midtøsten? En tragisk skikkelse som ikke greier overgangen til en voksen tilværelse Hun kan åpne regninger over et glass vin sammen med dem, være venninne og komme med interiørtips til huset som ikke finns lengre. Kanskje hun tar med seg en kasse av de fargesprakende blomstervasene og bollene fra DD som ikke tåler hverken vann eller matvarer ned dit for å pynte opp litt. For slikt har de ikke der nede. Det kan bli ganske kule promobilder også. Og så kan hun dele historier sammen med dem, hun vet jo veldig godt hvordan det er å ha det skikkelig tøft. Hun har også nylig mistet huset sitt, så på en måte er de ganske like. 10 3 6
Hedy Lamarr Skrevet 5. mai 2025 #10655 Skrevet 5. mai 2025 Tripptrapp1 skrev (10 minutter siden): Syns ikke at det er noe å henge seg opp i om foreldre tar et glass vin samtidig. Det er ikke som at det de er på fylla. Skulle det skje noe ekstraordinært så finns det taxi, naboer, løsninger. Enig i det. Ikke alle har sertifikat heller, men man kan da være god forelder fordi om man ikke har lappen og/eller bil. Så akkurat det henger jeg meg ikke opp i, mye annet med den vindrikkingen hennes som er betydelig verre. 7
Måne Rampelyset Skrevet 6. mai 2025 #10656 Skrevet 6. mai 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 2
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai 2025 #10658 Skrevet 6. mai 2025 Kan man tenke seg til at D og K har en avtale som tilsier at D og K kan sjonglere litt med samværsretten sin kanskje… Det der med glass vin i ny og ned blir bare patetisk. Tror D og K er fantastiske foreldre som har ett unikt samarbeid.
Stargaze Skrevet 7. mai 2025 #10659 Skrevet 7. mai 2025 Sol2025 skrev (9 timer siden): Kan man tenke seg til at D og K har en avtale som tilsier at D og K kan sjonglere litt med samværsretten sin kanskje… Det der med glass vin i ny og ned blir bare patetisk. Tror D og K er fantastiske foreldre som har ett unikt samarbeid. I ny og ne? Det er mulig du er «inyogne» følger da. 6
Gjest Sol2025 Skrevet 7. mai 2025 #10660 Skrevet 7. mai 2025 Stargaze skrev (42 minutter siden): I ny og ne? Det er mulig du er «inyogne» følger da. Inyogne 🥴😂 Har fulgt K lenge og vet hennes historie men har ikke sett at det å ta ett glass vin i ny og ne 😂 utgjør noen fare. Hadde det vært rundt barna er en helt annen sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå