K_mb Skrevet 18. april 2025 #10481 Skrevet 18. april 2025 (endret) Stargaze skrev (5 timer siden): Helt enig. Alkohol virker å være svært viktig for henne. Hun drikke veldig ofte. Ukedag som helg. Skal hun leve sunt er det det første hun bør kutte ut. Alkohol er skadelig på så mange måter. Ta kosen fra barna, men ikke fra meg… Ja, det er et sykelig oppheng i kosthold hvor hun belærer nordmenn generelt om hvor usunt nordmenn spiser, mens hun selv nyter alkohol titt og ofte og mulig oftere enn den gjengse nordmann. Alkohol hører jo med i hennes ukentlige kaloribudsjett for et visst kaloriinntak for å unngå vektoppgang må hun ha. Alle vet at alkohol er kaloririkt i tillegg til å være avhengighetsskapende, så hvor mye næringsrik mat gir hun avkall på for å kunne drikke alkohol ukentlig? Makan til dobbelmoralisme, både angående andres kosthold og eget barn/bonusbarn som til nød kan få sjokoladekake på bursdagen sin, men ellers er det og andre søtsaker bannlyst. Og den etterligningen av daglig leder eller hva han en var på den aktuelle Cirkle K? Ekkelt og stygt! Hvem tror hun at hun er? Og jeg er ikke avholds selv, hverken på sukker til barn eller alkohol til meg selv, MEN alt med måte både angående alkohol og sukker. Det handler om å finne en balanse hvor alkohol og godteri er kos en gang i blant. Hun drar den altfor langt hvor kos med alkohol er innafor, mens barna skal lære seg at godteri ikke skal forbindes med kos, for HEY frukt som de spiser daglig er kos nok i seg selv til bursdager, jul og påske. Det er sykelig og usunt, og med en hverdag som består av næringsrik mat så trenger ingen daglige ledere på Cirkle K å bli utskjelt fordi de ikke har fersk frukt akkurat den dagen ( har selv observert masse frukt på ulike CK) og den pølsa man kjøper en sjeldent gang ikke har noe som helst virkning på barnets vekt eller kosthold. Belæringen om kosthold er dobbeltmoralsk når hun selv bøtter nedpå med alkohol og når hun selv ikke forklarer og lærer barnet sitt forskjellen på hverdag, helg og høytider. For jo godteri er kos i bursdag, på lørdag, til jul og påske. Så får man sørge for at barna spiser variert og næringsrikt kost som inkluderer frukt og grønt i hverdagen, for hverdager er tross alt det vi har mest av gjennom året. Endret 18. april 2025 av K_mb 18 15
M.H85 Skrevet 19. april 2025 #10482 Skrevet 19. april 2025 (endret) Himmelen_91 skrev (14 timer siden): Nja, tipper han har fått den vaskekjerringa en kan ønske seg, hun ordner med matboks rydder og vasker, hva mer kan noen ønske seg? 😂 Det er faktisk helt sant. Hun er jo en enestående vaskekone,elsker å sortere og rydde. Win win🤣 Vedr alkohol er jo det mye verre enn usunn mat, både av avhengighetsskapende grunner,men hva med kalorier. En drink er jo mer mer usunt enn en chips pose altså vodka drinker... Vin drikker ikke jeg,men er vel kalorier der gitt og.... Nytter ikke belære andre om sunne påskeegg og sunne matvarer om du har nesen i alkoholen ofte... De som er tynne og alkoholikere spiser nok knapt noe, for hvis man spiser mye og drikker mye får man jo enormt med kalorier i seg...Dobbelt opp. At Kristin drikker mye ,og lever på frukt og grønt utenom er da ikke særlig sunt heller😅 Men hun vet jo best. Lett å høre hvor kvasst hun prater til mannen også! "Humor",men du hører så utrolig godt den frekke tonen, herregud at han ikke blir ør i hodet. Mangler bare pekefingeren i den tonen.... Endret 19. april 2025 av M.H85 19
Moongirl Skrevet 19. april 2025 #10483 Skrevet 19. april 2025 Rart den skadelige alkoholen hun inntar for ofte kommer utenom hennes strenge regime! Det er liksom helt i orden?! Det er jo ikke, det!! 21
Doris Becker Skrevet 19. april 2025 #10484 Skrevet 19. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 9 1
Anonym-09 Skrevet 19. april 2025 #10485 Skrevet 19. april 2025 Jeg tenker på påskeeggene også. Dadlebar? Kjenner ingen unger som liker det altså. Jeg forstår at man skal leve sundt. Men det er hver dagen som teller. Ikke at dem får et påskeegg. Er ikke der som ødelegger helsen. Jaja. 14
Hollie Skrevet 19. april 2025 #10486 Skrevet 19. april 2025 Med tanke på hvor skadelig og kreftfremkallende alkohol er, kan jeg ikke forstå hvorfor hun, som tilsynelatende er så opptatt av helse, har et så omfattende alkoholforbruk. 19 4
M.H85 Skrevet 19. april 2025 #10487 Skrevet 19. april 2025 Anonym-09 skrev (1 time siden): Jeg tenker på påskeeggene også. Dadlebar? Kjenner ingen unger som liker det altså. Jeg forstår at man skal leve sundt. Men det er hver dagen som teller. Ikke at dem får et påskeegg. Er ikke der som ødelegger helsen. Jaja. Kjipeste påskeggene jeg har sett. Høytid er høytid. Det som kan skje med barn som aldri får noe godteri og annen mat de ønsker er at de blir totalt motsatte som voksne. Overvektige og trykker ned på alt de ikke aldri fikk. Her har vi snop stående fremme hver dag både påske og jul,barna spiser mindre og mindre. Kaster seg ikke over noe. Motsatt effekt kan skje ja for barn som lever under slike "strenge" regimer... Altså ærlig talt 1 liten fox og 1 slippepinne. Aldri heller hørt om barn som vil ha dadler i påskeegget sitt. 26
Anonym-09 Skrevet 19. april 2025 #10488 Skrevet 19. april 2025 M.H85 skrev (1 minutt siden): Kjipeste påskeggene jeg har sett. Høytid er høytid. Det som kan skje med barn som aldri får noe godteri og annen mat de ønsker er at de blir totalt motsatte som voksne. Overvektige og trykker ned på alt de ikke aldri fikk. Her har vi snop stående fremme hver dag både påske og jul,barna spiser mindre og mindre. Kaster seg ikke over noe. Motsatt effekt kan skje ja for barn som lever under slike "strenge" regimer... Altså ærlig talt 1 liten fox og 1 slippepinne. Aldri heller hørt om barn som vil ha dadler i påskeegget sitt. Ja jeg fikk sjokk. Ja jeg lager julestrømper med andre ting enn bare godis. Men det er fordi mine barn er voksne og blir glad for litt hverdagsting. Som tannbørste og slike ting. Jeg fikk beskjed om at dem aldri ble for voksen til julestrømpe og påskeegg. Så jeg driver på enda😂 men når dem var små så var det godis. Og det jeg viste dem likte veldig godt. 5
Doris Becker Skrevet 19. april 2025 #10489 Skrevet 19. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 9 2
arnoyb Skrevet 19. april 2025 #10490 Skrevet 19. april 2025 Doris Becker skrev (3 minutter siden): Enig. Dette var kjipe påskeegg! Bedre å droppe det da, lage "opplevelsesegg" eller lignende. At eggene inneholder noe annet, tur til Tusenfryd, badeland osv... Er dadler egentlig så sunt da? Masse sukker i det. Hun er klar over at vanlig sukker også kommer fra planter? 😅 https://www.forskning.no/mat-sukker/er-dadler-og-honning-sunnere-enn-sukker/2455404 Dadler påvirker ikke blodsukkeret pga høyt fiber innhold. Men ellers enig altså. Jeg fyller ikke egga med dadler og brokkoli. Vi har et normalisert kosthold som er variert. Synes Kristin virker panisk og ganske dømmende. Som det nevnes her ellers, hennes alkohol forbruk sett sammen med matfokusen kan virke som det har bekka til sykdom. Noen må jo ha satt spørsmålstegn ved dette, men da sletter å blokkerer hun sikkert. 22 2
Doris Becker Skrevet 19. april 2025 #10491 Skrevet 19. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 1
M.H85 Skrevet 19. april 2025 #10492 Skrevet 19. april 2025 Really skrev (På 18.4.2025 den 15.27): Ei som hadde skrevet flere negative (slemme?) kommentarer til Kristin. Jeg er også ny i denne tråden. Begynte å følge Krristin for ca 1 uke siden. Velkommen skal dere være🤗 Her er det alltid mye prate om siden Kristin er selverklært spesialist på det meste enten forhold,barneoppdragelse, mat,økonomi eller annet 😃 3 5
M.H85 Skrevet 19. april 2025 #10493 Skrevet 19. april 2025 Anonym-09 skrev (1 time siden): Ja jeg fikk sjokk. Ja jeg lager julestrømper med andre ting enn bare godis. Men det er fordi mine barn er voksne og blir glad for litt hverdagsting. Som tannbørste og slike ting. Jeg fikk beskjed om at dem aldri ble for voksen til julestrømpe og påskeegg. Så jeg driver på enda😂 men når dem var små så var det godis. Og det jeg viste dem likte veldig godt. Jeg undrer meg også hvordan hun tør rett og slett pålegge andres barn de samme påskeeggene sønnen får. Altså om jeg hadde vært alene med mine og hatt mine tradisjonelle påskeegg til barna, så skulle det plutselig kommet inn en mann som bestemte at mine barns påskeegg skulle innholde nøtter ,dadler, svisker og jordbær?! Hell no skjer ikke hadde jeg sagt😱😆 Hadde aldri akseptert det!! 35 6
Mina 2 Skrevet 20. april 2025 #10494 Skrevet 20. april 2025 Lagt merke til den vindrikkingen hennes jeg og. Det er ofte og jeg ser ikke snapene hennes hver dag. 9 5
hippyskippy Skrevet 20. april 2025 #10495 Skrevet 20. april 2025 arnoyb skrev (13 timer siden): Dadler påvirker ikke blodsukkeret pga høyt fiber innhold. Men ellers enig altså. Jeg fyller ikke egga med dadler og brokkoli. Vi har et normalisert kosthold som er variert. Synes Kristin virker panisk og ganske dømmende. Som det nevnes her ellers, hennes alkohol forbruk sett sammen med matfokusen kan virke som det har bekka til sykdom. Noen må jo ha satt spørsmålstegn ved dette, men da sletter å blokkerer hun sikkert. Dadler påvirker blodsukkeret som bare rakkern. 4 3
Full kontroll Skrevet 20. april 2025 #10496 Skrevet 20. april 2025 Drikker som om det var siste dråpe🥂Så det godt på henne(inkl sliten) også når hun snakket at hun hadde drukket i går😅Glad påsk🐣🐥 13 2
Really Skrevet 20. april 2025 #10497 Skrevet 20. april 2025 Så mye som hun drikker tilsier alkoholmisbruk. Kristin som er så belærende og allvitende vet nok dette selv. 20 5
Doris Becker Skrevet 20. april 2025 #10498 Skrevet 20. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 22
Really Skrevet 20. april 2025 #10499 Skrevet 20. april 2025 Doris Becker skrev (6 minutter siden): Og det er veldig uheldig å fremme dette på some kanaler, blandet med aggressiv markedsføring, mot den sårbare målgruppen hun har. Hun skulle skamme seg! Enig !! Kristin som er så flink til å kritisere alle andre, burde ta et kritisk blikk på seg selv heller. 18
Doris Becker Skrevet 20. april 2025 #10500 Skrevet 20. april 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 22 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå