Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå eksponerer Kristn ungen på Instagram igjen. Trist! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Klump skrev (3 timer siden):

Forstår ikke hvorfor hun flytter inn med en fyr med tre fortsatt ganske små barn når hun ser sitt eget så sjelden. Hadde lett funnet meg en barnløs mann om jeg var henne. Lurer oppriktig på hva slags rolle hun har i barnas liv. 

Akkurat. Hvis du knapt har ditt eget eneste barn fordi "me time " er viktigst, hvorfor i all verden finner du deg en mann med 3 kids på slep??Da finner du deg en barnløs eller en med store barn som klarer seg selv.

Hvis du velger å bo med en mann med barn,hvertfall en hel flokk så bør man involvere seg veldig mye ,og bli en "second" mom eller tilstedeværende bonusmor heter det vel, slik som dama til Dennis er... Det er jo strengt tatt umulig at Kristin kam være når hun knapt har sitt eget barn. Det kan fort bli krangel og styr om den ene parten ikke involverer seg. Jeg hadde aldri akseptert at en samboer ikke prioriterte tid med mine barn om vi skulle bo sammen, slikt bør være en selvfølge,hvis ikke kan man jo like så godt være singel eller iallfall særboere. Flytter man sammen med dine,mine opplegget så blir man en familie,men igjen her lukter det kollektiv lang vei...

Klarer liksom ikke se for meg Kristin være mamma og bonusmor til 4 barn. Hun har nok med å pleie alenetid hun. 

Endret av M.H85
  • Liker 13
Skrevet

Trodde ikke på at Kristin la ut bildet av barnet??? Var hun ikke streng på det? 

Skrevet
Himmelen_91 skrev (20 minutter siden):

Hva hun gjør og hva hun sier hun gjør er to helt ulike ting.

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet
Himmelen_91 skrev (23 minutter siden):

Måtte inn å se nå. Så mange videoer og bilder av sønnen! Dronningen av dobbeltmoral..!

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Janne1975 skrev (1 time siden):

Måtte inn å se nå. Så mange videoer og bilder av sønnen! Dronningen av dobbeltmoral..!

Tenkte sikkert barnet va liten ? Men skjønner ikke logikken her 😂 så om 5 år så kommer vi til å se hvordan barnet så ut når barnet va 5 år. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skrive et langt tårevått innlegg om viktigheten om at vi ikke må skrolle på telefonen men huske å være tilstede i de små og store øyeblikkene våre barns liv,  jeg blir helt målløs, den meldingen burde hun først og fremst jo skrive til seg selv 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 29
Skrevet
merry skrev (10 minutter siden):

Skrive et langt tårevått innlegg om viktigheten om at vi ikke må skrolle på telefonen men huske å være tilstede i de små og store øyeblikkene våre barns liv,  jeg blir helt målløs, den meldingen burde hun først og fremst jo skrive til seg selv 

Er det sant? Hun mangler jo fullstendig selvinnsikt på alle områder. Blir litt bekymret over den personligheten hun viser nå, virker jo faktisk narsissistisk. Kanskje det er en grunn til at far har mer omsorg nå. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
merry skrev (12 minutter siden):

Klassisk narsistisk... Ser ikke seg selv. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt igjen! Vennligst ikke diskuter barn, deres antatte følelser og samværsordninger m.m.

Sol, admin. 

• Liker 2
Skrevet

Det er litt fascinerende å høre henne snakke om morsrollen og plutselig være en som moraliserer over denne rollen. Hun er den siste personen jeg ville ha tatt i mot råd fra når det gjelder dette tema. 

• Liker 17
  • Nyttig 24
Skrevet
M.H85 skrev (På 15.4.2025 den 15.28):

Akkurat. Hvis du knapt har ditt eget eneste barn fordi "me time " er viktigst, hvorfor i all verden finner du deg en mann med 3 kids på slep??Da finner du deg en barnløs eller en med store barn som klarer seg selv.

Hvis du velger å bo med en mann med barn,hvertfall en hel flokk så bør man involvere seg veldig mye ,og bli en "second" mom eller tilstedeværende bonusmor heter det vel, slik som dama til Dennis er... Det er jo strengt tatt umulig at Kristin kam være når hun knapt har sitt eget barn. Det kan fort bli krangel og styr om den ene parten ikke involverer seg. Jeg hadde aldri akseptert at en samboer ikke prioriterte tid med mine barn om vi skulle bo sammen, slikt bør være en selvfølge,hvis ikke kan man jo like så godt være singel eller iallfall særboere. Flytter man sammen med dine,mine opplegget så blir man en familie,men igjen her lukter det kollektiv lang vei...

Klarer liksom ikke se for meg Kristin være mamma og bonusmor til 4 barn. Hun har nok med å pleie alenetid hun. 

Hun lever fortsatt på en rosa sky med han nye kjæresten, som er over her level og som får henne til å føle seg som en dronning. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har vært kjapp til å kritisere andre influensere for å promotere kroppspress, skjønnhetsoperasjoner osv, men i den siste insta-karusellen inntar hun jo en klassisk influenser show-off pose og poserer i badedrakt med rumpa mot kamera ved bassenget, så hun er ikke så mye bedre selv enn de hun kritiserer.

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet

Hva i all verden går av henne? Flaut rett og slett. Bilde fra snap tidligere i år

IMG_2059.jpeg

• Liker 8
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Hva i all verden går av henne? Flaut rett og slett. Bilde fra snap tidligere i år

IMG_2059.jpeg

40 årskrisa er et faktum😅

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (11 timer siden):

IMG_2059.jpeg

Hva er galt med dette??

• Liker 2
Skrevet
Sparks skrev (7 minutter siden):

Hva er galt med dette??

Thinspo.

De beina der viser ikke et sunt kroppsfokus.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Sparks skrev (30 minutter siden):

Hva er galt med dette??

Ser ut som hun er kledd for sirkus-opptreden, slenge seg fra trapesen el.lign, ser faktisk bare latterlig ut. HVA er poenget med dette bildet? 🙄🤣🤣

• Liker 7
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Thinspo.

De beina der viser ikke et sunt kroppsfokus.

Faktisk et mer normalt "oppsatt" bilde dette. Synes det ser ok ut! Verre med andre bilder der beina er dratt mye ut og føttene store😅Så dette bilde var helt ok synes jeg. Oppstilt ja,posering for å gjøre kroppen mer definert/slim..,men reagerte ikke noe på det bilde kontra andre bilder hun legger ut.

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...