pålandjorda Skrevet 8 timer siden #10081 Del Skrevet 8 timer siden Lawyer skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal barnas mor godkjenne ryddingen til eksen sin nye dame som har flytta inn? Fordi K virker som å hoppe på barna som en virvelvind. Som biologisk mor hadde jeg følt jeg virkelig kom til kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7 timer siden #10082 Del Skrevet 7 timer siden pålandjorda skrev (47 minutter siden): Fordi K virker som å hoppe på barna som en virvelvind. Som biologisk mor hadde jeg følt jeg virkelig kom til kort. Det fremstår som en indirekte kritikk av begge barnas foreldre. Enda verre er at han tøffelen lar henne overkjøre alt. Barnemor har i det minste sitt eget hjem der hun bestemmer når barna er der. Det er en gåte hvorfor en tredjeperson (Kristin) skal komme som en vrivelvind og endre på alt fra barnerom til matpakker alle den tid disse barna har to (oppegående?) foreldre. Var virkelig «alt» så stusselig at hun må inn å redde disse barna? Ingenting to foreldre gjorde eller gjør godt nok? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 6 timer siden #10083 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor Kristin mener at hun er ekspert på alt? Alså nå har vi vært gjennom alt fra abort til økonomi og ansiktsmasker for barn. Det nyeste nå, aldersgrense på some. Ganske spesielt å uttale seg så bastant om dette når hun ikke på noen som helst måte er i stand til å sette seg inn i hvordan det er å ha en tenåring. Gleder meg til å se hvordan hun mener hun skal nekte sin 12 åring Snapchat som den eneste i klassen😅 Hun må ta seg en bolle. Det blir så svart/hvitt og unyansert at jeg ikke klarer å ta det seriøst! Hun hopper fra tema til tema og skriker like høyt om alt, som om hun har det travelt og må mene noe om alt. Må være utrolig slitsomt å være henne! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 5 timer siden #10084 Del Skrevet 5 timer siden Det sier noe om den nye samboeren hennes at han lar henne lage content av matboksen til barna hans. Ikke greit. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 4 timer siden #10085 Del Skrevet 4 timer siden Herlighet som hun tar unødvendig på alt av mat hun steller istand. Fisj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2 timer siden #10086 Del Skrevet 2 timer siden Xmasclovn skrev (4 timer siden): Det fremstår som en indirekte kritikk av begge barnas foreldre. Enda verre er at han tøffelen lar henne overkjøre alt. Barnemor har i det minste sitt eget hjem der hun bestemmer når barna er der. Det er en gåte hvorfor en tredjeperson (Kristin) skal komme som en vrivelvind og endre på alt fra barnerom til matpakker alle den tid disse barna har to (oppegående?) foreldre. Var virkelig «alt» så stusselig at hun må inn å redde disse barna? Ingenting to foreldre gjorde eller gjør godt nok? Hun må ha content, derfor gjør hun alt dette. Det er ikke nok å styre på med disse glorete 3D vasene hun har designet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2 timer siden #10087 Del Skrevet 2 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21 minutter siden #10088 Del Skrevet 21 minutter siden Tough cookie skrev (2 timer siden): Hun må ha content, derfor gjør hun alt dette. Det er ikke nok å styre på med disse glorete 3D vasene hun har designet. Jeg tror det er en blanding av typisk Kristin at hun er ekspert på alt og content. Fremdeles ufattelig at ingen setter ned foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 7 minutter siden #10089 Del Skrevet 7 minutter siden (endret) Slitsomt med sånne moralpoliti som henne. Endret 6 minutter siden av Poly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå