arnoyb Skrevet 20. februar 2025 #10061 Skrevet 20. februar 2025 Eyr skrev (40 minutter siden): Jeg driver ikke å melder folk til BV. Men synes det er fryktelig synd at SE og V sitt behov for egentid og pleie kjærligheten får så mye tid i hennes some. Tenker på de hun påvirker. Det er veldig unormalt å ha dette behovet og det synes jeg er viktig at kommer fram. Det er en stor forandring å få barn selvfølgelig men det er bare en kort tid at barnet trenger deg mesteparten av tiden. Er det så vanskelig å prioritere barnet i de første mnd? I tillegg så har begge foreldrene ruslidelser og en gang avhengig betyr at man er sårbar. Så at BV er inne å sjekker synes jeg er helt innafor. Dette hører ikke hjemme i denne tråden. Du snakker om de første månedene, er ikke ungen snart to år? Bekymringsmeldingen er jo ikke rusrelatert men basert på at hun var for lenge fra barnet. Mange jobber skift og er borte fra barnet 14 dager, mange foreldre er ikke sammen å har delt omsorg. At et barn har besteforeldre som trygge omsorgspersoner er da positivt og ikke negativt. Snakk om å la sine følelser for en influencer overskygge logikk og fornuft. Men ta nå dette i SE sin tråd. 2 1
Eyr Skrevet 20. februar 2025 #10062 Skrevet 20. februar 2025 arnoyb skrev (10 minutter siden): Dette hører ikke hjemme i denne tråden. Du snakker om de første månedene, er ikke ungen snart to år? Bekymringsmeldingen er jo ikke rusrelatert men basert på at hun var for lenge fra barnet. Mange jobber skift og er borte fra barnet 14 dager, mange foreldre er ikke sammen å har delt omsorg. At et barn har besteforeldre som trygge omsorgspersoner er da positivt og ikke negativt. Snakk om å la sine følelser for en influencer overskygge logikk og fornuft. Men ta nå dette i SE sin tråd. Viser jo bare hvor lite innsikt du har i saken når du tror barnet er over to år. Jeg tok det opp her jeg fordi KG har kommentert saken og det ble kommentert her. 13 16
arnoyb Skrevet 20. februar 2025 #10063 Skrevet 20. februar 2025 Eyr skrev (51 minutter siden): Viser jo bare hvor lite innsikt du har i saken når du tror barnet er over to år. Jeg tok det opp her jeg fordi KG har kommentert saken og det ble kommentert her. Tror jeg barnet er over to år? Har du lesevansker? Ungen blir snart et år ser jeg ja. Jeg følger henne ikke men leser noe i media å klikker meg av og til inn. Er mange man heller bør melde inn enn noen som har to engasjerte foreldre og besteforeldre som er tillitspersoner. Men diskuter det nå heller der det hører hjemme, er nok av de som skal mislike alt SE gjør så er sikker god grobunn for dine dype bekymringer der. Ut fra KG uttalelser så er jeg ganske enig med henne. 2
Ronja Dahl Skrevet 20. februar 2025 #10064 Skrevet 20. februar 2025 nøtta skrev (3 timer siden): Hun tar opp problematikken at folk misbruker barnevernets tid med å melde inn "ikke saker". Barnevernet får mange tullesaker som dette, der de faktisk kunne brukt tida si til å hjelpe barn som faktisk opplever omsorgssvikt, men istede må de bruke tid fordi folk er bitter og sjalu på andre mennesker. SE er meldt inn for omsorgssvikt fordi hun var på tre dagers tur uten barnet. Kristin prøver å få frem det at kanskje 20 min av 24 timer blir filmet og at hele sannheten aldri kommer frem på så kort tid. Kristin har vel selv sagt at alt influencere legger ut er nøye kalkulert. Så det kan jo være at influencere selv må ta noe av ansvaret for hvordan de blir oppfattet. Uavhengig av antall minutter som blir lagt ut. 28 8
Doris Becker Skrevet 20. februar 2025 #10065 Skrevet 20. februar 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 8 2
Gjest pålandjorda Skrevet 20. februar 2025 #10066 Skrevet 20. februar 2025 Oppi dette blr KG be om unnskyldning for å bruke Hedda sin historie. DetnK utleverer H. Samtykke, ja. Men.
Doris Becker Skrevet 20. februar 2025 #10067 Skrevet 20. februar 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 15
Gjest pålandjorda Skrevet 20. februar 2025 #10068 Skrevet 20. februar 2025 Doris Becker skrev (5 minutter siden): Gjelsvik har også mye å tjene på et slikt "vennskap", i form av mer klikk og nye følgere, som kan styrke hennes merkevare, og som mulig ny kjøpegruppe. Mulig de har inngått en økonomisk avtale av noe slag, hvis ikke burde denne H tenke på det neste gang, og ikke selge historien sin gratis til influensere som håver inn på å benytte den og henne som content. Ja, tror du det? At H har fått lønn for å fortelle sin historie via en annen kanal? Godt mulig. Mister helt troen på noe som helst i some 🫣
Doris Becker Skrevet 20. februar 2025 #10069 Skrevet 20. februar 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 1
baremeg007 Skrevet 20. februar 2025 #10070 Skrevet 20. februar 2025 (endret) Når skal hun begynne å produsere 3D-printede dildoer? Dildokolleksjon er jo eneste som mangler nå. Er det for øvrig flere som har registrert likheten mellom «boble»-designet hennes og mannekroppens «baller»? Endret 20. februar 2025 av baremeg007 8
Xmasclovn Skrevet 20. februar 2025 #10071 Skrevet 20. februar 2025 baremeg007 skrev (13 minutter siden): Når skal hun begynne å produsere 3D-printede dildoer? Dildokolleksjon er jo eneste som mangler nå. Er det for øvrig flere som har registrert likheten mellom «boble»-designet hennes og mannekroppens «baller»? 🤣 God ide for Kristin det, men litt vanskelig når produktene hennes ikke tåler vann 💦🙈 12 4
Sol Rampelyset Skrevet 20. februar 2025 #10072 Skrevet 20. februar 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Klump Skrevet 20. februar 2025 #10073 Skrevet 20. februar 2025 Xmasclovn skrev (7 timer siden): 🤣 God ide for Kristin det, men litt vanskelig når produktene hennes ikke tåler vann 💦🙈 Ja, og fulle av små hull som tettes av underlivets godsaker. Nei, tror nok ikke det er en god idé😂 🦠 2 2
Xmasclovn Skrevet 20. februar 2025 #10074 Skrevet 20. februar 2025 Klump skrev (37 minutter siden): Ja, og fulle av små hull som tettes av underlivets godsaker. Nei, tror nok ikke det er en god idé😂 🦠 Kanskje det følger med en sånn dampvasker som kan rense både dildoen og musa😂 Den kan tydeligvis brukes på alt😂 5
Snublefot62 Skrevet 21. februar 2025 #10075 Skrevet 21. februar 2025 Dildoer ja. Hvordan si at man er desperat uten å si at man er desperat… Salget av blomster vaser som ikke tåler varme og vann, og fruktskåler som ikke tåler vask, går så bra at de bare må utvide til sexleketøy som ikke tåler fukt og vasking…. Hun fornekter seg ikke. Lurer på om den investeringen i 3D printer noen gang vil betale seg selv engang.. 5 4
RandiO Skrevet 21. februar 2025 #10076 Skrevet 21. februar 2025 Skal de seriøst produsere sex-leketøy, eller er dette bare pjatt som er med på å fordumme også denne tråden? 2 3
Sansa20 Skrevet 21. februar 2025 #10077 Skrevet 21. februar 2025 (endret) RandiO skrev (1 time siden): Skal de seriøst produsere sex-leketøy, eller er dette bare pjatt som er med på å fordumme også denne tråden? Bare noen her inne som skriver mye dumt. Fordummer tråden ja Endret 21. februar 2025 av Sansa20 2
Xmasclovn Skrevet 21. februar 2025 #10078 Skrevet 21. februar 2025 Sansa20 skrev (32 minutter siden): Bare noen her inne som skriver mye dumt. Fordummer tråden ja Kom gjerne med noe adekvat for å få den inn på rett spor👍🏻 1 1
Fullrulle Skrevet 22. februar 2025 #10079 Skrevet 22. februar 2025 Jeg skjønner ikke hvorfor Kristin mener at hun er ekspert på alt? Alså nå har vi vært gjennom alt fra abort til økonomi og ansiktsmasker for barn. Det nyeste nå, aldersgrense på some. Ganske spesielt å uttale seg så bastant om dette når hun ikke på noen som helst måte er i stand til å sette seg inn i hvordan det er å ha en tenåring. Gleder meg til å se hvordan hun mener hun skal nekte sin 12 åring Snapchat som den eneste i klassen😅 Hun må ta seg en bolle. Det blir så svart/hvitt og unyansert at jeg ikke klarer å ta det seriøst! Hun hopper fra tema til tema og skriker like høyt om alt, som om hun har det travelt og må mene noe om alt. Må være utrolig slitsomt å være henne! 25
Fotballfluen Skrevet 22. februar 2025 #10080 Skrevet 22. februar 2025 Det sier noe om den nye samboeren hennes at han lar henne lage content av matboksen til barna hans. Ikke greit. 22 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå