adriana32 Skrevet 22. februar 2025 #10061 Skrevet 22. februar 2025 Herlighet som hun tar unødvendig på alt av mat hun steller istand. Fisj. 4
Tough cookie Skrevet 22. februar 2025 #10062 Skrevet 22. februar 2025 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Det fremstår som en indirekte kritikk av begge barnas foreldre. Enda verre er at han tøffelen lar henne overkjøre alt. Barnemor har i det minste sitt eget hjem der hun bestemmer når barna er der. Det er en gåte hvorfor en tredjeperson (Kristin) skal komme som en vrivelvind og endre på alt fra barnerom til matpakker alle den tid disse barna har to (oppegående?) foreldre. Var virkelig «alt» så stusselig at hun må inn å redde disse barna? Ingenting to foreldre gjorde eller gjør godt nok? Hun må ha content, derfor gjør hun alt dette. Det er ikke nok å styre på med disse glorete 3D vasene hun har designet. 11
Sol Rampelyset Skrevet 22. februar 2025 #10063 Skrevet 22. februar 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Xmasclovn Skrevet 22. februar 2025 #10064 Skrevet 22. februar 2025 Tough cookie skrev (2 timer siden): Hun må ha content, derfor gjør hun alt dette. Det er ikke nok å styre på med disse glorete 3D vasene hun har designet. Jeg tror det er en blanding av typisk Kristin at hun er ekspert på alt og content. Fremdeles ufattelig at ingen setter ned foten. 6 1
Poly Skrevet 22. februar 2025 #10065 Skrevet 22. februar 2025 (endret) Slitsomt med sånne moralpoliti som henne. Endret 22. februar 2025 av Poly 12
desperate Skrevet 24. februar 2025 #10066 Skrevet 24. februar 2025 Ser ut som det blir litt høydeforskjell dersom man bytter fotograf… 20 2
Populært innlegg Hønemoor Skrevet 24. februar 2025 Populært innlegg #10067 Skrevet 24. februar 2025 desperate skrev (4 minutter siden): Ser ut som det blir litt høydeforskjell dersom man bytter fotograf… Det irriterer meg så inni hampen at ingen tar henne på dette. Hun snakker om at andre er dårlige forbilder, og nå det siste var sminke til barn. Skjønner hun ikke selv hvor hyklerisk det er å ta bilder med vidvinkel hvor det ser ut som hun har så lange og tynne bein at hun sklir rett inn på catwalken i Paris? At hun hvertfall ikke har vett nok til å slutte og kritisere andre… har hele dama så langt opp i halsen. Syns hun ser mer og mer ut som en mann 38 1 11
Gjest pålandjorda Skrevet 25. februar 2025 #10068 Skrevet 25. februar 2025 Og la dette være voksenstruggles sin greie i denne omgang. KG kupper jo tema.
Gjest pålandjorda Skrevet 25. februar 2025 #10070 Skrevet 25. februar 2025 Synes det hun deler som handler om stebarn helst er på kanten. Andre foreldre følger, og d e t t e snakket de om rundt musdagsbordet… barn har “store ører” og får med seg veldig mye.
RandiO Skrevet 25. februar 2025 #10071 Skrevet 25. februar 2025 Hønemoor skrev (16 timer siden): Det irriterer meg så inni hampen at ingen tar henne på dette. Hun snakker om at andre er dårlige forbilder, og nå det siste var sminke til barn. Skjønner hun ikke selv hvor hyklerisk det er å ta bilder med vidvinkel hvor det ser ut som hun har så lange og tynne bein at hun sklir rett inn på catwalken i Paris? At hun hvertfall ikke har vett nok til å slutte og kritisere andre… har hele dama så langt opp i halsen. Syns hun ser mer og mer ut som en mann God og saklig kommentar, helt til man leser siste setningen din. 🤡 13 4
adriana32 Skrevet 25. februar 2025 #10072 Skrevet 25. februar 2025 RandiO skrev (2 timer siden): God og saklig kommentar, helt til man leser siste setningen din. 🤡 Synes den siste setningen var den mest saklige😅😬 1 2
RandiO Skrevet 25. februar 2025 #10073 Skrevet 25. februar 2025 adriana32 skrev (1 time siden): Synes den siste setningen var den mest saklige😅😬 Ok 👍🏼
arnoyb Skrevet 25. februar 2025 #10074 Skrevet 25. februar 2025 Skreiv til KG i dag å spurte hvorfor hun brukte vidvinkel og hva hun trodde hun selv hadde ment om dette for noen år siden om det var Sophie Elise som gjorde det. Skreiv også at jeg synes hennes eksponering av barn e langt over grensa. Blei blokka gitt 🙊🤷🏼♀️ her skal man bare smile å alt er 10/10! 29 17
Hønemoor Skrevet 25. februar 2025 #10075 Skrevet 25. februar 2025 arnoyb skrev (4 minutter siden): Skreiv til KG i dag å spurte hvorfor hun brukte vidvinkel og hva hun trodde hun selv hadde ment om dette for noen år siden om det var Sophie Elise som gjorde det. Skreiv også at jeg synes hennes eksponering av barn e langt over grensa. Blei blokka gitt 🙊🤷🏼♀️ her skal man bare smile å alt er 10/10! Velkommen i blokkert-gruppa. Jeg stilte spørsmålstegn ved det samme, men skrev det på en post hun hadde lagt ut. Slettet kommentaren min og blokkerte meg. Tenkte jeg traff et ømt punkt jeg da 😅 men hun er som vanlig flink til å slenge pisken mot andre, men gud forby om noen er kritiske til det hun legger ut. I følge henne selv tenker jo influensere alltid på hva dem legger ut. 26 7
Katten89 Skrevet 25. februar 2025 #10076 Skrevet 25. februar 2025 Dere som følger, har kristin sakt noe mer om H? Skal de treffes i gjen? Og har H sakt noe mer om kristin og hvordan hun skuffet? 7 1
Anno1969 Skrevet 25. februar 2025 #10077 Skrevet 25. februar 2025 desperate skrev (23 timer siden): Ser ut som det blir litt høydeforskjell dersom man bytter fotograf… Altså, så enig med motepolitiet. Hun ser ut som et skjelett som skal på gymmen!! Gud for et antrekk. 3 3
Hulderen Skrevet 25. februar 2025 #10078 Skrevet 25. februar 2025 Det ser jo veldig rart ut med det speilet. Kristin er minst 50 cm høyere enn speilbildet sitt. Det er vel ikke nok å bruke vidvinkel for å få til det? Det ser ut som hun har redigert kroppen sin men glemt å redigere speilbildet. 9 3
Nøytral-80 Skrevet 25. februar 2025 #10079 Skrevet 25. februar 2025 (endret) Hønemoor skrev (2 timer siden): Velkommen i blokkert-gruppa. Jeg stilte spørsmålstegn ved det samme, men skrev det på en post hun hadde lagt ut. Slettet kommentaren min og blokkerte meg. Tenkte jeg traff et ømt punkt jeg da 😅 men hun er som vanlig flink til å slenge pisken mot andre, men gud forby om noen er kritiske til det hun legger ut. I følge henne selv tenker jo influensere alltid på hva dem legger ut. Dere tuller ikke? Kristin Gjelsvik som har ROPT ut at det ikke er ok når influensere sletter kritiske (saklige) kommentarer og blokkerer, driver nå med dette selv? Tips media, helt seriøst den dama må ha den største dobbeltmoralen i hele «blogge-Norge»!!! EDIT: Må nevne at jeg tenker media har langt viktigere saker å skrive om enn en influencer 😊 Men nå snakker vi jo om ei som har bygget karriere på å kritisere andre for å gjøre nettopp det hun driver med selv. Endret 25. februar 2025 av Nøytral-80 31 6
Bjerka Skrevet 26. februar 2025 #10080 Skrevet 26. februar 2025 Nå skal de innrede stor-bad i toppetasjen, for Kristin vil ikke bruke det "vanlige" badet nede. "It's a no from me", som hun sa... Jaja, hun er i hvertfall ærlig. Hun vil ha et eget barnefritt-luksus-date-spa-lounge-chille-bad med kaffekoppen og champagneglasset ✨️🥂✨️ Må si jeg er nysgjerrig på hvor mye dette koster 😇 25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå