Prelunia Skrevet onsdag kl 11:20 #10041 Del Skrevet onsdag kl 11:20 Viola712 skrev (5 timer siden): Er det noen som har sett hva hun sier vedr SE og barnevernet (ref clickbaite)? At folk må skjerpe seg , snakker om mammapolitiet og at mammaer må få lov å ha egentid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet onsdag kl 11:24 #10042 Del Skrevet onsdag kl 11:24 (endret) Prelunia skrev (3 minutter siden): At folk må skjerpe seg , snakker om mammapolitiet og at mammaer må få lov å ha egentid. Men barna trenger ikke egentid tydeligvis. De utleveres og selges hensynsløst. Deres hjem og deres rutiner, sorger og gleder. Endret onsdag kl 11:25 av Doris Becker 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet onsdag kl 16:23 #10043 Del Skrevet onsdag kl 16:23 I dag var det mye meninger på snap, ble litt slitsomt å høre på alt. Jeg har lagt merke til at hver gang hun skal si noe så sier hun "vi må faktisk snakke sammen", som om hun er en slags ekspert, en fasit. Det er jo alltids noe man kan diskutere og fortelle sin mening om, jeg kunne sikkert også valgt ut flere ting jeg ikke liker som jeg kommer over i løpet av en dag. Men i dag var hun veldig mye synes jeg. Jeg synes jo heller ikke små barn trenger å bruke skincare, men det er noe med måten man snakker på, i dag var det veldig slitsomt å høre på, selv om jeg er enig i utgangspunktet. Hun virker veldig stresset. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet onsdag kl 17:17 #10044 Del Skrevet onsdag kl 17:17 FruRosa skrev (10 timer siden): H er en av damene som feiret jul hos Kristin. Hun har hatt en meget traumatisk oppvekst, og er sterkt preget av dette (både psykisk og fysisk). Hun og K ble «bestiser» i julen, og K fulgte henne da hun reiste hjem med fly. De avtalte at K skulle besøke henne på Valentines, men K avlyste få dager før pga «livet skjer, barn og business». K postet de bildene jeg la ut, altså hotellopphold med kjæresten (altså mer kos enn barn og business). Takk for at du forklarte meg det! Åh såpass! stakkars H da Kanskje typen avlyste noe i siste liten og ville være med Kristin 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet onsdag kl 19:23 #10045 Del Skrevet onsdag kl 19:23 Lurer om Kristine har tatt høyde for at grunnen det ikke er leker på venterommet (ref. Snap) er pga utbrudd av norovirus o.l. Eller at noen faktisk har spydd på alle lekene.... Kjefter hun på barnehagen når de gjør samme tiltak? Eller vent, et så enkelt svar gir ikke klikk og cash i kassa. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet onsdag kl 19:34 #10046 Del Skrevet onsdag kl 19:34 (endret) Endret onsdag kl 19:41 av Himmelen_91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet onsdag kl 20:28 #10047 Del Skrevet onsdag kl 20:28 hippyskippy skrev (15 timer siden): Raust av henne å si fra noen få dager i forveien da. Var det noen som faktisk trodde at Kristin skulle droppe valentines med livets mann for å henge med H? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet onsdag kl 20:29 #10048 Del Skrevet onsdag kl 20:29 Fotballfluen skrev (1 minutt siden): Var det noen som faktisk trodde at Kristin skulle droppe valentines med livets mann for å henge med H? Ingen utenom Hedda. 16 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet onsdag kl 20:38 #10049 Del Skrevet onsdag kl 20:38 (endret) Prelunia skrev (9 timer siden): At folk må skjerpe seg , snakker om mammapolitiet og at mammaer må få lov å ha egentid. Seriøst?? Hun som sto i bresjen for å kritisere barneeksponering har nå snudd helt om og heier på det. For det er nettopp det hun gjør når hun forsvarer SE. Forstår hun ikke at folk har meldt ifra på bakgrunn av det SE poster om barnet? Folk hadde ikke visst en dritt hvis ikke SE postet det! KG er endret seg så radikalt og er absolutt ikke et snev bedre enn en typisk oppmerksomhetssyk influencer som lever av å poste random shit for penger. Endret onsdag kl 20:39 av K_mb 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet onsdag kl 21:48 #10050 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Prelunia skrev (10 timer siden): At folk må skjerpe seg , snakker om mammapolitiet og at mammaer må få lov å ha egentid. Hva? Var det ikke Kristin som gikk høyt ut mot SE og holdt en tale der hun kalte SE for Norges farligste forbilde? Og nå forsvarer hun henne? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøytral-80 Skrevet onsdag kl 21:50 #10051 Del Skrevet onsdag kl 21:50 Regelrett patetisk hvordan hun så innmari desperat prøver å holde seg aktuell. Håper hun kan se langt etter en ny debatten opptreden. Få deg en jobb Kristin, du nærmer deg 40! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21 timer siden #10052 Del Skrevet 21 timer siden Hulderen skrev (7 timer siden): Hva? Var det ikke Kristin som gikk høyt ut mot SE og holdt en tale der hun kalte SE for Norges farligste forbilde? Og nå forsvarer hun henne? Rumpa snur dit vinden blåser… 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 19 timer siden #10053 Del Skrevet 19 timer siden Viola712 skrev (På 19.2.2025 den 6.28): Er det noen som har sett hva hun sier vedr SE og barnevernet (ref clickbaite)? Hun tar opp problematikken at folk misbruker barnevernets tid med å melde inn "ikke saker". Barnevernet får mange tullesaker som dette, der de faktisk kunne brukt tida si til å hjelpe barn som faktisk opplever omsorgssvikt, men istede må de bruke tid fordi folk er bitter og sjalu på andre mennesker. SE er meldt inn for omsorgssvikt fordi hun var på tre dagers tur uten barnet. Kristin prøver å få frem det at kanskje 20 min av 24 timer blir filmet og at hele sannheten aldri kommer frem på så kort tid. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 18 timer siden #10054 Del Skrevet 18 timer siden nøtta skrev (1 time siden): Hun tar opp problematikken at folk misbruker barnevernets tid med å melde inn "ikke saker". Barnevernet får mange tullesaker som dette, der de faktisk kunne brukt tida si til å hjelpe barn som faktisk opplever omsorgssvikt, men istede må de bruke tid fordi folk er bitter og sjalu på andre mennesker. SE er meldt inn for omsorgssvikt fordi hun var på tre dagers tur uten barnet. Kristin prøver å få frem det at kanskje 20 min av 24 timer blir filmet og at hele sannheten aldri kommer frem på så kort tid. Hun var ikke kun på 3 dagers tur. Hvis du tenker at det SE uttaler selv er troverdig så må du tro om igjen. Stort sett alle av disse influensere lyver for å beskytte seg selv og sin inntekt. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 18 timer siden #10055 Del Skrevet 18 timer siden (endret) nøtta skrev (1 time siden): SE er meldt inn for omsorgssvikt fordi hun var på tre dagers tur uten barnet. Kristin prøver å få frem det at kanskje 20 min av 24 timer blir filmet og at hele sannheten aldri kommer frem på så kort tid. Dette er vel bare det SE har valgt å fortelle. Det er flere ting hun har lagt ut som er urovekkende og kan være bakgrunn for bekymringsmelding til BV (SE har forøvrig egen tråd hvor dette diskuteres) Endret 18 timer siden av enkefru 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 18 timer siden #10056 Del Skrevet 18 timer siden Eyr skrev (4 minutter siden): Hun var ikke kun på 3 dagers tur. Hvis du tenker at det SE uttaler selv er troverdig så må du tro om igjen. Stort sett alle av disse influensere lyver for å beskytte seg selv og sin inntekt. Men poenget til Kristin er jo at det er drøyt å melde for omsorgssvikt basert på det lille man ser. Man kaster bort ressursene til barnevernet på tøv. En etat som har for lite midler i utgangspunktet. Debatten om SE hører vel til en annen plass, men å mene at det er omsorgssvikt å sørge for at barnet ditt har det bra og blir tatt vare på, uavhengig av om du er borte i tre dager eller sju dager er bare helt sykt. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18 timer siden #10057 Del Skrevet 18 timer siden nøtta skrev (1 time siden): Hun tar opp problematikken at folk misbruker barnevernets tid med å melde inn "ikke saker". Barnevernet får mange tullesaker som dette, der de faktisk kunne brukt tida si til å hjelpe barn som faktisk opplever omsorgssvikt, men istede må de bruke tid fordi folk er bitter og sjalu på andre mennesker. SE er meldt inn for omsorgssvikt fordi hun var på tre dagers tur uten barnet. Kristin prøver å få frem det at kanskje 20 min av 24 timer blir filmet og at hele sannheten aldri kommer frem på så kort tid. Eyr skrev (5 minutter siden): Hun var ikke kun på 3 dagers tur. Hvis du tenker at det SE uttaler selv er troverdig så må du tro om igjen. Stort sett alle av disse influensere lyver for å beskytte seg selv og sin inntekt. Og når influensere får kritikk sier de ofte "du får bare med deg 20 minutt av dagen".... men samme influenseren kan gjerne senere (eller tidligere) skryte av hvor mye arbeid de legger i det de legger ut. Planlegging, oppsett, filme flere ganger, møter, samarbeid, testing ++++++. Så la oss nå behandle uttalelser fra influensere for det det er - for å gagne seg selv. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 18 timer siden #10058 Del Skrevet 18 timer siden (endret) arnoyb skrev (12 minutter siden): Men poenget til Kristin er jo at det er drøyt å melde for omsorgssvikt basert på det lille man ser. Man kaster bort ressursene til barnevernet på tøv. En etat som har for lite midler i utgangspunktet. Debatten om SE hører vel til en annen plass, men å mene at det er omsorgssvikt å sørge for at barnet ditt har det bra og blir tatt vare på, uavhengig av om du er borte i tre dager eller sju dager er bare helt sykt. Jeg driver ikke å melder folk til BV. Men synes det er fryktelig synd at SE og V sitt behov for egentid og pleie kjærligheten får så mye tid i hennes some. Tenker på de hun påvirker. Det er veldig unormalt å ha dette behovet og det synes jeg er viktig at kommer fram. Det er en stor forandring å få barn selvfølgelig men det er bare en kort tid at barnet trenger deg mesteparten av tiden. Er det så vanskelig å prioritere barnet i de første mnd? I tillegg så har begge foreldrene ruslidelser og en gang avhengig betyr at man er sårbar. Så at BV er inne å sjekker synes jeg er helt innafor. Endret 18 timer siden av Eyr 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 18 timer siden #10059 Del Skrevet 18 timer siden enkefru skrev (9 minutter siden): Dette er vel bare det SE har valgt å fortelle. Det er flere ting hun har lagt ut som er urovekkende og kan være bakgrunn for bekymringsmelding til BV (SE har forøvrig egen tråd hvor dette diskuteres) Jeg forteller hva Kristin sa i snappen, for det var noen som lurte. SE følger jeg ikke med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18 timer siden #10060 Del Skrevet 18 timer siden (endret) nøtta skrev (28 minutter siden): Jeg forteller hva Kristin sa i snappen, for det var noen som lurte. SE følger jeg ikke med på. Måtte de også gjennom 3 mnd med utredning?, SE og kjæresten var vel borte 10 dager da sønnen var 2 uker gammel, og så hyppig etter dette. Ikke at det er en sak for BV. Men SE har i tillegg skrevet om fødselsdepresjon, og rusproblemer. Og hun tok nylig plastisk kirurgi i LA, med barnet på slep. Skjønner at mange reagerer, når det er kun dette som legges ut, og som ragebait, helt klart. SE kjenner sin følgergruppe, og dette visste hun ville gå veien, og media ble det! Endret 18 timer siden av Doris Becker 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå