Xmasclovn Skrevet 16. februar 2025 #10021 Skrevet 16. februar 2025 pålandjorda skrev (1 time siden): Ikke la dere lure ang tørkestativ 😅 https://www.clasohlson.com/no/Sammenleggbart-torkestativ,-justerbart-117,5–180-cm/p/44-5846 Orker ikke gi henne klikk, så gjetter litt.. Skal hun lage og selge sin versjon av det fantastiske tørkestativet fra Ikea? 2 1
baremeg007 Skrevet 17. februar 2025 #10022 Skrevet 17. februar 2025 Xmasclovn skrev (1 time siden): Orker ikke gi henne klikk, så gjetter litt.. Skal hun lage og selge sin versjon av det fantastiske tørkestativet fra Ikea? Hun skal vel 3D-printe ett. Livets tørkestativ av plast! 11 4
Xmasclovn Skrevet 17. februar 2025 #10023 Skrevet 17. februar 2025 baremeg007 skrev (3 timer siden): Hun skal vel 3D-printe ett. Livets tørkestativ av plast! 😂 Blir det litt sånn som vasene ikke tåler vann? Livets tørkestativ som du kun kan henge klær på etter at du først har kjørt de i en runde med tørketrommelen. 14 3
Sassya Skrevet 17. februar 2025 #10024 Skrevet 17. februar 2025 Det er skjelden jeg er enig med KG, men her er jeg enig om at tørkestativet fra ikea er genialt. Har det samme selv fra ikea med hjul i tillegg. Det er ikke det samme som de fra rusta eller biltema. Mitt beste kjøp fra ikea. Tar liten plass og du får plass til mye klær og lett å flytte rundt på. 2
Gjest pålandjorda Skrevet 17. februar 2025 #10025 Skrevet 17. februar 2025 Sassya skrev (43 minutter siden): Det er skjelden jeg er enig med KG, men her er jeg enig om at tørkestativet fra ikea er genialt. Har det samme selv fra ikea med hjul i tillegg. Det er ikke det samme som de fra rusta eller biltema. Mitt beste kjøp fra ikea. Tar liten plass og du får plass til mye klær og lett å flytte rundt på. Clas Ohlsson sitt har også hjul. Og en kan vippe ned “snorene” og gjøre det halvt. men altså, K må bare ta kopi og selge.
Harnoejegvilsi Skrevet 17. februar 2025 #10026 Skrevet 17. februar 2025 Gakkepus skrev (På 15.2.2025 den 18.45): Lei seg, og ikke minst forbanna. På den ene siden holder hun laaaange tirader om hvor viktig (!) det er å ha godt samarbeid med barnefar, og det er ikke måte på hvor takknemlig (!) hun er for at de klarer å samarbeide så godt rundt barnet, og på den andre siden kommer hun med spydige stikk. Jeg hadde blitt fly forbanna hadde min eks hengt ut privatlivet på den måten. Jeg forstår såpass at hun snakker om det på et generelt grunnlag, at alle forhold er forskjellig, og enkelte ganger matcher man ikke, men som offentlig person som har vært sammen med Dennis i over ti år (?) så er det helt tydelig hvem hun snakker om. Hvordan kan hun sitte der og snakke om godt samarbeid når hun samtidig kommer med stikk? hun må ta seg en bolle snart. Hvorfor lage falske rykter ? Hvorfor ikke følge med? Det er ikke Dennis hun snakket om. 1
Alisha* Skrevet 17. februar 2025 #10027 Skrevet 17. februar 2025 (endret) Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden): Hvorfor lage falske rykter ? Hvorfor ikke følge med? Det er ikke Dennis hun snakket om. Hvorfor dra frem dette igjen, ingen lager rykter - og de fleste følger nok med🤦🏼♀️ Endret 17. februar 2025 av Alisha* 4
enkefru Skrevet 17. februar 2025 #10028 Skrevet 17. februar 2025 (endret) Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Hvorfor lage falske rykter ? Hvorfor ikke følge med? Det er ikke Dennis hun snakket om. At det var Dennis ble dementert for x-antall innlegg siden... Folk har skjønt det nå Endret 17. februar 2025 av enkefru 5 1
Margit777 Skrevet 17. februar 2025 #10029 Skrevet 17. februar 2025 Harnoejegvilsi skrev (9 timer siden): Hvorfor lage falske rykter ? Hvorfor ikke følge med? Det er ikke Dennis hun snakket om. Alle kan vel ikke vite hvor mange disse ubrukelig influenserne har ligget med. 6
Klementine Skrevet 17. februar 2025 #10030 Skrevet 17. februar 2025 Interessant å høre hvordan hun snakker om egen økonomi som om all gjeld er forduftet over natten. Hun solgte for mindre enn prisantydning for 3 gang på kort tid. Det sier seg selv at hun overhodet ikke er i nærheten av å starte på null. Vært mye bedre innhold om hun faktisk våget å snakke om det på en ordentlig måte fremfor å lure seg selv og andre med å gjøre narr av seg selv på regnskapsførerens kontor 33 4
Vinnanna15 Skrevet 17. februar 2025 #10031 Skrevet 17. februar 2025 Klementine skrev (4 minutter siden): Interessant å høre hvordan hun snakker om egen økonomi som om all gjeld er forduftet over natten. Hun solgte for mindre enn prisantydning for 3 gang på kort tid. Det sier seg selv at hun overhodet ikke er i nærheten av å starte på null. Vært mye bedre innhold om hun faktisk våget å snakke om det på en ordentlig måte fremfor å lure seg selv og andre med å gjøre narr av seg selv på regnskapsførerens kontor Lever opp til navnet sitt hu der😆 8 1
Klump Skrevet 17. februar 2025 #10032 Skrevet 17. februar 2025 Klementine skrev (13 minutter siden): Interessant å høre hvordan hun snakker om egen økonomi som om all gjeld er forduftet over natten. Hun solgte for mindre enn prisantydning for 3 gang på kort tid. Det sier seg selv at hun overhodet ikke er i nærheten av å starte på null. Vært mye bedre innhold om hun faktisk våget å snakke om det på en ordentlig måte fremfor å lure seg selv og andre med å gjøre narr av seg selv på regnskapsførerens kontor Så lenge hun er kvitt de største utleggsforretningene så er hun vel fornøyd… pinlig hele opplegget. 7
Snublefot62 Skrevet 18. februar 2025 #10033 Skrevet 18. februar 2025 Klementine skrev (7 timer siden): Interessant å høre hvordan hun snakker om egen økonomi som om all gjeld er forduftet over natten. Hun solgte for mindre enn prisantydning for 3 gang på kort tid. Det sier seg selv at hun overhodet ikke er i nærheten av å starte på null. Vært mye bedre innhold om hun faktisk våget å snakke om det på en ordentlig måte fremfor å lure seg selv og andre med å gjøre narr av seg selv på regnskapsførerens kontor Enten drømmer hun eller så har hun fått hjelp (igjen). Jeg fatter ikke at noen tror på det hun sier lenger. 11
Himmelen_91 Skrevet 18. februar 2025 #10034 Skrevet 18. februar 2025 Xmasclovn skrev (På 17.2.2025 den 5.49): 😂 Blir det litt sånn som vasene ikke tåler vann? Livets tørkestativ som du kun kan henge klær på etter at du først har kjørt de i en runde med tørketrommelen. Beste 😂😂😂😂😂👌 8
Himmelen_91 Skrevet 18. februar 2025 #10035 Skrevet 18. februar 2025 FruRosa skrev (På 14.2.2025 den 20.16): H forteller at besøket (hun navngir Kristin) er utsatt fordi «livet skjer, barn og business», og Kristin publiserer sånne bilder! Hvem er H? Ikke sett mye på hennes sin story i det siste 🙂 hva er det med bilde ? 🙂
hippyskippy Skrevet 19. februar 2025 #10036 Skrevet 19. februar 2025 Raust av henne å si fra noen få dager i forveien da. 10 4 2
Viola712 Skrevet 19. februar 2025 #10037 Skrevet 19. februar 2025 Er det noen som har sett hva hun sier vedr SE og barnevernet (ref clickbaite)?
FruRosa Skrevet 19. februar 2025 #10038 Skrevet 19. februar 2025 Himmelen_91 skrev (9 timer siden): Hvem er H? Ikke sett mye på hennes sin story i det siste 🙂 hva er det med bilde ? 🙂 H er en av damene som feiret jul hos Kristin. Hun har hatt en meget traumatisk oppvekst, og er sterkt preget av dette (både psykisk og fysisk). Hun og K ble «bestiser» i julen, og K fulgte henne da hun reiste hjem med fly. De avtalte at K skulle besøke henne på Valentines, men K avlyste få dager før pga «livet skjer, barn og business». K postet de bildene jeg la ut, altså hotellopphold med kjæresten (altså mer kos enn barn og business). 21 6
Mandorla Skrevet 19. februar 2025 #10039 Skrevet 19. februar 2025 Følger henne ikke, men var innom snapstoryen hennes for litt siden. Stusset litt over maten hun viste fram, da jeg husker henne som uttalt og engasjert veganer for noen år tilbake. Pluss en del medieoppstyr for at hun ville gi sønnen vegansk mat. Finner ingen innlegg fra henne som forteller at hun er altetende igjen, når skjedde dette? Og har hun sagt noe om det? 1
K_mb Skrevet 19. februar 2025 #10040 Skrevet 19. februar 2025 Mandorla skrev (31 minutter siden): Følger henne ikke, men var innom snapstoryen hennes for litt siden. Stusset litt over maten hun viste fram, da jeg husker henne som uttalt og engasjert veganer for noen år tilbake. Pluss en del medieoppstyr for at hun ville gi sønnen vegansk mat. Finner ingen innlegg fra henne som forteller at hun er altetende igjen, når skjedde dette? Og har hun sagt noe om det? Hun har vel ikke vært veganer, men har spist både fisk og meieriprodukter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå