FruRosa Skrevet 14. februar 2025 #9981 Skrevet 14. februar 2025 H forteller at besøket (hun navngir Kristin) er utsatt fordi «livet skjer, barn og business», og Kristin publiserer sånne bilder! 13 5
Hatsumomo Skrevet 14. februar 2025 #9982 Skrevet 14. februar 2025 (endret) FruRosa skrev (58 minutter siden): H forteller at besøket (hun navngir Kristin) er utsatt fordi «livet skjer, barn og business», og Kristin publiserer sånne bilder! Det er så dårlig gjort mot et menneske som har opplevd så mye motgang i livet, jeg har faktisk ikke ord. Kristin burde fått en storm av meldinger hvor råtten oppførsel hun utviser. Endret 14. februar 2025 av Hatsumomo 27 13
Gjest pålandjorda Skrevet 14. februar 2025 #9983 Skrevet 14. februar 2025 Hva skal en si? Narsissisme 😭. så lenge j e g har det bra går det fint at d u ikke har det bra
Moongirl Skrevet 14. februar 2025 #9984 Skrevet 14. februar 2025 Fy flate..Kristin er råtten!! Kun seg selv hun setter først!Alltid!😪 16 4
K_mb Skrevet 14. februar 2025 #9985 Skrevet 14. februar 2025 Moongirl skrev (8 minutter siden): Fy flate..Kristin er råtten!! Kun seg selv hun setter først!Alltid!😪 Selvfølgelig gjør hun det. H var content som passet inn der og da, hvor KG nok en gang kunne sko seg på andres elendighet for egen vinning. 32 5
Gjest pålandjorda Skrevet 14. februar 2025 #9986 Skrevet 14. februar 2025 (endret) Men på snap i dag trakk K kort. Og snakket om offerrolle/-mentalitet… Så dette er ikke hennes problem, men H. H må ta ansvar for sitt liv. Det affirmasjonskortet var nøye planlagt. Greit å fraskrive seg “ansvar” for en lovnad som ble brutt. Tillitsbrudd. Og hører K storyen til H fra tidligere i dag, eller i går, så forteller H om hvor liten hennes vennekrets er. Endret 14. februar 2025 av pålandjorda Skrivefeil
Bjerka Skrevet 14. februar 2025 #9987 Skrevet 14. februar 2025 (endret) K_mb skrev (25 minutter siden): H var content som passet inn der og da, hvor KG nok en gang kunne sko seg på andres elendighet for egen vinning. Jeg er redd for at det samme gjelder Gaza-engasjementet... Endret 14. februar 2025 av Bjerka 11 14
Svartfugl Skrevet 14. februar 2025 #9988 Skrevet 14. februar 2025 Bjerka skrev (1 time siden): Jeg er redd for at det samme gjelder Gaza-engasjementet... Det er kanskje litt som cosplay for henne. Siste rolle er jo husmor/bonusmor, så da blir det vel matpakkecontent og selvskryt om hvor sunn mat hun tar seg tid til å lage. Får håpe hun ikke plutselig går lei av det også. 18 1
Gjest pålandjorda Skrevet 15. februar 2025 #9989 Skrevet 15. februar 2025 Svartfugl skrev (22 minutter siden): Det er kanskje litt som cosplay for henne. Siste rolle er jo husmor/bonusmor, så da blir det vel matpakkecontent og selvskryt om hvor sunn mat hun tar seg tid til å lage. Får håpe hun ikke plutselig går lei av det også. Blir vel snart hakking på barnas mor.
hippyskippy Skrevet 15. februar 2025 #9990 Skrevet 15. februar 2025 FruRosa skrev (6 timer siden): H forteller at besøket (hun navngir Kristin) er utsatt fordi «livet skjer, barn og business», og Kristin publiserer sånne bilder! Treffende låtvalg. A life for ME. 12 11
Snublefot62 Skrevet 15. februar 2025 #9991 Skrevet 15. februar 2025 pålandjorda skrev (7 timer siden): Men på snap i dag trakk K kort. Og snakket om offerrolle/-mentalitet… Så dette er ikke hennes problem, men H. H må ta ansvar for sitt liv. Det affirmasjonskortet var nøye planlagt. Greit å fraskrive seg “ansvar” for en lovnad som ble brutt. Tillitsbrudd. Og hører K storyen til H fra tidligere i dag, eller i går, så forteller H om hvor liten hennes vennekrets er. De kortene er bare piss (det også). Det kortet hun «trakk» i går trakk hun egentlig dagen før. Men valgte å bytte så hun kunne snakke mer om kortet. Jeg tenker det bare er oppspinn uansett, men dersom hun tenker at det «tilfeldige» kortet hun trekker skal ha en større betydning i universet og «fortelle oss noe» så kan hun ikke drive å jukse med å velge når hun skal snakke om et kort. Men jeg tipper flere følgere synes de kortene er spennende og treffer godt… 11 4
Gjest pålandjorda Skrevet 15. februar 2025 #9992 Skrevet 15. februar 2025 Snublefot62 skrev (11 minutter siden): De kortene er bare piss (det også). Det kortet hun «trakk» i går trakk hun egentlig dagen før. Men valgte å bytte så hun kunne snakke mer om kortet. Jeg tenker det bare er oppspinn uansett, men dersom hun tenker at det «tilfeldige» kortet hun trekker skal ha en større betydning i universet og «fortelle oss noe» så kan hun ikke drive å jukse med å velge når hun skal snakke om et kort. Men jeg tipper flere følgere synes de kortene er spennende og treffer godt… Det er det verste for dem hun sparket…
Frøkenfryden Skrevet 15. februar 2025 #9993 Skrevet 15. februar 2025 (endret) Avlyst tur og det kortet om offermentalitet.. Tipper et vennskap har skåret seg i kulissene bak her jeg da.. og dette er et hint om det. Og jeg er ikke overrasket😔 Endret 15. februar 2025 av Frøkenfryden Flere skrivefeil 25 3
K_mb Skrevet 15. februar 2025 #9994 Skrevet 15. februar 2025 Bjerka skrev (9 timer siden): Jeg er redd for at det samme gjelder Gaza-engasjementet... Ja jeg hinter til det. 2
Vintermåne Skrevet 15. februar 2025 #9995 Skrevet 15. februar 2025 Hahaha - det er jo vittig; dagens kort «offermentalitet» og med gul stor skrift: «du kan ikke skylde på noen andre!!!!!» ehhh- hvor mange er det ikke som har fått skylda for hennes økonomiske katastrofer? - og - også veldig flott å snakke om at hun ikke hadde lyst på sex i sitt første langvarige forhold (som da alle som kjenner henne vet hvem er) og at hun lå med han av «plikt» osv osv det er jo flott å dele med over 100.000 mennesker 👌🏼 godheten sjøl 👍🏼 41 4
GhostHug Skrevet 15. februar 2025 #9996 Skrevet 15. februar 2025 Kristin har avfulgt Hedda også❤️🩹 2 4
FruRosa Skrevet 15. februar 2025 #9997 Skrevet 15. februar 2025 GhostHug skrev (6 minutter siden): Kristin har avfulgt Hedda også❤️🩹 Hun står som følger enda. 1
Svartfugl Skrevet 15. februar 2025 #9998 Skrevet 15. februar 2025 pålandjorda skrev (8 timer siden): Blir vel snart hakking på barnas mor. Mulig det er gjort i indirekte allerede. Ikke sikkert hun mener vanlig syltetøy er gift, eller at hun er oppe kl.22 for å lage matpakkkemuffins. 😄 7
Gakkepus Skrevet 15. februar 2025 #9999 Skrevet 15. februar 2025 Vintermåne skrev (3 timer siden): Hahaha - det er jo vittig; dagens kort «offermentalitet» og med gul stor skrift: «du kan ikke skylde på noen andre!!!!!» ehhh- hvor mange er det ikke som har fått skylda for hennes økonomiske katastrofer? - og - også veldig flott å snakke om at hun ikke hadde lyst på sex i sitt første langvarige forhold (som da alle som kjenner henne vet hvem er) og at hun lå med han av «plikt» osv osv det er jo flott å dele med over 100.000 mennesker 👌🏼 godheten sjøl 👍🏼 Ja, herregud, hva var det for noe? Alle skjønner jo hvem hun snakker om. I går skrøyt hun på seg en vill helg i hotellet med livets mann. Hun sier selv at det er kanskje mye å dele, men «shæring is cæring» med hundre og noe «venninner». Men det hun ikke tenker på er at livets mann har familie, barn, kolleger, eks… skal alle virkelig få sin bit av hans privatliv? Jeg hadde gjemt meg under jorda! 22 7
Doris Becker Skrevet 15. februar 2025 #10000 Skrevet 15. februar 2025 (endret) . Endret 16. november 2025 av Doris Becker 12 25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå