Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg hadde gledelig møtt opp for å kunne snakke med disse om de tingene jeg tar opp igjennom tråden her. 

Ja, men jeg har ikke sett at du latterliggjør henne, av det jeg har sett har du diskutert saklig rundt problematiske ting ved henne. Jeg siktet ikke til deg. Jeg er veldig kritisk til mye hun gjør og sier selv jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minombre skrev (1 time siden):

Jeg så aldri Paradise Hotel, så det vet jeg ikke noe om. Men, selv om andre har gjort det før forsvarer det jo absolutt ikke at man oppfører seg på samme måte selv. 

Helt enig i at det ville være lavmål å synke ned på Kristin sitt nivå. Og det var også derfor jeg svarte at jeg ikke forsvarer dens slags (da jeg svarte på din kommentar om "å stå 10-12 stykk rundt henne og lire av seg kommentarer").

Når det er er sagt:

Svært mye av kritikken mot Kristin her inne er konstruktiv. Og konstruktiv kritikk, det kan jeg lett forsvare. Jeg ville ikke hatt problemer med å stille henne betimelige spørsmål ansikt til ansikt om jeg fikk anledning. 

Derimot, noen intervensjon ala det du skisserer er både urealistisk og tullete. 

Men at en person (Kristin hvis det skulle være uklart), som har gjort karriere på å kritisere og latterliggjøre, skulle få konstruktiv kritikk, dét har jeg ingen problemer med.

Edit: og så ser jeg av svaret ditt (til Snublefot) over, at vi antageligvis er enige, og at du siktet til useriøse kommentarer som ødelegger den ellers konstruktive debatten.

Endret av Stjertmeis
Tillegg
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (49 minutter siden):

Helt enig i at det ville være lavmål å synke ned på Kristin sitt nivå. Og det var også derfor jeg svarte at jeg ikke forsvarer dens slags (da jeg svarte på din kommentar om "å stå 10-12 stykk rundt henne og lire av seg kommentarer").

Når det er er sagt:

Svært mye av kritikken mot Kristin her inne er konstruktiv. Og konstruktiv kritikk, det kan jeg lett forsvare. Jeg ville ikke hatt problemer med å stille henne betimelige spørsmål ansikt til ansikt om jeg fikk anledning. 

Derimot, noen intervensjon ala det du skisserer er både urealistisk og tullete. 

Men at en person (Kristin hvis det skulle være uklart), som har gjort karriere på å kritisere og latterliggjøre, skulle få konstruktiv kritikk, dét har jeg ingen problemer med.

Edit: og så ser jeg av svaret ditt (til Snublefot) over, at vi antageligvis er enige, og at du siktet til useriøse kommentarer som ødelegger den ellers konstruktive debatten.

Ja, jeg tror vi er enige 😊 Jeg sikter til useriøse kommentarer med latteremojies som kun er ment som latterliggjøring. All den konstruktive kritikken er berettiget! Jeg sluttet og følge henne for lenge siden, men det hender jeg ser innom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk som leser kroppsspråk og energi er ser at KG ikke har det godt med seg selv, og det er leit. Denne følelsen, jeg tror hun strever med, er det mange som føler på i dagens samfunn.

Håper vi snart kan stoppe å føre traumer videre i generasjonene. Å eksponere seg selv slik og IKKE MINST barna (selv om de ikke vises på skjerm…) er vel snart noe alle skjønner ikke gjør noen godt.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert vært skrevet før - men dagens kort er den største løgnen jeg har sett. Aldri om hun ikke har sett på kortet før hun trekker det 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er søtt at Kristine tror at man kun har to valgmuligheter når kvelden kommer, enten å lage sunne matpakker eller å ligge på sofaen.

Her er lista over valg en smule lengre: vaske klær, handle for uka, rydde i hjemmet, vaske i hjemmet, brette klær, trene, gå tur, betale regninger, samt alt som må gjøres ute når våren kommer osv osv. 

Det blir litt for enkelt fremstilt av livets dame, og jeg skulle ønske jeg bare hadde de to valgene, for da hadde det selvfølgelig blitt noe mer hjemmelaget i mitt hus også.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når matpakkelagingen er content og noe hun kan tjene gode penger på så er det ikke så rart hun bruker tid på det. Her i huset tjener jeg dessverre ingen penger på å vise frem hva jeg legger i matpakka. Eller å dampvaske huset for den saks skyld. Det er ting jeg og de fleste andre må gjøre etter fullendt arbeidsdag! Hun virker liksom ikke påkoblet det virkelige liv for folk flest.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...