Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Det kan jo hende livets mann får litt nok av livets kvinne hvis hun driver å baker midt på natten når andre skal sove . 

Jeg mistenker at det er en strategi hun har for å unngå å tråkke over noen grenser med å eksponere de andre barna eller han. Det er lettere å få til på natta når de andre sover.

Spørsmålet da blir hvor lenge det godtas at hun lager lyd og snakker til kamera? Det hadde plaget vettet av meg i det minste om samboer hadde holdt det gående i flere timer med sånt etter leggetid når jeg skal på jobb dagen etterpå. Og ungene skal på skolen.

Og så er det et spørsmål hvor lenge kroppen hennes faktisk orker det kjøret der. Sitte oppe til langt på natt for å filme seg selv være perfekt husmor - og deretter stå opp med de og samtidig yte på alt annet…

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

baremeg007 skrev (8 timer siden):

Hun endrer jo helt karakter når den der gubben entrer rommet. Snakker og ter seg på en helt annen måte og virker veldig brydd med en gang han er der, og ofte litt klein og. Flere som har merket det?

Enig, men samtidig så er det kanskje ikke så rart?  Det er jo ingen som synes livet er så fantastisk som Kristin på sosiale medier. Etter to dager som storfamilie kan hun slå fast at hun elsker dette familielivet, at barna er henrykt og elsker alle forandringene, inkludert den supersunne maten og ikke minst syltetøyet, selvsagt. Enda godt Kristin flyttet inn og reddet disse late, skitne, usunne menneskene med sine plukketallerkner og dampvasker! Rart hun ikke har vasket dem også. 

• Liker 36
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (5 minutter siden):

Enig, men samtidig så er det kanskje ikke så rart?  Det er jo ingen som synes livet er så fantastisk som Kristin på sosiale medier. Etter to dager som storfamilie kan hun slå fast at hun elsker dette familielivet, at barna er henrykt og elsker alle forandringene, inkludert den supersunne maten og ikke minst syltetøyet, selvsagt. Enda godt Kristin flyttet inn og reddet disse late, skitne, usunne menneskene med sine plukketallerkner og dampvasker! Rart hun ikke har vasket dem også. 

Men en ting jeg reagerte på   , var at hun fiplet med håret , å ikke vasket hender før hun begynte å lage mat . Håper de har stort hus og lydtette vegger, så ingen våkner av nattlige kjøkken -aktiviteter 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hva KG bærer i sekken sin, og som gjør at hun er i beredskap 24/7.

Jeg får egentlig litt vondt av henne - manien og fluktresponsen hennes. Hva rømmer hun fra? Hva er hun redd for? Når smeller det? Når shutter nervesystemet ned? Flink pike hjelper ikke da. Masken må av. Være ærlig med seg selv. 

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tatt følgerne sine med seg på veien mot livets beste liv i lang tid nå. Og nå må hun overbevise alle (mest seg selv) hele veien…

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pålandjorda skrev (1 time siden):

Ingen vet hva KG bærer i sekken sin, og som gjør at hun er i beredskap 24/7.

Jeg får egentlig litt vondt av henne - manien og fluktresponsen hennes. Hva rømmer hun fra? Hva er hun redd for? Når smeller det? Når shutter nervesystemet ned? Flink pike hjelper ikke da. Masken må av. Være ærlig med seg selv. 

Hun har levd over evne, opparbeidet seg gjeld og flyktet nå fra kreditorer og skatteetaten.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (28 minutter siden):

Hun har levd over evne, opparbeidet seg gjeld og flyktet nå fra kreditorer og skatteetaten.

Ja, men jeg tenker fra barnsben av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her virker som et slitsomt liv! Det er bra å spise sunt, men det hjelper ikke å spise sunt hvis man ikke tar vare på kroppen og hodet på andre måter. Stress og lite søvn er vel noe av det versrte man kan gjøre mot kroppen.

Man MÅ ikke lage alt fra bunnen selv. Det finnes mange gode ferdige produkter som er sunne, og som andre har laget på et bærekraftig vis. Jeg tror heller ikke det blir noe dyrere hvis maten til vanlig handles inn på Meny, og all tiden man må sette av til å lage det. 

Jeg skjønner også hvorfor hun har økonomiske probler... her kastes det alt for mye! Utrolig dumt å kaste mat og andre prosukter som kaffekapsler. Bruk det opp, og spis det opp, så kan man jo heller kjøpe noe annet når det er brukt opp? 

• Liker 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (16 timer siden):

Hun endrer jo helt karakter når den der gubben entrer rommet. Snakker og ter seg på en helt annen måte og virker veldig brydd med en gang han er der, og ofte litt klein og. Flere som har merket det?

Ja! Han kommenterte en gang at hun snakket rart eller noe i den duren når hun pratet inn i tlf. Det var tydelig at han mente hun høres annerledes ut enn når hun snakker med ham.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (9 timer siden):

Enda godt Kristin flyttet inn og reddet disse late, skitne, usunne menneskene med sine plukketallerkner og dampvasker! Rart hun ikke har vasket dem også. 

😂😂😂👍🏻

"I dag har det vært en så utrolig fantastisk dag folkens, eg har dampvasket bonusungeneee, og den responsen, altså, eg har aldri hørt mer fantastisk begeistring" 😂

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjerka skrev (1 time siden):

😂😂😂👍🏻

"I dag har det vært en så utrolig fantastisk dag folkens, eg har dampvasket bonusungeneee, og den responsen, altså, eg har aldri hørt mer fantastisk begeistring" 😂

Livets vask, dere!

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (3 timer siden):

😂😂😂👍🏻

Gøy! 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se for dere at Kristin står foran dere i levende live og dere er 10-12 stk som står rundt og lirer av dere de kommentarene dere skriver.  Fy fader, for en latterliggjøring dere holder på med her nå. Rett og slett utrolig usmakelig! Man trenger ikke å like hverken henne eller det hun gjør, men hold det saklig da- i det minste. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (8 minutter siden):

Se for dere at Kristin står foran dere i levende live og dere er 10-12 stk som står rundt og lirer av dere de kommentarene dere skriver.  Fy fader, for en latterliggjøring dere holder på med her nå. Rett og slett utrolig usmakelig! Man trenger ikke å like hverken henne eller det hun gjør, men hold det saklig da- i det minste. 

Ikke at jeg forsvarer den slags, men jeg husker en Kristin fra Paradise som ikke vek unna muligheten til å snakke dritt om andre og til andre. Og den egenskapen viser ho jo med ujevne mellomrom at fremdeles bor i ho. 

Om man skal trekke frem personer i influenserverdenen som benytter latterliggjøring som virkemiddel, så er Kristin utvilsomt blant de jeg først kommer på.

• Liker 13
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Jeg hadde gledelig møtt opp for å kunne snakke med disse om de tingene jeg tar opp igjennom tråden her. 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (2 timer siden):

Ikke at jeg forsvarer den slags, men jeg husker en Kristin fra Paradise som ikke vek unna muligheten til å snakke dritt om andre og til andre. Og den egenskapen viser ho jo med ujevne mellomrom at fremdeles bor i ho. 

Om man skal trekke frem personer i influenserverdenen som benytter latterliggjøring som virkemiddel, så er Kristin utvilsomt blant de jeg først kommer på.

Jeg så aldri Paradise Hotel, så det vet jeg ikke noe om. Men, selv om andre har gjort det før forsvarer det jo absolutt ikke at man oppfører seg på samme måte selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...