M.H85 Skrevet 10 timer siden #9681 Del Skrevet 10 timer siden Nå også vise frem magen Kristin i topp og stram bukse. Hun liker å vise sin tynne kropp, dama som HATET slike...er blitt slik selv. Flaut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 10 timer siden #9682 Del Skrevet 10 timer siden M.H85 skrev (10 timer siden): Ung og ung...snart 40 gitt Oppfører seg som 14... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 10 timer siden #9683 Del Skrevet 10 timer siden Tigerfrue skrev (22 timer siden): Må ikke glemme klesrommet og det mystiske og sexy badet da 😅 Ja altså...🙉🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 10 timer siden #9684 Del Skrevet 10 timer siden Huttetutta skrev (8 minutter siden): Oppfører seg som 14... Flytter om 1-2 uker🤔 Ville begynt pakke ned jeg,ikke rydde og pynte. Det er helt sært 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutta Skrevet 9 timer siden #9685 Del Skrevet 9 timer siden M.H85 skrev (17 minutter siden): Flytter om 1-2 uker🤔 Ville begynt pakke ned jeg,ikke rydde og pynte. Det er helt sært Ja jeg vurderte å skrive det til henne tidligere i dag. Begynn å pakk og kast!🙉 Men nei nå skal det ommøbleres i 14 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9 timer siden #9686 Del Skrevet 9 timer siden M.H85 skrev (48 minutter siden): Flytter om 1-2 uker🤔 Ville begynt pakke ned jeg,ikke rydde og pynte. Det er helt sært er vel i fornektelse over at hun faktisk skal flytte inn til i hennes øyne en lavere standard som enda ikke er oppgradert godt nok. Er ikke uten grunn at "suiten" mm skal males i tilsvarende farge som nåværende hus. Følgerne skal ikke merke den store forskjellen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 7 timer siden #9687 Del Skrevet 7 timer siden Klementine skrev (1 time siden): er vel i fornektelse over at hun faktisk skal flytte inn til i hennes øyne en lavere standard som enda ikke er oppgradert godt nok. Er ikke uten grunn at "suiten" mm skal males i tilsvarende farge som nåværende hus. Følgerne skal ikke merke den store forskjellen. 100% at hun lyver til følgerne som alltid med å late som alt er livets magi. Tror ikke hun vil flytte fra et stort hus med masse egentid , og masse plass til sine ting til et mindre hus med mann og en haug med kids 😅 De fleste som skal flytte pleier ikke si at " de skal nyte noen magiske uker" før de flytter. De fleste hadde brukt dagene på full nedpakking og nedtelling. Det er så mye som skurrer her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå