Orly Skrevet 11. mars 2024 #6501 Del Skrevet 11. mars 2024 Heartgirl skrev (1 time siden): Synes @skruf har mye positivt og tilføre debatten her inne med sine saklige synspunkter. Hun fordummer ikke kritikken men har et saklig fremstilling som de verste KG-kritikerne ikke vil lese. Rart det der, uansett hva kritikerne kommer med så er det ikke bra nok og de fordummer debatten i følge deg. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 11. mars 2024 #6502 Del Skrevet 11. mars 2024 Heartgirl skrev (33 minutter siden): Hun har en slank kropp froa før av. At hun velger og posere fra forskjellige vinkler er har IKKE noe med at hun driver med thinspo som hun blir beskyldt for. Hun spiller IKKE på kropp den måten. Hadde jeg hatt kropp til det skulle jeg gladelig posert og vist frem kroppen min på bilder. Det er lov til å være fornøyd med kroppen sin uten og bli beskyldt for og drive andre til og være tjukke eller tynne. Så du nekter for at Kristin har endret måten hun fremstiller sin kropp gjennom poseringer, kameravinkler og plassering, etter at hun gikk ned i vekt og ble ekstremt fiksert på "ren" mat? 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 11. mars 2024 #6503 Del Skrevet 11. mars 2024 @Heartgirl men vet du hva thinspo er? 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #6504 Del Skrevet 11. mars 2024 Citha skrev (20 minutter siden): @Heartgirl men vet du hva thinspo er? Ja tenk det vet jeg. Så slutt med den nedlatenheten du prøver på. Jeg vet godt hva thinspo er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #6505 Del Skrevet 11. mars 2024 Queen19 skrev (26 minutter siden): Så du nekter for at Kristin har endret måten hun fremstiller sin kropp gjennom poseringer, kameravinkler og plassering, etter at hun gikk ned i vekt og ble ekstremt fiksert på "ren" mat? Herlighet det er forsket på at ren mat er sunt og det er mat som ikke er prosessert. Om hun er fiksert på det så er det jo flott. Det er akkurat hva min kostholdsveileder også sier. Hos oss går det i kun ren mat i et forsøk på endre livsstil fordi jeg er i klassen fedme. Etter jeg begynte på ren mat som jeg ble anbefalt av kostholdsveilederen min har jeg klart og gå ned i vekt. Hun tar flotte bilder og hvordan vinklene er på bildene handler ikke om og fremme spiseforstyrrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 11. mars 2024 #6506 Del Skrevet 11. mars 2024 Heartgirl skrev (1 time siden): KG har alltid vært naturlig tynn. Hva menes med «naturlig tynn»? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 11. mars 2024 #6507 Del Skrevet 11. mars 2024 Heartgirl skrev (34 minutter siden): Herlighet det er forsket på at ren mat er sunt og det er mat som ikke er prosessert. Om hun er fiksert på det så er det jo flott. Det er akkurat hva min kostholdsveileder også sier. Hos oss går det i kun ren mat i et forsøk på endre livsstil fordi jeg er i klassen fedme. Etter jeg begynte på ren mat som jeg ble anbefalt av kostholdsveilederen min har jeg klart og gå ned i vekt. Hun tar flotte bilder og hvordan vinklene er på bildene handler ikke om og fremme spiseforstyrrelser. "Fiksering" er aldri flott, uansett hva det er rettet mot, det indikerer mangel på balanse. Men når du forteller om din fedme og ønske om å gå ned i vekt, så forklarer det veldig mye om din beundring for Kristin, og det sier meg at hennes thinspo, faktisk treffer som den "skal".. 11 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 11. mars 2024 #6508 Del Skrevet 11. mars 2024 51 minutter siden, Heartgirl said: Ja tenk det vet jeg. Så slutt med den nedlatenheten du prøver på. Jeg vet godt hva thinspo er. Da synes jeg det er rart at du ikke ser at hun driver med mye thinspo. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. mars 2024 #6509 Del Skrevet 11. mars 2024 Citha skrev (6 minutter siden): Da synes jeg det er rart at du ikke ser at hun driver med mye thinspo. Noen ser det som thinspo, andre som inspirasjon😏 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 11. mars 2024 #6510 Del Skrevet 11. mars 2024 4 minutter siden, Xmasclovn said: Noen ser det som thinspo, andre som inspirasjon😏 Spiseforstyrrelsen min får mye inspirasjon av Kristin 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #6511 Del Skrevet 11. mars 2024 Queen19 skrev (1 time siden): "Fiksering" er aldri flott, uansett hva det er rettet mot, det indikerer mangel på balanse. Men når du forteller om din fedme og ønske om å gå ned i vekt, så forklarer det veldig mye om din beundring for Kristin, og det sier meg at hennes thinspo, faktisk treffer som den "skal".. Jeg fikk beskjed fra min fastlege at jeg måtte ta tak i min livsstil da jeg var til ham like etter sommeren i fjor. Blodtrykket var begynt og bli høyt og jeg har begynt og utvikle diabetes 2. Kom IKKE og si at Kristin har påvirkning på min påbegynte forsøk om og endre livsstil. Det har hun IKKE. Jeg velger på egen hånd og endre livsstil i samarbeid med en PT som også er utdannet kostholdsveileder. Kostholdsplanen min i første omgang består av ren mat (mat som vokser over bakken) fordi det er bra for min helse. Dette er noe jeg har valgt på egen hånd i samarbeid med min fastlege. Jeg nekter og legge meg på et operasjonsbord for en operasjon. Da vil jeg endre livsstil med trening og kosthold. En varig livsstil jeg kan leve med på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. mars 2024 #6512 Del Skrevet 11. mars 2024 Citha skrev (1 time siden): Spiseforstyrrelsen min får mye inspirasjon av Kristin Dessverre er du garantert ikke den eneste som blir «inspirert» på den måten… 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #6513 Del Skrevet 11. mars 2024 Citha skrev (2 timer siden): Spiseforstyrrelsen min får mye inspirasjon av Kristin Trist for deg at det gir deg inspirasjon ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. mars 2024 #6514 Del Skrevet 11. mars 2024 (endret) Felis skrev (8 timer siden): Jeg vet ikke hvilket av bildene av Kristin i tights og hoodie du tenker på, men ett som er referert til nylig kommer fra en video. Jeg foreslår at du ser videoen før du konkluderer med at det ikke er thinspo. Et stillbilde sier ikke så mye, men videoen jeg tenker på kjører hun i hvert fall på med alle triksene i boka. Kameraet plassert ved gulvet, for at beina skal se lenger ut. Så er det å vippe bekken bakover for å få high gap, stå med føttene i avstand og vri dem inn (samme effekt), suge inn magen, ha bloggerfot, skyve skuldrene bakover og vinkle seg tynnest mulig. Jeg er ikke helt sikker, men for meg ser det ut som vidvinkel også blir brukt. Og for ordens skyld, hun er langt mer lettkledd i begynnelsen av filmen... Siden vi driver med whataboutism, så blir alle disse virkemidlene kraftig kritisert i tråden til CBE, men når det gjelder Kristin, så synes du det er helt greit? Hvorfor det? Fordi følgerne til Kristin er så mye mer oppegående enn følgerne til CBE? I så fall ser jeg gjerne statistikk på akkurat det... Hun retter faktisk markedsføringen sin spesifikt mot kvinner som sliter, det gjør faktisk ikke CBE. Videre lurer jeg litt på hva du regner som feit villa og dyr adresse? De fleste er enige om at Bærum er blant de dyreste adressene i Norge og et hus til 15,6 millioner ligger nesten 10 millioner over snittprisen for eneboliger i landet. Dette har hun klart å kjøpe seg fordi mor (og muligens kjæreste) har bidratt økonomisk. Likevel selger hun inn at alle kan kjøpe seg en helt vanlig kåk (15,6 millioner) på et helt vanlig sted (Bærum) bare de jobber hardt nok (får penger av mamma). Mulig det fungerer sånn for deg, men for følgerne til Kristin, som tydeligvis vurderer selvmord som en utvei på de økonomiske vanskelighetene sine, så er neppe kåk i Bærum til tre ganger landsgjennomsnittet spesielt oppnåelig, uansett hvor hardt de jobber... Kan du konkret komme med eksempler ang CBE som Kristin gjør likedan? Mulig jeg ikke forsto whataboutismen din da Kristin og CBE ikke er sammenlignbar. Jeg har ikke sett Kristin daglig ligge å vri seg i tights og treningsbh med innsuget mage, kom og ta meg-blikk etter å ha løpt 1 mil på enten tredemølle eller ute hver morgen 7 dager i uka. Jeg har ikke sett at Kristin både sommer og vinter går med korte topper for å fremheve magen. Kristin har heller ikke sagt at alle kan trene like mye hver dag, det er snakk om å prioritere ( som hjemmeværende CBE så fint uttalte Jeg har ikke sett en oppstilt bildeserie der Kristin koker seg kaffe og er kledd i jeans, åpen cardigan med en gjennomsiktig bh der brystvortene er synlige. Kristin har ikke endret på utseendet ved hjelp av kosmetiske injeksjoner og utseender hennes er likedan i dag som for typ 10 år siden. Hun har heller ikke silikon. Kristin fremmer et kosthold proppet av frukt og grønt; sunne matvarer kontra mat laget av proteinpulver, iskaffe eller pasta Kunne ha ramset opp mere; synes du virkelig Kristin bedriver thinspo sånn som CBE? Kan ikke huske at Kristin har uttalt at nå er det bare 3mnd igjen til å få sommerkroppen på plass sånn som CBE nylig gjorde. Blant cbe sine følgere så er det også flere sårbare mennesker; dette har der vært flere artikler om i media. Har Kristin konkret sagt at bare du jobber hardt nok så har alle økonomi til en bolig til 15mill i Bærum? Den har jeg jeg fått med meg i såfall. Derimot så har hun sagt at hvis du tar tak i de økonomiske problemene dine og ikke stikker hodet i sanden og håper at det går over så vil de økonomien bedre seg, men man må gjøre noe med det selv Rydder man opp i gjeld, blir kvitt betalingsanmerkninger og begynner å spare til egenkapital så vil man kunne kjøpe seg en bolig. Om det så er leilighet, rekkehus eller enebolig. Og igjen; hun er åpen om at hun har fått hjelp. Noe som ikke er et særtilfelle. Mange får feks forskudd på arv; enten for å komme inn på boligmarkedet eller rydde opp i gjeld. Kristin har tydeligvis ryddet opp i gjelden sin; hun ville ikke fått boliglån med betalingsanmerkninger. Hun har heller ikke kjøpt en luksusvilla; boligprisene er som de er der hun bor Når man har barn så må man ta mere hensyn til hvor man bosetter seg; da ut i fra hvilken skolekrets man vil sokne til. Dette gjorde vi også da vi skulle oppgradere fra rekkehus til enebolig før eldste skulle begynne på skole; vi sjekket rundt hvilken barneskole som kom best utav det og kjøpte hus innenfor den skolekretsen. Dette tror jeg de fleste foreldre gjør Ang denne jobben med å være turguide for de enslige voksne som ikke ønsker å dra til varmere strøk alene men heller ønsker å reise på ferie med andre i samme situasjon; hvorfor påstår dere som er så kritiske og så hardt ut med at det er de som sliter økonomisk og har høy gjeld som melder seg på turene? Er det virkelig så sort/hvitt for dere som er kritiske til dette? Disse turene er via et reisebyrå som har betalt Kristin for å være med. Det er ikke sånn at alle som følger Kristin sliter økonomisk. Funkygine/Jørgine har i mange år hatt treningsreiser i regi av Apollo/ving (husker ikke hvilket selskap) Er det også utnyttelse av følgere? Bli med meg til Kreta og tren i ei uke så blir du like sprek som meg? Personlig har jeg aldri reist på slike arrangerte tema-reiser da det ikke er min cup of tea; men jeg evner å forstå de som gjør det, de som liker å reise på arrangerte turer med andre som har samme interesse. De som er sylta i gjeld har ikke 14 000 til ferie, det sier seg selv, edit; endret da jeg kom borti send uten å være ferdig med siste linjene Endret 11. mars 2024 av skruf 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. mars 2024 #6515 Del Skrevet 11. mars 2024 skruf skrev (2 minutter siden): Kan du konkret komme med eksempler ang CBE som Kristin gjør likedan? Jeg har ikke sett Kristin daglig ligge å vri seg i tights og treningsbh med innsuget mage, kom og ta meg-blikk etter å ha løpt 1 mil på enten tredemølle eller ute hver morgen 7 dager i uka. Jeg har ikke sett at Kristin både sommer og vinter går med korte topper for å fremheve magen. Kristin har heller ikke sagt at alle kan trene like mye hver dag, det er snakk om å prioritere ( som hjemmeværende CBE så fint uttalte Jeg har ikke sett en oppstilt bildeserie der Kristin koker seg kaffe og er kledd i jeans, åpen cardigan med en gjennomsiktig bh der brystvortene er synlige. Kristin har ikke endret på utseendet ved hjelp av kosmetiske injeksjoner og utseender hennes er likedan i dag som for typ 10 år siden. Hun har heller ikke silikon. Kristin fremmer et kosthold proppet av frukt og grønt; sunne matvarer kontra mat laget av proteinpulver, iskaffe eller pasta Kunne ha ramset opp mere; synes du virkelig Kristin bedriver thinspo sånn som CBE? Kan ikke huske at Kristin har uttalt at nå er det bare 3mnd igjen til å få sommerkroppen på plass sånn som CBE nylig gjorde. Blant cbe sine følgere så er det også flere sårbare mennesker; dette har der vært flere artikler om i media. Har Kristin konkret sagt at bare du jobber hardt nok så har alle økonomi til en bolig til 15mill i Bærum? Den har jeg jeg fått med meg i såfall. Derimot så har hun sagt at hvis du tar tak i de økonomiske problemene dine og ikke stikker hodet i sanden og håper at det går over så vil de økonomien bedre seg, men man må gjøre noe med det selv Rydder man opp i gjeld, blir kvitt betalingsanmerkninger og begynner å spare til egenkapital så vil man kunne kjøpe seg en bolig. Om det så er leilighet, rekkehus eller enebolig. Og igjen; hun er åpen om at hun har fått hjelp. Noe som ikke er et særtilfelle. Mange får feks forskudd på arv; enten for å komme inn på boligmarkedet eller rydde opp i gjeld. Kristin har tydeligvis ryddet opp i gjelden sin; hun ville ikke fått boliglån med betalingsanmerkninger. Hun har heller ikke kjøpt en luksusvilla; boligprisene er som de er der hun bor Når man har barn så må man ta mere hensyn til hvor man bosetter seg; da ut i fra hvilken skolekrets man vil sokne til. Dette gjorde vi også da vi skulle oppgradere fra rekkehus til enebolig før eldste skulle begynne på skole; vi sjekket rundt hvilken barneskole som kom best utav det og kjøpte hus innenfor den skolekretsen. Dette tror jeg de fleste foreldre gjør Ang denne jobben med å være turguide for de enslige voksne som ikke ønsker å dra til varmere strøk alene men heller ønsker å reise på ferie med andre i samme situasjon; hvorfor påstår dere som er så kritiske og så hardt ut med at det er de som sliter økonomisk og har høy gjeld som melder seg på turene? Er det virkelig så sort/hvitt for dere som er kritiske til dette? Disse turene er via et reisebyrå som har betalt Kristin for å være med. Det er ikke sånn at alle som følger Kristin sliter økonomisk. Funkygine/Jørgine har i mange år hatt treningsreiser i regi av Apollo/ving (husker ikke hvilket selskap) Er det også utnyttelse av følgere? Bli med meg til Kreta og tren i ei uke så blir du like sprek som meg? Personlig har jeg aldri reist på slike arrangerte tema- Denne kommentaren din er jeg helt enig i ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. mars 2024 #6516 Del Skrevet 11. mars 2024 Heartgirl skrev (1 minutt siden): Denne kommentaren din er jeg helt enig i ❤️ Takk, men innlegget mitt var ikke helt ferdig da jeg kom borti send, derfor ufullstendig avslutning på innlegget Jeg har aldri vært en ihuga følger av Kristin, men innom profilen hennes av og til, jeg har også kommet med berettiget kritikk selv, men etter å ha lest typ siste 20 sidene her så ble jeg helt oppgitt over at absolutt alt skulle overdrives og kritiseres, hun ble kalt alkoholiker, spekulasjon om bruk av slankespøyte, kritikk for å handle på Meny, kritikk for at peanutsmøret hennes var dyrt, kritikk for å ikke vise frem junk og godteri, kritikk for å spise dadler og peanutsmør som snacks (noe som både er godt og sunt, og kaloririkt), kritikk for å servere plukketallerken for å spise ut av kjøleskapet og unngå matsvinn ( er i allefall uøkonomisk å kaste mat), kritikk for å ha gått ned i vekt, kritikk for at vektnedgang og ny livsstil gjør at enkelte følgere ikke kan relatere til henne lengre, kritikk for å ha stor gjeld, kritikk for å rydde opp i gjeld. Kritikk for å bo i morens leilighet, også kritikk for å kjøpe hus pga enkelte mener det er for dyrt. Og kritikk for hvor hun bor, Og ikke glem at kaffekoppen var til å le seg i hjel av… og hun kan i allefall ikke gå i tights og hoodie! Det er jo thinspo med tights! Trener gjør hun også: thinspo siden hun er tynn og de som ikke orker å trene er skuffet over henne da de ikke lengre kjenner seg igjen i henne. Lykkelig er hun også for tiden, fy og skam. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. mars 2024 #6517 Del Skrevet 11. mars 2024 skruf skrev (12 minutter siden): Takk, men innlegget mitt var ikke helt ferdig da jeg kom borti send, derfor ufullstendig avslutning på innlegget Jeg har aldri vært en ihuga følger av Kristin, men innom profilen hennes av og til, jeg har også kommet med berettiget kritikk selv, men etter å ha lest typ siste 20 sidene her så ble jeg helt oppgitt over at absolutt alt skulle overdrives og kritiseres, hun ble kalt alkoholiker, spekulasjon om bruk av slankespøyte, kritikk for å handle på Meny, kritikk for at peanutsmøret hennes var dyrt, kritikk for å ikke vise frem junk og godteri, kritikk for å spise dadler og peanutsmør som snacks (noe som både er godt og sunt, og kaloririkt), kritikk for å servere plukketallerken for å spise ut av kjøleskapet og unngå matsvinn ( er i allefall uøkonomisk å kaste mat), kritikk for å ha gått ned i vekt, kritikk for at vektnedgang og ny livsstil gjør at enkelte følgere ikke kan relatere til henne lengre, kritikk for å ha stor gjeld, kritikk for å rydde opp i gjeld. Kritikk for å bo i morens leilighet, også kritikk for å kjøpe hus pga enkelte mener det er for dyrt. Og kritikk for hvor hun bor, Og ikke glem at kaffekoppen var til å le seg i hjel av… og hun kan i allefall ikke gå i tights og hoodie! Det er jo thinspo med tights! Trener gjør hun også: thinspo siden hun er tynn og de som ikke orker å trene er skuffet over henne da de ikke lengre kjenner seg igjen i henne. Lykkelig er hun også for tiden, fy og skam. omtrent som cbe tråden er til tider. Hun ble blant mye annet også beskyldt for å drikke for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. mars 2024 #6518 Del Skrevet 12. mars 2024 Klink skrev (6 timer siden): omtrent som cbe tråden er til tider. Hun ble blant mye annet også beskyldt for å drikke for mye. Når ble hun beskylde for det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 12. mars 2024 #6519 Del Skrevet 12. mars 2024 skruf skrev (7 timer siden): Kan du konkret komme med eksempler ang CBE som Kristin gjør likedan? Mulig jeg ikke forsto whataboutismen din da Kristin og CBE ikke er sammenlignbar. Jeg har ikke sett Kristin daglig ligge å vri seg i tights og treningsbh med innsuget mage, kom og ta meg-blikk etter å ha løpt 1 mil på enten tredemølle eller ute hver morgen 7 dager i uka. Jeg har ikke sett at Kristin både sommer og vinter går med korte topper for å fremheve magen. Kristin har heller ikke sagt at alle kan trene like mye hver dag, det er snakk om å prioritere ( som hjemmeværende CBE så fint uttalte Jeg har ikke sett en oppstilt bildeserie der Kristin koker seg kaffe og er kledd i jeans, åpen cardigan med en gjennomsiktig bh der brystvortene er synlige. Kristin har ikke endret på utseendet ved hjelp av kosmetiske injeksjoner og utseender hennes er likedan i dag som for typ 10 år siden. Hun har heller ikke silikon. Kristin fremmer et kosthold proppet av frukt og grønt; sunne matvarer kontra mat laget av proteinpulver, iskaffe eller pasta Kunne ha ramset opp mere; synes du virkelig Kristin bedriver thinspo sånn som CBE? Kan ikke huske at Kristin har uttalt at nå er det bare 3mnd igjen til å få sommerkroppen på plass sånn som CBE nylig gjorde. Blant cbe sine følgere så er det også flere sårbare mennesker; dette har der vært flere artikler om i media. Har Kristin konkret sagt at bare du jobber hardt nok så har alle økonomi til en bolig til 15mill i Bærum? Den har jeg jeg fått med meg i såfall. Derimot så har hun sagt at hvis du tar tak i de økonomiske problemene dine og ikke stikker hodet i sanden og håper at det går over så vil de økonomien bedre seg, men man må gjøre noe med det selv Rydder man opp i gjeld, blir kvitt betalingsanmerkninger og begynner å spare til egenkapital så vil man kunne kjøpe seg en bolig. Om det så er leilighet, rekkehus eller enebolig. Og igjen; hun er åpen om at hun har fått hjelp. Noe som ikke er et særtilfelle. Mange får feks forskudd på arv; enten for å komme inn på boligmarkedet eller rydde opp i gjeld. Kristin har tydeligvis ryddet opp i gjelden sin; hun ville ikke fått boliglån med betalingsanmerkninger. Hun har heller ikke kjøpt en luksusvilla; boligprisene er som de er der hun bor Når man har barn så må man ta mere hensyn til hvor man bosetter seg; da ut i fra hvilken skolekrets man vil sokne til. Dette gjorde vi også da vi skulle oppgradere fra rekkehus til enebolig før eldste skulle begynne på skole; vi sjekket rundt hvilken barneskole som kom best utav det og kjøpte hus innenfor den skolekretsen. Dette tror jeg de fleste foreldre gjør Ang denne jobben med å være turguide for de enslige voksne som ikke ønsker å dra til varmere strøk alene men heller ønsker å reise på ferie med andre i samme situasjon; hvorfor påstår dere som er så kritiske og så hardt ut med at det er de som sliter økonomisk og har høy gjeld som melder seg på turene? Er det virkelig så sort/hvitt for dere som er kritiske til dette? Disse turene er via et reisebyrå som har betalt Kristin for å være med. Det er ikke sånn at alle som følger Kristin sliter økonomisk. Funkygine/Jørgine har i mange år hatt treningsreiser i regi av Apollo/ving (husker ikke hvilket selskap) Er det også utnyttelse av følgere? Bli med meg til Kreta og tren i ei uke så blir du like sprek som meg? Personlig har jeg aldri reist på slike arrangerte tema-reiser da det ikke er min cup of tea; men jeg evner å forstå de som gjør det, de som liker å reise på arrangerte turer med andre som har samme interesse. De som er sylta i gjeld har ikke 14 000 til ferie, det sier seg selv, edit; endret da jeg kom borti send uten å være ferdig med siste linjene @Felis kommer jo med konkrete eksempler på hvordan KG benytter samme poseringer som CBE. Hvorfor etterspør du det? Videoen som stillbildet er hentet fra inneholder alt dette. Hun starter i undertøyet. Mageinnsuget er der, beinas plassering for å få dem til å virke lenger. Og til og med en vridning på kroppen for å vise frem hvordan tightsen sitter på rompa, med bekkenet i stilling for å få strutt. Temaet er GRWM for å hente i barnehagen. Dette er jo bransjestandarden og et landskap som man aldri hadde trodd KG skulle bevege seg inn i. Jeg vil utfordre deg til å finne fram en video fra før KG fikk «ny kropp», der hun gjør det samme. Det er helt åpenbart at hun i takt med «ny kropp» har fått er større kroppsfokus. Fra å være en motvekt har hun nå blitt en kopi. At CBE er verre, for det er hun, er jo ikke en grunn til å ikke kritisere KG når hun beveger seg i samme retning. Når det gjelder det økonomiske, så har jeg forklart det inngående. KG spiller voldsomt på identifikasjon, venninnefølelse og fellesskap. Det er jo selve grunnpilaren i hvorfor influenser-markedsføring er så effektiv. Når hun da samtidig tilbyr reise, der muligheten til å bli kjent med henne legges i potten så er det ekstremt kynisk, siden hun nettopp har spilt på den nærheten og det personlige. Funkygine gjør ikke det. Og hun har heller ikke henvendt seg til en spesifikk målgruppe som sliter økonomisk. Det er den emosjonelle groomingen som gjør det problematisk for meg, det og misforholdet mellom å pushe forbruk på folk som sliter økonomisk. Det er jo ikke slik at KG kan bestemme at noe påvirkning skal treffe mens annen ikke skal ha effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 12. mars 2024 #6520 Del Skrevet 12. mars 2024 Heartgirl skrev (15 timer siden): KG holder IKKE på thinspo! Langt i fra. Det er for pokker thinspo hun driver med! Hun går i klær som får henne til å se tynnest mulig ut, poserer slik at hun ser enda tynnere ut, legger ut bilder av den kalorifattige maten hun påstår hun spiser og drikker kaffe til den store gullmedaljen for å ikke kjenne på sult. Jeg har aldri blitt påvirket av influensere tidligere, men nå kjenner jeg at jeg blir en smule trigget. Jeg er normalvektig, men lurer på om jeg skal droppe maten og heller drikke kaffe når jeg blir sulten for å bli litt tynnere. 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå