Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6221 Del Skrevet 6. mars 2024 cHg skrev (3 minutter siden): Hadde hun gjort det av ren godhet så hadde det vært gratis hele greia. Dette er kun butikk for profitt. Heeeelt absurd at noen ikke skjønner det En slik "venninnetur" er så gull verd. Hun gjør dette fordi hun bryr seg om andre mennesker og selvsagt skal hun ha betalt for en denne jobben. Hva med de influencerne som har treningsturer til Spania som f.eks Marna Haugen, Funky Gine, Team Jeg Liker sine treningsturer sammen Anette Marie. Samme prinsippet. Ingen sa noe galt om treningsturene de hadde og skal avholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6222 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (4 minutter siden): En slik "venninnetur" er så gull verd. Hun gjør dette fordi hun bryr seg om andre mennesker og selvsagt skal hun ha betalt for en denne jobben. Hva med de influencerne som har treningsturer til Spania som f.eks Marna Haugen, Funky Gine, Team Jeg Liker sine treningsturer sammen Anette Marie. Samme prinsippet. Ingen sa noe galt om treningsturene de hadde og skal avholde. De gjør det vel og åpenbart for penger? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 6. mars 2024 #6223 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (7 minutter siden): En slik "venninnetur" er så gull verd. Hun gjør dette fordi hun bryr seg om andre mennesker og selvsagt skal hun ha betalt for en denne jobben. Hva med de influencerne som har treningsturer til Spania som f.eks Marna Haugen, Funky Gine, Team Jeg Liker sine treningsturer sammen Anette Marie. Samme prinsippet. Ingen sa noe galt om treningsturene de hadde og skal avholde. Det argumentet faller jo helt i grus da det aldri har blitt sagt i samme sammenheng. Disse aktørene gjør det fordi det åpenbart er jobben deres 🙃 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6224 Del Skrevet 6. mars 2024 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Haga Bussreiser var et knallgodt eksempel. Det er det Kristin selger. Men jeg tror ikke kundene forstår det. Men kanskje og Haga Bussreiser hadde opplevd en oppsving i kunder om Charter-Svein hadde vært turguide og møtt de reisende i baren hver kveld? Ja😅 Charter-Svein på bussen med gjengen = mer salg. Blir det samme....i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 6. mars 2024 #6225 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) . Endret 2. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 13 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6226 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (11 minutter siden): En slik "venninnetur" er så gull verd. Hun gjør dette fordi hun bryr seg om andre mennesker og selvsagt skal hun ha betalt for en denne jobben. Hva med de influencerne som har treningsturer til Spania som f.eks Marna Haugen, Funky Gine, Team Jeg Liker sine treningsturer sammen Anette Marie. Samme prinsippet. Ingen sa noe galt om treningsturene de hadde og skal avholde. Eneste jeg vet litt om er Funkygine av disse + hun fotballfrue,hun er litt i samme kategori som Kristin, men jeg mener det er mye verre å spille på det som vi mennesker gjerne kan slite med mest her i livet en eller annen gang. Det å være ensom,føle seg ensom og denne evige oppgaven av å føle på en tilhørighet... Dessuten etter hva jeg vet sitter ingen av de andre 24/7 på snap og prater til sine "fantastiske følgere". Når Kristin snakker til "deg" på snap, går hun rett på det personlige som om hun faktisk snakker kun til deg "ditt fantastiske vesen DU". Og den er kynisk for de sårbare. Jeg er sikker på at hun har følgere som helt oppriktig tror de er personlige venninner med Kristin. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6227 Del Skrevet 6. mars 2024 M.H85 skrev (19 minutter siden): Eneste jeg vet litt om er Funkygine av disse + hun fotballfrue,hun er litt i samme kategori som Kristin, men jeg mener det er mye verre å spille på det som vi mennesker gjerne kan slite med mest her i livet en eller annen gang. Det å være ensom,føle seg ensom og denne evige oppgaven av å føle på en tilhørighet... Dessuten etter hva jeg vet sitter ingen av de andre 24/7 på snap og prater til sine "fantastiske følgere". Når Kristin snakker til "deg" på snap, går hun rett på det personlige som om hun faktisk snakker kun til deg "ditt fantastiske vesen DU". Og den er kynisk for de sårbare. Jeg er sikker på at hun har følgere som helt oppriktig tror de er personlige venninner med Kristin. Følgerne til KG er IKKE sårbare. Det er og skjære hennes voksne følgere over en kam og rakke ned på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6228 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Følgerne til KG er IKKE sårbare. Det er og skjære hennes voksne følgere over en kam og rakke ned på dem. Hva vet du om det? 3 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 6. mars 2024 #6229 Del Skrevet 6. mars 2024 (endret) . Endret 2. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 6. mars 2024 #6230 Del Skrevet 6. mars 2024 2 hours ago, Heartgirl said: Jeg snakker ut fra meg selv og mine omgangsvenner som er i 40 årene og voksne mennesker jeg har intervjuet gjennom jobben. Vi lar oss ikke påvirke av reklame. 2 hours ago, Citha said: Men du har jo sagt at du blir inspirert. Hva tenker du forskjellen på å bli påvirket, og å bli inspirert er? Fint om du kunne svart på spørsmålet mitt, @Heartgirl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6231 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (9 minutter siden): Følgerne til KG er IKKE sårbare. Det er og skjære hennes voksne følgere over en kam og rakke ned på dem. Følgerne til Kristin er ikke sårbare,det vet du...Ok😬 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6232 Del Skrevet 6. mars 2024 Citha skrev (7 minutter siden): Fint om du kunne svart på spørsmålet mitt, @Heartgirl "Motivasjon varer ikke evig. Den kan sammenliknes med dusj. Derfor er det anbefalt og gjøre det det daglig" Zig Ziglar "Inspirasjon er det og ha en lidenskap, entusiasme og engasjement til det man holder på med." Kilde: https://www.ledernytt.no/det-ukjente-gapet-mellom-inspirasjon-og-motivasjon.5807444-311239.html Så ja det er forskjell på motivasjon og inspirasjon. Dette har jeg jobbet mye med knyttet til mitt arbeid med ungdommer og voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #6233 Del Skrevet 6. mars 2024 M.H85 skrev (7 minutter siden): Følgerne til Kristin er ikke sårbare,det vet du...Ok😬 På samme måte vet jeg det som noen kritikere av KG kan sitte og uttale seg om hvordan folk som følger KG uten at de kjenner dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. mars 2024 #6234 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (1 minutt siden): "Motivasjon varer ikke evig. Den kan sammenliknes med dusj. Derfor er det anbefalt og gjøre det det daglig" Zig Ziglar "Inspirasjon er det og ha en lidenskap, entusiasme og engasjement til det man holder på med." Kilde: https://www.ledernytt.no/det-ukjente-gapet-mellom-inspirasjon-og-motivasjon.5807444-311239.html Så ja det er forskjell på motivasjon og inspirasjon. Dette har jeg jobbet mye med knyttet til mitt arbeid med ungdommer og voksne. Nå var det forskjellen mellom påvirket og inspirert som var spørsmålet, ikke motivert og inspirert. Synes det er litt rart at du ikke ser den forskjellen når du tydeligvis påstår å ha jobbet mye med dette. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albilano Skrevet 6. mars 2024 #6235 Del Skrevet 6. mars 2024 Å inspirere: stimulere, påvirke til (skapende) gjerning! gjøre oppglødd Hvordan kan man da bli inspirert, men ikke påvirket? Jeg blir påvirket hver gang jeg bruker en sans. Noen ganger blir jeg inspirert nok til å gjøre en energikrevende endring. Nå har Heartgirl inspirert meg til å skrive her inne. Med sine lovprisninger av sekt-lignende karakter har hun påvirket meg til å mislike det påvirknings-arbeider KG gjør. Vi blir alle påvirket av reklame og influensere. I større eller mindre grad. Noen velger å kjøpe, andre sverger at de aldri skal ta i noe som kan generere inntekt til KG. 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 6. mars 2024 #6236 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (4 minutter siden): På samme måte vet jeg det som noen kritikere av KG kan sitte og uttale seg om hvordan folk som følger KG uten at de kjenner dem. 🤣🙈 soorry altså men hun har vist uttalige meldinger fra sårbare mennesker som skriver om tøff livssituasjon,samt hun henvender seg til nettopp de sårbare 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 6. mars 2024 #6237 Del Skrevet 6. mars 2024 15 minutter siden, Heartgirl said: "Motivasjon varer ikke evig. Den kan sammenliknes med dusj. Derfor er det anbefalt og gjøre det det daglig" Zig Ziglar "Inspirasjon er det og ha en lidenskap, entusiasme og engasjement til det man holder på med." Kilde: https://www.ledernytt.no/det-ukjente-gapet-mellom-inspirasjon-og-motivasjon.5807444-311239.html Så ja det er forskjell på motivasjon og inspirasjon. Dette har jeg jobbet mye med knyttet til mitt arbeid med ungdommer og voksne. God dag mann, økseskaft? Det var da ikke det jeg spurte om. 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. mars 2024 #6238 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (35 minutter siden): Følgerne til KG er IKKE sårbare. Det er og skjære hennes voksne følgere over en kam og rakke ned på dem. Jo, det er mange av de som er det, det er veldig lett å se ifht responser hun får fra følgerne sine. Å sammenligne med bla Funkygine og trening er jo helt bak mål. Hun har både utdanning og kompetanse på det hun gjør, det er noe helt annet. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. mars 2024 #6239 Del Skrevet 6. mars 2024 Heartgirl skrev (35 minutter siden): Følgerne til KG er IKKE sårbare. Det er og skjære hennes voksne følgere over en kam og rakke ned på dem. Til å ha jobbet I psykiatrien så er det en veldig naiv tankegang. Ingen her som skjærer alle over en kam, men om du leser over det jeg har uthevet i ditt innlegg så ser det ut som noen andre gjør det. Selv om du ikke er sårbar, mener du seriøst at ingen andre er det? Hvorfor dette økte trykket i psykiatrien? 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. mars 2024 #6240 Del Skrevet 6. mars 2024 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Til å ha jobbet I psykiatrien så er det en veldig naiv tankegang. Ingen her som skjærer alle over en kam, men om du leser over det jeg har uthevet i ditt innlegg så ser det ut som noen andre gjør det. Selv om du ikke er sårbar, mener du seriøst at ingen andre er det? Hvorfor dette økte trykket i psykiatrien? Jeg har jobbet med det jeg gjør i flere tiår og aldri har jeg opplevd flere sårbare mennesker og behov for hjelp ifht psykisk helse enn nå. Det er helt merkelig å sitte å lese disse bastante uttalelsene om det motsatte. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå