Wald86 Skrevet 29. februar 2024 #6001 Skrevet 29. februar 2024 (endret) . Endret 4. mars 2024 av Wald86 6 6
Sol Rampelyset Skrevet 29. februar 2024 #6002 Skrevet 29. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
FreezeandFawn Skrevet 29. februar 2024 #6003 Skrevet 29. februar 2024 Snublefot62 skrev (11 timer siden): Så influensere skal kunne bedrive en kynisk og grådig bransje hvor kun støttespillere og følgere skal se hva de driver med på? Det høres fint ut for influenserene... faktisk rent lukrativt vil jeg påstå. Må jo være en drøm å kunne jobbe med noe som utnytter dårlig selvbilde og dømmekraft hos andre og så får alle som er kritisk til de beskjed om å se en annen vei.... 👏👏 Nettopp! Derfor er det både så trist og så provoserende å se alle de som strømmer til for å forsvare og beskylde de som er konstruktivt og legitimt kritiske for å være mobbere. 2 15
Snoker45 Skrevet 1. mars 2024 #6004 Skrevet 1. mars 2024 Da er eiendomsregistrering oppdatert i lokalavisen Budstikka. Der står det at boligen ble kjøpt for 15,5 mil. Det betyr ca 100000 kr i mnd i avdrag. Dette blir som å se et togkrasj🙈 5
Xmasclovn Skrevet 1. mars 2024 #6005 Skrevet 1. mars 2024 Snoker45 skrev (31 minutter siden): Da er eiendomsregistrering oppdatert i lokalavisen Budstikka. Der står det at boligen ble kjøpt for 15,5 mil. Det betyr ca 100000 kr i mnd i avdrag. Dette blir som å se et togkrasj🙈 Og kun en eier? 2
enkefru Skrevet 2. mars 2024 #6006 Skrevet 2. mars 2024 Xmasclovn skrev (7 timer siden): Og kun en eier? Yepp, kun henne 1
Snoker45 Skrevet 2. mars 2024 #6007 Skrevet 2. mars 2024 Xmasclovn skrev (7 timer siden): Og kun en eier? Jepp. 1
enkefru Skrevet 2. mars 2024 #6009 Skrevet 2. mars 2024 Rægs skrev (12 minutter siden): Hvor i Bærum ligger boligen? Høvik
Frøkenfryden Skrevet 2. mars 2024 #6010 Skrevet 2. mars 2024 Snoker45 skrev (9 timer siden): Da er eiendomsregistrering oppdatert i lokalavisen Budstikka. Der står det at boligen ble kjøpt for 15,5 mil. Det betyr ca 100000 kr i mnd i avdrag. Dette blir som å se et togkrasj🙈 Ikke rart hun må snappe mye for å si det sånn. Hun må vel snappe alt for nok reklameinntekter.. jo flere snaps jo mere reklame mellom slagene🙄 5 3
Populært innlegg morgenkåpedyret Skrevet 2. mars 2024 Populært innlegg #6011 Skrevet 2. mars 2024 Provoserende at hun sitter på kvelden og snakker om mental helse knyttet til gjeld, og i neste øyeblikk legger hun ut linker til taklamper hun vurderer å skaffe seg. Til priser fra 15 000 opp til 90 000. Du har virkelig ikke økonomiske problemer om du kan kjøpe en lampe til 90 000 kr altså. 45 14
Populært innlegg Felis Skrevet 2. mars 2024 Populært innlegg #6012 Skrevet 2. mars 2024 (endret) morgenkåpedyret skrev (44 minutter siden): Provoserende at hun sitter på kvelden og snakker om mental helse knyttet til gjeld, og i neste øyeblikk legger hun ut linker til taklamper hun vurderer å skaffe seg. Til priser fra 15 000 opp til 90 000. Du har virkelig ikke økonomiske problemer om du kan kjøpe en lampe til 90 000 kr altså. Provoserende og fullstendig uforståelig. Ser hun det ikke selv? Jeg tok en titt på story nå, og der begynner hun med sponset opphold på luksusresort. Selvfølgelig med glimt av luksusbil. Jeg liker at hun faktisk viser frem resortet mer enn seg selv, og viser både humor og selvironi. Her har mange av kollegaene hennes mye å lære! Men det blir ufrivillig komisk, når neste post handler om økonomiske utfordringer. (Må bare legge til at jeg er utrolig imponert over den følgerne som endelig turte å åpne opp for samboeren om sine økonomiske problemer i går, og ble gjeldsfri i dag. Alle skulle hatt en rik kjæreste, si... Skriver hun disse tilbakemeldingene selv?) Og enda mer komisk blir det når neste post er en vakkert dandert Kristin i senga i 15 millioners-villaen. Så kommer hun på at det er krig i Gaza. Og selvfølgelig med en moralsk pekefinger til de som ikke bryr seg like mye som henne. Det er hungersnød på Gaza, videreformidler Kristin. Jeg kommer i stemning og sitter og synes litt synd på de sultne menneskene på Gaza, men da velger Kristin å vise et utdrag av sist ukes plukktallerken. Det er dyre råvarer, vakkert dandert på fargerike fat. Jeg er sikker på at menneskene på Gaza dør av misunnelse... Og sånn virkelig å vise fingeren til både de med økonomiske problemer og menneskene på Gaza, viser Kristin frem potensielle lamper i 15-millioners-villaen sin. Alle skulle nok ønske de hadde 120 000 å bruke på ei lampe i trappa. Og så kommer hun på at det er krig i Gaza igjen.... Som sagt, ser hun det ikke selv? Jeg er sikker på at hun mener det godt, og jeg skjønner at hun må ha annonseinntekter, men denne miksen er langt forbi smakløs.... Endret 2. mars 2024 av Felis Tillegg 58 21
Katten89 Skrevet 2. mars 2024 #6013 Skrevet 2. mars 2024 hva er greia med kjæresten egentlig? skal de ikke bo sammen? skal det bare være en "fancy-date-mann" og ikke en hun deler livet med? 1 1
Birdo Skrevet 2. mars 2024 #6014 Skrevet 2. mars 2024 Felis skrev (3 timer siden): Provoserende og fullstendig uforståelig. Ser hun det ikke selv? Jeg tok en titt på story nå, og der begynner hun med sponset opphold på luksusresort. Selvfølgelig med glimt av luksusbil. Jeg liker at hun faktisk viser frem resortet mer enn seg selv, og viser både humor og selvironi. Her har mange av kollegaene hennes mye å lære! Men det blir ufrivillig komisk, når neste post handler om økonomiske utfordringer. (Må bare legge til at jeg er utrolig imponert over den følgerne som endelig turte å åpne opp for samboeren om sine økonomiske problemer i går, og ble gjeldsfri i dag. Alle skulle hatt en rik kjæreste, si... Skriver hun disse tilbakemeldingene selv?) Og enda mer komisk blir det når neste post er en vakkert dandert Kristin i senga i 15 millioners-villaen. Så kommer hun på at det er krig i Gaza. Og selvfølgelig med en moralsk pekefinger til de som ikke bryr seg like mye som henne. Det er hungersnød på Gaza, videreformidler Kristin. Jeg kommer i stemning og sitter og synes litt synd på de sultne menneskene på Gaza, men da velger Kristin å vise et utdrag av sist ukes plukktallerken. Det er dyre råvarer, vakkert dandert på fargerike fat. Jeg er sikker på at menneskene på Gaza dør av misunnelse... Og sånn virkelig å vise fingeren til både de med økonomiske problemer og menneskene på Gaza, viser Kristin frem potensielle lamper i 15-millioners-villaen sin. Alle skulle nok ønske de hadde 120 000 å bruke på ei lampe i trappa. Og så kommer hun på at det er krig i Gaza igjen.... Som sagt, ser hun det ikke selv? Jeg er sikker på at hun mener det godt, og jeg skjønner at hun må ha annonseinntekter, men denne miksen er langt forbi smakløs.... Unnskyld - men er det ikke lov å gi barnet sitt masse innbydende, sunn og riktig mat fordi mennesker dør i Gaza? Skjønte ikke helt den.. Man må faktisk kunne være en sterk stemme for det som skjer på Gaza, og fortsatt kunne leve livet sitt i mellomtiden - hun gjør mer enn veldig mange andre. Hva lampene angikk, så sa hun vel også selv at de var for dyre? Det må da være lov å drømme seg bort litt🙄 8 2
Birdo Skrevet 2. mars 2024 #6015 Skrevet 2. mars 2024 Katten89 skrev (Akkurat nå): hva er greia med kjæresten egentlig? skal de ikke bo sammen? skal det bare være en "fancy-date-mann" og ikke en hun deler livet med? Dette snakket hun om her om dagen - de har begge barn og vil ta det rolig. Det er mange som skal være klare og komfortable med flytting. Syns det er flott jeg, at de tar hensyn til barna og setter de først❤️ 19
Gjest Heartgirl Skrevet 2. mars 2024 #6016 Skrevet 2. mars 2024 Birdo skrev (2 timer siden): Dette snakket hun om her om dagen - de har begge barn og vil ta det rolig. Det er mange som skal være klare og komfortable med flytting. Syns det er flott jeg, at de tar hensyn til barna og setter de først❤️ Det synes jeg også og det er veldig bra 😊
~ Ada ~ Skrevet 3. mars 2024 #6017 Skrevet 3. mars 2024 Hvorfor er hun et navn i det hele tatt? Hun gjorde karriere av Paradise hotel, i likhet med en rekke andre grenseløse som lever av å utlevere seg selv i sosiale medier, i kombinasjon med noe inntektsgivende annonsørsamarbeid. Gratulerer. 8
Måne Rampelyset Skrevet 3. mars 2024 #6019 Skrevet 3. mars 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
AnnaCotta Skrevet 3. mars 2024 #6020 Skrevet 3. mars 2024 "vi kan både dele content fra hverdagen vår slik vi kjenner den best, og samtidig dele grusomhetene fra Midtøsten". Content fra hverdagen vår=luksushotell, spa, lamper til 90.000 og dyre måltider. 11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå