M.H85 Skrevet 23. februar 2024 #5921 Del Skrevet 23. februar 2024 Klink skrev (10 minutter siden): Har hun heller ikke solgt det gamle huset? Jo med ca 2,5 mill i tap sa hun i en podcast 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 24. februar 2024 #5922 Del Skrevet 24. februar 2024 M.H85 skrev (7 timer siden): Hun har rike foreldre garantert Joda,men det passer ikke helt inn i ny kjøpt hus til 15 + mill med det dyreste gulvet og alt luksus🙈 Moren bor i et enormt hus på Snarøya, tydeligvis kapret en fyr med tykk lommebok, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor de skal skjemme KG slik bort, fremfor å realitetsorientere henne og oppfordre til å skaffe et normalt dyrt og passe stort hus. Man MÅ ikke ha et svært nybygg til 15 mill liksom, hun kan da klare seg med et vanlig hus i et «a4»-strøk, hun også…! men akkurat gulvet er da ikke særlig dyrt - 899 kr kvadraten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. februar 2024 #5923 Del Skrevet 24. februar 2024 Da skjønner jeg ingenting. Hvordan får hun lån som skylder skatt og har diverse inkassokrav ? Vi vanlige dødelige hadde aldri i verden fått lån av noen bank. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. februar 2024 #5924 Del Skrevet 24. februar 2024 baremeg007 skrev (5 timer siden): Moren bor i et enormt hus på Snarøya, tydeligvis kapret en fyr med tykk lommebok, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor de skal skjemme KG slik bort, fremfor å realitetsorientere henne og oppfordre til å skaffe et normalt dyrt og passe stort hus. Man MÅ ikke ha et svært nybygg til 15 mill liksom, hun kan da klare seg med et vanlig hus i et «a4»-strøk, hun også…! men akkurat gulvet er da ikke særlig dyrt - 899 kr kvadraten. Ja som jeg har skrevet tipper jeg stefar/mor står bak denne boligen. Var noen som nevnte at man fremdeles kan få lån,hun tjener jo godt..men tviler på det ,så er nok foreldrene ja☺ Jeg tenker ikke så mye på det at de skjemmer henne bort, de gjør det men det er jo deres valg. De må bare kjøpe hytte også til henne for min del, det jeg reagerer på er måten hun prater til følgerene sine på som om dette klarte hun og sønnen sammen😂 Er det som er vanvittig... At klarer jeg det,klarer du det også er hennes motto🙈 Hun har ikke nevnt at hun selvfølgelig har fått hjelp. Hun snakker som om hun er et stort gjeldsoffer, åpner på innkasso og tyter i vei,mens realiten er at hun og hennes eneste barn lever i et hus til 15mill og kjører flott bil. blir så inni granskauen dobbelt moralsk kontra det hun tyter om til følgerne sine.. Hadde hun faktisk leid en leilighet for å spare til bolig, kjørt billig bil, og levd på minimum kunne hun sammenlignet seg med de hun snakker ut til🙈 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 24. februar 2024 #5925 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg reagerer litt på at i ene øyeblikket så forteller hun hvor mye hun betalte for huset sitt + oppgraderinger, og i neste øyeblikk tar hun med seg følgerene sine i postkassen og "hauser" opp hvor mange krav (innkasso) som ligger i postkassen i dag. Dette er jo så langt fra virkeligheten som det er overhode mulig å komme tenker jeg. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 24. februar 2024 #5926 Del Skrevet 24. februar 2024 Nice skrev (17 minutter siden): Jeg reagerer litt på at i ene øyeblikket så forteller hun hvor mye hun betalte for huset sitt + oppgraderinger, og i neste øyeblikk tar hun med seg følgerene sine i postkassen og "hauser" opp hvor mange krav (innkasso) som ligger i postkassen i dag. Dette er jo så langt fra virkeligheten som det er overhode mulig å komme tenker jeg. Mens hun står og spiser det dyreste peanøttsmøret man får i butikken.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 24. februar 2024 #5927 Del Skrevet 24. februar 2024 (endret) . Endret 8. mars 2024 av Wald86 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. februar 2024 #5928 Del Skrevet 24. februar 2024 Rægs skrev (56 minutter siden): Mens hun står og spiser det dyreste peanøttsmøret man får i butikken. Nice skrev (1 time siden): Jeg reagerer litt på at i ene øyeblikket så forteller hun hvor mye hun betalte for huset sitt + oppgraderinger, og i neste øyeblikk tar hun med seg følgerene sine i postkassen og "hauser" opp hvor mange krav (innkasso) som ligger i postkassen i dag. Dette er jo så langt fra virkeligheten som det er overhode mulig å komme tenker jeg. Ja nemlig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. februar 2024 #5929 Del Skrevet 24. februar 2024 (endret) M.H85 skrev (2 timer siden): Ja som jeg har skrevet tipper jeg stefar/mor står bak denne boligen. Var noen som nevnte at man fremdeles kan få lån,hun tjener jo godt..men tviler på det ,så er nok foreldrene ja☺ Jeg tenker ikke så mye på det at de skjemmer henne bort, de gjør det men det er jo deres valg. De må bare kjøpe hytte også til henne for min del, det jeg reagerer på er måten hun prater til følgerene sine på som om dette klarte hun og sønnen sammen😂 Er det som er vanvittig... At klarer jeg det,klarer du det også er hennes motto🙈 Hun har ikke nevnt at hun selvfølgelig har fått hjelp. Hun snakker som om hun er et stort gjeldsoffer, åpner på innkasso og tyter i vei,mens realiten er at hun og hennes eneste barn lever i et hus til 15mill og kjører flott bil. blir så inni granskauen dobbelt moralsk kontra det hun tyter om til følgerne sine.. Hadde hun faktisk leid en leilighet for å spare til bolig, kjørt billig bil, og levd på minimum kunne hun sammenlignet seg med de hun snakker ut til🙈 Tror også det. Tenker også det kan gi litt uheldige signaler til de med inkasso og dyr gjeld om at «Ordner seg alltids, man får huslån og greier likevel». At man tar det mindre på alvor hva man faktisk står i. Blir litt uredelig. Endret 24. februar 2024 av Frøkenfryden 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. februar 2024 #5930 Del Skrevet 24. februar 2024 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Tror også det. Tenker også det kan gi litt uheldige signaler til de med inkasso og dyr gjeld om at «Ordner seg alltids, man får huslån og greier likevel». At man tar det mindre på alvor hva man faktisk står i. Blir litt uredelig. Ja😅 Er det noe mennesker med vesentlig inkasso/kreditt gjeld IKKE får så er det huslån. Hadde en slik eks....Kunne bare glemme lån. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 24. februar 2024 #5931 Del Skrevet 24. februar 2024 M.H85 skrev (På 23.2.2024 den 0.49): Stemmer der. Trenger ikke jobbe i NASA for å forstå at når du har gjeld til skatteetaten, tapt 2-3 millioner på 2 hus det siste året(!) ,kjører flott bil,lever godt og har kjøpt deg et lekkert helt nytt hus ...IKKE har fått hjelp. Å sitte da å si "aldri gi opp" som hun gjør,som om det er enkelt...folk flest som har tapt så mye penger på boliger,har økonomisk rot i en årrekke hadde aldri kunne kjøpe det huset alene😅 De hadde bodd i en leid sokkel leilighet og aldri fått lån..... Og de hadde jobbet ræva av seg timesvis på kontoret eller annen vanlig jobb. Hun sier også at hun kunne bodd i en pappeske hun altså med sønnen🙈 Hun har kjøpt et hus mange med 2 inntekter ikke har råd til,blir litt for dumt. Tipper hun har en kjæreste med meget god råd som hjelper,samt moren og stefaren har jo god råd. Hun bor vel i leiligheten til moren nå...den koster mye,og moren har og hus i Spania + egen bolig utenom. Der det ligger. Fått mye Hjelp....men det nevner hun ikke😉 Bare vent, hun kommer vel med et kurs for at alle andre skal klare det samme som henne, og de naive piler til og overøser henne med penger 😆 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 24. februar 2024 #5932 Del Skrevet 24. februar 2024 M.H85 skrev (4 timer siden): Ja😅 Er det noe mennesker med vesentlig inkasso/kreditt gjeld IKKE får så er det huslån. Hadde en slik eks....Kunne bare glemme lån. Nei, man får ikke lån da. Så enten lyver hun om inkassoer, eller så har ikke hun alene kjøpt seg hus. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 24. februar 2024 #5933 Del Skrevet 24. februar 2024 M.H85 skrev (7 timer siden): Ja som jeg har skrevet tipper jeg stefar/mor står bak denne boligen. Var noen som nevnte at man fremdeles kan få lån,hun tjener jo godt..men tviler på det ,så er nok foreldrene ja☺ Jeg tenker ikke så mye på det at de skjemmer henne bort, de gjør det men det er jo deres valg. De må bare kjøpe hytte også til henne for min del, det jeg reagerer på er måten hun prater til følgerene sine på som om dette klarte hun og sønnen sammen😂 Er det som er vanvittig... At klarer jeg det,klarer du det også er hennes motto🙈 Hun har ikke nevnt at hun selvfølgelig har fått hjelp. Hun snakker som om hun er et stort gjeldsoffer, åpner på innkasso og tyter i vei,mens realiten er at hun og hennes eneste barn lever i et hus til 15mill og kjører flott bil. blir så inni granskauen dobbelt moralsk kontra det hun tyter om til følgerne sine.. Hadde hun faktisk leid en leilighet for å spare til bolig, kjørt billig bil, og levd på minimum kunne hun sammenlignet seg med de hun snakker ut til🙈 Enig! Helt ok at foreldre ønsker å bruke pengene sine på barna sine, men da blir det feil å fremstille som om man har klart helt på egenhånd. Særlig med tanke på at øknomiske problemer er noe hun snakker veldig mye om. 5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 24. februar 2024 #5934 Del Skrevet 24. februar 2024 God med penger har hun aldri vært. Husker dere ikke butikken hun hadde på grunerløkka som gikk konkurs? Ingen skam i det altså, men hun kan godt innrømme at hun har fått hjelp til nytt hus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. februar 2024 #5935 Del Skrevet 24. februar 2024 Korsihalsen skrev (1 time siden): Nei, man får ikke lån da. Så enten lyver hun om inkassoer, eller så har ikke hun alene kjøpt seg hus. Jepp. Og JA hun tjener nok mye mer enn min eks,men hun har mange millioner i gjeld og et hus til 15 mill🤔Mer enn de aller fleste har råd til når de er 2 voksne i arbeid uten gjeld fra før🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. februar 2024 #5936 Del Skrevet 25. februar 2024 Marihone skrev (På 20.2.2024 den 21.23): I sine stories på Snapchat. Hun roper ut at det er så deilig med barnefri og hyller det. Oppmuntrer flere til å ta barnefri med mer. Men noen ganger føler jeg at hun mener hun har fasiten på alt, vet best og er besserwisser angående flere ulike tema. Jeg får i hvert fall en dårlig følelse når hun snakker om dette med barnefri, men nå er barn meningen med livet for meg og noe jeg elsker å ha rundt meg daglig. Jeg forstår at jeg og Kristin er ulike der. Nå er ikke de andre personene i barnets liv et tema her, siden det er Kristin sin tråd. Etter hva jeg har lest om Dennis i denne tråden og i hans egen, så har jeg ikke blitt videre imponert akkurat. Vi kommer for øvrig til å se flere barn og unge slite i fremtiden, for det ligger ikke i barns natur og ønske om å bo i to hjem og pendle mellom foreldrene. Det moderne samfunnet har gjort at færre og færre barn vokser opp i tradisjonelle kjernefamilier, og jeg er usikker på hvor bra det faktisk er. Jeg har aldri opplevd så mange barn som sliter som nå, der flere barn og unge opplever foreldre som går fra hverandre i ung alder, foreldre som tenker på egen selvrealisering og egne behov, økt skjermbruk, enormt med stimuli til alle døgnets tider, mange krav og økte stresshormoner. Det er fakta at barn blir stresset av å være for lenge borte fra sin primær omsorgsperson, men så kan man jo diskutere hva som er for lenge. Alle barn er forskjellige, og for eksempel mine barn reagerer om jeg er borte en hel helg (skjer to ganger i året). Jeg ser ofte at foreldre ikke tar stilling til eller vektlegger hva barnet faktisk vil og ønsker. Men dette blir en annen debatt igjen... Jeg synes i hvert fall Kristin kan bli bedre til å se to sider av en sak, og ha høyere emosjonell intelligens i de temane hun prater om. Så respekterer jeg at du har andre meninger om Kristin og tematikken. Etter bruddet med Dennis syntes hun det var fælt å være borte fra sønnen. Men nå er hun nyforelsket og lever på luft og kjærlighet (jfr vekttap) og da nyter hun alenetid med kjæresten uten barn. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. februar 2024 #5937 Del Skrevet 25. februar 2024 M.H85 skrev (På 22.2.2024 den 2.58): Enig i det. Når hun skulle selge 2 hus ( Det i Drammen og det i Stavanger) og hun samtidig kjøpte et 3 hus som hun nå flytter inn i, OG hun da TAPER millioner på begge de andre husene tilsammen er det umulig med mindre du er "Petter Stordalen" å klare få et nytt stort huslån når du er alene med et barn og 1 inntekt. Og i tillegg sliter med inkasso ....Det går bare ikke. Hun sier jo selv at banken gav henne huslån på det nye huset SÅ lenge hun da ikke gikk i tap på de 2 andre husene...og det gjorde hun jo dessverre big time, så selvfølgelig har hun fått noen millioner/kausjonist/kanskje moren eier halve huset hva-vet-vi.... Men det blir litt feil når hun sier at vi klarte det...som om dette kan alle klare. Eier hus selv. Tjener nok mye mindre enn hun,men har alltid hatt sparepenger og aldri noe inkasso,derfor fikk jeg lån fordi jeg hadde egenkapital. Kjenner ingen uten egenkapital som har tapt flere millioner på 2 (!) hus samme år og etterpå fått huslån på et splitter nytt hus igjen. Det er umulig. Sånn ellers utenom det rent "fakta" er det jo bare å gratulere henne, for det er jo flott for henne og sønnen☺ Virkelig,kjempe stas å få seg eget hus. Husker hvor glad jeg var selv. Ekstra stas klare det uten mann,husker hvor stolt jeg var selv. Men jeg hadde også spart mange 100 tusen i egenkapital... Hun har jo også utestående skattekrav 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. februar 2024 #5938 Del Skrevet 25. februar 2024 Grüner skrev (6 timer siden): Hun har jo også utestående skattekrav Nja. Det tror jeg ikke. Det skattekravet hun hadde var med utlegg i boligen som ble solgt i Stavanger. Et slikt utlegg slettes ikke med mindre det blir gjort opp (eller man klarer å inngå en jækla god avtale med kreditor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 25. februar 2024 #5939 Del Skrevet 25. februar 2024 AlexandriaK skrev (På 17.2.2024 den 22.59): This. føler også alle glemmer hvordan Kristin ble kjent i det hele tatt? Hun skal fremheve seg selv som så mye bedre enn alt det overfladiske typiske «influencer» miljøet men hun selv er et produkt av PARADISE HOTEL? REALLY???? Jekk deg selv ned 3000 hakk Kristin. Men alikevel mange hakk bedre enn de alle aller fleste av de så helt feil Aldri sett pupp eller rompe her og bein i nesa og mange sunne verdier du burde lære litt av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 25. februar 2024 #5940 Del Skrevet 25. februar 2024 Er hun ikke veganer lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå