Gjest pop up bruker Skrevet 20. november 2023 #5461 Skrevet 20. november 2023 Callista skrev (15 timer siden): Hvordan kan et bitte lite land som Norge gjøre mer for å få slutt på krigføringen, hvis det er dette hun mener? Det er i så fall en svært naiv tankegang. Norge sin mening betyr forsvinnende lite i den internasjonale sammenheng. Jeg tipper KG ikke mener at Norge ALENE kan stoppe krigføringen. Norge har spilt en diplomatisk rolle før, og vi kan gjøre det igjen. Uavhengig av størrelsen kan man bruke de arenaene man kan, feks som å stemme for en våpenhvile som Norge gjorde. Hurra for engasjementet sier jeg! Mer av det enn å bruke stemmen sin for å selge ting vi ikke trenger.
Callista Skrevet 20. november 2023 #5462 Skrevet 20. november 2023 (endret) pop up bruker skrev (26 minutter siden): Jeg tipper KG ikke mener at Norge ALENE kan stoppe krigføringen. Norge har spilt en diplomatisk rolle før, og vi kan gjøre det igjen. Uavhengig av størrelsen kan man bruke de arenaene man kan, feks som å stemme for en våpenhvile som Norge gjorde. Hurra for engasjementet sier jeg! Mer av det enn å bruke stemmen sin for å selge ting vi ikke trenger. Hvis denne influenseren sier hun er flau av å være norsk, så bidrar det bare til mer polarisering, og det er leit. Det har allerede kommet flere stemmer til i debatten som sier det ikke er noe «vi» lenger i Norge, og det skjønner jeg ikke. Norge har allerede fordømt krigen. Hva mer kan Norge gjøre? På meg virker det mer som om hun er opptatt av å score billige poeng, og som nevnt tidligere, med å sette to sårbare grupper opp mot hverandre. Endret 20. november 2023 av Callista Endret ord. 10
Marihone Skrevet 23. november 2023 #5463 Skrevet 23. november 2023 Jeg så på Kristins story i dag om spleis. Hun sier hun leser og svarer alle vanskeligstilte familier som sender inn e-post til henne. Min venninne har ikke fått noe svar, selv om hun er alenemor, uføretrygdet og har et barn med diagnose. Hun liker å skryte den dama der... 8 3
Gjest Heartgirl Skrevet 23. november 2023 #5464 Skrevet 23. november 2023 Marihone skrev (38 minutter siden): Jeg så på Kristins story i dag om spleis. Hun sier hun leser og svarer alle vanskeligstilte familier som sender inn e-post til henne. Min venninne har ikke fått noe svar, selv om hun er alenemor, uføretrygdet og har et barn med diagnose. Hun liker å skryte den dama der... Jeg forstår godt at Kristin reagerer for det er en meget alvorlig anklagen og få mot seg at noen her inne på forumet mistenker henne at pengene går til henne privat. Jeg synes at det Kristin gjør er at hun viser hjertevarme og omsorg for de som trenger noe ekstra til jul 🥰
Snublefot62 Skrevet 23. november 2023 #5465 Skrevet 23. november 2023 Heartgirl skrev (10 minutter siden): Jeg forstår godt at Kristin reagerer for det er en meget alvorlig anklagen og få mot seg at noen her inne på forumet mistenker henne at pengene går til henne privat. Jeg synes at det Kristin gjør er at hun viser hjertevarme og omsorg for de som trenger noe ekstra til jul 🥰 Så hvorfor gjør hun ikke noe med det? 7 4
Sansa20 Skrevet 23. november 2023 #5466 Skrevet 23. november 2023 Heartgirl skrev (16 minutter siden): Jeg forstår godt at Kristin reagerer for det er en meget alvorlig anklagen og få mot seg at noen her inne på forumet mistenker henne at pengene går til henne privat. Jeg synes at det Kristin gjør er at hun viser hjertevarme og omsorg for de som trenger noe ekstra til jul 🥰 Enig, mye stygt som skrives her inne . 5
Xmasclovn Skrevet 23. november 2023 #5467 Skrevet 23. november 2023 Da har Kristin, på bakgrunn av uttalelser og gjerninger de siste dagene, fått en ny følger! Bra dame💪🏻 2 1
Sparks Skrevet 24. november 2023 #5468 Skrevet 24. november 2023 Da fikk alle de som syter beviset de trengte. Synes det er sykt at hun må forsvare seg på denne måten, men for all del. Nå kan haterne ti still 3
Snublefot62 Skrevet 24. november 2023 #5469 Skrevet 24. november 2023 Sparks skrev (1 time siden): Da fikk alle de som syter beviset de trengte. Synes det er sykt at hun må forsvare seg på denne måten, men for all del. Nå kan haterne ti still Dette er IKKE bevis! Det er tåkeprat. «Hvem gjør sånt» spør hun. MANGE! Det er jo derfor det er anbefalinger, rutiner og egne funksjoner i Spleis for å prøve å luke ut de som faktisk gjør det hun er så utrolig overrasket over å bli mistenkt for. Jeg spør igjen - hvorfor endrer hun ikke praksis når hun får så mye kritikk? Og tydeligvis legger vekt på at det er så enormt krevende for henne? Hvorfor gjøre det hun gjør som er årsaken til at hin får mistanke og kritikk, når det er lett å endre på? Den siste reelen der gir ingenting i retning av troverdighet dessverre. Mer i retning av mistenkelig. 24 3
Gjest Heartgirl Skrevet 24. november 2023 #5470 Skrevet 24. november 2023 Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Dette er IKKE bevis! Det er tåkeprat. «Hvem gjør sånt» spør hun. MANGE! Det er jo derfor det er anbefalinger, rutiner og egne funksjoner i Spleis for å prøve å luke ut de som faktisk gjør det hun er så utrolig overrasket over å bli mistenkt for. Jeg spør igjen - hvorfor endrer hun ikke praksis når hun får så mye kritikk? Og tydeligvis legger vekt på at det er så enormt krevende for henne? Hvorfor gjøre det hun gjør som er årsaken til at hin får mistanke og kritikk, når det er lett å endre på? Den siste reelen der gir ingenting i retning av troverdighet dessverre. Mer i retning av mistenkelig. Jo dette var et bevis for de som beskylder henne for og jukse. Bare det i seg selv er så stygt og nedlatende gjort og det finnes ingen unnskyldning for slike beskyldninger. Ingen liker og få beskyldninger mot seg om at de svindler andre mennesker. Jeg ser mange som har spleisaksjoner for og hjelpe de som trenger noe ekstra til jul uten noe som helst spørsmål. Det Kristin gjør er så flott og hun viser at hun har et varmt og godt hjerte til de som ikke har det så bra ❤️
Snublefot62 Skrevet 24. november 2023 #5471 Skrevet 24. november 2023 Heartgirl skrev (1 minutt siden): Jo dette var et bevis for de som beskylder henne for og jukse. Bare det i seg selv er så stygt og nedlatende gjort og det finnes ingen unnskyldning for slike beskyldninger. Ingen liker og få beskyldninger mot seg om at de svindler andre mennesker. Jeg ser mange som har spleisaksjoner for og hjelpe de som trenger noe ekstra til jul uten noe som helst spørsmål. Det Kristin gjør er så flott og hun viser at hun har et varmt og godt hjerte til de som ikke har det så bra ❤️ Hva i den reelen er bevis for at pengene hun fikk inn sist IKKE har gått til eget forbruk? 17 3
Gjest Heartgirl Skrevet 24. november 2023 #5472 Skrevet 24. november 2023 Sparks skrev (1 time siden): Da fikk alle de som syter beviset de trengte. Synes det er sykt at hun må forsvare seg på denne måten, men for all del. Nå kan haterne ti still Jeg er enig. Det er så sykt at hun må forsvare seg på denne måten. Jeg ser at det er flere på instagram som har startet slike spleisaksjoner for å hjelpe folk som ikke har så mye. Synes det er så flott i disse juletider ❤️ Kristin viser at hun er omsorgsfull og har et varmt hjerte til sine medmennesker ❤️
Snublefot62 Skrevet 24. november 2023 #5473 Skrevet 24. november 2023 Heartgirl skrev (Akkurat nå): Jeg er enig. Det er så sykt at hun må forsvare seg på denne måten. Jeg ser at det er flere på instagram som har startet slike spleisaksjoner for å hjelpe folk som ikke har så mye. Synes det er så flott i disse juletider ❤️ Kristin viser at hun er omsorgsfull og har et varmt hjerte til sine medmennesker ❤️ Men du er vel ikke så naiv at du ikke forstår at noen og vil utnytte givergleden hos folk? Spesielt nå mot jul? 7 6
Sharp75! Skrevet 24. november 2023 #5474 Skrevet 24. november 2023 Heartgirl skrev (12 minutter siden): Jo dette var et bevis for de som beskylder henne for og jukse. Bare det i seg selv er så stygt og nedlatende gjort og det finnes ingen unnskyldning for slike beskyldninger. Ingen liker og få beskyldninger mot seg om at de svindler andre mennesker. Jeg ser mange som har spleisaksjoner for og hjelpe de som trenger noe ekstra til jul uten noe som helst spørsmål. Det Kristin gjør er så flott og hun viser at hun har et varmt og godt hjerte til de som ikke har det så bra ❤️ Når det har vist seg mer enn en gang at hun har vært i et økonomisk rot selv forstår jeg ikke at hun tør, og det er jo noe av grunnen til at folk er skeptisk til spleis på en privat konto. Det bør jo ringe en bjelle at hun ikke ser det selv også. 15 4
Sansa20 Skrevet 24. november 2023 #5475 Skrevet 24. november 2023 Sparks skrev (1 time siden): Da fikk alle de som syter beviset de trengte. Synes det er sykt at hun må forsvare seg på denne måten, men for all del. Nå kan haterne ti still Enig. Men de kommer ikke til å gi seg. Dem kommer til å fortsette og det er det styggeste 1
Sansa20 Skrevet 24. november 2023 #5476 Skrevet 24. november 2023 Heartgirl skrev (21 minutter siden): Jeg er enig. Det er så sykt at hun må forsvare seg på denne måten. Jeg ser at det er flere på instagram som har startet slike spleisaksjoner for å hjelpe folk som ikke har så mye. Synes det er så flott i disse juletider ❤️ Kristin viser at hun er omsorgsfull og har et varmt hjerte til sine medmennesker ❤️ Helt enig. Er utrolig stygge beskyldninger å komme med . 1
Felis Skrevet 24. november 2023 #5477 Skrevet 24. november 2023 Sansa20 skrev (Akkurat nå): Helt enig. Er utrolig stygge beskyldninger å komme med . At skattekravet har gått så langt så det er tatt rettslige skritt (utlegg) mot Kristin er en kjent sak. Da må det også opplyses om at alle verdier i Kristins navn kan beslaglegges. Kristin har startet en spleis hvor pengene går inn på hennes private konto, og du synes det er stygt å påpeke at pengene står i fare for å bli beslaglagt av namsmannen for å dekke opp hennes skattegjeld? Interessant, jeg synes det er mye styggere å spille på folks følelser og få dem til å donere til et godt formål, uten å opplyse om at pengene like gjerne kan gå til å dekke Kristins private gjeld. For ordens skyld, Kristin har ingen påvirkningskraft i dette. Staten tar de pengene fordi systemet fungerer sånn. Jeg tror ikke hun spekulerer i å få dekket en del av gjelden sin. Jeg vet ikke hvorfor hun ikke er åpen om dette, om hun er uvitende eller om det rett ig slett er kynisme. Det sier seg selv at spleisen samler inn langt mindre dersom hun er ærlig, og da får hun ikke valuta for pengene, som i dette tilfellet er goodwill og mulig medieomtale for en veldedig handling. Uansett, å opplyse om at de pengene muligens går til helt andre formål enn det som er oppgitt, er ikke slemt på noen måte. Det gir tvert imot menneskene som donerer mulighet for å gjøre et opplyst valg. Så kan de velge om de vil donere pengene til Kristin, hvor muligens ingen får nytte av dem, eller til en organisasjon som har orden i sakene sine. Det viktigste er vel at folk får hjelp til jul? Ikke hvem som hjelper? 18 20
Sarajensen123 Skrevet 24. november 2023 #5478 Skrevet 24. november 2023 Sansa20 skrev (1 time siden): Enig. Men de kommer ikke til å gi seg. Dem kommer til å fortsette og det er det styggeste Jeg rapporterer de innleggene og jeg oppfordrer alle andre som også synes dette er stygt og rapportere det inn. 2
Whitesnake69 Skrevet 24. november 2023 #5479 Skrevet 24. november 2023 Marihone skrev (21 timer siden): Jeg så på Kristins story i dag om spleis. Hun sier hun leser og svarer alle vanskeligstilte familier som sender inn e-post til henne. Min venninne har ikke fått noe svar, selv om hun er alenemor, uføretrygdet og har et barn med diagnose. Hun liker å skryte den dama der... Har hun sjekket søppelposten sin? Jeg fant tilfeldigvis svaret hennes til meg der. Jeg får hjelp fra henne hvertfall. Vet ikke hvor mye enda men alt hjelper jo. 5 3
Marihone Skrevet 24. november 2023 #5480 Skrevet 24. november 2023 2 hours ago, Whitesnake69 said: Har hun sjekket søppelposten sin? Jeg fant tilfeldigvis svaret hennes til meg der. Jeg får hjelp fra henne hvertfall. Vet ikke hvor mye enda men alt hjelper jo. Så bra! ❤️ Det gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå