Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (10 timer siden):

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
M.H85 skrev (9 minutter siden):

Har hun opprettet spleis til jul i år også? Fin tanke,men litt rart når hun tydeligvis ikke har hatt noe styr på egen økonomi🤷

Ja. Snart 200k.

Kjedelig for KG, givere og de som skulle fått pengene om det blir tatt utlegg i kontoen.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Ja. Snart 200k.

Kjedelig for KG, givere og de som skulle fått pengene om det blir tatt utlegg i kontoen.

Hva betyr det? Utlegg,altså at hun tar penger av innsamlingen? Det tror jeg ikke. Tenkte mer på moral her..bare litt festlig gjerne samle inn når du ikke eier økonomisk sans selv.  Samler muligens inn mer for oppmerksomheten tenker jeg da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (4 minutter siden):

Hva betyr det? Utlegg,altså at hun tar penger av innsamlingen? Det tror jeg ikke. Tenkte mer på moral her..bare litt festlig gjerne samle inn når du ikke eier økonomisk sans selv.  Samler muligens inn mer for oppmerksomheten tenker jeg da

Hun har et ubetalt skattekrav på seg på 1,3 mill. Skatteetaten kan ta utlegg i kontoen hennes for å dekke deler av dette kravet. Dvs at de pengene, som står på Kristin sin personlige konto, går til å lovlig dekke deler av skattekravet uavhengig av hva Kristin vil eller ikke - og da får ikke målgruppen pengene som tenkt.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og brukerdebatt.

Måne, admin.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det ryddigste ville vært å samarbeidet med en organisasjon, enn at pengene skal inn på hennes personlige konto. Syntes det er rart det ikke blir gjort, det er det mest opplagte. 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
GreenHarmony skrev (1 minutt siden):

Det ryddigste ville vært å samarbeidet med en organisasjon, enn at pengene skal inn på hennes personlige konto. Syntes det er rart det ikke blir gjort, det er det mest opplagte. 

Enig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
GreenHarmony skrev (1 time siden):

Kanskje hun tipser Skatteetaten selv sånn at hun får betalt med gjelda si.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser Kristin desperat forsøker å få sine 200000 følgere til å vippse på spleisen hun har. Jeg er MEGET spent på hvordan hun skal dokumentere bidragene hun gir.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Snoker45 skrev (4 timer siden):

Ser Kristin desperat forsøker å få sine 200000 følgere til å vippse på spleisen hun har. Jeg er MEGET spent på hvordan hun skal dokumentere bidragene hun gir.

Hvor mye ble det ifjor?

Skrevet (endret)
cHg skrev (35 minutter siden):

Hvor mye ble det ifjor?

Ett år ble det vel nesten 300 000 på julespleisen, neste jul ble det 400 000.  Så har hun hatt ett par sommer-spleiser på vel 400 000 og 650 000. 

Endret av Zenhouse
Tillegg
  • Liker 1
Skrevet

Hun er god til å rope høyt og dra med seg folk med støtte i kommentarfeltet. Jeg mener imidlertid hun verken har formell eller uformell kompetanse nok til å være så ropende bastant hun er. Om hun har stilt opp på feks debatten, GMN, Alle mot alle, har ikke akkurat dyp kunnskap eller god refleksjon vært hennes styrke. Den siste ranten hvor hun beskylder eget land og demokratisk valgte ledere for rasisme, er rett og slett et flaut skue. Jeg håper hun stiller opp på feks debatten og tar diskusjonen! 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

KG har sikker følt det på seg selv, de siste årene hvordan staten har vært en verkebyll i livet hennes, og derfor er det nok veldig godt å rante på dritt-staten Norge, såpass som hun gjør nå. 

Skrevet
diam0nd skrev (2 timer siden):

KG har sikker følt det på seg selv, de siste årene hvordan staten har vært en verkebyll i livet hennes, og derfor er det nok veldig godt å rante på dritt-staten Norge, såpass som hun gjør nå. 

Håper virkelig at hun ikke er irritert på en velferdsstat som hun ikke har bidratt til, men garantert benyttet seg av (barnehage, helsestasjon, lege osv osv). 
Når det er sagt liker jeg at de som har slike kanaler bruker stemmen sin til å si fra om den absurde situasjonen i verden der barn lider og verden står og ser på. 

• Liker 12
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (15 minutter siden):

Håper virkelig at hun ikke er irritert på en velferdsstat som hun ikke har bidratt til, men garantert benyttet seg av (barnehage, helsestasjon, lege osv osv). 
Når det er sagt liker jeg at de som har slike kanaler bruker stemmen sin til å si fra om den absurde situasjonen i verden der barn lider og verden står og ser på. 

Tipper hun har betalt rimelig mye skatt opp gjennom med så.god lønn hun har hatt.

At hun nå.sliter er mye pga Dennis som fucket opp hele Stavanger flyttingen, så hun måtte betale for 2 hus alene i over 1 år.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Carabilla skrev (11 minutter siden):

Tipper hun har betalt rimelig mye skatt opp gjennom med så.god lønn hun har hatt.

At hun nå.sliter er mye pga Dennis som fucket opp hele Stavanger flyttingen, så hun måtte betale for 2 hus alene i over 1 år.

Enig i at det var feil å skrive at hun ikke har bidratt til, burde vært lagt til… i perioder… Hun har nok betalt skatt hun også… 

Hvem det er sin skyld at økonomien er ute å kjøre aner jeg ikke noe om. 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Carabilla said:

Er det ikke skatteetaten hun skylder gigasummer til, da? Fordi hun ikke har betalt skatt?

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
Carabilla skrev (19 minutter siden):

Det er ike nødvendigvis det som er grunnen til økonomiske vansker. Firmaene hennes har vel hatt problemer med skatt og diverse før. De to hadde også økonomiske utfordringer da de bodde sammen....var jo med på økonomiprogram med Silje Sandmæl for hjelp til å rydde opp for flere år siden. Men tror det passer henne fint at hun får sympati og at alle tror det er D som er et økonomisk surrehue som har ødelagt for henne....Hun er jo avhengig av at folk stoler på henne for å selge alt mulig, og få samlet inn masse penger på spleis etc. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg tipper timingen med Dennis passet Kristin bedre enn vi kan forestille oss.

Så vidt jeg fikk med meg var han vel utro? Og da stempler jo alle han som drittsekk. Åpenbart.

Og når en først er drittsekk så kan man like godt være en større drittsekk og? Da er det lett å skylde mer på han.

Men Kristin har lang historie med økonomisk rot og kaos. Å skylde alt det på Dennis blir alt for enkelt.

Hadde ikke Dennis vært utro og forholdet tatt slutt så hadde de flyttet inn i nytt hus og Kristin hadde samtidig fått skattekravet over seg uansett. Og kombinert med alt annet så er det ganske åpenbart at hun/de ikke ville hatt råd den livsstilen de var i. Og samtidig ville nok det nye huset blitt lagt ut for salg uansett - men da som tvangssalg.

Men nå kan i stede mye skyldes på Dennis. Drømmen, forholdet, huset og fremtiden gikk alt til helvette. På grunn av han. Uten at Kristin virker å ha hatt noe ansvar oppi det i det hele tatt.

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet
Snublefot62 skrev (32 minutter siden):

Men nå kan i stede mye skyldes på Dennis. Drømmen, forholdet, huset og fremtiden gikk alt til helvette. På grunn av han. Uten at Kristin virker å ha hatt noe ansvar oppi det i det hele tatt.

Hun selv har IKKE lagt skylden på han,nei.

Det eneste hun har sagt direkte om bruddet var at han gjorde noe utilgivelig som hadde en direkte konsekvens for forholdet,altså brudd.

At ANDRE legger skylden på D er ikke K sin feil.

Man trenger ikke dikte opp ting heller.

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...