Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (17 timer siden):

Hvor ser du dette? ☺️ det hun poster på Instagram er ikke mye barn og heller ikke små middagsporsjoner? Ligger det ute på story? 

Barnet deltar med hender og/eller føtter eller snakker i bakgrunn på story, hver dag. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag tok hun tak for å rydde opp i økonomien. Good for her! 

• Liker 3
Skrevet
hippyskippy skrev (På 23.10.2023 den 21.47):

Skifta klesstil og blitt posh Bærumsfrue også, gørrkjedelig. Tynn kropp, dyre klær, fjonge reiser, blabla. Finnes ikke noe mer uinteressant. 

Hun ble kjent fordi hun var en fargeklatt med meninger og som turte å være annerledes. Not so much anymore… sikkert kult med Prada og Porsche da.

Vidunderlig...

• Liker 7
Skrevet
RandiO skrev (På 24.10.2023 den 11.49):

Barnet deltar med hender og/eller føtter eller snakker i bakgrunn på story, hver dag. 

Er ikke galt det, ansikt vises ikke. 

Skrevet
FreezeandFawn skrev (6 timer siden):

I dag tok hun tak for å rydde opp i økonomien. Good for her! 

Så bra. Hvordan gjør hun det? 

• Liker 1
Skrevet
solietta skrev (4 timer siden):

Det er heller ikke poenget her. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (5 timer siden):

Eksponering handler IKKE bare om å vise ansikt. Det handler om å dele de små og store øyeblikkene i hverdagen med vilt fremmede. Alt fra en kosestund i sofaen hvor det vises frem nakne barneføtter til stress på vei ut døra om morgenen med barnet i regnjakke.

Dette har det skrevet mye om i media (men ikke nok). Så det er på tide å våkne opp og se hva influenser faktisk driver med og skaper engasjement med.

Pedofile og andre med uønsket adferd/motiv trenger ikke et bilde av hele kroppen/ansiktet for å misbruke det. Det er gammel feilinformasjon fra langt tilbake i tid. På tide å delta i dette århundre.

• Liker 24
  • Nyttig 7
Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Så bra. Hvordan gjør hun det? 

Hun hadde et møte med Silje Sandmæl. 

• Liker 2
Skrevet
FreezeandFawn skrev (På 26.10.2023 den 9.47):

Hun hadde et møte med Silje Sandmæl. 

Det er nok fordi hun ønsker enda mere TV-tid. Silje Sandmæl selger godt i disse trange tider på alle plattformer. KG vil delta der det skjer for å øke klikk og omsetning. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (1 time siden):

Det er nok fordi hun ønsker enda mere TV-tid. Silje Sandmæl selger godt i disse trange tider på alle plattformer. KG vil delta der det skjer for å øke klikk og omsetning. 

Det er meget mulig, men like fullt synes jeg det er fint og henne og den lille at hun tar tak i det :)

• Liker 3
Skrevet

Personlig liker jeg ikke folk som er dobbeltmoralsk. Hun sier hun ikke er opptatt av utseendet og sier hun er fair, men hun driver med åpenbar mobbing og det er flaut å se på. Synes hun opptrer lite troverdig og jeg opplever henne som kjendis-kåt🙈🫣

Prøver hardt det skal hun ha! Likte henne i starten men føler jeg ble litt «lurt». 

• Liker 24
Skrevet
SnartMammaLykke skrev (6 timer siden):

Personlig liker jeg ikke folk som er dobbeltmoralsk. Hun sier hun ikke er opptatt av utseendet og sier hun er fair, men hun driver med åpenbar mobbing og det er flaut å se på. Synes hun opptrer lite troverdig og jeg opplever henne som kjendis-kåt🙈🫣

Prøver hardt det skal hun ha! Likte henne i starten men føler jeg ble litt «lurt». 

Beskriv hvordan du mener hun mobber nå ? 

Skrevet

Fra Jodel, kan ikke lenkes til.

IMG_7543.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Den filminga i taxien med kjæresten.. det var flaut å se på. «Si noe morsomt da..» «du må si noe morsomt!»

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (11 timer siden):

Fra Jodel, kan ikke lenkes til.

IMG_7543.jpeg

Dvs de sitter med en halv mill igjen av lånet hver + skattekravet. Krevende situasjon men det må uansett vært en lettelse å bli ferdig med huset.

• Liker 6
Skrevet
Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Dvs de sitter med en halv mill igjen av lånet hver + skattekravet. Krevende situasjon men det må uansett vært en lettelse å bli ferdig med huset.

Synes virkelig synd på hun nå.  

Skrevet
Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Tror du virkelig Dennis tar sin del av tapet???

Aldri i verden...Kristin sitter igjen med hele regningen alene.

• Liker 10
Skrevet
Irja skrev (18 timer siden):

Den filminga i taxien med kjæresten.. det var flaut å se på. «Si noe morsomt da..» «du må si noe morsomt!»

Ja😱 Hjelpes.....Hun sa vel 5 ganger "si noe da"...I all verden🙈 Påtatt...

• Liker 10
Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig. For en stund siden (dager/et par uker, husker ikke nøyaktig, men etter bytte av management) så la Kristin ut en rekke spørsmål om publikumet sitt, alder, interesse etc. Har dere merket noe endring hos henne de siste par ukene? 

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, FreezeandFawn said:

Jeg er litt nysgjerrig. For en stund siden (dager/et par uker, husker ikke nøyaktig, men etter bytte av management) så la Kristin ut en rekke spørsmål om publikumet sitt, alder, interesse etc. Har dere merket noe endring hos henne de siste par ukene? 

Var dette på instagram? 

Jeg har kun snapchat, og ser at hun har blitt mer aktiv der (som er nytt). Men det er sikkert for å kunne etterhvert tjene penger på det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...