Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvordan Kristin finansierer alle reisene sine... tjener hun virkelig så godt?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Lurer veldig på hvordan Kristin finansierer alle reisene sine... tjener hun virkelig så godt?

Tipper noe er spons og noe er nok nye kjæresten som spanderer…? 

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun har reklame på snap tjener hun jo syke summer bare på det. 

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, Ville91 said:

Hvis hun har reklame på snap tjener hun jo syke summer bare på det. 

Hun er for lite aktiv til at hun har fått den fordelen enda.

Bare fordi man er snapstjerne, betyr ikke automatisk at man får penger.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Skrevet
solietta skrev (25 minutter siden):

har ikke nå med å fyre opp, var bare litt uvanlig lite `aktivitet her inne `

Kanskje fordi det er kvalmt å følge med på dobbeltmoralen i innleggene hennes. Plutselig er sønnen bånde nevnt, navngitt og avbildet jevnlig, for å nevne noe. Jeg for min del gidder ikke å klikke meg inn på some-ene hennes for å bidra til at hun tjener penger. Hun har ingenting å komme med, bare løgner og patetiske kvasi-unnskyldninger for at hun prøvde å håve inn på mennesker i sårbare livssituasjoner

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Janne1975 skrev (6 timer siden):

Kanskje fordi det er kvalmt å følge med på dobbeltmoralen i innleggene hennes. Plutselig er sønnen bånde nevnt, navngitt og avbildet jevnlig, for å nevne noe. Jeg for min del gidder ikke å klikke meg inn på some-ene hennes for å bidra til at hun tjener penger. Hun har ingenting å komme med, bare løgner og patetiske kvasi-unnskyldninger for at hun prøvde å håve inn på mennesker i sårbare livssituasjoner

Som dagens story. 😂 Snakker om at krigen i Gaza er så forferdelig og at dette forstår hun så godt for hun har hjulpet mennesker på flukt før da hun var mor theresa eller noe sånt. Dette blir for dumt! 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
h/k skrev (5 minutter siden):

Som dagens story. 😂 Snakker om at krigen i Gaza er så forferdelig og at dette forstår hun så godt for hun har hjulpet mennesker på flukt før da hun var mor theresa eller noe sånt. Dette blir for dumt! 

Er det galt å hjelpe andre å no ?    Hun har hatt flere reiser  til  Hellas å bidratt og hjulpet familier og barn.. 

• Liker 2
Skrevet
h/k skrev (23 minutter siden):

Ærlig talt, litt edruelighet kan vi ha her inne! Greit nok Kristin tråkket feil men vi ikke ta fra henne flotte engasjement til å hjelpe andre, bla i Hellas. 

Skrevet (endret)
HuDer skrev (8 minutter siden):

Ærlig talt, litt edruelighet kan vi ha her inne! Greit nok Kristin tråkket feil men vi ikke ta fra henne flotte engasjement til å hjelpe andre, bla i Hellas. 

Enig. Kritikken går nok en gang over, i nok en influencer tråd,  til å kritisere absolutt alt. Kun for å ha noe å kritisere. 
Godt flere reagerer i denne. 

Endret av Klink
  • Liker 11
Skrevet
Klink skrev (12 minutter siden):

Enig. Kritikken går nok en gang over, i nok en influencer tråd,  til å kritisere absolutt alt. Kun for å ha noe å kritisere. 

Enig

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (16 minutter siden):

Ok. Så man kan ikke si her inne hvorfor man velger å avfølge? Jeg vet ikke hva hun har sagt om Gaza, men tviler ikke på at hun har spilt Kristin-redder-verden kortet nok en gang. Men jeg skal ikke finne det ut annet enn herfra, for hun får ikke en klikk-krone til av meg😊 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (På 30.9.2023 den 17.15):

Det gjorde han ikke heller i det som ble lagt ut. Rett skal være rett. 

Jo, det gjorde han jo faktisk. På hans IG stod det "Norwegian psychologist".

• Liker 8
Skrevet (endret)

Er folk med i den kanalen hun har på insta? Vært stilt der lenge nå altså, men ingen fler enn meg som reagerte på den?

Endret av Klink
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Er folk med i den kanalen hun har på insta? Vært stilt der lenge nå altså, men ingen fler enn meg som reagerte på den?

Jeg er ikke med men har stusset på den. Men jeg vet ikke hva som foregår i den. Men skal navnet gi noen antydning til noe så må det jo være at hun fortsatt har troen på kurset sitt og/eller Belinda.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

Skrevet
solietta skrev (På 9.10.2023 den 14.51):

Helt enig , folk gir seg ikke. Nå må det bli slutt på hets og hate . 

Konstruktiv kritikk er ikke hets og hat ifølge Kristin selv! 

Skrevet
HuDer skrev (Akkurat nå):

Konstruktiv kritikk er ikke hets og hat ifølge Kristin selv! 

All «kritikk» er ikke konstruktiv. 

Skrevet
Katten89 skrev (På 15.10.2023 den 19.27):

Hvorfor skulle hun ikke gjøre det? Hun burde sikkert vært hjemme og heller betalt gjelda si, men spekulasjoner rundt hvordan hun finansierer reisene sine er å gå litt langt etter min mening. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (12 minutter siden):

All «kritikk» er ikke konstruktiv. 

Jeg snakker om konstruktiv kritikk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...