Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Sant det du skriver. Det og ta vare på seg selv er første bud for og kunne ta vare på sine egne barn. Sønnen er det viktigste for henne. 

😀👍😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wald86 skrev (16 timer siden):

Enig. Hun viser uheldig brist i karakter nå, å hele tiden innta offerrollen på trassig måte. 

Ja, du kan jobbe ved siden av utdannelse, som ufaglært, i samme yrke. Lønnet utdanning  som lærling under utdanning. Det er veldig gode løsninger, fordi de virkelig trenger flere i disse yrkene. 
Som mor må hun tenke andre yrker mener jeg, slutte å utlevere livet deres til hele verden. Det er ikke sunt. 

Ankurat det her synes jeg faktisk hun har hatt tendensen til før også - så fort hun har fått kritikk - så blir hun barnslig og trassig…. Så netopp en gammel video med hun og Dennis som jabbet i vei om noe ang de to og Isabel Raad - jeg aner ikke hva beefen var mellom dem, men i videoen hvor de liksom skulle oppklare hva de egentlig hadde ment, for de hadde visstnok ikke ment å mobbe IR - så fremstod de som utrolig bråkete, barnslige og trassige……. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Skrevet
Wald86 skrev (2 minutter siden):

I  starten av denne tråden kan du finne diskusjon rundt dette. Dennis Poppe har tidligere lagt ut masse bilder som mobber folks kropper. Og Kristin G valgte denne mannen. Og må ha sett hva han la ut.
De var fryktelig ufine mot Isabel Raad. Ja, hun fremmer et skadelig kropps- og utseendefokus, men man skal ikke mobbe og latterliggjøre andres kropper, operert eller ei. Karakterbrist er ikke noe som kommer plutselig. Hun er denne typen, som setter seg på moralsk høy hest, peker på andre, og inntar offerrollen hvis hun selv opplever kritikk 
Jeg  ser mange skriver at Kristin G sin førsteprioritet er sønnen. Da bør hun lese nyere forskning og hva influencing gjør med mental helse, og logge av. Det er ikke et yrke for en småbarnsmor. 

Er din mening 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
solietta skrev (1 time siden):

Er din mening 

Så hva mener du om å latterliggjøre/mobbe andres kropper, slik det vises til i innlegget? @Wald86 reagerer negativt på det, og det ville nok de fleste andre også ha gjort, men du er altså av en annen mening? 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Så hva mener du om å latterliggjøre/mobbe andres kropper, slik det vises til i innlegget? @Wald86 reagerer negativt på det, og det ville nok de fleste andre også ha gjort, men du er altså av en annen mening? 

Det er ikke greit å mobbe andres kroppen, men dette er mange år siden. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

Det er ikke greit å mobbe andres kroppen, men dette er mange år siden. 

Det er bare tre år siden hun og ei til mobbet mikropeniser.

Det er tydeligvis en gjenganger.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg finner ikke det intervjuet på god morgen Norge🤔 Noen som har direkte link?😀

Nå har hun fri fra barnet igjen..hver ferie er barnet hos farmor. Hvorfor er ikke barnet hos faren? Flyttet han ikke til Oslo allikevel ds? Jeg har sikkert ikke fått med alt,det stormer jo rundt henne,men hun liker nok oppmerksomheten ja.

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 8
Skrevet
Snublefot62 skrev (34 minutter siden):

Dem gikk ut å beklaget det 

Skrevet
Snublefot62 skrev (35 minutter siden):

De beklaget seg 

Skrevet
Wald86 skrev (13 minutter siden):

Virkelig? Mange menn har enorme komplekser for dette. Veldig stygt gjort! Ja, hun har karakterbrist, helt klart. Gjentagende. 

Hun og ei til snakket i flere minutter på podcasten sin om menn med mikropenis og LO høyt.

Jeg fikk ikke med meg dette da det skjedde  men kom over det nå som denne dritten traff vifta.

Det ble større oppslag i nasjonale medier og jeg mener hun og ble invitert til debatten. Heldigvis trakk hun podcasten og la seg paddeflat. Men dette er åpenbart en gjenganger og jeg har mistet all respekt og tillit til henne.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
solietta skrev (1 minutt siden):

solietta skrev (Akkurat nå):

De beklaget seg 

De valgte fortsatt å gjøre det. Og holdningene kom ærlig frem mens de pratet.

At podcasten ble fjernet og hun beklagde seg er jo ene og alene som en følge av reaksjonene hun fikk.

Akkurat som med glow-up.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

De beklaget da de fikk reaksjoner. Ikke alt blir greit av å beklage noe.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
2 hours ago, Snublefot62 said:

Hun og ei til snakket i flere minutter på podcasten sin om menn med mikropenis og LO høyt.

Det var med Belinda Jakobsen. De to har hatt podkasten SnikkSnakk sammen

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (3 timer siden):

På eget intitiativ? Eller fikk de kritikk?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 17
Skrevet

Jeg har alltid likt Kristin, fordi hun har hatt mye positivt å komme med. Når det skjer noe som er mer graverende, som dette glow-up-kurset, så kommer det i tillegg opp masse dritt som hun har gjort tidligere. Kristin har flere ganger lagt seg flat, og det er fint. Mye av det som har skjedd før, er mindre alvorlig. Men nå ble vel begeret fullt for mange, og da blir tidligere ring hun har sagt/gjort en del av et mønster, og ikke kun en enkeltstående episode. Og hva har hun sagt unnskyld for? Unnskyld for at kurset ble presentert feil? Eller unnskyld for at hun i det hele tatt tenkte å gå i gang med et slikt type kurs, rett og slikt fordi det er helt på tryne å gjøre noe sånt? 

• Liker 12
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...