Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (1 minutt siden):

Nå må du gi deg . Hun har ikke svindlet noen. Dere må huske på at spleis,  tar en god del av beløpet som faktisk blir samlet inn  ( Gebyr osv  ) 

Hvordan er det ikke svindel å håve inn penger på spleis, når hun bruker penger som en full sjømann? 

Hun har jo åpenbart nok penger og trenger ikke spleis. Og gikk pengene til andre enn henne så bør det dokumenteres.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
solietta skrev (15 minutter siden):

Nå må du gi deg . Hun har ikke svindlet noen. Dere må huske på at spleis,  tar en god del av beløpet som faktisk blir samlet inn  ( Gebyr osv  ) 

Hvorfor må vi huske på det?

• Liker 16
Skrevet
Samfunnsengasjert skrev (52 minutter siden):

Det er rett og slett svindel at hun har håvet inn penger på spleis.

KG ble jo selv avslørt på "I lomma på Silje" at hun har null økonomistyring. Tjener fett, men bruker, var det ikke 200K i året på mat? Jeg husker ikke helt, men forbruket hennes var helt svimlende. 

At hun har svindlet noen er foreløpig ren spekulasjon. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
Skrevet
Wald86 skrev (7 minutter siden):

Jeg vil si mindre enn det også. For min del ønsker jeg mest at hun legger frem dokumentasjon for å stilne spørsmålene rundt dette. Spekulasjoner om at hun kan ha svindlet. At det var en mulighet. Som det ble nevnt, så er det lås på bøssene til bøssebærerne som går for TV-aksjonen. Det er ikke fordi man mistror de frivillige, men som en forsikring for alle parter. 
Jeg tror ikke veldig mange faktisk tror Kristin G  har rørt disse pengene selv.

Jeg er enig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (4 timer siden):

At hun har svindlet noen er foreløpig ren spekulasjon. 

En spekulasjon som kan legges bort med engang 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du det så hundre prosent sikkert? Hun har jo ikke vist bevis for at alle pengene er delt ut, bare en brøkdel av dem.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (7 minutter siden):

Hvordan vet du det så hundre prosent sikkert? Hun har jo ikke vist bevis for at alle pengene er delt ut, bare en brøkdel av dem.

Har ikke noe grunn til å tru det 

• Liker 1
Skrevet
solietta skrev (55 minutter siden):

Dette kan du ikke vite, selv om du er nærme KG!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (9 timer siden):

Har ikke noe grunn til å tru det 

Ja, vi kan jo alle tro nøyaktig hva vi vil, men vite kan ingen av oss. Derfor etterspør noen av oss solid bevis.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Wald86 skrev (1 time siden):

Spleis-innsamlingen ble gjort uryddig, og ikke rart det blir tvil. Ekstra viktig at det dokumenteres hvor pengene gikk, og hvem som hadde tilgang til kontoen, ikke minst. Spesielt med samlivsbrudd, konkurser, straffeskatt og mye økonomisk rot i tiden disse ble opprettet. Jeg leste nylig om et influencer-par, Monica og Chris Nyhus ,der det viste seg at han lider av spillavhengighet. Han hadde benyttet store deler av felles formue til dette, og spilte bort over 1 million uten at kona visste om det. Hun fant ut av det ved å logge inn på hans mobilbank da han sov. 

Hvor har du lest dette?

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 9
Skrevet
Wald86 skrev (6 timer siden):

Spleis-innsamlingen ble gjort uryddig, og ikke rart det blir tvil. Ekstra viktig at det dokumenteres hvor pengene gikk, og hvem som hadde tilgang til kontoen, ikke minst. Spesielt med samlivsbrudd, konkurser, straffeskatt og mye økonomisk rot i tiden disse ble opprettet. Jeg leste nylig om et influencer-par, Monica og Chris Nyhus ,der det viste seg at han lider av spillavhengighet. Han hadde benyttet store deler av felles formue til dette, og spilte bort over 1 million uten at kona visste om det. Hun fant ut av det ved å logge inn på hans mobilbank da han sov. 

Det er ihvertfall rart at hun ikke bare legger frem alt når det settes spørsmål ved dette.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Wald86 skrev (8 timer siden):

Ja. I stedet "raste" hun live, mot "sjuke" beskyldninger. En ansvarlig bedriftsleder hadde beklaget at det ble gjort på en uryddig måte ved at pengene gikk inn på privat konto, uttalt at hun skjønte skepsis rundt dette, og lagt fram regnskap. fullt og helt, ikke stykkevis og delt.

En konto som hun  kun opprettet til formålet nemlig spleisen. 23 sider med overføring til ulike familier. 

Skrevet

Har dere sett cutters sin reklame på Facebook? 

Screenshot_20230927-001256.jpg

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...