Klink Skrevet 24. september 2023 #4961 Skrevet 24. september 2023 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Hun kunne sagt unnskyld for at hun skulle lage et kurs som gikk på kropp og psykisk helse, uten faglig kompetanse. Det eneste hun har sagt unnskyld for er hvordan det ble oppfattet. For å dra en sammenligning. Om jeg går i min egen verden på butikken og går rett på en annen kunde så sier jeg åpenbart unnskyld for at jeg ikke såg meg for og evnt gjorde at kunden mistet noe eller kvapp til. Det jeg opplevde at Kristin gjorde var å unnskylde for at kunden stod i veien for henne, eller unnskylde for at den andre kunden opplevde det som kjipt En vesentlig forskjell. Du kan jo høre på videoklippet igjen. «Unnskyld for at det ble som det ble» eller noe i den retningen begynner hun med. Jeg skjønner dette. Det jeg tror er at hun hadde fått like mye kritikk uansett hun viser at hun bare er en influencer som alle andre influencere. 1
Snublefot62 Skrevet 24. september 2023 #4962 Skrevet 24. september 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner dette. Det jeg tror er at hun hadde fått like mye kritikk uansett hun viser at hun bare er en influencer som alle andre influencere. Jeg kan ikke snakke for andre men jeg hadde kritisert litt mindre på kursdelen i det minste. Og det er bra at hun legger det dødt. Men jeg hadde allikevel hengt meg opp i det som er kommet opp rundt spleisene. En skikkelig unnskyldning for kursfadesen retter ikke opp i shady innsamlingsopplegg tidligere. 4 3
Sansa20 Skrevet 25. september 2023 #4963 Skrevet 25. september 2023 Snublefot62 skrev (7 timer siden): Hun kunne sagt unnskyld for at hun skulle lage et kurs som gikk på kropp og psykisk helse, uten faglig kompetanse. Det eneste hun har sagt unnskyld for er hvordan det ble oppfattet. For å dra en sammenligning. Om jeg går i min egen verden på butikken og går rett på en annen kunde så sier jeg åpenbart unnskyld for at jeg ikke såg meg for og evnt gjorde at kunden mistet noe eller kvapp til. Det jeg opplevde at Kristin gjorde var å unnskylde for at kunden stod i veien for henne, eller unnskylde for at den andre kunden opplevde det som kjipt En vesentlig forskjell. Du kan jo høre på videoklippet igjen. «Unnskyld for at det ble som det ble» eller noe i den retningen begynner hun med. Var fagfolk i bildet som hun også har sagt. så dere må slutte å komme med den. 1
¤flicka¤ Skrevet 25. september 2023 #4964 Skrevet 25. september 2023 Jeg føler unnskyldningen hennes bare var «unnskyld for at det skjedde en teknisk feil som egentlig ikke var min skyld uansett». Og den historien kjøper jeg ikke. 26 5
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4965 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 21 21
Gjest Albbas Skrevet 25. september 2023 #4966 Skrevet 25. september 2023 12 hours ago, Wald86 said: Paradoksalt nok, så er det kanskje her på Kvinneguiden Egmont genererer mest inntekt på Kristin G nå, Sophie E, Isabel R og deres like nå. .. Jeg har AdBlock, og ser ingen reklame, men dere som ser, hva slags annonsører reklamerer på disse trådene? Annonsene er lik som i alle andre tråder og skifter hver gang man oppdaterer siden. Akkurat nå er det EndNote det reklameres for hos meg. Er nok mer avhengig av andre spor vi legger igjen på nettet enn hvilken tråd vi er inne i.
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4967 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4968 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 4 1
Gjest Albbas Skrevet 25. september 2023 #4969 Skrevet 25. september 2023 1 hour ago, Wald86 said: Sexleketøy og navnelapper til barn! 😅 😂😂 Kan passe bra til slitne småbarnsforeldre da. 😂
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4970 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1
skruf Skrevet 25. september 2023 #4971 Skrevet 25. september 2023 Ei unnskyldning som fortsetter med et men, eller unnskyld og deretter bortforklaring er ikke ett ekte og oppriktig unnskyld, Heller ikke å si unnskyld og skyve at man har gjort en feil ved å legge det over på den/de man sier unnskyld til, aka: «unnskyld for ar du/dere misforsto intensjonen min» Da eier man ikke unnskyldningen, man kommer ikke med ei oppriktig unnskyldning der man tar til seg det man har gjort. Det er likevel andres feil, selv om man har sagt unnskyld Hadde Kristin i sin første video der hun satt i godstolen i trange jeans, croptop og barbeint, der hele settingen var rigget, og hun brukte t.o.m sønnen som et skjold for å ikke angripe henne (hvis hun ikke har det bra så merker barnet det, og da har ikke han det bra heller..) kommet med ei oppriktig unnskyldning så hadde hun ikke behøvd å lage ny video med Unnskyld del 2, der alt var nedjustert og endret. Som jeg lærte barna mine da de var små; det hjelper ikke å si unnskyld hvis du egentlig ikke mener det, og du ikke endrer på det du sier unnskyld for. Unnskyld gjelds heller ikke hvis du sier unnskyld også legger du skylden for det du gjorde på noen andre. Har du sagt eller gjort noe dumt så er det du som har sagt eller gjort noe dumt. At Kristin har gått igjennom et helvete med utroskap og samlivsbrudd, husdrømmen i Stavanger gikk i vasken, hun ble sviktet og etter hva jeg har forstått så viste halve Stavanger hva Dennis drev med da han flyttet i forveien til Stavanger for å starte opp en bar, så hun følte seg også latterliggjort siden alle var klar over det, men ingen sa noe til henne, I tillegg er det også et lite barn oppi alt dette hun har gått igjennom, som hun har hovedansvar for, så hun måtte bare stå i det. Jeg betviler ikke at hun har hatt et forferdelig år før det kom frem i media. Hun sa selv at hun hadde kjempet og kjempet, men man kan ikke kjempe alene for et forhold/samboerskap. Dennis og Kristin hadde vært sammen lenge, fått barn, var forlovet og skulle gifte seg, flytte til Stavanger og starte familielivet i drømmehuset nær familien til Dennis, Og med et knips var dette over pga Dennis klarte ikke holde snabelen i buksa da han flyttet i forveien for å begynne å etablere baren Alle som har vært gjennom et samlivsbrudd vet hva Kristin har stått i. Samtidig er også Kristin ei forretningskvinne, og jeg tror hun hadde intensjon om å bruke alt hun har vært igjennom og de midlene hun har brukt for å få det bra igjen til både å hjelpe andre i samme situasjon, men også til egen vinning, Man ser tydelig store endringer på feeden hennes på IG, mye fokus på kropp der bildene er tatt i vinkler for å fremheve, det er ingen naturlige bilder lengre, alt er regissert. Lususreiser, lekker mat, bruk av farger….alle mulige virkemidler for å vise hvor lykkelig hun har blitt og at livet smiler Så klart mange kvinner som kanskje står midt i et samlivsbrudd eller nettopp har gjennomgått ett, som ikke har det godt med seg selv; typ trebarnsmor i 40-åra og kanskje mannen har byttet deg ut med ei som er over 10 år yngre og man føler seg som ei satt grå mus, gjerne med noen kilo ekstra etter flere svangerskap som man ikke har tid eller energi til å trene bort pga tidsklemma og det tredje skiftet som vi mødre som oftest ender opp med å ta etter jobb Så følger man Kristin på IG, har gjort det i mange år og har tidligere relatert seg til henne og de verdiene hun tidligere har hatt. Man vet at hun også har vært igjennom et brudd som hun var åpen om var tøft og hvor vondt hun har hatt det. Kristin som også hadde en helt vanlig kvinnekropp og som også hadde «mammakropp» etter fødselen og ikke sixpack 4 dager etter fødselen. Kristin som hadde et avslappet forhold til klær og sminke. Men plutselig så blir Kristin tynnere, hun begynner å sminke seg opp daglig og garderoben blir byttet ut, hun reiser rundt og lar følgerne drømme seg bort i det hun legger ut på feeden sin Også slår forretningskvinnen Kristin til; for bare 3599kr så kan du kjøpe et kurs der du ved hjelp av meg vil få et bedre liv. Du vil få vite matplanen min (bli tynn som meg), du vil få psykologhjelp (bli lykkelig som meg), er du ensom så kan du gå tur sammen med meg på øret og er du deprimert og synes mat og å spise er vanskelig så kan du spille av en video og spise sammen med meg. Det koster deg bare 3599kr for å bli like lykkelig og tynn som meg etter ett samlivsbrudd Så klart ville mange ha gått fem på og kjøpt dette kurset hadde det ikke vært for at det umiddelbart ble reagert på og det ble så mye fuss rundt det! Kristin trenger pengene, hun har en gedigen restskatt, et hus hun og eksen enda ikke har fått solgt, hun har ingen annen jobb enn å være Influencer, ingen utdanning å falle tilbake på. Dette kurset ville vært gull for Kristin. Så den unnskyldningen var ikke mye oppriktig i mine ører, det var ei fremtvungen unnskyldning for å redde seg selv og egen merkevare. At dette var en kladd som ble sluppet for tidlig har jeg null tro på, mtp kort tid til oppstartsdato., 22 22
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4972 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 16
missLynch Skrevet 25. september 2023 #4973 Skrevet 25. september 2023 Skal ikke disse såkalte «influenserne» vokse opp og få seg utdannelse og en skikkelig jobb snart….😖😂 20 1 3
Snublefot62 Skrevet 25. september 2023 #4974 Skrevet 25. september 2023 skruf skrev (15 minutter siden): Ei unnskyldning som fortsetter med et men, eller unnskyld og deretter bortforklaring er ikke ett ekte og oppriktig unnskyld, Heller ikke å si unnskyld og skyve at man har gjort en feil ved å legge det over på den/de man sier unnskyld til, aka: «unnskyld for ar du/dere misforsto intensjonen min» Da eier man ikke unnskyldningen, man kommer ikke med ei oppriktig unnskyldning der man tar til seg det man har gjort. Det er likevel andres feil, selv om man har sagt unnskyld Hadde Kristin i sin første video der hun satt i godstolen i trange jeans, croptop og barbeint, der hele settingen var rigget, og hun brukte t.o.m sønnen som et skjold for å ikke angripe henne (hvis hun ikke har det bra så merker barnet det, og da har ikke han det bra heller..) kommet med ei oppriktig unnskyldning så hadde hun ikke behøvd å lage ny video med Unnskyld del 2, der alt var nedjustert og endret. Som jeg lærte barna mine da de var små; det hjelper ikke å si unnskyld hvis du egentlig ikke mener det, og du ikke endrer på det du sier unnskyld for. Unnskyld gjelds heller ikke hvis du sier unnskyld også legger du skylden for det du gjorde på noen andre. Har du sagt eller gjort noe dumt så er det du som har sagt eller gjort noe dumt. At Kristin har gått igjennom et helvete med utroskap og samlivsbrudd, husdrømmen i Stavanger gikk i vasken, hun ble sviktet og etter hva jeg har forstått så viste halve Stavanger hva Dennis drev med da han flyttet i forveien til Stavanger for å starte opp en bar, så hun følte seg også latterliggjort siden alle var klar over det, men ingen sa noe til henne, I tillegg er det også et lite barn oppi alt dette hun har gått igjennom, som hun har hovedansvar for, så hun måtte bare stå i det. Jeg betviler ikke at hun har hatt et forferdelig år før det kom frem i media. Hun sa selv at hun hadde kjempet og kjempet, men man kan ikke kjempe alene for et forhold/samboerskap. Dennis og Kristin hadde vært sammen lenge, fått barn, var forlovet og skulle gifte seg, flytte til Stavanger og starte familielivet i drømmehuset nær familien til Dennis, Og med et knips var dette over pga Dennis klarte ikke holde snabelen i buksa da han flyttet i forveien for å begynne å etablere baren Alle som har vært gjennom et samlivsbrudd vet hva Kristin har stått i. Samtidig er også Kristin ei forretningskvinne, og jeg tror hun hadde intensjon om å bruke alt hun har vært igjennom og de midlene hun har brukt for å få det bra igjen til både å hjelpe andre i samme situasjon, men også til egen vinning, Man ser tydelig store endringer på feeden hennes på IG, mye fokus på kropp der bildene er tatt i vinkler for å fremheve, det er ingen naturlige bilder lengre, alt er regissert. Lususreiser, lekker mat, bruk av farger….alle mulige virkemidler for å vise hvor lykkelig hun har blitt og at livet smiler Så klart mange kvinner som kanskje står midt i et samlivsbrudd eller nettopp har gjennomgått ett, som ikke har det godt med seg selv; typ trebarnsmor i 40-åra og kanskje mannen har byttet deg ut med ei som er over 10 år yngre og man føler seg som ei satt grå mus, gjerne med noen kilo ekstra etter flere svangerskap som man ikke har tid eller energi til å trene bort pga tidsklemma og det tredje skiftet som vi mødre som oftest ender opp med å ta etter jobb Så følger man Kristin på IG, har gjort det i mange år og har tidligere relatert seg til henne og de verdiene hun tidligere har hatt. Man vet at hun også har vært igjennom et brudd som hun var åpen om var tøft og hvor vondt hun har hatt det. Kristin som også hadde en helt vanlig kvinnekropp og som også hadde «mammakropp» etter fødselen og ikke sixpack 4 dager etter fødselen. Kristin som hadde et avslappet forhold til klær og sminke. Men plutselig så blir Kristin tynnere, hun begynner å sminke seg opp daglig og garderoben blir byttet ut, hun reiser rundt og lar følgerne drømme seg bort i det hun legger ut på feeden sin Også slår forretningskvinnen Kristin til; for bare 3599kr så kan du kjøpe et kurs der du ved hjelp av meg vil få et bedre liv. Du vil få vite matplanen min (bli tynn som meg), du vil få psykologhjelp (bli lykkelig som meg), er du ensom så kan du gå tur sammen med meg på øret og er du deprimert og synes mat og å spise er vanskelig så kan du spille av en video og spise sammen med meg. Det koster deg bare 3599kr for å bli like lykkelig og tynn som meg etter ett samlivsbrudd Så klart ville mange ha gått fem på og kjøpt dette kurset hadde det ikke vært for at det umiddelbart ble reagert på og det ble så mye fuss rundt det! Kristin trenger pengene, hun har en gedigen restskatt, et hus hun og eksen enda ikke har fått solgt, hun har ingen annen jobb enn å være Influencer, ingen utdanning å falle tilbake på. Dette kurset ville vært gull for Kristin. Så den unnskyldningen var ikke mye oppriktig i mine ører, det var ei fremtvungen unnskyldning for å redde seg selv og egen merkevare. At dette var en kladd som ble sluppet for tidlig har jeg null tro på, mtp kort tid til oppstartsdato., 👏 4 1
Bibbi_ Skrevet 25. september 2023 #4975 Skrevet 25. september 2023 missLynch skrev (17 minutter siden): Skal ikke disse såkalte «influenserne» vokse opp og få seg utdannelse og en skikkelig jobb snart….😖😂 Da trenger de hvertfall å bli mer modne, og ikke oppføre seg som dritunger. 5
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4976 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 15 1
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2023 #4977 Skrevet 25. september 2023 (endret) Wald86 skrev (2 timer siden): Det har du sikkert rett i. Benytter man google blir det vel tilpasset søk man gjør, og stikkord fra mail som skrives med mer. sjekket uten adblock og det var mye reklame her inne. Hos meg var det ikke tilpasset. Sexleketøy og navnelapper til barn! 😅 Sexleker og navnelapper nok stop her også. 😂 Er det det cookiesene sier kvinne 42 trenger😮? 😂 Endret 25. september 2023 av Frøkenfryden 2
Paneera Skrevet 25. september 2023 #4978 Skrevet 25. september 2023 Wald86 skrev (På 21.9.2023 den 12.49): Kristin G har arrangert flere spleis-innsamlinger siste årene. Og med så mye turbulens og mistro rundt hennes styring av både bedrift og økonomi, så har noen reist spørsmålet om hva som skjedde med alle pengene som ble samlet inn. Hun har vist noe regnskap, men ikke alt. Spleis går direkte inn på hennes konto, etter hva jeg forstår. Hennes privatkonto. https://www.spleis.no/project/286101 Det er rett og slett svindel at hun har håvet inn penger på spleis. KG ble jo selv avslørt på "I lomma på Silje" at hun har null økonomistyring. Tjener fett, men bruker, var det ikke 200K i året på mat? Jeg husker ikke helt, men forbruket hennes var helt svimlende. 11 3
Wald86 Skrevet 25. september 2023 #4979 Skrevet 25. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 5 2
Sansa20 Skrevet 25. september 2023 #4980 Skrevet 25. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (11 minutter siden): Det er rett og slett svindel at hun har håvet inn penger på spleis. KG ble jo selv avslørt på "I lomma på Silje" at hun har null økonomistyring. Tjener fett, men bruker, var det ikke 200K i året på mat? Jeg husker ikke helt, men forbruket hennes var helt svimlende. Nå må du gi deg . Hun har ikke svindlet noen. Dere må huske på at spleis, tar en god del av beløpet som faktisk blir samlet inn ( Gebyr osv ) 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå