Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (42 minutter siden):

Hva mer trenger hun å gjøre mene du ? Dette sier mere om deg selv

Om du sier noe sårende til noen og de blir oppriktig lei seg, sier du «unnskyld for det jeg sa» eller sier du «unnskyld for at du oppfattet det jeg sa som sårende»?

• Liker 35
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (30 minutter siden):

Får du lønn for å forsvare henne her inne?

Får du lønn for å kritisere?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Når det kommer til denne/disse Spleisene hun har hatt, så trodde jeg faktisk hun hadde lagt frem skikkelig bevis på riktig håndtering av pengene. Med så mye økonomisk rot hun har hatt, burde det være en selvfølge.

Men, å bevise at ingenting har gått til henne eller hennes familie, bør være en enkel sak. Tenker en ansatt i den aktuelle banken kjapt kan sjekke dette, og gi en skriftlig tilbakemelding som kan offentliggjøres.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Pinkee skrev (7 minutter siden):

Når det kommer til denne/disse Spleisene hun har hatt, så trodde jeg faktisk hun hadde lagt frem skikkelig bevis på riktig håndtering av pengene. Med så mye økonomisk rot hun har hatt, burde det være en selvfølge.

Men, å bevise at ingenting har gått til henne eller hennes familie, bør være en enkel sak. Tenker en ansatt i den aktuelle banken kjapt kan sjekke dette, og gi en skriftlig tilbakemelding som kan offentliggjøres.

God ide! Støtter denne :)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Pinkee skrev (15 minutter siden):

Slutt .  Hun har lagt frem nok bevis. 

• Liker 1
Skrevet
solietta skrev (1 minutt siden):

Nei, det har hun ikke gjort. Ellers hadde ikke denne debatten pågått. 

• Liker 19
  • Nyttig 15
Skrevet
solietta skrev (4 minutter siden):

Snublefot62 skrev (31 minutter siden):

Om du sier noe sårende til noen og de blir oppriktig lei seg, sier du «unnskyld for det jeg sa» eller sier du «unnskyld for at du oppfattet det jeg sa som sårende»?

Kan du svare på denne er du grei?

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Orly skrev (31 minutter siden):

Får du lønn for å kritisere?

Det der var nok ikke det comeback du håpet på. Jeg er heller kritisk til shady influencere framfor å forsvare dem med nebb og klør. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (32 minutter siden):

Det der var nok ikke det comeback du håpet på. Jeg er heller kritisk til shady influencere framfor å forsvare dem med nebb og klør. 

Ikke si at KG er shady influencer. 

• Liker 2
Skrevet
solietta skrev (3 minutter siden):

Fordi???

Det er nettopp det KG har utviklet seg til å bli. Shady og kynisk som alle andre klikk jegerne i some. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet
1 hour ago, Snublefot62 said:

Om noen husker; dette kalles (i det minste i min omgangskrets) for å «ta en Valla» 😄

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var litt spesiell timing at programmet om Gjelsvik (i lomma til…) ble sendt nylig om igjen… det satte virkelig perspektiv på nivået av luksus-hunger, økonomi-rot. Og sååå mange år siden er det vel ikke. Og siden det er det altså både konkurs (?) og dritdyrt huskjøp? 
Og så har hun brått blitt kopi av de andre influenserne, lekre bilder, slanke poseringer, luksuriøse reiser… 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Andrea59 skrev (2 minutter siden):

Det var litt spesiell timing at programmet om Gjelsvik (i lomma til…) ble sendt nylig om igjen… det satte virkelig perspektiv på nivået av luksus-hunger, økonomi-rot. Og sååå mange år siden er det vel ikke. Og siden det er det altså både konkurs (?) og dritdyrt huskjøp? 
Og så har hun brått blitt kopi av de andre influenserne, lekre bilder, slanke poseringer, luksuriøse reiser… 

Det er ikke rart at folk begynner å lure.. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (59 minutter siden):

Comeback? Jeg svarer deg på samme måte, å stille spm som du gjorde blir for dumt

• Liker 5
Skrevet
solietta skrev (46 minutter siden):

Ærlig talt, hvem tror du at du er, som mener du kan diktere hva jeg kan og ikke kan kalle en influencer. Jeg blir oppriktig bekymret for folk som blir helt blinde av beundring for et menneske som du er. Det er ikke sunt, men det forklarer jo hvordan folk havner i klørne på diverse sekter. Mister all kritisk sans og sunn fornuft. 

• Liker 22
  • Nyttig 17
Skrevet
Orly skrev (22 minutter siden):

Comeback? Jeg svarer deg på samme måte, å stille spm som du gjorde blir for dumt

Nei, det gjør det ikke. Det ser unektelig ut som om solietta er ansatt av KG slik hun holder på. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (26 minutter siden):

Nei, det gjør det ikke. Det ser unektelig ut som om solietta er ansatt av KG slik hun holder på. 

Jo det gjør det og det fordummer debatten! Må tåle at ikke alle hiver seg på usaklig kritikk som dey har vært endel av siste dagene 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke fôr trollene!! De prøver å ødelegge diskusjonen… 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Wald86 skrev (10 timer siden):

Dette vitner om ren grådighet. I en tid hvor mange sliter og fokus på miljø står høyt, et forbruk uten sidestykke. Og hun brukte av penger hun ikke hadde. som skulle gå til felleskapet, og hun kjørte egen bedrift i grøfta, uten tanke for andre involverte. Hun tar ikke ansvar.

Kristin G har nok ikke tanke for miljø. Bare se hvordan hun er storforbruker av interiør-artikler - det er veldig mye kjøp, kjøp, kjøp. Hun var (er?) også sponset av blant annet Nille, og pushet lenge billig «skjit» på interiør-instagrammen sin. 

• Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...