duskelapp Skrevet 18. september 2023 #4401 Skrevet 18. september 2023 (endret) Wald86 skrev (8 minutter siden): Sophie E har også gjort mye bra. Det er bare at det inngår i hvitvasking/grønnvasking av bedriften, benyttet for å skaffe troverdighet, flere følgere, og mer kapital. Kristin G har benyttet kritikk av kollegaer for å løfte seg selv høyere. Men er altså ikke bedre. Hovmod står for fall, ja. Hennes (Kristin) fall vil jeg påstå er en av de største ja, 😬 Endret 18. september 2023 av duskelapp 4
Gjest pop up bruker Skrevet 18. september 2023 #4402 Skrevet 18. september 2023 A4. skrev (9 timer siden): Skjermbilder av det som ble sendt ut på mail ligger i tråden om Belinda. Takk!
Gjest pop up bruker Skrevet 18. september 2023 #4403 Skrevet 18. september 2023 Fru G skrev (9 timer siden): På Instagram under fanen ; Tettere på livet. Takk!
Gjest Sovinello Skrevet 18. september 2023 #4404 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Sophie E har også gjort mye bra. Det er bare at det inngår i hvitvasking/grønnvasking av bedriften, benyttet for å skaffe troverdighet, flere følgere, og mer kapital. Kristin G har benyttet kritikk av kollegaer for å løfte seg selv høyere. Men er altså ikke bedre. Hovmod står for fall, ja. Hun har ved sin spleis og julaften med ensomme skaffet seg følgergruppe bestående av ekstra sårbare. Folk som sliter med ensomhet, som sliter med økonomi, mat, relasjoner, selvfølelse, folk i livskriser. De ser på henne som god, snill, en venn de kan stole på. Og det er disse som nå er målgruppen hennes. Det er veldig stygt. At hun tør sier jeg bare. Enormt ansvar på sine skuldre her. Dette! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Og uansett om dette har vært en strategi fra starten for Kristin, eller ikke, så er det uansett her vi står nå.
MiominMio Skrevet 18. september 2023 #4405 Skrevet 18. september 2023 Den beklagelsesvideoen hennes var skivebom av de sjeldne. Å dra frem alt det gode man gjør før man "beklager" og så legger skylda så si over på alle andre.....sorry, men det der var ikke en beklagelse. Det var rett og slett bare arrogant. Jeg trodde bedre om KG. Trist å se at hun har kastet seg typiske bølgen av influensere som skal selge noe som omhandler kropp. 23 4
Pastels Skrevet 18. september 2023 #4406 Skrevet 18. september 2023 Både hun og Belinda vokser på sosiale medier - og har ikke fått noen færre følgere den siste uka, eller….? Jeg syns det er ganske sprøtt. Idrettsheltene våre med medaljer i bøttevis, de selger sokker og treningstøy uten å formene noe eller tjene noe på verken kropp, andres livskriser og spiseproblemer. Influencere derimot, som har gått gjennom en livskrise (som vi alle på et eller flere tidspunkt), selger selvhjelpskurs, treningsprogrammer og «glow up». 😞 5 1 3
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4407 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 11
Gjest Smuldrepai Skrevet 18. september 2023 #4408 Skrevet 18. september 2023 Høstsemester skrev (På 15.9.2023 den 15.25): Trodde aldri jeg skulle si meg enig i at KG er et farlig forbilde og har gjort seg fortjent til gullbarbien. Dette er jeg faktisk 100% enig i. Hadde aldri trodd dette og K. Og den videoen hun postet for å forklare seg, wtf.. Hun skriver fra seg all ansvar. Hun klarer ikke stå i kritikk og hun inntar offerrollen. Nesten på grensen til skummelt hvordan hun bruker godene sine inn i dette, at hun poengterer alle pengene hun har samlet inn til de fattige og hvordan hun åpnet opp hjemmet sitt til jul. Da bortfaller jo hele poenget med det, og mange kommenterte det at de tingene gjør hun for PR og fremme seg selv, mens jeg tenkte hun kun gjorde det i god tro, men nå tror jeg de hadde rett. Trist utvikling.
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4409 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 28 11
Kosetosta Skrevet 18. september 2023 #4410 Skrevet 18. september 2023 Har dukket opp mange videoer om dette på tiktok.. KG får gjennomgå også der.. 8
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4411 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 1
Jobbermedbarn Skrevet 18. september 2023 #4412 Skrevet 18. september 2023 Smuldrepai skrev (14 minutter siden): Dette er jeg faktisk 100% enig i. Hadde aldri trodd dette og K. Og den videoen hun postet for å forklare seg, wtf.. Hun skriver fra seg all ansvar. Hun klarer ikke stå i kritikk og hun inntar offerrollen. Nesten på grensen til skummelt hvordan hun bruker godene sine inn i dette, at hun poengterer alle pengene hun har samlet inn til de fattige og hvordan hun åpnet opp hjemmet sitt til jul. Da bortfaller jo hele poenget med det, og mange kommenterte det at de tingene gjør hun for PR og fremme seg selv, mens jeg tenkte hun kun gjorde det i god tro, men nå tror jeg de hadde rett. Trist utvikling. Enig. Jeg la merke til en kommentar under IG videoen som sier at videoen burde vært slettet fortere enn kurset, veldig enig i det… Og også med tanke på at hun ønsker å jobbe med mennesker i krise/mennesker med utfordringer/mennesker i det hele tatt er jo denne videoen krise. Hvordan skal hun møte kritikk fra disse? Tror hun at jeg som har jobbet med mennesker i mange år møter konstruktiv kritikk med å fortelle alle gode ting jeg har gjort i livet og sier at barna mine blir lei seg når mamma er lei seg? Hun viser utrolig tydelig i denne videoen at hun ikke aner hva hun begir seg inn på. Trist ja, i tillegg skremmende. 15 9
Peppa88 Skrevet 18. september 2023 #4413 Skrevet 18. september 2023 Kristin var lenge den eneste influenseren jeg fulgte på IG. Avfulgte for noen uker siden, da det eneste som kom i feed var luksuriøse utenlandsturer (HELE TIDEN) og "kamerarullen de siste 3 dagene". Gjorde ikke feil med å avfølge. Lot tvilen gå henne til gode med pengene til Spleis, men nå syns jeg det burde blitt sjekket ut. Deilig å ha influenserfri feed🥳 Anbefales. 12 1 7
Zenhouse Skrevet 18. september 2023 #4414 Skrevet 18. september 2023 pop up bruker skrev (11 timer siden): Ser i tråden under kristins "unnskyldning" at belinda reklamertre for kurset i sine kanaler og at skjermbilder av hennes stories,er lagt ut på jodel. Ikke sett det selv, men gjerne del om noen har det. Har ingen skjermbilder , men så story der Belinda skrøt sånn over Kristin sin endring når det gjaldt mat, hadde begynt å trene det siste året, ja var visst helt fantastisk å bevitne den endringen Kristin hadde foretatt seg. Mener dette ble sendt samtidig som kurset ble lagt ut. 5 2
K_mb Skrevet 18. september 2023 #4415 Skrevet 18. september 2023 Smuldrepai skrev (36 minutter siden): Dette er jeg faktisk 100% enig i. Hadde aldri trodd dette og K. Og den videoen hun postet for å forklare seg, wtf.. Hun skriver fra seg all ansvar. Hun klarer ikke stå i kritikk og hun inntar offerrollen. Nesten på grensen til skummelt hvordan hun bruker godene sine inn i dette, at hun poengterer alle pengene hun har samlet inn til de fattige og hvordan hun åpnet opp hjemmet sitt til jul. Da bortfaller jo hele poenget med det, og mange kommenterte det at de tingene gjør hun for PR og fremme seg selv, mens jeg tenkte hun kun gjorde det i god tro, men nå tror jeg de hadde rett. Trist utvikling. 🎯 Det er så sleipt å dra inn tidligere gode gjerninger, noe som er helt irrelevant etter dette kritikkverdige stuntet. Hun bidrar med dette i spekulasjoner om det ble gjort for god PR og eget forgodtbefinnende enn å faktisk hjelpe. Dette er jo også noe hun har kjeftet publikum huden full for å spekulere i. Mennesker opplever ulike livskriser være seg skilsmisse/brudd, dødsfall i nære relasjoner, alvorlig sykdom osv. De fleste må stå i det og har ulike måter å takle livskriser på, og av og til må profesjonelI hjelp til. Ifølge KG sin egen IG har hun taklet bruddet med å reise land og strand rundt og levd ganske så luksuriøst, og i tillegg til nytt forhold har hun også venner og familie som støtte. Hun fremstår som svært privilegert. Dette er ikke alle forunt og de færreste har mulighet eller økonomi til dette. Derfor er det også i tillegg til mangel på kompetanse svært drøyt at hun skal ta betalt for å guide og "hjelpe" andre til å få det bedre. Dette er et grådig forsøk på å lure til seg penger fra desperate mennesker. 16 9
Kosetosta Skrevet 18. september 2023 #4416 Skrevet 18. september 2023 Wald86 skrev (47 minutter siden): Er det noen med tyngde som har gitt kritikk og tilbakemeldinger ? De jeg har sett er faktisk veldig ok. Hun Camilla som hadde dette på insta først har og en video. Men de fleste går vel ut på at de har tatt klipp fra KG selv der hun slenger «dritt» om andre influensere fordi de har gjort det hun selv nettopp har gjort.. om du forstår.. sånn at KG’s egne ord blir brukt mot henne selv.. 4 1
Wald86 Skrevet 18. september 2023 #4417 Skrevet 18. september 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 10
Sansa20 Skrevet 18. september 2023 #4418 Skrevet 18. september 2023 Dere som er kritisk til dette må bare mene det, men hold dere til saken og ikke ta opp ting fra flere år tilbake. Er ikke galt å ville dele sin reise med fagfolk ved sin side. Blir nok noen som får nytte og glede av det , siden Kristin har fått henvendelser fra mange kvinner. 1
Citha Skrevet 18. september 2023 #4419 Skrevet 18. september 2023 1 minutt siden, solietta said: Dere som er kritisk til dette må bare mene det, men hold dere til saken og ikke ta opp ting fra flere år tilbake. Er ikke galt å ville dele sin reise med fagfolk ved sin side. Blir nok noen som får nytte og glede av det , siden Kristin har fått henvendelser fra mange kvinner. Ja, alle ting mennesker gjør burde kun bli sett på enkeltvis. Så kan man kun dømme folk etter den aller siste tingen de gjorde. Alt annet er fortid, og dermed visket ut. Blir så mye lettere sånn. 7 7
Laia Skrevet 18. september 2023 #4420 Skrevet 18. september 2023 duskelapp skrev (3 timer siden): Hennes (Kristin) fall vil jeg påstå er en av de største ja, 😬 Ifølge socialblade.com har hun mistet nesten 500 følgere fra sin IG konto over natta…. 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå