KaffekoppQueen Skrevet 14. september 2023 #3961 Skrevet 14. september 2023 Sjekk IG storyen @camilla.annaniassen 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 5
C8H10N4O2 Skrevet 14. september 2023 #3962 Skrevet 14. september 2023 Fett nok skrev (1 time siden): Frujohansen kommer til å ta et skikkelig lugubert betalt samarbeid før eller siden hun også. Sorry. Selv de mest skinnhellige havner der før eller siden når tilbudet blir for godt. I am calling it og kommer til å lete frem denne posten når det skjer. Det er vel viktigere å sette pris på det når noen gjør noe bra her og nå, enn å snakke om å være skinnhellig og gå på noe lugubert en gang i framtida. 15 1
Gjest Sovinello Skrevet 14. september 2023 #3963 Skrevet 14. september 2023 Klink skrev (50 minutter siden): Men KG selger da ikke slangeolje? Hva mener du kurset hennes på mikrosteg er, om ikke nettopp det?
Blåttvann Skrevet 14. september 2023 #3964 Skrevet 14. september 2023 solietta skrev (2 timer siden): Ro ned , hun er ikke ute etter å svindle folk. Bare vent liten stund så blir kurset presentert og lansert og blir sett på et helt annet enn det dere kritisere for. Men nå kritiserer vi det kurset som kom ut, hva som kommer senere er det jo ikke vits å diskutere nå. 10
Klink Skrevet 14. september 2023 #3965 Skrevet 14. september 2023 Sovinello skrev (57 minutter siden): Hva mener du kurset hennes på mikrosteg er, om ikke nettopp det? Jeg har ikke sett der, men trodde det dreide seg om kosthold, trening, livsstil opplegg? 1
Gjest Sovinello Skrevet 14. september 2023 #3966 Skrevet 14. september 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke sett der, men trodde det dreide seg om kosthold, trening, livsstil opplegg? Da forslår jeg du blar deg tilbake i tråden og leser hva det dreier seg om, for så å komme tilbake å si om Kristin har noe kompetanse for å selge kurs i det hun skal selge - eller om produktet er et luftslott.
Høstsemester Skrevet 14. september 2023 #3967 Skrevet 14. september 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sett der, men trodde det dreide seg om kosthold, trening, livsstil opplegg? Har hun kompetanse til å kurse folk i dette da? 5
Klink Skrevet 14. september 2023 #3968 Skrevet 14. september 2023 Sovinello skrev (1 minutt siden): Da forslår jeg du blar deg tilbake i tråden og leser hva det dreier seg om, for så å komme tilbake å si om Kristin har noe kompetanse for å selge kurs i det hun skal selge - eller om produktet er et luftslott. Det er jeg da enig i. Er å selge slangeolje et utrykk for å selge tull kanskje. Eller svindle noen ? 2 1
Zenhouse Skrevet 14. september 2023 #3969 Skrevet 14. september 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke sett der, men trodde det dreide seg om kosthold, trening, livsstil opplegg? Ingen mener at Kristin bokstavelig talt prøver å selge slangeolje. Detter betyr slangeolje: «Alle amerikanere vet hva en som selger «snake oil» driver med. I gamle dager dro omreisende svindlere rundt og solgte dette mirakel-remediet til godtroende mennesker. Slangeolje hjelper mot alt, det vil si ingenting. Ordet er blitt synonymt med humbug» 16
Gjest Sovinello Skrevet 14. september 2023 #3970 Skrevet 14. september 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Det er jeg da enig i. Er å selge slangeolje et utrykk for å selge tull kanskje. Eller svindle noen ? Slangeolje er et begrep som brukes for å beskrive villedende markedsføring, helsesvindel eller svindel.
Klink Skrevet 14. september 2023 #3971 Skrevet 14. september 2023 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Ingen mener at Kristin bokstavelig talt prøver å selge slangeolje. Detter betyr slangeolje: «Alle amerikanere vet hva en som selger «snake oil» driver med. I gamle dager dro omreisende svindlere rundt og solgte dette mirakel-remediet til godtroende mennesker. Slangeolje hjelper mot alt, det vil si ingenting. Ordet er blitt synonymt med humbug» Ja jeg skjønner, skjønte ikke hva dette slangeolje greiene var for noe 🤣 Men slo meg at det så klart er et utrykk . 5
Sansa20 Skrevet 14. september 2023 #3972 Skrevet 14. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (4 timer siden): Det virker ikke som du skjønner kritikken her. Ingen snakker ned de som ikke har utdanning. Det vi er kritisk til er at mennesker uten utdanning går inn i et fagfelt for å hjelpe sårbare mennesker uten nødvendig kompetanse på feltet. Jeg skjønner kritikken , men det som er dumt er at alt er kommet ut helt feil . Det blir fremstilt helt annet når det oppdaterte kurset kommer ut snart. 1
HerKommerMummi Skrevet 14. september 2023 #3973 Skrevet 14. september 2023 Vis meg hvem vennene dine er og jeg skal fortelle deg hvem du er 22 3
HerKommerMummi Skrevet 14. september 2023 #3974 Skrevet 14. september 2023 Vis meg hvem vennene dine er og jeg skal fortelle deg hvem du er
Paneera Skrevet 14. september 2023 #3975 Skrevet 14. september 2023 solietta skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner kritikken , men det som er dumt er at alt er kommet ut helt feil . Det blir fremstilt helt annet når det oppdaterte kurset kommer ut snart. Hvordan vet du det, hvis du ikke er KG eller BJ (Belinda Jakobsen) selv? 21 1
Sansa20 Skrevet 14. september 2023 #3976 Skrevet 14. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (30 minutter siden): Hvordan vet du det, hvis du ikke er KG eller BJ (Belinda Jakobsen) selv? K og B har sagt det selv på insta 1
Sansa20 Skrevet 14. september 2023 #3977 Skrevet 14. september 2023 solietta skrev (Akkurat nå): K og B har sagt det selv på insta
Velinda Skrevet 15. september 2023 #3978 Skrevet 15. september 2023 solietta skrev (1 time siden): K og B har sagt det selv på insta Nei,det har de ikke,B har vel prøvd å selge noen overprisa glass/vaser i stormen hun å K står i men ellers har de ikke sagt så mye,sitter sikkert stille i båten 12
Bingo Bongo Skrevet 15. september 2023 #3979 Skrevet 15. september 2023 solietta skrev (5 timer siden): Jeg skjønner kritikken , men det som er dumt er at alt er kommet ut helt feil . Det blir fremstilt helt annet når det oppdaterte kurset kommer ut snart. Jeg skjønner ikke hva du mener skal bli noe HELT ANNET når kurset blir lansert på nytt? 🤷♀️ Skal Kristin be om hjelp i stedet for å tilby sin hjelp? Skal det være gratis i stedet for å koste penger? Skal fokusområdene være noe annet enn mat, trening og forhåndsinnspilte samtalepartnere? Vi skjønner jo hva det går i, selv om produktet etter sigende ikke var ferdigstilt da det ble lansert til flere tusen mennesker... 😏 25 3
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2023 #3980 Skrevet 15. september 2023 Finlay skrev (15 timer siden): Ser han har studert psykologi i 6 år, og driver med psykologtjeneste. Men er han autorisert psykolog? Det virker ikke slik på de som har sjekket. Man kan studere i utlandet, eller 5 år masterprogram i Norge. Så jeg kan se at det jo fort kan bli 6 år uten å bli klinisk psykolog. Aner ikke hva han har gjort, da. Men etter masterprogram i Norge kan man ikke jobbe som terapeut. Helt annen utdanning. Og heter ikke psykolog. Man kan forske, jobbe i organisasjoner f eks osv. Om han fremstilles som klinisk psykolog og ikke er det, er det ikke bra. Da jobber han jo potensielt med ting han ikke er kvalifisert til. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå