Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
solietta skrev (2 timer siden):

Er fagfolk med så bare vente å dømme etter det er blitt lansert 

Det blir spennende å se hvilke fagfolk,

(ikke han uautoriserte psykologen) 

som skal klare å kontekste dette til et spisandes konsept!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LinnHenrikke skrev (23 timer siden):

Jeg trodde virkelig at dette var en spøk. Dette går jo i mot alt Kristin noensinne har ment og uttalt. Ser også at hun ikke nevner dette med et ord på egne kanaler. Håper hun på litt lettjente penger i regi av Belinda? Det er så overfladisk at hjelp - de henvender seg til mennesker med spiseforstyrrelser og hjelpen de tilbyr er at kundene kan få spise med Kristin på video…?!

F3ECDF5E-D16D-4BB1-93CE-BB1E9D329B50.jpeg

D70694FF-4AB6-41EB-B883-2B7EA2CF7CCC.jpeg

Herregud?! Hva er det hun har startet for noe *spam*😱

• Liker 4
Skrevet

Onlinecoah.robert har skrevet eg godt innlegg på insta om KG!

• Liker 5
Skrevet

Ser KG har slettet kritiske kommentarer om kurset på IG samtidig som hun skriver hos PT Camilla i går at kritiske stemmer er bra… 

• Liker 18
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Ser KG har slettet kritiske kommentarer om kurset på IG samtidig som hun skriver hos PT Camilla i går at kritiske stemmer er bra… 

Det er ingen hjemme der....

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Janne1975 skrev (2 timer siden):

11 mill. Så gikk de ned til 9,5, trakk det deretter ut av markedet og inn igjen til 10 mill nå for en mnd siden. Tror ikke de får mer enn 8-ish, det har jeg sagt hele tiden.

Ikke solgt enda?

• Liker 1
Skrevet

Er ganske ufine dem som henger ut k også.  La no dem komme med presentasjon av kurset før det blir mer kritikk 

Skrevet
Blåttvann skrev (8 timer siden):

Hvorfor tror du Kristin er manipulert? Etter at hun har blitt tynn har det vist seg at hun er like ille som alle andre influencere og grunnen til at hun var imot alt de andre gjorde hele tiden før var sjalusi over å ikke kunne gjøre det samme som dem og tjene like store penger som dem. Hun gikk bare imot dem fordi det var det hun kunne tjene penger på.

Flott at Kristin viser mer av sitt sanne ansikt, håper folk får opp øynene snart.

Hvorfor? 

Det hele startet vel som en hyggelig ferie for å besøke en venninne. Deretter blir en fanget inn i bobla om hvor bra en ser ut + + + og at dette burde du jo dele med verden! verden fortjener å få den samme glow up som deg. Tilfeldigvis har vi både kamera, kursplattform og jeg vet ikke hva klart. 

BJ lager kurs av ABSOLUTT ALT! Dette her er bare enda et i rekken for å se om det er 1 av 100 kurs, som kanskje slår an. 

KG var dum, som ikke tenkte seg godt nok om på forhånd spør du meg. 

• Liker 9
Skrevet
Klementine skrev (7 minutter siden):

Hvorfor? 

Det hele startet vel som en hyggelig ferie for å besøke en venninne. Deretter blir en fanget inn i bobla om hvor bra en ser ut + + + og at dette burde du jo dele med verden! verden fortjener å få den samme glow up som deg. Tilfeldigvis har vi både kamera, kursplattform og jeg vet ikke hva klart. 

BJ lager kurs av ABSOLUTT ALT! Dette her er bare enda et i rekken for å se om det er 1 av 100 kurs, som kanskje slår an. 

Dette har vært planlagt en stund, for hvorfor ellers skulle hun åpne en en innboks med et knippe på 6 k følgere som heter ‘tettere på livet’. Det oser BJ lang vei. Veldig skuffende av K. 

Skrevet
solietta skrev (44 minutter siden):

Er ganske ufine dem som henger ut k også.  La no dem komme med presentasjon av kurset før det blir mer kritikk 

Hvem har hengt henne ut? Gi gjerne eksempler. Jeg har bare sett velfortjent konstruktiv kritikk. De har jo kommet med en presentasjon, kurset kunne kjøpes i går. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
Klementine skrev (3 minutter siden):

Det hele startet vel som en hyggelig ferie for å besøke en venninne.

Hvorfor tror du det? 

Tipper en kombinasjon av et planlagt businessmøte, og venninnetreff. Hun skriver allerede jo første dagen hos BJ at de "jobber med et helt spesielt og vidunderlig prosjekt sammen.”

Så dette kom nok ikke helt ut av det blå.

Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror du det? 

Tipper en kombinasjon av et planlagt businessmøte, og venninnetreff. Hun skriver allerede jo første dagen hos BJ at de "jobber med et helt spesielt og vidunderlig prosjekt sammen.”

Så dette kom nok ikke helt ut av det blå.

Det er jeg helt enig med deg i! Misforstå meg rett. Jeg unnskylder ikke KG

• Liker 1
Skrevet
Fru G skrev (5 minutter siden):

Dette har vært planlagt en stund, for hvorfor ellers skulle hun åpne en en innboks med et knippe på 6 k følgere som heter ‘tettere på livet’. Det oser BJ lang vei. Veldig skuffende av K. 

Ja helt klart vært planlagt dette. Psykologen var jo også tiltede der nede «oppi bassenget» til Belinda den uka. 

• Liker 7
Skrevet
Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Ja helt klart vært planlagt dette. Psykologen var jo også tiltede der nede «oppi bassenget» til Belinda den uka. 

Ser han har studert psykologi i 6 år, og driver med psykologtjeneste. Men er han autorisert psykolog? 

Skrevet
Finlay skrev (8 minutter siden):

Ser han har studert psykologi i 6 år, og driver med psykologtjeneste. Men er han autorisert psykolog? 

Sannsynligvis ikke… men dette vet jeg ikke nok om. 
Men ser at at han jobber for Falck helsetjenester, der de har en haug fagfolk til tjeneste, minst 6-7 har tittelen psykolog, andre er leger, sykepleiere, fysioterapeuter. Også er Takvam der da- med tittelen « Klinisk samtaleterapeut». 
Så ut fra dette vil jeg anta at har ikke er autorisert psykolog. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
solietta skrev (4 timer siden):

Kan ikke dere vente i det minste å dømme K for et eller annet og prosjektet generelt , før dere faktisk får sett hva prosjektet handler om og får sett mere info om hvilke fagfolk som er med ?  Er jo ikke lansert engang og mye som mangler av informasjon av det dere har sett .. 

Det var lansert så folk kunne kjøpe det, så all kritikk er basert på informasjon som sto under kurset man kunne kjøpe. Kristin hadde nok ikke forventet denne massive kritikken, og det er nok i lys av alle kritiske røster at de valgte å trekke tilbake kurset, med en unnskyldning om at det ikke var ferdig enda. Noe de fleste av oss skjønner er bullshit, for ingen legger ut halvferdige kurs til salgs. 

Så her ser vi er eksempel på at det lønner seg å være kritiske til ting influensere prøver å selge oss, for å tjene enda mer penger. Dette kurset var helsefarlig på flere måter, og jeg håper at med kritikken som Kristin har fått og fortsetter å få, så vil det oppdatere kurset være trygt for mennesker å kjøpe, annet enn at det høyst sannsynlig er sløsing med penger. For hva annet enn egne erfaringer innenfor de områdene hun har valgt at kurset skal handle om, har egentlig Kristin å komme med? For hva slags yrker, utdannelse og kurs har hun egentlig tatt, som gjør at hun er kompetent til å kurse mennesker i disse områdene? Men for folk som er interessert i å få høre om Kristin sine egne erfaringer i livet, og med trening og kosthold (og de menneskene finnes selvsagt), så vil jo kurset sannsynligvis være topp. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Klementine skrev (1 time siden):

Hvorfor? 

Du, Kristin er ikke unnskyld her, hun må ta ansvar for egne valg. Og hvor lenge har Kristin vært på besøk hos Belinda? 3 dager? Dette har hun tenkt på en stund, det kan jeg love deg.

Uansett hvor ufattelig dumt jeg synes Kristin oppfører seg, så er hun smartere enn som så. Du undervurderer hennes intellekt veldig her. 😉

• Liker 3
Skrevet
Felis skrev (3 minutter siden):

Jeg leste det svaret Kristin ga Camilla Ananiassen i går (forøvrig noe av det mest passiv aggressive jeg har sett på IG på en stund, komplett med backhand compliment og hjerter). Slik hun legger det frem har CA omtrent hacket pc'n hennes og lest kursbeskrivelse mens den var på drodlestadiet. "Kritikken må gjerne komme, men gjerne etter at du vet hva dette handler om" Vel, det står jo ganske tydelig hva det handler om og hun har selv valgt å publisere det OG sendt det på mail til sine 6000 beste venner...

"Nettsiden er ikke engang klar, og det er noen mangler i beskrivelsen" Likevel er nettsiden klar nok til å ta imot betalende kunder?

Som forsvar blir dette for dumt. Kristin lever av sosiale medier, hun vet at idet ting publiseres, så er ting ute av sekken. Faktisk argumenterte hun veldig hardt for akkurat dette da Sophie Elise publiserte bildet av venninnen med den lille posen. Hva var det hun sa da? Vi lever av dette, ingenting publiseres tilfeldig, det er alltid en hensikt med å legge ut noe (fritt etter hukommelsen). Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral for Kristin Gjelsvik, ser det ut til, for Sofie kan ikke slette et bilde etter noen minutter, mens Kristin kan fjerne et helt kurs etter 15 timer...

https://www.instagram.com/camilla.annaniassen/

Skjermbilde2023-09-14kl_16_45_13.thumb.png.9606acb48f745cfa007a615300d7a15a.png

Hun har lært mye av livskrisen hun har vært igjennom? De fleste av oss har vært gjennom ulike kriser i livet, men det betyr ikke at vi har kompetanse eller kunnskapen som må til for å veilede andre og kurse folk.. Dette influncer livet og jakten etter likes er ikke sunt.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...