Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bingo Bongo skrev (5 minutter siden):

Er det jeg som er blind, eller er kurset fjernet fra nettsiden nå? 🤷‍♀️

Japp. Kurset er tatt bort. Samme er kurset i å stå på hodet og sette opp treningsutstyr.

Herrejemini for et useriøst opplegg. Jeg hadde jo så lyst til å stå på hodet!

• Liker 39
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
solietta skrev (10 minutter siden):

Som vanlig kritiseres folk av andre før man får presentert det man gjør selv. 

Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰  

Man kunne bestille og betale for kurset eller? Man legger vel ikke ut et produkt som ikke er ferdig, det er hverfall uprofesjonelt. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Nei hun er ikke kjæreste med den psykologen. Han er nede i huset til Belinda han også,  der de tre har mekka denne geniale planen sammen. 
Kristin nevner på story at hun gleder seg til å reise hjem for å se «ham hun er så forelsket i» 

Forøvrig har Kristin nå kommet på banen i kommentar feltet til Camilla Annaissen på IG, hun synes det er trist at hun ikke har fått legge det ut på egne kanaler først, hun har stor respekt for fagfolk og måten kurset fremstilles på på nettsiden er litt feil, da det ikke er helt ferdig enda… 

Lurer jo på hvorfor det ble lagt ut der i det hele tatt da? Tipper heller at reaksjonene til folk har overrumplet henne litt- der hun har svømt rundt i bobla til Belinda og mannen. 

Det virker som om noen ble tatt litt på senga ja.

Totalt useriøst. Men bare at KG har begynt samtalen om samarbeid med Belinda er totalt no-go og rødt flagg for min del.

Det finnes ingen vei fra der KG er nå til at hun kommer positivt ut av et sånt samarbeid. Ingen.

Ja jeg er nok litt krass her men det er fordi jeg er genuint skuffet over Kristin, som jeg faktisk trodde hadde bedre verdier og moralskt kompass enn dette. Men der tar jeg feil. Og det irriterer meg.

• Liker 42
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaja, manipulert de luxe av egen BFF. Spent på hvordan hun skal komme seg unna denne her gitt med følgerne i behold. 

Livsfarlig trend som BJ fronter ! Burde være forbudt å være så grisk og dum på samme tid. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Dette er virkelig ille.

For det første gir annonsen inntrykk av at en får personlig tid sammen med Kristin når en spiser eller går tur. Det tviler jeg sterkt på at en får. Dette er da misvisende og mangelfull info.

For det andre, dersom Morten er kjæresten til Kristin så er dette en relasjon som burde vært opplyst om så folk vet at de to har en relasjon (og at det er derfor han stiller opp).

Jeg synes dette var skikkelig ille av Kristin etter at hun tok opp kampen mtp Sofie Elise nylig på debatten. Dette er faktisk flaut vil jeg påstå.

Utrolig overraskende og skuffende og .. skamløst? Nei hva skal man si. Nesten så jeg ikke finner ord. Helt vanlig influencer blitt hun også ja, som kan kurse oss i selvsentrering.….… 

..og «vidualisering». 🙄

IMG_2407.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (28 minutter siden):

Japp. Kurset er tatt bort. Samme er kurset i å stå på hodet og sette opp treningsutstyr.

Herrejemini for et useriøst opplegg. Jeg hadde jo så lyst til å stå på hodet!

Ta på deg en polyesterjoggedress a la Lien med en oversized «Lisa-har-str-3 xl-bruk-det-som-mål-dere»-truse fra careless, med et par terapeutiske happy flops finansiert av Anyfin. Og husk å puuuuste! Stå opp ned. Så erru der! 🤓

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er kvalmt hvordan alt fremstilles, og så kommer alltid mer av sannheten/ baktanken frem etterhvert.

å så fin ferie, jeg er sunn og har fokus på meg selv, se så lykkelig og sunn og tynn( ja hun fokuserer mye! På det) jeg er…

og så nå skal jeg selge DEG xx&y… så kan DU bli like lykkelig og sunn

🤮👹🤡😑

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
40 minutter siden, solietta said:

Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰  

Legge frem selv? Altså what? Hun er en forretningskvinne og må i likhet med alle andre forretningskvinner skjønne at når noe legges ut TIL SALGS på en nettside til en forretning så er det publisert og offentlig. Man kan ikke komme sutrende etterpå for at man ikke rakk å dele det på instagram først! Hva slags barnslig holdning er det? "buhu, jeg har jo ikke nevnt det på insta ennå så da tells det jo ikke 😭"

Hele konseptet gjør meg matt. Som om ikke dagens unge generasjoner som raver rundt på SoMe allerede er eksperter i egenpleie

Nå var denne treffende ass. 

https://www.nrk.no/ytring/meg_-meg_-meg-1.16517015

Skrevet
solietta skrev (45 minutter siden):

Betalingen har hun klart å fått med seg 😄

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette er utrolig skuffende. Lurer på hvor mange følgere som avfølger etter dette. Samarbeider med BJ. Skrekk og gru. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ta på deg en polyesterjoggedress a la Lien med en oversized «Lisa-har-str-3 xl-bruk-det-som-mål-dere»-truse fra careless, med et par terapeutiske happy flops finansiert av Anyfin. Og husk å puuuuste! Stå opp ned. Så erru der! 🤓

🎯🎯

Skrevet

I "forsvarstalen" fra mikrosteg på Camilla Annaniasen sin Instagram-konto, hevder de at de har med seg "fagkompetanse innenfor trening, ernæring og psykologi".

Og det er det godt mulig de har, men det blir allikevel fremstilt som om det er Kristin som står bak dette. "Spis med Kristin", "Gå på tur med Kristin", "Kristins matplan", "Tren med Kristin".

Hvor er det ekspertene kommer inn i bildet når det er Kristin sitt navn som fremheves på alle områder? 🤷‍♀️

• Liker 27
  • Nyttig 10
Skrevet
solietta skrev (6 timer siden):

Dere som er negative  kan jo bare la være å delta på dette kurset. Er jo helt frivillig.  

Er jo helt frivillig å rane en bank også

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Og der ble KristinG en av alle de farlige forbildene. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg tenkte som nyutdanna psykolog at jeg på ingen måte kunne jobbe alene og privat, da jeg jo kunne for lite.
Lite visste jeg, at jeg bare kunne ha fokusert mer på meg selv og navlen min og ikke utdanna meg en gang, men jobba med det samme. For en verden😭

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Jeg tenkte som nyutdanna psykolog at jeg på ingen måte kunne jobbe alene og privat, da jeg jo kunne for lite.
Lite visste jeg, at jeg bare kunne ha fokusert mer på meg selv og navlen min og ikke utdanna meg en gang, men jobba med det samme. For en verden😭

Jeg har både egen erfaring og lang utdannelse og kompetanse som er kompatible med spiseforstyrrelser og barn/unge, men hadde aldri falt meg inn å be de «som synes det er vanskelig å spise» kontakte meg. Det er også det som er viktig med utdannelse og kompetanse, man blir mer ydmyk og forstår hvor grensene går. 
Det er så bra at så mange reagerer på dette, håper det blir løftet opp nå, her må noen inn og gjøre noe. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Frøkenfryden skrev (30 minutter siden):

Jobbermedbarn skrev (13 minutter siden):

Jeg har både egen erfaring og lang utdannelse og kompetanse som er kompatible med spiseforstyrrelser og barn/unge, men hadde aldri falt meg inn å be de «som synes det er vanskelig å spise» kontakte meg. Det er også det som er viktig med utdannelse og kompetanse, man blir mer ydmyk og forstår hvor grensene går. 
Det er så bra at så mange reagerer på dette, håper det blir løftet opp nå, her må noen inn og gjøre noe. 

En ting er hennes manglende kompetanse og erfaring, men hele opplegget var vinklet mot det jeg ofte reagerer på med influensere; vennefølelsen.

»Spis med Kristin», «Gå tur med Kristin».

Og selv om det påstås at det ikke var ferdig enda så er det for meg åpenbart at dette var vinkler de uansett vurderte og det er totalt uproft fra noen som tidligere har vært ei kritisk røst mot influensere og sketchy opplegg. Jeg er dypt skuffet.

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

En ting er hennes manglende kompetanse og erfaring, men hele opplegget var vinklet mot det jeg ofte reagerer på med influensere; vennefølelsen.

»Spis med Kristin», «Gå tur med Kristin».

Og selv om det påstås at det ikke var ferdig enda så er det for meg åpenbart at dette var vinkler de uansett vurderte og det er totalt uproft fra noen som tidligere har vært ei kritisk røst mot influensere og sketchy opplegg. Jeg er dypt skuffet.

Helt enig. Den vennegreia er skummel. Og uetisk. Sammen med manglende kompetanse, så klart. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Klementine skrev (10 timer siden):

Jaja, manipulert de luxe av egen BFF. Spent på hvordan hun skal komme seg unna denne her gitt med følgerne i behold. 

Livsfarlig trend som BJ fronter ! Burde være forbudt å være så grisk og dum på samme tid. 

Hvorfor tror du Kristin er manipulert? Etter at hun har blitt tynn har det vist seg at hun er like ille som alle andre influencere og grunnen til at hun var imot alt de andre gjorde hele tiden før var sjalusi over å ikke kunne gjøre det samme som dem og tjene like store penger som dem. Hun gikk bare imot dem fordi det var det hun kunne tjene penger på.

Flott at Kristin viser mer av sitt sanne ansikt, håper folk får opp øynene snart.

• Liker 14
  • Nyttig 9
Gjest Unodostrez
Skrevet

Tenker at en viss frøken i Spania trengte publisitet. Mulig det ikke har gått så bra alle desse kursene, og hun tenkte en profilert Gjelsvik kunne bidra. Vet ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...