Justlooking Skrevet 13. september 2023 #3841 Skrevet 13. september 2023 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Dette. Så utrolig skuffende av Kristin. Og i et samfunn som tydelig viser at spiseforstyrrelser er på oppsving. Skremmende at Kristin uten noen som helst utdannelse/kompetanse skal bevege seg inn i dette utrolig komplekse feltet. Spiseforstyrrelser er en av de vanskeligste sykdommene (og mest dødelige!) vi står ovenfor i samfunnet vårt! Dette er ikke greit, vi må snart få reguleringer på dette, helt utrolig at hvem som helst kan ta betalt for å behandle andre uten noen kompetanse. Skremmende, det må stoppes asap. PS Jeg håper dette er falskt siden hun ikke har delt det i egne kanaler ennå🙏 Hun trenger nok penger etter at skatteetaten saksøkte henne for 1,3 mill i vår, og da brukes tydeligvis alle mulige midler .. Helt hårreisende om dette stemmer. 14 1
Høstsemester Skrevet 13. september 2023 #3842 Skrevet 13. september 2023 Heartgirl skrev (1 time siden): Hvis dette stemmer er det noe jeg kommer til å støtte nettopp fordi jeg synes Kristin er en flott influenser med supre verdier. Hvilken utdanning har Kristin? 7
Gjest Kattedama Skrevet 13. september 2023 #3843 Skrevet 13. september 2023 (endret) Så det er henne og typen sitt prosjekt? 🚩🚩🚩 Endret 13. september 2023 av caremore
Bjerka Skrevet 13. september 2023 #3844 Skrevet 13. september 2023 Glow up...? Vil Kristin Gjelsvik at folk skal betale 3500; kroner kun for at hun skal vise seg fram på video...? Grow up, mener jeg da. 35 2 12
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3845 Skrevet 13. september 2023 caremore skrev (30 minutter siden): Så det er henne og typen sitt prosjekt? 🚩🚩🚩 en kompis ikke typen
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3847 Skrevet 13. september 2023 Dere som er negative kan jo bare la være å delta på dette kurset. Er jo helt frivillig. 2
Minombre Skrevet 13. september 2023 #3848 Skrevet 13. september 2023 (endret) solietta skrev (37 minutter siden): Dere som er negative kan jo bare la være å delta på dette kurset. Er jo helt frivillig. Si det til en anorektiker som ser sitt snitt til å få treningstips og matplan uten noen form for kvalitetssikring eller andre som sliter med alvorlig spisevegring som melder seg på for å få mulighet til å «spise med Kristin» og får servert tips og råd med bakgrunn i egenerfaring fra en influencer. Det er ikke alt i dette Glow up kurset som er farlig, men dette med mat og helse kan potensielt føre negative ting med seg. Det kan være ekstremt farlig for folk som er syke! Husk at det finnes særdeles sårbare personer der ute som kanskje lever sine liv gjennom å følge influencere og som ved å melde seg på slike kurs kan oppleve å føle enda mindre mestring dersom de mislykkes. Nå skal jeg ikke dømme dette opplegget nord og ned før man eventuelt får høre mer hvordan det er lagt opp, men om det er i samme gate som det Belinda styrer med er det ikke bra! Endret 13. september 2023 av Minombre 28 4 15
Minombre Skrevet 13. september 2023 #3849 Skrevet 13. september 2023 (endret) Det er forøvrig mange personlige trenere og kostholdsveiledere/ernæringsfysiologer med mange års utdanning og erfaring som reagerer sterkt på dette på instagram! Det er bra, kanskje det kan føre til en debatt vi sårt trenger. Endret 13. september 2023 av Minombre 20 8
Gjest Tulleruska Skrevet 13. september 2023 #3850 Skrevet 13. september 2023 Minombre skrev (13 minutter siden): Det er forøvrig mange personlige trenere og kostholdsveiledere/ernæringsfysiologer med mange års utdanning og erfaring som reagerer sterkt på dette på instagram! Det er bra, kanskje det kan føre til en debatt vi sårt trenger. Har du navnet på noen kontoer? Hadde vært fint å se.
cHg Skrevet 13. september 2023 #3851 Skrevet 13. september 2023 (endret) Minombre skrev (20 minutter siden): Det er forøvrig mange personlige trenere og kostholdsveiledere/ernæringsfysiologer med mange års utdanning og erfaring som reagerer sterkt på dette på instagram! Det er bra, kanskje det kan føre til en debatt vi sårt trenger. Slettet Endret 13. september 2023 av cHg Svarte likt to ganger
cHg Skrevet 13. september 2023 #3852 Skrevet 13. september 2023 (endret) Tulleruska skrev (2 minutter siden): Har du navnet på noen kontoer? Hadde vært fint å se. Så ei som heter pt_charlottegeiro startet med å story. Så kastet Camilla Annanaisen og flere seg på med innlegg og storyer. Dritbra innlegg av hun Camilla Endret 13. september 2023 av cHg Glemte å legge til noe info 4 2
Minombre Skrevet 13. september 2023 #3853 Skrevet 13. september 2023 Tulleruska skrev (12 minutter siden): Har du navnet på noen kontoer? Hadde vært fint å se. Camilla Annaniassen f.eks. I kommentarfeltet hennes er det bra diskusjon. 3 1
Gjest Tulleruska Skrevet 13. september 2023 #3854 Skrevet 13. september 2023 Tusen takk cHg og Minombre!
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3855 Skrevet 13. september 2023 Som vanlig kritiseres folk av andre før man får presentert det man gjør selv. Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰
Bingo Bongo Skrevet 13. september 2023 #3856 Skrevet 13. september 2023 Er det jeg som er blind, eller er kurset fjernet fra nettsiden nå? 🤷♀️ 1
Bingo Bongo Skrevet 13. september 2023 #3857 Skrevet 13. september 2023 solietta skrev (6 minutter siden): Som vanlig kritiseres folk av andre før man får presentert det man gjør selv. Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰 Hvordan tenker du at "Spis med Kristin" og "Gå på tur med Kristin" kan bety noe annet enn det som står skrevet? Kan man anta at det betyr noe annet, siden du mener at kritikken er basert på antagelser og ikke fakta? 🤷♀️ 11 2
Populært innlegg Snublefot62 Skrevet 13. september 2023 Populært innlegg #3858 Skrevet 13. september 2023 solietta skrev (3 minutter siden): Som vanlig kritiseres folk av andre før man får presentert det man gjør selv. Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰 Det jeg reagerer på her er at Kristin har vært ei stund nede hos Belinda i Spania, og bruker Belinda sin kursplatform til å selge kurset. Dette gir meg nok info til å vite at de to tydeligvis har en god tone og godt samarbeid, og med historikken til Belinda så vet jeg nå nok til å kunne kritisere opplegget til Kristin lenge før hun har presentert noe. For det første er kursplattformen Mikrosteg jallaopplegg. ALLE kurs på siden der er overpriset eller innholdsløse. Instruksjon i oppsett av treningsutstyr? Video i å lage pizza (som det finnes tusenvis av gratis på YouTube)? Lære å stå på hodet? Og livsmestring med Belinda? Du vet Belinda? Hun som selger kurs i å mestre livet, stresse ned og finne roen - MENS hun samtidig treffer veggen (igjen!) og må trekke seg litt unna SoMe - ETTER å ha solgt kurset sitt til flere følgere i følge henne selv? Det er svindel. Det er god gammeldags snakeoil. Det er humbug. Og dette er det Belinda står får. Hun har ingen kompetanse på det hun selger, og ingen formell kompetanse på noe i nærheten heller. Hun var god på planter, men det er vesentlig stor forskjell på planter og mennesker. Men det driter Belinda i bare hun får tjene penger. Og DER valgte Kristin Gjeldsvik å annonsere kurs? Nei takk. Da vet jeg hvor standarden ligger og den er ikke høy.... 43 15
Ansjosen Skrevet 13. september 2023 #3859 Skrevet 13. september 2023 6 minutter siden, solietta said: Som vanlig kritiseres folk av andre før man får presentert det man gjør selv. Det er mye som mangler På nettsiden og k burde fått muligheten å legge frem prosjektet sitt selv , før man tar å kritiserer basert på antagelser og ikke fakta som Kristin skriver så fint selv 🥰 Eller så kunne hun, så dreven som hun er latt være å publisere noe om dette før alle detaljene hun nå påstår mangler var på plass. Tenk så enkelt det hadde vært da? Jeg er iallfall slik at jeg forventer at enten inneholder en publisering en voldsom disclaimer om at dette er et uferdig produkt eller så antar jeg at produktet er slik det publiseres og ikke noe helt annet. 13
Zenhouse Skrevet 13. september 2023 #3860 Skrevet 13. september 2023 caremore skrev (2 timer siden): Så det er henne og typen sitt prosjekt? 🚩🚩🚩 Nei hun er ikke kjæreste med den psykologen. Han er nede i huset til Belinda han også, der de tre har mekka denne geniale planen sammen. Kristin nevner på story at hun gleder seg til å reise hjem for å se «ham hun er så forelsket i» Forøvrig har Kristin nå kommet på banen i kommentar feltet til Camilla Annaissen på IG, hun synes det er trist at hun ikke har fått legge det ut på egne kanaler først, hun har stor respekt for fagfolk og måten kurset fremstilles på på nettsiden er litt feil, da det ikke er helt ferdig enda… Lurer jo på hvorfor det ble lagt ut der i det hele tatt da? Tipper heller at reaksjonene til folk har overrumplet henne litt- der hun har svømt rundt i bobla til Belinda og mannen. 27 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå