Kinder Skrevet 13. september 2023 #3821 Skrevet 13. september 2023 Mio-lio skrev (47 minutter siden): https://www.mikrosteg.com/glowup Nå viser hun virkelig at hun har blitt som alle andre influenser. Når ble hun fagperson innen trening ? Eller ernæring ? Å hva i svarte er dette for noe ? : Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! virkelig !!!! Sliter du med spiseforstyrrelser? Fortvil ikke du skal få lov å spise med Kristin 🤦🏼♀️ Det er nesten så jeg ikke tror det er sant. At siden må være hacket eller noe sånt… Men jeg skjønner jo at dette i aller høyeste grad er sant. Hvilken utdanning og kompetanse har Kristin for å kunne gi ut matplaner? Skjønner de ikke at matplaner må tilpasses den enkelte? En ting er om de hadde skrevet at folk kunne få et oppskriftshefte med Kristins favorittoppskrifter (eller noe sånt), men matplaner blir noe helt annet. Og tror de virkelig at det er så enkelt at man kan løse spisevegring med å få lov til spise med Kristin? Altså, hvilken verden lever de i?🙈 Og har Kristin tenkt til å være tilgjengelig for deltakerne hver gang de skal spise et måltid, slik at hun kan spise sammen med dem? Det er jo det de gir inntrykk av iallfall. Og tren med Kristin? Hvilke kompetanse har hun på å veilede mennesker i å utføre teknikker riktig? Hvilken kompetanse har hun på å gi andre mennesker forslag til gode øvelser ut fra enkeltes utfordringer og kroppslige slitasjer/plager? Nå må det bli slutt på at influensere skal prøve å coache/veilede mennesker i ting de overhodet ikke har noe som helst kompetanse i, annet enn egenerfaring. Dette er en skremmende utvikling! Og den gå tur med Kristin? Er det slik at man kan ringe Kristin og snakke med henne mens man går tur? Jeg tviler egentlig på det, men igjen; det er det de antyder at man får, når de skriver at man får Kristin på øret slik at man kan gå venninnetur. Om ikke kunne man jo like gjerne bare satt på en podcast med Kristin. Kristin blir i så fall ganske travel fremover, når hun har lovd deltakere at de kan spise med henne og gå tur med henne. Mange ensomme vil utnytte seg av den muligheten🙈 33 11
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3822 Skrevet 13. september 2023 Misanthropis skrev (56 minutter siden): Gleder meg til frujohansen kommer med video om dette! Hvordan vet du at hun kommer med video ?
Snublefot62 Skrevet 13. september 2023 #3823 Skrevet 13. september 2023 Mio-lio skrev (1 time siden): https://www.mikrosteg.com/glowup Nå viser hun virkelig at hun har blitt som alle andre influenser. Når ble hun fagperson innen trening ? Eller ernæring ? Å hva i svarte er dette for noe ? : Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! virkelig !!!! Sliter du med spiseforstyrrelser? Fortvil ikke du skal få lov å spise med Kristin 🤦🏼♀️ Dette er virkelig ille. For det første gir annonsen inntrykk av at en får personlig tid sammen med Kristin når en spiser eller går tur. Det tviler jeg sterkt på at en får. Dette er da misvisende og mangelfull info. For det andre, dersom Morten er kjæresten til Kristin så er dette en relasjon som burde vært opplyst om så folk vet at de to har en relasjon (og at det er derfor han stiller opp). Jeg synes dette var skikkelig ille av Kristin etter at hun tok opp kampen mtp Sofie Elise nylig på debatten. Dette er faktisk flaut vil jeg påstå. 30
LinnHenrikke Skrevet 13. september 2023 #3824 Skrevet 13. september 2023 (endret) Jeg trodde virkelig at dette var en spøk. Dette går jo i mot alt Kristin noensinne har ment og uttalt. Ser også at hun ikke nevner dette med et ord på egne kanaler. Håper hun på litt lettjente penger i regi av Belinda? Det er så overfladisk at hjelp - de henvender seg til mennesker med spiseforstyrrelser og hjelpen de tilbyr er at kundene kan få spise med Kristin på video…?! Endret 13. september 2023 av LinnHenrikke 25 1 3
Klink Skrevet 13. september 2023 #3825 Skrevet 13. september 2023 Skuffet. Hun har i mine øyne virket som en av de fornuftige. 24
Gjest Kruttønne Skrevet 13. september 2023 #3826 Skrevet 13. september 2023 (endret) Fornuften, den sterke stemmen har kanskje bare vært en gimmick, nå kommer hennes sanne jeg frem. Jeg har mange ganger lurt på hva Kristin har tenk om Belinda, og det hun driver med - så er hun pinadø nesten lik. Jeg synes imidlertid at hun har vært «flink» å ikke hengt ut ex, all ære til henne for det. Endret 14. september 2023 av Kruttønne Rettet en skrivefeil i ære.
Pusern3 Skrevet 13. september 2023 #3827 Skrevet 13. september 2023 LinnHenrikke skrev (42 minutter siden): Jeg trodde virkelig at dette var en spøk. Dette går jo i mot alt Kristin noensinne har ment og uttalt. Ser også at hun ikke nevner dette med et ord på egne kanaler. Håper hun på litt lettjente penger i regi av Belinda? Det er så overfladisk at hjelp - de henvender seg til mennesker med spiseforstyrrelser og hjelpen de tilbyr er at kundene kan få spise med Kristin på video…?! I alle dager …🥹 dette er jo bare ille 4
Gjest tøttaa Skrevet 13. september 2023 #3828 Skrevet 13. september 2023 Dette lukter tidlig midtlivskrise lang vei 🙄
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #3829 Skrevet 13. september 2023 (endret) Kinder skrev (2 timer siden): Det er nesten så jeg ikke tror det er sant. At siden må være hacket eller noe sånt… Men jeg skjønner jo at dette i aller høyeste grad er sant. Hvilken utdanning og kompetanse har Kristin for å kunne gi ut matplaner? Skjønner de ikke at matplaner må tilpasses den enkelte? En ting er om de hadde skrevet at folk kunne få et oppskriftshefte med Kristins favorittoppskrifter (eller noe sånt), men matplaner blir noe helt annet. Og tror de virkelig at det er så enkelt at man kan løse spisevegring med å få lov til spise med Kristin? Altså, hvilken verden lever de i?🙈 Og har Kristin tenkt til å være tilgjengelig for deltakerne hver gang de skal spise et måltid, slik at hun kan spise sammen med dem? Det er jo det de gir inntrykk av iallfall. Og tren med Kristin? Hvilke kompetanse har hun på å veilede mennesker i å utføre teknikker riktig? Hvilken kompetanse har hun på å gi andre mennesker forslag til gode øvelser ut fra enkeltes utfordringer og kroppslige slitasjer/plager? Nå må det bli slutt på at influensere skal prøve å coache/veilede mennesker i ting de overhodet ikke har noe som helst kompetanse i, annet enn egenerfaring. Dette er en skremmende utvikling! Og den gå tur med Kristin? Er det slik at man kan ringe Kristin og snakke med henne mens man går tur? Jeg tviler egentlig på det, men igjen; det er det de antyder at man får, når de skriver at man får Kristin på øret slik at man kan gå venninnetur. Om ikke kunne man jo like gjerne bare satt på en podcast med Kristin. Kristin blir i så fall ganske travel fremover, når hun har lovd deltakere at de kan spise med henne og gå tur med henne. Mange ensomme vil utnytte seg av den muligheten🙈 Dette. Så utrolig skuffende av Kristin. Og i et samfunn som tydelig viser at spiseforstyrrelser er på oppsving. Skremmende at Kristin uten noen som helst utdannelse/kompetanse skal bevege seg inn i dette utrolig komplekse feltet. Spiseforstyrrelser er en av de vanskeligste sykdommene (og mest dødelige!) vi står ovenfor i samfunnet vårt! Dette er ikke greit, vi må snart få reguleringer på dette, helt utrolig at hvem som helst kan ta betalt for å behandle andre uten noen kompetanse. Skremmende, det må stoppes asap. PS Jeg håper dette er falskt siden hun ikke har delt det i egne kanaler ennå🙏 Endret 13. september 2023 av Jobbermedbarn 32
Gjest Heartgirl Skrevet 13. september 2023 #3830 Skrevet 13. september 2023 LinnHenrikke skrev (1 time siden): Jeg trodde virkelig at dette var en spøk. Dette går jo i mot alt Kristin noensinne har ment og uttalt. Ser også at hun ikke nevner dette med et ord på egne kanaler. Håper hun på litt lettjente penger i regi av Belinda? Det er så overfladisk at hjelp - de henvender seg til mennesker med spiseforstyrrelser og hjelpen de tilbyr er at kundene kan få spise med Kristin på video…?! Hvis dette stemmer er det noe jeg kommer til å støtte nettopp fordi jeg synes Kristin er en flott influenser med supre verdier.
Høstsemester Skrevet 13. september 2023 #3831 Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (1 time siden): Skuffet. Hun har i mine øyne virket som en av de fornuftige. Hun var vel en av de fornuftige… Skuffende oppførsel. 7
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #3832 Skrevet 13. september 2023 Heartgirl skrev (3 minutter siden): Hvis dette stemmer er det noe jeg kommer til å støtte nettopp fordi jeg synes Kristin er en flott influenser med supre verdier. Så du mener seriøst at utdannelse og kompetanse ikke betyr noe så lenge man har gode verdier? I så fall er jeg sjokkert. 17 15
Korsihalsen Skrevet 13. september 2023 #3833 Skrevet 13. september 2023 Mio-lio skrev (3 timer siden): https://www.mikrosteg.com/glowup Nå viser hun virkelig at hun har blitt som alle andre influenser. Når ble hun fagperson innen trening ? Eller ernæring ? Å hva i svarte er dette for noe ? : Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! virkelig !!!! Sliter du med spiseforstyrrelser? Fortvil ikke du skal få lov å spise med Kristin 🤦🏼♀️ Wtf!! 5
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3834 Skrevet 13. september 2023 Heartgirl skrev (8 minutter siden): Hvis dette stemmer er det noe jeg kommer til å støtte nettopp fordi jeg synes Kristin er en flott influenser med supre verdier. Samme her 😆🥰
Snublefot62 Skrevet 13. september 2023 #3835 Skrevet 13. september 2023 Heartgirl skrev (6 minutter siden): Hvis dette stemmer er det noe jeg kommer til å støtte nettopp fordi jeg synes Kristin er en flott influenser med supre verdier. Jeg trodde KG hadde verdier til jeg såg dette. Hvilke flotte verdier er det du mener hun sitter igjen med? 21 1
Moongirl Skrevet 13. september 2023 #3836 Skrevet 13. september 2023 Hjelpes...som forventet, så var det noe svada..skal HUN hjelpe folk med trening?? Hun har jo knapt trent før og trener jo stort sett med PT. Hadde aldri tatt imot råd fra noen med såå liten erfaring! Svindel! Dette blir verre og verre... 23
Jobbermedbarn Skrevet 13. september 2023 #3837 Skrevet 13. september 2023 (endret) Moongirl skrev (26 minutter siden): Hjelpes...som forventet, så var det noe svada..skal HUN hjelpe folk med trening?? Hun har jo knapt trent før og trener jo stort sett med PT. Hadde aldri tatt imot råd fra noen med såå liten erfaring! Svindel! Dette blir verre og verre... Jeg er enig med deg, men det aller verste er «Spis med Kristin. Har du problemer med å spise? …» Her beveger hun seg inn på et felt som sier tung fagkompetanse og som er enormt komplekst og som ikke minst kan gå skikkelig galt. Det er ille, veldig ille. Endret 13. september 2023 av Jobbermedbarn 28 1 9
Fru Uperfekt Skrevet 13. september 2023 #3838 Skrevet 13. september 2023 solietta skrev (På 12.8.2023 den 19.42): Hun gjorde jo nettopp det. Oppretta ny konto i en annen bank enn hun selv bruker . Fana bank Har ikke bankkort der engang . Fana bank? Er det Fana Sparebank du mener?
Sansa20 Skrevet 13. september 2023 #3839 Skrevet 13. september 2023 Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden): Fana bank? Er det Fana Sparebank du mener? Ja , er det jeg mener
Minombre Skrevet 13. september 2023 #3840 Skrevet 13. september 2023 Dersom det stemmer at hun skal begynne med slike kurs blir jeg innmari skuffet over henne! Det er skummelt at ufaglærte holder på med dette, særlig når det gjelder både mat og trening! Burde ikke vært lov 😡 22 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå