Gjest Kattedama Skrevet 11. september 2023 #3801 Skrevet 11. september 2023 solietta skrev (41 minutter siden): Ro ned . La no dem komme med hva dem driver med først da At hun i det hele tatt velger å inngå samarbeid med Belinda er meget spesielt.
Klink Skrevet 11. september 2023 #3802 Skrevet 11. september 2023 caremore skrev (18 minutter siden): At hun i det hele tatt velger å inngå samarbeid med Belinda er meget spesielt. Kort oppdatering på Belinda og hvorfor det er spesielt ? 😊
iansak Skrevet 11. september 2023 #3803 Skrevet 11. september 2023 Belinda og Kristin var vel bestevenner før? Kanskje de er det enda? De hadde vel podcas sammen fordi de var bestevenner? Mulig jeg husker feil 2
Klink Skrevet 11. september 2023 #3804 Skrevet 11. september 2023 iansak skrev (11 minutter siden): Belinda og Kristin var vel bestevenner før? Kanskje de er det enda? De hadde vel podcas sammen fordi de var bestevenner? Mulig jeg husker feil Kristin sier det selv at de er bestevenninner.
loffen Skrevet 11. september 2023 #3805 Skrevet 11. september 2023 Klink skrev (55 minutter siden): Kort oppdatering på Belinda og hvorfor det er spesielt ? 😊 Du kan vel bare finne ut sjøl hva Belinda driver med. 7 2
Klink Skrevet 11. september 2023 #3806 Skrevet 11. september 2023 loffen skrev (2 minutter siden): Du kan vel bare finne ut sjøl hva Belinda driver med. Ja, Google forteller ikke meg hvorfor de to ikke skulle samarbeide? Jeg tenkte det hadde vært noe drama der?
anon01 Skrevet 12. september 2023 #3808 Skrevet 12. september 2023 17 hours ago, iansak said: Belinda og Kristin var vel bestevenner før? Kanskje de er det enda? De hadde vel podcas sammen fordi de var bestevenner? Mulig jeg husker feil De hadde SnikkSnakk podkasten ja Har den vel fortsatt, da den aldri var avslutta. Før var det SnikkSnakk TV på mandager(?) De er i hvert fall nære venner enda 1
Bingo Bongo Skrevet 13. september 2023 #3809 Skrevet 13. september 2023 Legger den inn i denne tråden også. Flere detaljer på mikrosteg.com Akkurat som jeg tenkte - shady greier.... 😏 13 2
Tøvftta Skrevet 13. september 2023 #3810 Skrevet 13. september 2023 Har alltid sett på Kristin som ei fornuftig jente, til nå. Den der glow- up greia virker helt fjern. Hun har jo nylig lagt ut om at hun hater å trene, og nå skal hun coache i det 💀 42 2
Gjest Unodostrez Skrevet 13. september 2023 #3811 Skrevet 13. september 2023 Kan jo være at frøken Belinda trenger hjelp til å holde seg aktuell. Kanskje sjappa ikke går så godt om dagen, og hun trengte litt hjelp fra Kristin? Folk må vel snart skjønne at alt handler om penger, ikke raushet omkring å dele «verktøy» for en bedre hverdag.
Marihone Skrevet 13. september 2023 #3812 Skrevet 13. september 2023 Det som jeg reagerer mest på er hvordan en mor kan være så lenge borte fra et lite barn titt og ofte. Hun argumenterer for at det handler om egenomsorg og egenpleie. Trenger hun virkelig ha så mye egentid og være så mye borte for å være en bedre mor? I min verden kalles det egoisme. Og nå skal hun lære andre kvinner hvordan de kan ta bedre vare på seg selv, som om hun sitter på fasiten? Dette hadde jeg ikke brukt en krone på. Det er ikke ofte jeg er borte fra mitt eget barn, men etter en helg borte noen få ganger i året, så synes min 3-åring at jeg har vært lenge borte og kaster seg i armene mine. Såklart skulle jeg hatt mer egentid og reist over en uke alene på ferie uten barn, men som alenemor så har jeg et ansvar og ønske om å være der for barnet. Og bare for å ha det sagt! Uten at jeg kjenner Dennis personlig, så synes jeg han virker barnslig og umoden utifra det han viser i sosiale medier. Drikking, snekkerbukse, profesjonell flanør og ingen fast inntekt. Kan ikke disse to bli voksne snart? 34 10
Klink Skrevet 13. september 2023 #3813 Skrevet 13. september 2023 (endret) Marihone skrev (6 minutter siden): Det som jeg reagerer mest på er hvordan en mor kan være så lenge borte fra et lite barn titt og ofte. Hun argumenterer for at det handler om egenomsorg og egenpleie. Trenger hun virkelig ha så mye egentid og være så mye borte for å være en bedre mor? I min verden kalles det egoisme. Og nå skal hun lære andre kvinner hvordan de kan ta bedre vare på seg selv, som om hun sitter på fasiten? Dette hadde jeg ikke brukt en krone på. Det er ikke ofte jeg er borte fra mitt eget barn, men etter en helg borte noen få ganger i året, så synes min 3-åring at jeg har vært lenge borte og kaster seg i armene mine. Såklart skulle jeg hatt mer egentid og reist over en uke alene på ferie uten barn, men som alenemor så har jeg et ansvar og ønske om å være der for barnet. Og bare for å ha det sagt! Uten at jeg kjenner Dennis personlig, så synes jeg han virker barnslig og umoden utifra det han viser i sosiale medier. Drikking, snekkerbukse, profesjonell flanør og ingen fast inntekt. Kan ikke disse to bli voksne snart? Jeg tenker at dette er forskjellig fra person til person. Barnet er ikke sammen med helt ukjente mennesker. Besteforeldre kan da være flotte omsorgspersoner. Om det er far som har barnet hvorfor er det galt? Er ikke bare en mor som er omsorgsperson. Endret 13. september 2023 av Klink 6 2
J.. Skrevet 13. september 2023 #3814 Skrevet 13. september 2023 Marihone skrev (37 minutter siden): Det som jeg reagerer mest på er hvordan en mor kan være så lenge borte fra et lite barn titt og ofte. Hun argumenterer for at det handler om egenomsorg og egenpleie. Trenger hun virkelig ha så mye egentid og være så mye borte for å være en bedre mor? I min verden kalles det egoisme. Og nå skal hun lære andre kvinner hvordan de kan ta bedre vare på seg selv, som om hun sitter på fasiten? Dette hadde jeg ikke brukt en krone på. Det er ikke ofte jeg er borte fra mitt eget barn, men etter en helg borte noen få ganger i året, så synes min 3-åring at jeg har vært lenge borte og kaster seg i armene mine. Såklart skulle jeg hatt mer egentid og reist over en uke alene på ferie uten barn, men som alenemor så har jeg et ansvar og ønske om å være der for barnet. Og bare for å ha det sagt! Uten at jeg kjenner Dennis personlig, så synes jeg han virker barnslig og umoden utifra det han viser i sosiale medier. Drikking, snekkerbukse, profesjonell flanør og ingen fast inntekt. Kan ikke disse to bli voksne snart? Når man har gått fra hverandre har man uansett ikke rett på å ha barnet 100% alene,uten en veldig god grunn. Så mye alenetid blir uansett naturlig når man ikke bor med den andre forelderen lenger. Hvordan hun bruker alenetiden sin er nå hennes sak. 6
J.. Skrevet 13. september 2023 #3815 Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (33 minutter siden): Er ikke bare en mor som er omsorgsperson. Mange som glemmer dette. 5 1
Gjest Heartgirl Skrevet 13. september 2023 #3816 Skrevet 13. september 2023 Klink skrev (56 minutter siden): Jeg tenker at dette er forskjellig fra person til person. Barnet er ikke sammen med helt ukjente mennesker. Besteforeldre kan da være flotte omsorgspersoner. Om det er far som har barnet hvorfor er det galt? Er ikke bare en mor som er omsorgsperson. Jeg er enig. Dette blir forskjellig fra person til person og ikke noe vi utenforstående skal blande oss bort i. De gjør hva som er best.
Populært innlegg Mio-lio Skrevet 13. september 2023 Populært innlegg #3817 Skrevet 13. september 2023 https://www.mikrosteg.com/glowup Nå viser hun virkelig at hun har blitt som alle andre influenser. Når ble hun fagperson innen trening ? Eller ernæring ? Å hva i svarte er dette for noe ? : Bonusvideo: Spis med Kristin! Synes du det kan være vanskelig å spise? Da skal du få lov til å spise med Kristin over video! virkelig !!!! Sliter du med spiseforstyrrelser? Fortvil ikke du skal få lov å spise med Kristin 🤦🏼♀️ 52 1 8
Chenet Skrevet 13. september 2023 #3818 Skrevet 13. september 2023 Bingo Bongo skrev (6 timer siden): Legger den inn i denne tråden også. Flere detaljer på mikrosteg.com Akkurat som jeg tenkte - shady greier.... 😏 Er dette en farsott på Instagram eller noe? For det er en stund siden Angie Bellemare kjørte i gang sin Glow up Challenge? Aner ikke om hun har kopiert det fra noe sted? 2
Bingo Bongo Skrevet 13. september 2023 #3819 Skrevet 13. september 2023 Dette blir bare rarere og rarere. Nesten som jeg ikke klarer å ta det seriøst. Kanskje de bare tuller med oss for å se hvor langt de kan dra det og folk allikevel går på limpinnen (jeg tror det er seriøst, altså) 29
Misanthropis Skrevet 13. september 2023 #3820 Skrevet 13. september 2023 Gleder meg til frujohansen kommer med video om dette! 19 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå