Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er Dennis også da alenepappa? 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hønemoor skrev (11 timer siden):

Hun er jo konstant på ferie, så skjønner ikke hvordan hun har tid til å være mor i det hele tatt innimellom 😅jeg syns det er positivt å ha litt egentid av og til, men tenk å gnåle konstant om hvor godt det er, når hun er på egenferie en gang i måneden 🙈

👍🏻👍🏻

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, Hollie said:

I følge denne logikken - åpenbart!
Jeg har ikke fulgt veldig godt med på disse, men før hadde jeg inntrykk av at hun Gjelsvik hadde masse meninger og var en slags samfunnsdebattant, nå er det derimot bare verste type influencer med drama rundt privatliv og "luksus"ferier? Så trist!
Imaget hennes har i hvert fall blitt veldig annerledes.

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Diskuterer dere ENDA om hun er alenemor eller ikke?? 😂😂😂

• Liker 7
Skrevet

Episoden del 2 fra Chit Chat med Helle er borte? 

Skrevet
Julia Piñero skrev (1 time siden):

Episoden del 2 fra Chit Chat med Helle er borte? 

Ja , sikkert for at det ble skrevet mye stygt på instagram .. 

Skrevet
M.H85 skrev (På 5.9.2023 den 20.21):

Nå er hun uten barn på ferie igjen🙈 Bare provoserende når hun kaller seg 100% alenemor, hun er alldeles ikke det,men snakker som om hun er det,litt feil mot de som faktisk er det. 

Hvorfor det? Jeg har også alltid kalt meg alenemor siden barnefar og jeg flyttet fra hverandre da min sønn var 1 år. Gutten var hos far annenhver helg, men jeg hadde fult og helt den daglige omsorgen. Kan man kun kalle seg alenemor om ex er død eller ikke til stede i det hele tatt eller??????

Skrevet
solietta skrev (12 timer siden):

Folk er så stygge på nett.  

Enkelte er helt syke i hode på nett. Håper man snart må identifisere seg med id for å kommentere. Da er også dette forumet død og begravet. Ganske mange tomme hønsehjerner her inne også 🙈🙈

Skrevet
Hollie skrev (På 7.9.2023 den 16.49):

Hva bidrar han med??

Skrevet
Heike72 skrev (28 minutter siden):

Enkelte er helt syke i hode på nett. Håper man snart må identifisere seg med id for å kommentere. Da er også dette forumet død og begravet. Ganske mange tomme hønsehjerner her inne også 🙈🙈

Ja helt enig . Mye stygt blir skrevet her også 

Skrevet
Heike72 skrev (På 10.9.2023 den 10.26):

Hvorfor det? Jeg har også alltid kalt meg alenemor siden barnefar og jeg flyttet fra hverandre da min sønn var 1 år. Gutten var hos far annenhver helg, men jeg hadde fult og helt den daglige omsorgen. Kan man kun kalle seg alenemor om ex er død eller ikke til stede i det hele tatt eller??????

100% alenemor sa hun. NEI du er 100% alenemor om kidden var hos sin far annenhver helg🤣

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes ikke akkurat det er til Kristin sin fordel at hun går så høyt ut med hyllest av venninnen Belinda....

Uansett hvilket samarbeid de nå tenker å inngå, så kommer ikke jeg til å ta det seriøst. Belinda fremstår for meg som en som maler luftslott og er fullstendig uten bakkekontakt. 

De må gjerne være venninner, men business....? Meh....

Ikke noe sjakktrekk av Kristin.

• Liker 35
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet
Bingo Bongo skrev (15 minutter siden):

Jeg synes ikke akkurat det er til Kristin sin fordel at hun går så høyt ut med hyllest av venninnen Belinda....

Uansett hvilket samarbeid de nå tenker å inngå, så kommer ikke jeg til å ta det seriøst. Belinda fremstår for meg som en som maler luftslott og er fullstendig uten bakkekontakt. 

Hø? Er hun venn med Belinda som bor i Spania? Slangeoljeselgeren? 

Skrevet
Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Så ufint. De har jobbet sammen før 👌😆❤️

• Liker 1
Skrevet
caremore skrev (1 time siden):

Hø? Er hun venn med Belinda som bor i Spania? Slangeoljeselgeren? 

Jepp....

Gjest Kattedama
Skrevet
Bingo Bongo skrev (14 minutter siden):

Jepp....

Respekten sank ytterligere et hakk for KG.

Skrevet
caremore skrev (23 minutter siden):

Respekten sank ytterligere et hakk for KG.

Ro ned . La no dem komme med hva dem driver med først da 

• Liker 1
Gjest Kruttønne
Skrevet

Før syntes jeg KG var en tøff jente med sterke meninger. Nå er hun som en av de andre influensere «Luksusliv», stadig ferierende. 

Skrevet
Heike72 skrev (På 10.9.2023 den 10.26):

Du er ikke alenemor. 

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...