Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Janne1975 skrev (2 timer siden):

Det kostet 9,5 mill ved første salg, altså K og D, så det koster nok litt i mnd. For ikke å snakke om eiendomsavgift osv.

Jada. Ville bare påpeke det for det var ei som skrev som om det hørtes ut at man "slipper" betale i 1år🙈 Renter må betales uansett,og det er jo ofte meget dyrt... Avdragsfritt kan man få i de fleste tilfeller om noen trenger det,men rentene er dessverre ofte dyre,hvertfall nå. 😕

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
M.H85 skrev (5 timer siden):

Jada. Ville bare påpeke det for det var ei som skrev som om det hørtes ut at man "slipper" betale i 1år🙈 Renter må betales uansett,og det er jo ofte meget dyrt... Avdragsfritt kan man få i de fleste tilfeller om noen trenger det,men rentene er dessverre ofte dyre,hvertfall nå. 😕

Nei, man slipper ikke unna. Så kommer alle utgiftene til megler, visninger osv i tillegg, som ikke blir mindre med tiden. Kjip situasjon..

• Liker 3
Skrevet
M.H85 skrev (5 timer siden):

Men uansett hva Kristin OG Dennis (for det er vel begges hus), har, så hva har det med Kristin sine ferier å gjøre?? Vet du hva Kristin tjener? Vet du hvor mye typen tjener? Vet du hvem som betaler hva for ferien? Skal man ikke dra på på ferier hvis man har huslån? Sitte hjemme som en asket? Ikke vet du hva slags avtale Kristin og Dennis har med banken ang det usolgte huset heller

Kjenner flere med huslån i den klassen jeg; de både reiser på ferie og tar seg ei fest. 

• Liker 13
Skrevet
skruf skrev (9 timer siden):

Men uansett hva Kristin OG Dennis (for det er vel begges hus), har, så hva har det med Kristin sine ferier å gjøre?? Vet du hva Kristin tjener? Vet du hvor mye typen tjener? Vet du hvem som betaler hva for ferien? Skal man ikke dra på på ferier hvis man har huslån? Sitte hjemme som en asket? Ikke vet du hva slags avtale Kristin og Dennis har med banken ang det usolgte huset heller

Kjenner flere med huslån i den klassen jeg; de både reiser på ferie og tar seg ei fest. 

Ja har selv levd et godt liv selv mens jeg ventet på et hus skulle bli solgt for mange år siden nå, men her var det en kommentar fra meg på en diskusjon om avdragsfritt og rente betaling,hvor dyrt ting er nå,for det er mye dyrere enn for få år siden... Dessuten er det et meget dyrt hus holde alene evt.

Hun tjene nok greit som influenser så klarer seg nok😅

• Liker 2
Skrevet

Håper dem får solgt huset så fort som mulig etter sommeren. 

Skrevet
solietta skrev (29 minutter siden):

Håper dem får solgt huset så fort som mulig etter sommeren. 

Rentene er på vei opp og det blir værre til høsten...syntes virkelig synd på alle som sitter på dyre hus som ikke blir solgt.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for injurier.

Måne, admin.

Skrevet
skruf skrev (På 14.7.2023 den 23.50):

Handler vel litt om at hun har hatt typ 14 gråte-storyes siste 6 mnd om hvor tøft alt er, alle kostnader hun har, at alt er så tungt/fælt og håpløst osv, samtidig så har hun vært x-antall utenlandsreiser. Dyre reiser også.  Og ja, det kan hende typen betaler alt.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym90059005 skrev (11 timer siden):

Og ja, det kan hende typen betaler alt.

Hvem er hun sammen med nå?

Så flott hun farmoren virker som gjør så mye med barnebarnet. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Nydelig post på insta med en kjole i fokus, som «alle» spør hvor er fra. Ville inn og se om jeg fant en i min størrelse, men dobbeltsjekket først om det var skjult reklame. Gjeldsvik samarbeidet med butikken/merket sist 22. mai… 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Med alle lettkleddbildene i det siste, er det ganske tydelig at hun ikke vil vise frem nedre del av magen. Den er alltid tildekket, selv om hun viser alt ellers. Selv de som viser seg mest frem har komplekser. 

Ellers er det flott å se at hun har funnet kjærligheten på nytt og nyter livet. 

• Liker 2
Skrevet

Kristin sier i reklame på ig at hun «tok selvsagt med seg extra tyggegummi til tropene». Når ble Italia liggende i tropene? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Janne1975 skrev (6 minutter siden):

Kristin sier i reklame på ig at hun «tok selvsagt med seg extra tyggegummi til tropene». Når ble Italia liggende i tropene? 

Kun et uttrykk når man reiser til et varmt sted. Som i tropevarme.

• Liker 7
Skrevet
Hermegåsa skrev (11 minutter siden):

Kun et uttrykk når man reiser til et varmt sted. Som i tropevarme.

Tropevarme er en ting, men land i tropene ligger ved ekvator. Aldri hørt at begrepet «tropene» er et uttrykk for varme steder. Høres ikke spesielt smart ut å kalle land i sør-europa før tropene spør du meg.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Janne1975 skrev (47 minutter siden):

Tropevarme er en ting, men land i tropene ligger ved ekvator. Aldri hørt at begrepet «tropene» er et uttrykk for varme steder. Høres ikke spesielt smart ut å kalle land i sør-europa før tropene spør du meg.

Enig, når man drar til et varmt sted så drar man til Syden, sydligere sted. Man drar ikke til tropene. 

• Liker 13
Skrevet
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Enig, når man drar til et varmt sted så drar man til Syden, sydligere sted. Man drar ikke til tropene. 

Nei, jeg sier ikke at jeg drar til Syden når jeg drar til Italia. Er det hetebølge der jeg skal, som til Italia, så kan jeg si at jeg skal «en tur til tropene». Det går på varmen og ikke geografisk sted. Geografisk sett ville jeg aldri selv brukt tropene på land ved ekvator, gammelmanns-uttrykk synes jeg.
Hvorfor jeg følger opp dette, er fordi jeg synes det blir måte på hva dere skal forsøke å ta henne på. «Tenk at hun sa DET da dere, fy søren hun er lite ikke teit’a». Minner meg om de kjipe jentene på ungdomsskolen som hvisket og tisket og himlet med øyene. Jeg er generelt skeptisk til influencere og det inkluderer KG, men skjønner at folk himler med øya over diskusjoner på Kvinneguiden når silke ting som dette blir en sak.

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet
Hermegåsa skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg sier ikke at jeg drar til Syden når jeg drar til Italia. Er det hetebølge der jeg skal, som til Italia, så kan jeg si at jeg skal «en tur til tropene». Det går på varmen og ikke geografisk sted. Geografisk sett ville jeg aldri selv brukt tropene på land ved ekvator, gammelmanns-uttrykk synes jeg.
Hvorfor jeg følger opp dette, er fordi jeg synes det blir måte på hva dere skal forsøke å ta henne på. «Tenk at hun sa DET da dere, fy søren hun er lite ikke teit’a». Minner meg om de kjipe jentene på ungdomsskolen som hvisket og tisket og himlet med øyene. Jeg er generelt skeptisk til influencere og det inkluderer KG, men skjønner at folk himler med øya over diskusjoner på Kvinneguiden når silke ting som dette blir en sak.

Nå er det et tropebelte rundt jorden, noe sør og nord for ekvator, enten du liker det eller ikke. Jeg har selv jobbet i tropene, bl.a. i Singapore. Det er ikke et gammelmannsuttrykk. Ikke er det en sak heller, hun høres bare ikke helt oppegående ut når hun sier hun reiser til tropene når hun drar til Italia. Beklager om dette krenker deg.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Janne1975 skrev (1 minutt siden):

Nå er det et tropebelte rundt jorden, noe sør og nord for ekvator, enten du liker det eller ikke. Jeg har selv jobbet i tropene, bl.a. i Singapore. Det er ikke et gammelmannsuttrykk. Ikke er det en sak heller, hun høres bare ikke helt oppegående ut når hun sier hun reiser til tropene når hun drar til Italia. Beklager om dette krenker deg.

Takk for beklagelsen, men jeg er ikke så lettkrenka, på ingen måte. Du hadde heller ikke trengt å forklare hvor ekvator ligger eller hvor du har jobbet, helt irrelevant. Tror du nok ser poenget mitt om du ville, men skjønner at ordkløyveri er noe du finner glede i. Nå stikker jeg til tropevarmen i Italia, ciao!

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hermegåsa skrev (3 minutter siden):

Takk for beklagelsen, men jeg er ikke så lettkrenka, på ingen måte. Du hadde heller ikke trengt å forklare hvor ekvator ligger eller hvor du har jobbet, helt irrelevant. Tror du nok ser poenget mitt om du ville, men skjønner at ordkløyveri er noe du finner glede i. Nå stikker jeg til tropevarmen i Italia, ciao!

Takk, det var jammen relevant. Buon viaggio!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...